شقایق دهقان | ازدواج مجدد شقایق دهقان | عشق شقایق دهقان

مثبت هجده ترین پست شقایق دهقان | شقایق دهقان در اینستاگرام گردوخاک کرد

مثبت هجده ترین پست شقایق دهقان | شقایق دهقان در اینستاگرام گردوخاک کرد
کدخبر : 32263

پست چگرسوز و تکان دهنده که دیدن آن برای همه مناسب نیست توسط شقایق دهقان منتشر شد .

شقایق دهقان بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . شقایق دهقان در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است او یک بار متارکه کرده است . همسر سابق او مهراب قاسمخانی می باشد . شقایق دهقان در سریال ساختمان پزشکان ، پژمان ، شب های برره و پاورچین حسابی معروف شد . شقایق دهقان در اینستاگرام چند ماهی است که فعال شده است او پست عجیب و دردناکی از حادثه متروپل منتشر کرده است که حسابی خبرساز شد . این پست شقایق دهقان واقعا تکان دهنده بود تا جایی که دیدن آن برای بعضی افراد توصیه نمی شود . 

بیوگرافی کامل شقایق دهقان

نام:شقایق

نام خانوادگی:دهقان

تاریخ تولد:1357/12/4 در آلمان

همسر:مهراب قاسمخانی

فرزندان :نویان قاسم خانی

شقایق دهقان

زندگی شخصی شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 اسفندماه سال 1357 در آلمان متولد شد.

شقایق دهقان

عکس کودکی شقایق دهقان

پدر و مادرش شقایق دهقان برای تحصیل پدرش در زمینه مهندسی مکانیک راهی آلمان شدند و در حالی که قصد بازگشت به ایران را نداشتند دخترشان شقایق در آلمان به دنیا آمد و بعد از اتمام تحصیلات پدر آنها به ایران بازگشتند.

این بازیگر کشورمان دو خواهر و یک برادر دارد و رابطه عاشقانه ای میان خانواده آنها برقرار است و شقایق دومین فرزند خانواده است.

شقایق دهقان

شقایق دهقان و خواهرش بنفشه

بنفشه خواهر کوچکتر شقایق دهقان است که اهل ورزش است و بسکتبال را به صورت حرفه ای پیگیری میکند اما شقایق برخلاف خواهرش اصلا اهل ورزش نیست.

شقایق دهقان از بازیگران سرشناس و پرطرفدار دنیای هنر است که علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم تبحر دارد و از خصوصیات اخلاقی او این است که ارتفاع ترس دارد.

شقایق دهقان

شقایق دهقان و بهاره رهنما

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسمخانی جاری سابق شقایق دهقان بود.

شقایق دهقان

ازدواج شقایق دهقان

شقایق دهقان همسر مهراب قاسم خانی نویسنده کشورمان است و این زوج سالهاست که زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند.

این بانوی بازیگر همسر دوم مهراب قاسمخانی است و مهراب قاسم خانی از همسر اولش یک دختر به نیروانا داشت و در کنار شقایق دهقان صاحب یک فرزند پسر شد.

شقایق دهقان

شقایق دهقان در کنار مهراب قاسمخانی و بچه هایشان

شقایق دهقان از بازیگران طناز تلویزیون است که نقش های طنز او بیشتر در خاطر مخاطب ماندگار شده است و مهراب قاسم خانی هم از نویسنده های معروف سریال های طنز تلویزیون است که کارهای مشترکی با همسرش دارد.

شقایق دهقان

خبر جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی

شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی زندگی بی حاشیه ای در کنار هم داشتند اما مدتی است که ماجرای جدایی این زوج از یکدیگر قوت گرفته است و در فضای مجازی خبر جدایی آنها منتشر شد اما تابحال تاییدی از سوی این هنرمند درخصوص جدایی شان صورت نگرفته است.

شقایق دهقان

در کلاس عروسک گردانی

سال 1374 وقتی 17 ساله بود با ثبت نام در یکی از کلاس های عروسک گردانی در فرهنگسرای امیرکبیر شروع به یادگیری این رشته هنری کرد

سپس در بحبوحه کنکور از طرف معلمی که در کلاس هایش شرکت کرده بود به تئاتر عروسکی معرفی شد و از آنجا مسیر زندگی اش تغییر کرد

شقایق دهقان

ماجرای شروع از تئاتر

سال 1377 از طریق یکی از همکارانش به گلچهره سجادیه برای بازی در یک نمایش جدی معرفی شد و همزمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم شروع کرد

شقایق دهقان

در جلوی دوربین

ابتدا سال 79 با سریال 14 قسمتی مثل زندگی به کارگردانی بهروز بقایی برای گروه کودک و نوجوان جلوی دوربین رفت و چند ماه بعد در فیلم زیر نور ماه بازی کرد

شقایق دهقان

شهرت با پاورچین تا برره

در سال 1381 وقتی 24 ساله بود با نقش یاسمین در سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و با سریال کوچه آقاقیا سال 82 به شهرت رسید

اما اوج شهرت وی سال 1384 با سریال شب های برره با نقش سحرناز بود که بعدا با سریال ساختمان پزشکان سال 90 هم دوباره سر زبان ها افتاد

شقایق دهقان

ازدواج و پسرش

شقایق دهقان در سال 1383 وقتی 26 ساله بود با مهراب قاسم خانی 33 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام نویان می باشد

مهراب قاسم خانی از ازدواج اول خود نیز صاحب یک فرزند دختر بنام نیروانا می باشد

شقایق دهقان

ماجرای آشنایی

راستش من با مهراب قبل از سریال پاورچین در یک مجموعه نصف و نیمه بعنوان نویسنده برای شبکه جام و جم کار کرده بودم اما خیلی صمیمی نبودیم

سر ساخت سریال پاورچین من بازیگر و مهراب نویسنده بود او پیشنهاد داد که چون ما قبلا با هم به عنوان نویسنده کار کرده ایم و همدیگر را می شناسیم و با قلم هم آشناییم ، اینجا هم با هم بنویسیم همین دیگر ، نوشتیم و بعد ازدواج کردیم

شقایق دهقان

رابطه با نیروانا

با تولد نویان رابطه من و نیروانا یک پله بالاتر رفت ، شاید تا قبل از تولد نویان با هم دوست بودیم ، بازی می‌ کردم و توی سر و کله هم می‌ زدیم و شوخی می‌ کردیم

ولی حالا از اینکه من ، مادر برادرش هستم ، حس بهتری داریم و با بزرگ‌ تر شدن نویان ، این رابطه مدام نزدیک‌ تر می‌ شود

شقایق دهقان

تعصب شدید روی دست‌ پخت

دست‌ پختم خوب است ، من خیلی دلی غذاهایم را می پزم و اصلا حساب و کتاب این‌ که مثلا چقدر ادویه استفاده کنم و این‌ جور مسائل را ندارم

مثلا قرمه‌ سبزی های من بین فامیل معروف است یکی از خصوصیات من ، تعصب شدید روی دست‌ پختم است تا آنجا که محراب جرات ندارد از آن ایرادی بگیرد

شقایق دهقان

رانندگی و ترس ارتفاع

آدم ترسویی نیستم ولی آدم قوی‌ ای هم نیستم ، مثلا رانندگی نمی ‌کنم یا در ارتفاع نمی‌ ایستم ، برای اینکه به من استرس می‌ دهد

 

نقش مورد علاقه ام

من همه نقش هایی را که بازی کرده ام دوست دارم ، اما نقش فریبا در سریال دزد و پلیس را بیشتر از باقی نقش هایم می پسندم

اصولا سریال دزد و پلیس را بسیار دوست دارم به این دلیل که همه چیزش بجا و اندازه بود

 

فرزند شقایق دهقان

مهراب قاسمخانی همسر شقایق دهقان از همسر اولش یک دختر به نام نیروانا داشت و بعد از ازدواج با شقایق دهقان صاحب پسری به نام نویان شد.

 

بازیگری شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگری را از حدود سال 76 آغاز کرد و در اولین تجربه حضورش در تلویزیون به یک کار کودک و نوجوان پیوست و در سریال قطار ابدی نقطه آغاز بازیگری او در تلویزیون بود.

 

سریال پاورچین نقطه عطف بازیگری شقایق دهقان

سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری در سال 81 نقطه عطفی در زندگی شخصی و هنری شقایق دهقان بود.

این بانوی بازیگر در نقش یاسمن در این سریال خوش درخشید و بازی در مقابل هنرمندانی چون مهران مدیری و جواد رضویان به شناخت بیشتر او کمک کرد و در همین سریال بود که با مهران قاسمخانی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آنها گردید.

 

شقایق دهقان در شب های برره

شقایق دهقان با سریال های مهران مدیری در تلویزیون به محبوبیت و شهرت رسید و میتوان گفت که بخش بزرگی از شهرت خود را مدیون سریال های مهران مدیری است.

سریال شب های برره یکی از ماندگارترین سریال های تلویزیون بود که سال 84 از شبکه سه سیما پخش شد و شقایق دهقان در این سریال بازیگر نقش سحرناز دختر سالارخان، خان پایین برره بود.

شب های برره از سریال های ماندگار مهران مدیری و شقایق دهقان بود که به دلیل بازی های درخشان و به کار بردن کلمات و اصلاحات خاص حسابی در میان مردم جا باز کرد.

 

نقش ماندگار شقایق دهقان در ساختمان پزشکان

کمتر کسی از مخاطبان تلویزیون پیدا میشود که خانم شیرزاد معروف سریال ساختمان پزشکان را نشناسد. پرستو شیرزاد منشی دکتر نیما افشار و هومن ملکی در ساختمان پزشکان بود که به دلیل ویژگی های خاص این کاراکتر حسابی در میان مردم به محبوبیت رسید و بعد از گذشت چندین سال هنوز هم یکی از بهترین نقش های شقایق دهقان است.

شقایق دهقان یکی از درخشان ترین و ماندگارترین نقش هایش را در این سریال ایفا کرد و با بازیگرانی چون بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، هومن برق نورد، فرناز رهنما، نعیمه نظام دوست، پروین قائم مقامی و... همبازی بود.

 

فیلم شناسی شقایق دهقان

در ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک لیستی از فیلم و سریال های شقایق دهقان را در اختیارتان قرار میدهیم. 

 

سالگرد ازدواج شقایق دهقان با تاخیر! + تصاویر

سالگرد ازدواج مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان پس از مدتها توسط مهراب تبریک گفته شد،قاسم خانی علت این تاخیر را در اینستاگرامش توضیح داد که در ادامه مشاهده می کنید.

مهراب قاسم خانی نویسنده برنامه های طنز سینما و تلویزیون با تاخیر 3 ماهه دهمین سالگرد ازدواج شقایق دهقان را به وی تبریک گفت و در اینستاگرامش چنین نوشت:

شهریور امسال سالگرد ده سالگی ازدواج ما بود. میخواستم همون موقع یه عکس به این مناسبت بذارم که چون خنگم یادم رفت... ولی اشکال نداره. مثلا الان شهریوره... پس همسر جان مرسی به خاطر این ده سال خیلی خوب و مرسی که هستی. با عشق فراوان. همسرت و غبغبش... عکس از کوروش جوان عزیز

 

سالگرد ازدواج شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی علاوه بر طراحی دکور و نویسندگی، نقاش است و کارشناسی ارشد نقاشی دارد.آشنایی و ازدواج وی با شقایق دهقان در پاییز سال 1381 و در مجموعه طنز پاورچین ساخته مهران مدیری اتفاق افتاد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است. همچنین مهراب قاسم خانی فرزند دیگری به نام نیروانا از ازدواج اولش دارد. 

 

شقایق دهقان در سریال نوروزی سر به راه + تصاویر

سریال سر به راه یکی از سریالهای جدیدی است که در ایام عید 94 بر روی آنت خواهد رفت. شقایق دهقان در این سریال نقش متفاوتی خواهد داشت که تا کنون کمتر از وی دیده شده است.

سریال سر به راه با بازی شقایق دهقان و سیاوش خیرابی به کارگردانی سعید سلطانی که تجربه سریال های پربیننده ای همچون پس از باران را در کارنامه خود دارد برای پخش در ایام عید فیلمبرداری می شود.

شقایق دهقان یکی از بازیگران سریال سر به راه درخصوص پذیرش ایفای نقش در این مجموعه تلویزیونی گفت:برای ایفای این نقش با من تماس گرفته شد و همکاری با ایرج محمدی و توجه به رزومه حرفه ای سعید سلطانی و پربیننده بودن آثار تلویزیونی وی به انضمام گروه بازیگران و عوامل حرفه ای این اثر ترغیب برای بازی در این سریال شدم. 

 

بازیگر سریال پژمان درخصوص ویژگی نقش خود در این مجموعه 15 قسمتی عنوان کرد:این مجموعه یک خانواده کاملا سنتی را به تصویر می کشد که مجموعه مشکلاتی برای آنها رخ می دهد من هم نقش دختر بزرگ این خانواده با دو فرزند را بازی می کنم و این نقش بدون پیچیدگی خاص، نقش ساده و پر از مادرانگی است و در واقع شکل گیری روابط بین پدر و دختر و همسر و فرزندانم را نشان داده می شود. 

دهقان درخصوص کار با سعید سلطانی خاطرنشان شد:همکاری با سلطانی بسیار خوب و عالی است وی فردی آرام و صبور هستند که این آرامش را در سر کار به بقیه عوامل انتقال می دهند. 

وی درخصوص ویژگی سریال های مناسبتی عنوان کرد:مجموعه های مناسبتی به طور معمول مخاطبان بیشتری دارد چرا که مردم در خانه هستند و زمان بیشتری برای تماشا و دنبال کردن این سریال ها می گذارند. 

شقایق دهقان پیام نوروزی خود را اینگونه بیان کرد:پیشاپیش سال نو را به همه ملت شریف ایران تبریک عرض کرده و امیدوارم سال خوبی برای هم باشد. 

قصه سریال  سر به راه درباره جوان خلاف کار نوپایی با بازی سیاوش خیرابی است که به جای زندان، مجبور به گذراندن دوره محکومیت خود در یک مؤسسه خدمات اجتماعی می شود. 

 

سریال سربه راه 

سریال  سر به راه با مضمونی اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی ایرج محمدی از 29 اسفند برای پخش نوروز از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت .

مسعود کرامتی، شهین تسلیمی، افسانه چهره آزاد، شقایق دهقان، ارژنگ امیرفضلی، محسن کیایی، سیاوش خیرابی ،بیژن بنفشه خواه و الناز حبیبی و… در این سریال نقش آفرینی می کنند. 

 

خواندنی های رابطه بهاره رهنما و شقایق دهقان

گفت و گویی جذاب و خواندنی از دو جاری بازیگر مشهور بهاره رهنما و شقایق دهقان و رازهایی جالب از زندگیشان را در ادامه می خوانید.

بهاره رهنما و شقایق دهقان دو جاری و دو بازیگر سینما و تلویزیون هستند که همسرانشان پیمان و مهراب قاسمخانی نیز فیلمنامه نویسان موفق کشورمان هستند. 

بهاره رهنما و شقایق دهقان این روزها در نمایش «اسپانیایی» به کارگردانی شیوا اردویی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفته اند و نقش دو خواهر را بازی می کنند.

این که خیلی خسته هستند و روزهای پرکار و البته پرحاشیه ای را پشت سر می گذارند اما فوق العاده پرانرژی هستند. مدام با هم شوخی می کنند و با صمیمیت می خندند. آن قدر که اصلا زمان را حس نمی کنم.

 رهنما همسر پیمان قاسمخانی و دهقان همسر مهراب قاسمخانی است که هر دو از فیلمنامه نویسان موفق کشورمان هستند. با این دو جاری که این روزها روی صحنه نمایش خواهر هم شده اند گفت وگویی انجام دادیم. رهنما در این گفت وگو توضیحاتی هم درباره حواشی روزهای اخیر و شکایتش از یک منتقد را ارائه کرد.

خواهرها کمتر به هم حسادت می کنند اما جاری ها خیلی زیاد. شما در نمایش اسپانیایی دو خواهر هستید که یکی نسبت به دیگری حسادت دارد. راستش را بگویید در عالم جاری بودن تا به حال نسبت به هم حسادت داشته اید؟

دهقان:بله من به بهار خیلی حسادت می کنم. می تواند این همه درست برای خودش برنامه ریزی کند و این همه خوب کار کند.

رهنما:شوخی می کند... شوخی می کند...

دهقان:نه جدی می گویم. خیلی انرژی دارد.

 

پس از آن حسادت های خوب دارید.

دهقان:نمی دانم اسمش چیست.

رهنما:دروغ می گوید، فکر می کنم ما خیلی همدیگر را می پسندیم. چیزهایی در وجود شقایق هست که برای من هم غبطه آور است؛ آرامش، صبوری، متانت و بلندنظری که من هیچ کدام اینها را ندارم. سال های اخیر خیلی کم صبر شده ام، واکنش های آنی نشان می دهم که با خودم می گویم اگر کمی صبر می کردم این کار را انجام نمی دادم. من با شقایق از خواهر هم نزدیک ترم و این به دلیل پسند روحی ای است که نسبت به هم داریم.

دهقان:گاهی به بهار می گویم اگر با هم فامیل هم نبودیم و تو را در دبیرستان می دیدم حتما با تو دوست می شدم.

 

از اولین برخوردتان همین حس را داشتید؟

رهنما:من اولین بار شقایق را در یک جمعی دیدم و چند سال بعد با مهراب ازدواج کرد. من در آن مهمانی با خودم گفتم چقدر شقایق از تصویرش در سریال ها مهربان تر و زیباتر است. آن زمان کارهای کمدی تیپ مد بود و شقایق هم در همین کارها بازی می کرد. وقتی دیدمش با خودم گفتم چقدر آدم حسابی است. خیلی مودب و شیک. بعدا که فامیلمان شد فهمیدم آدم حسابی نیست. (هر دو می خندند)

دهقان:دیگر شدم فامیل شوهر و قوم ظالمین (دوباره می خندند)

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه