مریم مومن | ازدواج مریم مومن | عشق مریم مومن

مریم مومن ازدواج کرد | اولین عکس مریم مومن در لباس عروس

مریم مومن ازدواج کرد | اولین عکس مریم مومن در لباس عروس
کدخبر : 32355

عکس مریم مومن با لباس عروس خبرساز شد .

مریم مومن بازیگر جوان و پرحاشیه این روزهاست . مریم مومن در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . مریم مومن در سریال بانوی عمارت چهره شد . این روزها عکسی از مریم مومن با لباس سفید عروس و انگشتر در دستش منتشر شده است . این عکس حسابی خبرساز شده است . شایعاتی در مورد ازدواج مریم مومن نیز مطرح شده است که هنوز چیزی قطعی و رسمی نشده است و همه چیز در حد شایعه می باشد . 

مریم مومن

مریم مومن

نظر عزیزالله حمیدنژاد کارگردان بانوی عمارت بازی مریم مومن

خانم مریم مومن از بازیگرانی اسـت کـه در نخستین حضور حرفه ای خود درکنار بازیگران مشهور و خوشنامی هم چون خانم پانته آپناهی ها و خانم غزل شاکری و دیگر بازیگران خوبمان ایفای نقش میکند ای نخستین عکسهای از ایشان اسـت کـه منتشر می‌شود.

در طول این یکسال با صبوری کـه لازمه اینکار بود هیچ تصویری از ایشان منتشر نشد. در حالیکه عکسهای دیگر بازیگران این سریال منتشر می شد .امیدوارم خانم مریم مومن با پخش این سریال بدرخشد و امیدی برای آینده سینمای کشور باشد.

 

مریم مومن می‌ گوید

مـن با اعتماد کامل و با چشمان بسته شخصیت فخری را پذیرفتم. هیچ چیز از شخصیت فخری نمیدانستم مـن حتی تا پایان تصویربرداری شخصیت کامل فخری را نمیدانستم و اجازه خواندن فیلمنامه را نداشتم؛ چرا کـه آقای حمیدنژاد معتقد بودند مـن سکانس بـه سکانس با شخصیت فخری و واقعیت فخری باید آشنا شوم.

این نشان میدهد کـه مـن چقدر اعتماد کامل بـه کارگردان داشته‌ام و هرچه دارم از تلاش‌های ایشان اسـت. درباره نقش فخری مـن واقعا نمی دانم چگونه برای این نقش انتخاب شدم، اما بیش از هر چیزی اطلاعیه یک تست بازیگری را دیدم کـه در آن مطرح شده بود بـه یک بازیگر خانم با این رده سنی احتیاج داریم.

با توجه بـه این‌کـه مـن تست‌ های دیگری را هم رفته بودم و انها را تجربه کرده بودم احساس می کردم این تست نیز سرکاری اسـت و قرار اسـت سوء استفاده مالی شود. از طرفی مـن بـه این اعتقاد نداشتم این‌کـه میگویند، برای این‌کـه وارد دنیای بازیگری شوی باید کلاس‌های بسیاری را دوره ببینید.

برای تست این مجموعه نیز دو عکس سنتی ارسال کرده بودم و منتظر بودم تا نتیجه را اعلام کنند صبح آن روز قرار بود برای جواب بـه دفتر این مجموعه بروم اما اینکار را نکردم عصر همان روز با مـن تماس گرفتند کـه چرا برای جواب‌ دهی بـه دفترشان نرفتم.

 

بیوگرافی مریم مومن

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در اردبیل ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید

مریم مومن

دختر تورک

مریم مومن بعنوان تنها فرزند خانواده در شهر مشگین شهر اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد و حالا می گوید با افتخار تورک زبان هستم شیطونی و بازیگوشی دوران کودکی اش آنقدر زیاد بود که پدرش او را (اوغلوم) پسرم صدا می زد

مریم مومن

اولین تجربه در 5 سالگی

اولین بار در سال 1382 وقتی تنها 5 ساله بود در فیلم کوتاه پسر عموی پدرش ایفای نقش کرد که از همانجا علاقه به بازیگری در وجودش شکل گرفت

مریم مومن

خانواده و خاله

تک فرزند خانواده می باشد گرچه پدر نی نواز و هنرمند و مادرش اسب سوار است اما به شدت مخالف ورود وی به عرصه بازیگری و انجام کار هنری بودند تنها کسی که از او حمایت کرد خاله اش بود که باعث ورودش به بازیگری شد

مریم مومن

تئاتر از راهنمایی

در کودکی بازیگری برایم جذابیت داشت به همین خاطر از سال دوم راهنمایی کارم را شروع کردم و در این سالها برای رسیدن به جایی که قرار دارم تلاش‌  کردم

مریم مومن

ورود به جلوی دوربین

با تئاتر دانشجوی فعالیت هنری اش حرفه ای شد تا اینکه سال 1396 وقتی 19 سله بود از قبولی در تست با سریال بانوی عمارت در نقس فخر الزمان جلوی دوربین رفت پخش این سریال در پاییز 97 از شبکه سه او و حسام منظور را بشدت معروف کرد

مریم مومن

بانوی عمارت

داستان بانوی عمارت یک ملودرام عاشقانه ای از مقطع تاریخی دوره قاجار را روایت می کند که در لایه های زیرین آن به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان نیز می پردازد

مریم مومن

کار دندانپزشکی

خانم مومن از سوم راهنمایی بخاطر طلاق پدر و مادرش برای اینکه روی پا خود بایستد بعنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم اینترنتی مشغول بکار بود 

مریم مومن

عاشق اسب و لواشک

به سوارکاری علاقه دارد و برای سریال بانوی عمارت یاد گرفت از کودکی عاشق اسب یونیکورن (تک شاخ) است و اتاقش پر از عکس های این اسب رویایی است و از بچگی علاقه زیادی به لواشک و آلوچه خشک دارد و به گفته خود معتاد ایناست

مریم مومن

ازدواج

مریم مومن هنوز بصورت رسمی ازدواج نکرده اما خودش تایید کرده است در یک رابطه عاشقانه ای قرار داد و دلش برای طرف که اسم اولش (س) هست قنج می رود !

مریم مومن

تجربه کلاس بازیگری

قبل از ورود به بازیگری یک دوره یک ماهه در کلاس های بازیگری شرکت کردم اما خیلی زود متوجه شدم آن آموزشگاه کاملا بی کیفیت است آن شخص مدرس از من و امثال من که تازه قدم در این راه می گذاشتیم ماهیانه آن زمان 200 – 400 هزار تومان می گرفت

مریم مومن

فرزند طلاقم

طلاق شاید الان خیلی مرسوم شده است اما در تایمی که من در یک محیط کوچکی تجربه کردم اصلا راحت نبود و نگاه ها را می فهمیدم من یک شبه بزرگ شدم در 9 سالگی و اوج بچگی ام حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند

 

زندگینامه مریم مومنی و همسرش

نام اصلی : مریم مومن

متولد : 6 مرداد 1377 مشکین شهر اردبیل

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه : بازیگر

مدرک تحصیلی : رشته بازیگری

سالهای فعالیت : 1397 تاکنون

محل زندگی : تهران

قد : 177 سانتیمتر

 

بیوگرافی کامل مریم مومن

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در مشکین شهر اردبیل بازیگر ایران است.بیوگرافی مریم مومن بازیگر و همسرش + زندگینامه

تک فرزند خانواده است و دوران کودکی اش را در مشکین شهر اردبیل سپری کرده است. گرچه پدر نی نواز و هنرمند و مادرش اسب سوار است اما به شدت مخالف ورود وی به عرصه بازیگری و انجام کار هنری بودند. تنها کسی که از او حمایت کرد خاله اش بود که باعث ورود مریم به بازیگری شد. دانشجوی رشته بازیگری است ، او فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده و حالا بعنوان بازیگر وارد تلویزیون شده است ، وی از جمله چهره های جدید الورود به عرصه بازیگریست.

 

یک تورک شیطون!

همه جا از اصالتم گفته ام و تا 8 سالگی در اردبیل بودم. عشق من به بازیگری از 5 سالگی شروع شد که پسرعموی پدرم برای ساخت یک فیلم کوتاه از من دعوت کرد اما زمانی که بزرگ شدم بین من و این ماجراها وقفه افتاد و این فیلم هم ساخته نشد اما این عشق به بازیگری از همانجا جوانه زد تا اینکه ما به تهران آمدیم.

مریم مومن می گوید متولد شده شهر مشگین شهر اردبیل و محله قروه درویش هستم و با افتخار تورکم ، او در دوران کودکی به شدت شیطون و بازیگش و زرنگ بود.پدرش به ترکی او را اوغلوم (پسرم) صدا می زند!

 

مهندسی پزشکی و بازیگری

خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس های بازیگری می رفتم و کاراته هم کار میکردم و زمانی که بیرون میرفتم برای ورزش در این کلاس ها شرکت میکردم تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم و برای من شرط گذاشتند که باید مهندسی پزشکی قبول بشوم.

من مهندسی پزشکی اصفهان قبول شدم اما نرفتم و پنهانی با خاله ام برای دوره گذراندن و تست بازیگری میرفتم تا اینکه از طریق مریم خدارحمی که با هم کار کوتاه بازیگری داشتیم مطلع شدم که برای بانوی عمارت بازیگر میگیرند و من عکسم را هم فرستادم و در کمال ناباوری با من قرار گذاشتند اما من نرفتم و بعدا پیگیری کردند و من ناخودآگاه قبول کردم و رفتم و همیشه قبل از بازی ذوق زده بودم و اینطور نبود که من کل فیلمنامه را داشته باشم و سکانس به سکانس با عوامل فیلم پیش رفتم .

 

شروع با تئاتری دانشجویی

مریم خانوم مومنی فعالیت خود را در عرصه بازیگری با تئاتر دانشجویی شروع کرد ، اما هنوز حضور جدی در تئاترهای مشهور نداشت.

 

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در بانوی عمارت

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت است و در اولین تجربه بازیگری توانست نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کند.

 

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در بانوی عمارت

مریم مومن در اولین تجربه بازیگری در نقشی محوری در سریال بانوی عمارت جلوی دوربین رفت و از تجربه چهره های باسابقه این عرصه استفاده کرد.

 

بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت و خواهر میرزا اسد شالچی با بازی رامتین خداپناهی است.

وی درباره ساخت فصل دوم سریال گفت : کارگردان بانوی عمارت در یک مصاحبه از عدم ساخت فصل دوم سریال صحبت کرد و از نامشخص بودن ساخت دومین فصل این سریال گفت.

 

فوت پسر خاله

مریم مومن درباره عکسی که در صفحه اینستاگرامش دارد و درباره فوت غم انگیز او صحبت کرده است ، گفت : آن عکس متعلق به پسرخاله عزیزم امیررضا بود که همه به اشتباه فکر کردند برادر من است ، پسرخاله من بر اثر مشکل کبدی سه ماه پیش فوت کرد.

 

بازیگران مورد علاقه

خانم ترانه علیدوستی ، شهاب حسینی ، لیلا حاتمی ، هدیه تهرانی و پانته آ پناهی های عزیز از بازیگران محبوب من هستند.

 

بزرگ ترین حسرت زندگی

بزرگ ترین حسرت زندگی من نداشتن یک خواهر یا برادر است.

 

 

وضعیت ازدواج و همسر مریم مومن

از وضعیت ازدواج و همسر مریم مومن اطلاعات دقیقی در دست نیست. مریم مومن هنوز بصورت رسمی ازدواج نکرده اما خودش تایید کرده است در یک رابطه عاشقانه ای قرار داد و دلش برای طرف که اسم اولش (س) هست قنج می رود !

 

قاضی به حالم گریه کرد

من هیچ وقت ترجیح ندادم مادرم یا پدرم را بعد طلاق انتخاب کنم

زمانی که بردنم دادگاه و گفتند دوست داری با مادرت زندگی کنی یا پدر ، من از حد فشار خون دماغ شدم یادمه قاضی به حالم گریه کرد و در نهایت به مادرم سپرده شدم با این حال جایگاه الان زندگی ام را مدیون قلب مهربان بابام و زحمت های مامانم هستم

 

کار تصویری

● سریال بانوی عمارت – 1396

● سریال سرزده – 1399

● فیلم کادون – 1399

● مجموعه شب های مافیا – 1399

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه