فریبا نادری | جدایی فریبا نادری | همسر فریبا نادری

عکس عجیب و نصفه نیمه فریبا نادری | فریبا نادری در آسانسور جنجال به راه انداخت

عکس عجیب و نصفه نیمه فریبا نادری | فریبا نادری در آسانسور جنجال به راه انداخت
کدخبر : 32723

عکس جدید و عجیب فریبا نادری خبر ساز شد .

فریبا نادری بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون عکسی در آسانسور منتشر کرده است که حواشی زیادی داشته است . فریبا نادری عکسی نصفه نیمه به اشتراک گذاشت که به سرعت وایرال شد . واکنش کاربران به انتشار این عکس فریبا نادری نیز در نوع خود جالب توجه بود . عکس جنجالی فریبا نادری را در ادامه می بینید . 

فریبا نادری

بیوگرافی جذاب فریبا نادری

نام :فریبا

نام خانوادگی :نادری

تاریخ تولد :23 فروردین 1363

سالهای فعالیت :1382 تاکنون

همسرها :مسعود رسام(فوت شده)، مهرداد طباطبایی

فرزندان :یک دختر به نام یارا

فریبا نادری

زندگی شخصی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری

عکسی از کودکی فریبا نادری

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت.

فریبا نادری

از کلاس تا جلوی دوربین

بعد از قبولی در تست ، مدتی به کلاس های آموزشی «بهروز بقایی» رفتم تا توانایی های بازیگری را تقویب کنم

در قراردادی که برای بازی در آن فیلم بستم قید شده بود که خانواده ام سر صحنه حاضر شوند ، به این ترتیب سال 1382 در فیلم «مروارید سرخ» بازی کردم

فریبا نادری

ماجرای عشق و عاشقی

بعد از آشنایی با مسعود رسام و گذشت زمان حس می کردم او احساس خاصی نسبت به من دارد ، مسعود عاشقم شده بود و یکروز آنرا به زبان آورد

من هم در مقابل عاشق شدم تا اینکه بعد از دوران عاشقی تصمیم گرفتیم ازدواج کنم

فریبا نادری

ازدواج اول با کارگردان

فریبا نادری سال 1382 در 20 سالگی با مسعود رسام کارگردان 47 ساله  با اختلاف 27 سال وارد رابطه شد و سه سال بعد باهم رسما ازدواج کردند

فریبا نادری

ادمه بازیگری

نادری در سال 1385 برای بار دوم در سریال «گل بارون زده» به کارگردانی عباس رنجبر بازی کرد سپس در مجموعه «من و پوتی» سال 1386 حضور داشت

از بیماری اش خبر داشتم

فریبا نادری

شاید خیلی های فکر می کنند من از بیماری او خبر نداشتم و تن به این ازدواج دادم اما من از سال 83 می دانستم مسعود سرطان دارد

زمانی که با او ازدواج کردم دکترها گفتند شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد اما معجزه عشق و امید باعث شد تا سال 88 با سرطان بجنگد

این زوج هیچ فرزندی مشترکی نداشتند، دنا رسام دختر مرحوم رسام از همسر اولش می باشد

فریبا نادری

فریبا نادری و برادرش حمید

رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

فریبا نادری

خصوصیات اخلاقی فریبا نادری

فریبا نادری انسان زودرنج، حساس،مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند و حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برای او اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است. خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و یکی از مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های فقیر است که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.

 

ازدواج فریبا نادری

فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد.

خانم بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد.

 

ازدواج فریبا نادری با مسعود رسام

فریبا نادری و مسعود رسام سال 83 با هم آشنا شدند و دو سال بعد در سال 85 با هم ازدواج کردند.

عمر زندگی مشترک فریبا نادری و همسرش چند سال بیشتر نبود و سال 88 مسعود رسام بعد از تحمل چند سال بیماری درگذشت.

 

مسعود همسر سابق فریبا نادری

فریبا نادری با وجود 27 سال اختلاف سن با مسعود رسام و آگاه بودن به بیماری او و مخالفت پدرش تن به این ازدواج داد و زندگی عاشقانه ای در کنار همسرش داشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره زندگی با مسعود رسام میگوید:من و مسعود بعد از مدتی آشنایی احساس کردیم که به هم علاقه مندیم و همین علاقه ما را متقاعد کرد که ازدواج کنیم و من در آن زمان من از بیماری مسعود خبر داشتم و سال 85 پزشکان گفتند که شش ماه بیشتر زنده نیست اما عشق نیرویی دوباره به او بخشید تا سه سال بعد هم با سرطان مبارزه کرد.

 

مسعود رسام کارگردان سینما و همسر سابق فریبا نادری

پدر فریبا نادری مخالف سرسخت ازدواج دخترش با مسعود رسام بود و تا بعد از فوت مسعود رسام حاضر نشد تا دخترش را ببیند اما نیروی عشق در فریبا نادری و چیزهای که از مسعود رسام آموخته بود او را محکم تر و استوارتر کرده بود و حاضر بود بخاطر او خیلی چیزها را تحمل کند.

 

ازدواج فریبا نادری با مهرداد طباطبایی

فریبا نادری 8 سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای بار دوم زندگی مشترک تشکیل داد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه