مژده لواسانی | همسر مژده لواسانی | عشق مژده لواسانی

شیک پوشی مژده لواسانی در زندگی شخصی | تفریح مژده لواسانی در پارک غوغا کرد

شیک پوشی مژده لواسانی در زندگی شخصی | تفریح مژده لواسانی در پارک غوغا کرد
کدخبر : 32920

عکس دیده نشده از مژده لواسانی کولاک کرد.

مژده لواسانی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . مژده لواسانی در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . مژده لواسانی با انتشار یک تصویر جدید به همراه دوستش با واکنش و نظرات مختلف مردم روبرو شد . در ادامه عکس مژده لواسانی را می بینید . 

مژده لواسانی

بیوگرافی کامل و جذاب مژده لواسانی

نام :مژده

نام خانوادگی:لواسانی

تاریخ تولد:20 آبان 1368

پیشه:مجری، سردبیر، نویسنده، کارگردان و گوینده رادیو

تحصیلات :فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه علامه طباطبایی

وضعیت تاهل :مجرد

مژده لواسانی

زندگی شخصی مژده لواسانی

مژده لواسانی مجری، سردبیر، نویسنده، کارگردان و گوینده رادیو متولد 20 آبان 1368 در تهران است.

او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه علامه طباطبایی می باشد.

مژده لواسانی

خانواده مژده لواسانی

مژده لواسانی در خانواده ای کم جمعیت در محل شهرآرا تهران بدنیا آمد، او تک فرزند خانواده است و هیچ برادر و خواهری ندارد اما ارتباط خوبی با مادر و پدرش که یک وکیل کاملا جدی است، را دارد.

این مجری موفق درباره پدر و مادر خود می گوید:

پدرم بر برخلاف من که کاملا عاطفی و احساساتی هستم مردی بسیار جدی و منطقی است و ما در این نکته بسیار با هم متفاوت هستیم اما با تمام این تفاوت ها تنها پناه من پدرم است، با توجه به اینکه هرکس در زندگی شخصی و جزئیات زندگی اش پدر خود را بهترین پدر می داند و این کاملا طبیعی است، من هم به عنوان کسی که لحظه به لحظه در این زندگی حضور داشتم با جرات پدرم را بهترین پدر دنیا می دانم.

من هیچ وقت دختر کاملی برای پدر و مادرم نبودم. چون تک فرزند بودم وظایف بیشتری داشتم اما هرگز نتوانستم به طور کامل به وظایفم عمل کنم اما آنها برای من پدرانگی و مادرانگی را تمام کردند.

مژده لواسانی

مهمان رادیو که جا خوش کرد

در سال 1371 وقتی 3 ساله بود بعنوان مهمان برنامه کودک رادیویی بود که خوش زبانی اش باعث حیرت همگان شد

بعد از آن کم کم به رادیو رفت و آمد کرد تا اینکه در 9 سالگی در جشن عاطفه ها در کنار ژاله صادقیان و آقای جاویدنیا اولین اجرایش را تجربه کرد

مژده لواسانی

تجربه بازیگری

سال 1378 وقتی 10 ساله بود در سریال طنز پلاک 14 مهران مدیری ایفای نقش کرد

می گوید آقای مدیری مرا در رادیو دیده بود و برای این نقش دنبال یک دختر سر زبان دار می گشت که من را انتخاب کرد

مژده لواسانی

از رادیو به تلویزیون

در 11 سالگی مجری رادیویی برنامه ای بنام «گل آفتاب» شد و بعد از آن برنامه «من می توانم» را خودش نوشت و مستقل اجرا کرد

در 14 سالگی مدت کوتاهی در تلویزیون اجرای برنامه نوجوان «کبوتر دات کام» و قسمتی از برنامه «نیم رخ» را برعهده داشت

مژده لواسانی

رادیو و سردبیری

بعد از تلویزیون در 14 سالگی و به علت مغایرت پوشش چادرش با فضای شاد نوجوانان به رادیو بازگشت و در 16 سالگی جوان ترین سردبیر تاریخ رادیو شد

 

شهرت با به خانه بر می گردیم

بعد از 7 سال دوباره از سال 1389 وقتی 21 ساله بود با برنامه «سه نقطه» و بخصوص برنامه خانوادگی «به خانه بر می گردیم» به شهرت رسید

 

از گربه به شدت می ترسم

از گربه به شدت میترسم و حتی پیش روانشناس هم رفته ام ، واقعا نمی دانم اما وحشتناک از گربه می ترسم گویا بچه که بودم، یک بار گربه روی کالسکه ام پریده است ، هنوز هم کابوس های شب من گربه است

 

آشپزی ، سوسک و لوس !

این خیلی بد است که بگویم آشپزی بلد نیستم ، از سوسک نمیترسد ولی میگوید اهل مطالعه کتاب است و پدر و مادرم خیلی سخت گرفتند که لوس نباشم و نیستم

 

ازدواج و فرزندان مژده لواسانی

مژده لواسانی مجرد می باشد و تا کنون ازدواج نکرده است.

او در برنامه دورهمی مهران مدیری در مورد علت ازدواج نکردنش گفت:

به نظرم ازدواج یک اتفاق است و باید پیش بیاید و یک نفر باید باشد که بشود تا پایان عمر کنارش خوشبخت بود.

هم فکر بودن و پیدا کردن کسی که با او احساس آرامش کنی مهمترین معیار من برای ازدواج است. من دنبال ازدواج با ترکیب عقل و دل هستم و علاقه زیادی به مادر شدن دارم. حتی اسم بچه هایم را هم انتخاب کرده ام (امیر عباس، امیرعلی، نازنین زهرا،نازنین فاطمه)

 

ورود مژده لواسانی به دنیای هنر

مژده لواسانی در سه سالگی مهمان برنامه کودک رادیویی بود و به دلیل خوش زبان بودنش مورد توجه قرار گرفت و در 9 سالگی اولین اجرای خود را در جشن عاطفه ها در رادیو و در کنار ژاله صادقیان و آقای جاویدنیا انجام داد.

 

خانم لواسانی درباره حضور خود در رادیو می گوید:

رادیو برای من خیلی اهمیت داشت. شاید اگر آن دوران کسی رادیو را از من می گرفت من کاملا افسرده می شدم. من هیچ وقت زنگ های آخر مدرسه را نبودم. همیشه ماشین رادیو دنبالم می آمد و مرا می برد.

این موضوع برای مدرسه حل شده بود. اما پدرو مادرم همیشه به نمرات و معدلم حساس بودند و سخت می گرفتند.

اگر از مجریان بسیار و مطرح رادیو و تلویزیون درباره من بپرسید هنوز آن تصویر یک دختر دبستانی با چادر و روپوش مدرسه و یک کوله پشتی از من در ذهن خود دارند. یکبار حتی در یکی از برنامه هایم که خانم «ژاله صادقیان» حضور داشت گفتم من روبروی کسی نشسته ام که یک زمانی چون قدم به میکروفون رادیو نمی رسید من در آغوشش می نشستم برنامه اجرا می کردم.» 

 

مژده لواسانی به سوگ نشست

مژده لواسانی مجری جوان و باسابقه رادیو و تلویزیون است که حضور در دنیای هنر را از 3 سالگی آغاز کرد و یکی از چهره های شناخته دنیای اجرا است.

این مجری جوان کشورمان در غم از دست دادن مادربزرگش به سوگ نشست.

 

دلنوشته مژده لواسانی در غم از دست دادن مادربزرگش

مژده لواسانی با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از درگذشت مادربزرگش داد و نوشت:

مادرِ نازنینِ پدرم، مادربزرگِ عزیزم، سیده خانومِ صبور و مومن و متین بعد از تحمل سالها بیماری سخت قلبی،امروز آرام گرفت...و مهمان سفره ی جدّ مطهرش خواهد بود....

ممنون میشم برای رحمت و آرامش و مغفرت روحش، صلوات و فاتحه ای قرائت کنید....

تسلیت به پدر عزیز تر از جانم و خانواده ی لواسانی و میرمحمدی، خدا به قلب مهربانِ پدرم آرامش و صبر عطا کنه.... 

 

گفتگو با مژده لواسانی مجری جوان تلویزیون

مژده لواسانی مجری جوان و سرشناسی است که همیششه برنامه های جدیدی برای تلویزیون و نسل جوان دارد . خانم مجری برنامه کافه سوال که سالهاست فعالیت هنری خود را در رادیو و تلویزیون آغاز کرده است امروز پای گفتگوی ما نشست و حرفهای خوبی درباره اجرا در تلویزیون و مجری های رسانه گفت.

 

با مژده لواسانی بیشتر آشنا شوید

متولد آبان 1368 است و سه ساله بود که با برنامه سلام کوچولو، طعم شیرین رادیو را چشید. مژده لواسانی در همان کودکی و نوجوانی، اجرای رادیویی را به صورت حرفه ای پیگیری کرد و کم کم وارد تلویزیون شد و بعد از دو بازی کوتاه در دو سریال پلاک 14 و خبرنگار، اجرا در تلویزیون را هم انجام داد...

متولد آبان 1368 است و سه ساله بود که با برنامه سلام کوچولو، طعم شیرین رادیو را چشید. مژده لواسانی در همان کودکی و نوجوانی، اجرای رادیویی را به صورت حرفه ای پیگیری کرد و کم کم وارد تلویزیون شد و بعد از دو بازی کوتاه در دو سریال پلاک 14 و خبرنگار، اجرا در تلویزیون را هم انجام داد. او علاوه بر اجرا، چندین برنامه رادیویی را نوشته و کارگردانی و تهیه کنندگی کرده و نیز چند نمایشنامه مذهبی را هم نگاشته است. لواسانی 27 ساله که سابقه اجرا در برنامه های تلویزیونی به خانه برمی گردیم، کافه سوال، رو به راه، عصر خانواده و... را دارد، در نظر سنجی برنامه سه ستاره شبکه سه به عنوان بهترین مجری زن سال 95 از نگاه مردم، انتخاب شد. او تنها مجری خانم در برنامه های سال تحویل تلویزیون بود که از شبکه اول، وی‍ژه برنامه تحویل سال را اجرا کرد و چند شبی هم مجری برنامه بوی عیدی شبکه اول بود. با او درباره حس و حالش از این انتخاب گفت و گو کرده ایم. از او خواسته ایم برای مان از مسیری که آمده و می خواهد برود، بگوید.

 

مژده لواسانی مجری جوان تلویزیون

شما در نظرسنجی بهترین مجری زن تلویزیون در برنامه سه ستاره، بهترین مجری سال 95 شدید. از این که مخاطبان، شما را که جوانی 27 ساله اید از میان مجریان کارکشته ای که شاید به اندازه سن شما، سابقه داشته باشند، انتخاب کرده اند، چه حسی دارید؟

همان شبی که به برنامه سه ستاره رفتم و بین نامزدها بودم گفتم، همین که به عنوان نماینده نسل جوان در این فهرست حضور دارم احساس خوشحالی می کنم. گفتم، احساس غرور می کنم که کنار مجریان باتجربه و قدیمی ایستاده ام، اما اینکه مردم، من را انتخاب کردند، خیلی حس خوب و خوشایندی است. واقعا، هیچ جایزه و انتخابی با انتخاب مردم برابری نمی کند.

فکر می کنید این انتخاب، چه پیامی برای خود شما و برنامه سازان تلویزیونی دارد؟

حقیقت اش همان شب هم گفتم که این انتخاب مردم، رای اعتماد آنها به جوان ترهاست. خیلی از جوانان دهه 60 و 70 و 80، گاهی من را نماینده خود و نسل شان در تلویزیون می دانند؛ نسلی که شاید اشتباهات، لغزش و لرزش هایی داشته باشد، اما می شود به آنها اعتماد کرد و انگیزه داد. مهم ترین ویژگی و پیام این انتخاب، رای به همین جوان گرایی است.

حضور مستمر روی آنتن، مهم ترین مساله مجریان زن در تلویزیون ماست. خیلی از مجریان خانم، بعد از مدت کوتاهی اجرا، ناگهان از دور خارج می شوند، اما شما توانسته اید سال های قابل توجهی در شبکه های اصلی، برنامه های زنده ای را روی آنتن ببرید. رمز این استمرار در چیست؟

چون کارم را از بچگی از رادیو شروع کردم، بنابراین قدم به قدم جلو آمدم. دقیقا می دانم که می خواهم تا سال بعد چه کار کنم. این تربیت رادیویی باعث شده که هر برنامه ای را باری به هر جهت اجرا نکنم. قدم به قدم آمدم، تجربه کردم و خیلی محتاط بودم. وقتی در برنامه «به خانه برمی گردیم» اجرا داشتم و وارد حیطه اجتماعی شدم، پیشنهاد اجرا در برنامه های مختلف خانواده مطرح شد، اما خیلی گزینشی انتخاب کردم و سراغ اجرای«کافه سوال» رفتم. وقتی هم کافه سوال تمام شد تا آغاز «رو به راه»، حدود یک سال هیچ برنامه ای را جز چند ویژه برنامه خاص اجرا نکردم آن هم با وجود پیشنهاد های زیادی که وجود داشت.

رمز استمرار علاوه بر این نکته، انجام ندادن هر کاری است. با همه احترام به دوستان همکارم، بعضی دوستان همه ژانرها را اجرا می کنند و برای همین مخاطب برای آنها هویتی قائل نیست و زود کنار می روند. این که بدانید کجا، چطور و چه زمانی اجرا و صبوری کنید و هر برنامه ای را نروید، مهم است. «روبه راه» آبان پارسال تمام شد و تا الان یک ویژه برنامه یلدا، اربعین و تحویل سال را اجرا کردم. در هر حال صبوری کردن را یاد گرفتم تا به موقع روی آنتن باشم. البته گاهی انتخاب های اشتباه هم ممکن است در این مسیر داشته باشم و منکر این اشتباهات نمی شوم.

مجریان زن در تلویزیون ما با وجود محدودیت ها و مشکلات، حضور پررنگی دارند، اما هنوز اجرای اصلی خیلی از برنامه های مهم و محوری را به آنها واگذار نمی کنند. چرا؟

نمی شود گفت محدودیت؛ چون برخی از مسائل، براساس باورهای ارزشمند ماست که باعث شده زنان ما اجراهای متفاوتی از اجراهای زنان در تلویزیون های دیگر داشته باشند. با این همه متاسفانه با وجود توانایی های مجریان زن، اجرای خیلی از برنامه ها به آنها داده نمی شود. بخشی از این ماجرا شاید به مردم برمی گردد؛ چون با مجریان مردی که ستاره شده اند بیشتر ارتباط برقرار می کنند. بنابراین بیشتر از نگاه مسئولان، به انتخاب مردم برمی گردد که مجریان ستاره مرد را قبول کرده اند.

برخی مجریان تلاش می کنند تا بعضا با خود نمایی، نمایش اطلاعات عمومی و... فضای برنامه را تسخیر و مهمان را مرعوب خودشان کنند. به نظر شما یک مجری، چقدر می تواند در یک برنامه و آن هم برنامه زنده، میدان داری کند و خود را نشان بدهد؟

آنچه که یک مجری هست؛ یعنی دانش و سواد او از همان یک دقیقه اول و نخستین جمله ای که می گوید، آشکار می شود. این موضوع حتی از چشم های یک مجری و دایره واژگان او نیز کاملا مشهود است. مخاطب، خیلی مرعوب ادا و اطوار نمی شود. زمانی که مهمان دورهمی بودم، فرق آقای مدیری با بقیه مجریان را فهمیدم. او با تکریم مهمان، گفت و گو را پیش می برد. او قهرمان است و این بزرگی را با کوچک کردن مهمان به دست نمی آورد. برای قهرمانی نیاز نیست که بقیه را بکوبیم.

 

مژده لواسانی | مژده لواسانی بچه پولدار است

مژده لواسانی یکی از جوان ترین و در عین حال پرسابقه ترین مجریان رادیو و تلویزیون به شمار می رود. در ادامه مصاحبه ای خواندنی را با مژده لواسانی ارائه کرده ایم.

مژده لواسانی فعالیت رسانه ای را در سه سالگی و با برنامهٔ «سلام کوچولو» آغاز نموده است. و بعد از آن با برنامه های «بچه های انقلاب» و «بوی گلِ آفتاب» همکاری اش را با رادیوسراسری ادامه داده است. او در سنین کودکی و نوجوانی تجربهٔ بازیگری در سریال های «پلاک 14» (به کارگردانی مهران مدیری) و «خبرنگار» (به کارگردانی محمدحسن زاده) را دارد.

 

مژده لواسانی در رادیو

او این روزها در تلویزیون خوش درخشیده است و پرچم دهه شصتی ها را بالا برده است. در ادامه صاحبه ای با این مجری جوان را میخوانید.

 

فکر می کنید چرا به سراغتان آمده ایم برای مصاحبه؟

- خب احتمال می دهم به خاطر برنامه ام در تلویزیون باشد یا اگر سراغ جوان ها بوده اید، خب من جزو مجری های خیلی جوان به حساب می آیم. هر چند الان حس می کنم جوانی ام هم رو به اتمام است. (خنده)

به عنوان یک جوان شصت و هشتی ام در زندگی ات به دنبال چه هستی؟ مثلا به دنبال پولی؟

- نه. دغدغه ام هیچگاه پول نبوده است، چون شکر خدا در رفاه زندگی کرده ام و هیچگاه دغدغه ای برای پول نداشته ام.

 

پدرتان پولدار است؟

- پولدار ... (مکث) من هم تک فرزند بوده ام و همیشه همه جوره به من رسیده اند.

برگردیم به قدیم تر. می شود به «مژده لواسانی» گفت بچه پولدار؟

 

- مکث... در شرایط حاضر...

در شرایط حاضر نه. مثلا سال 77، 78 که مدرسه می رفتید.

 

- دروغ نمی گویم. خوب بوده است همیشه.

خب پس می شود گفت بچه پولدار.

- آخر اگر من بگویم می شود فخرفروشی. درست نیست.

 

مگر بچه پولداری بد است؟

- نه، بد نیست. خب بالاخره دیگر (خنده). بله شرایطم همیشه خوب بوده است.

 

مژده لواسانی به سوگ نشست

مژده لواسانی مجری جوان و باسابقه رادیو و تلویزیون است که حضور در دنیای هنر را از 3 سالگی آغاز کرد و یکی از چهره های شناخته دنیای اجرا است.

این مجری جوان کشورمان در غم از دست دادن مادربزرگش به سوگ نشست.

دلنوشته مژده لواسانی در غم از دست دادن مادربزرگش

مژده لواسانی با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از درگذشت مادربزرگش داد و نوشت:

مادرِ نازنینِ پدرم، مادربزرگِ عزیزم، سیده خانومِ صبور و مومن و متین بعد از تحمل سالها بیماری سخت قلبی،امروز آرام گرفت...و مهمان سفره ی جدّ مطهرش خواهد بود....

ممنون میشم برای رحمت و آرامش و مغفرت روحش، صلوات و فاتحه ای قرائت کنید....

تسلیت به پدر عزیز تر از جانم و خانواده ی لواسانی و میرمحمدی، خدا به قلب مهربانِ پدرم آرامش و صبر عطا کنه.... 

 

مژده لواسانی روز عرفه در بین الحرمین

مژده لواسانی مجری جوان تلویزیون یکی از چهره های جوان در دنیای اجرا است که طرفداران زیادی دارد و این روزها با برنامه کاملا دخترونه در شبکه سه سیما مهمان خانه های هوادارانش میشود.

مژده لواسانی در روز عرفه سفری به بین الحرمین داشت و با انتشار پستی حس خوبش در این مکان عزیز را با مردم به اشتراک گذاشت.

 

عکسی که مژده لواسانی از بین الحرمین ثبت کرد

مژده لواسانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:دلم پر بود گرفته و سنگین آمده بودم برایت از آدمهایی بگویم که حرفهایشان کمرم را شکسته است آمده بودم با کلی نام و نشان، کلی شکوه و شکایت... مگر نه اینکه امام جواد ع گفته بود نفست که گرفت از شهر، به سمت حسین فرار کن... من فرار کرده بودم به سمتت... اما اینجا که رسیدم روبروی تو دیدم همه ی جانم "شرمندگیست"... زبانم به دعا نمی چرخد گلایه هم ندارم زخم های قلبم را هم فراموش کرده ام! تو هستی،مگر من چه می خواهم جز این؟ تو حسین بن علی روزی شرمساریِ حر را خریدی و آزادش کردی به عشق... من با یک بغل شرمساری آمده ام مرا میخری؟

تکمله:چون اینجا بی نهایت شلوغه و منم موبایل با خودم هر بار حرم نمیبرم،دیشب فقط همین یک عکس رو از بین الحرمین گرفتم،وقتی از حرم امام حسین بیرون اومدم و روبروم گنبد حرم حضرت عباس ع بود...بین الحرمین در تمام شبانه روز،ماه و خورشید را باهم دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه