شاهرخ استخری | ازدواج شاهرخ استخری | همسر شاهرخ استخری

وداع شاهرخ استخری با دخترانش | جدایی شاهرخ استخری از همسرش

وداع شاهرخ  استخری با دخترانش | جدایی شاهرخ استخری از همسرش
کدخبر : 32926

شاهرخ استخری از بلژیک بدون خانواده خود برگشت .

شاهرخ استخری عکسی در فضای مجازی منتشر کرد که حواشی زیادی داشت . عکس شاهرخ استخری از تماس تصویری او با دخترانش بود . شاهرخ استخری یک ماه قبل به بلژیک سفر کرد خانواده همسر شاهرخ استخری در این کشور هستند او بعد از مدتی تنها به ایران برگشته است که همین واکنش مختلف کاربران اینستاگرام را در پی داشت . او از روی دلتنگی عکسی از تماس تصویری خودش با دخترانش نیز منتشر کرد خانواده شاهرخ استخری همچنان در خارج از کشور هستند . 

شاهرخ استخری

زندگینامه کامل و عکس های شاهرخ استخری

نام: شاهرخ

نام خانوادگی: استخری

تاریخ تولد: 1359/7/14 در تهران

تحصیلات: فارغ التحصیل مهندسی صنایع

همسر: سپیده بزمی پور

فرزندان: دو دختر به نام های پناه و نبات

شاهرخ استخری

زندگی شخصی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد.

شاهرخ استخری

بیوگرافی شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران، ( ولی در شناسنامه اش متولد 28 شهریور 1360 می باشد) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شاهرخ استخری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. او فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق‌لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

شاهرخ استخری

ازدواج شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با سپده بزمی پور ازدواج کرد، و ماحصل این زندگی دو فرزند دختر به نام‌های پناه و نبات می‌باشد که هر دو متولد بلژیک هستند.

شاهرخ استخری

زندگی حرفه ای شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند. وی با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله‌ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.

استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله‌ها”، نقش سعید را بازی کند. او می‌گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

شاهرخ استخری

عکسی از کودکی شاهرخ استخری

این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری و خواهرش نیلوفر

پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در کنار پدرش

این بازیگر کشورمان از علاقه مندان به فوتبال بود و در دوره ای به صورت جدی فوتبال را دنبال میکرد اما به دلیل عدم رضایت پدر و اصرار او به درس خواندن این رشته را کنار گذاشت و بعد از بازیگر شدن به سراغ بوکس رفت اما آسیب های احتمالی این رشته مانع از ادامه فعالیت او شد.

شاهرخ استخری

شغل دوم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی هم دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است.

این هنرمند کشورمان چند سالی است که به بازار طلا ورود کرده و چندین شعبه از طلاسازی در کشور دارد که درآمد اصلی او هم از این حرفه است و در دنیای بازیگری کم کارتر شده است. 

 

پناه تولد دختر شاهرخ استخری 5 ساله شد

برخلاف شاهرخ استخری که علاقه زیادی به صحبت کردن درباره زندگی خصوصی اش ندارد ، سپیده بزمی پور خانم آقای بازیگر که اداره صفحه اینستاگرام دخترشان را برعهده دارد ارتباط صمیمی با هوادارانشان دارد و با حوصله به سوالات آنها پاسخ میدهد.

همسر شاهرخ استخری در سالروز تولد 5 سالگی دخترشان پناه دلنوشته زیبایی برای او نوشت و با هوادارانشان به اشتراک گذاشت.

 

دلنوشته همسر شاهرخ استخری برای تولد دخترش

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری ادمین صفحه دخترش پناه در اینستاگرام است و تقریبا هر روز یک عکس از پناه را در این صفحه با توضیحاتی مفصل منتشر میکند. امروز 17 مرداد سالروز تولد 5 سالگی پناه دختر شاهرخ استخری است.

 

تولد 5 سالگی پناه دختر شاهرخ استخری

همسر شاهرخ استخری با انتشار عکس و نوشته ای تولد دخترشان را تبریک گفت و نوشت :٥ سال پیش خدا توی همچین روزی تورو به ما هدیه داد ... قبل از به دنیا اومدنت و دیدنت فکر میکردم که چقدر دوست دارم ، چقدر برام عزیزی ... ولی فکر کجا و دیدنت کجا ... وقتی به دنیا اومدی خدا یه دفعه یه عشق عجیب و غریب گذاشت تو دلم ... یعنی دقیقا همون لحظه که چشمم بهت افتاد که انقدر کوچولو ظریف گذاشتنت توی بغلم ... عشق در یک نگاه که میگن فکر کنم همین ... نه منطق داره نه صبر ! در یک لحظه تمام جونتو هم حاضری براش بدی ... خدا جونم چه کردی واقعا دست مریزاد ... تو ثمره عشق من و بابا شاهرخی و با اومدنت زندگیمون هزار برابر قشنگتر از قبل هم شد ... تو دلبر مامان و قند بابایی ... با وجود تو من عشق مادری و فهمیدم ... شدی همه نفس و زندگیمون از همون لحظه به دنیا اومدنت ... بهت قول میدم تا روزی که نفس میکشم سیرابت کنم از عشقی که خدا توی دلم برات گذاشته ... مگه میشه این نعمت خدا رو دست کم گرفت ؟! هر روز و شب هم شکرش کنم بازم کمه ... تو دختر مایی ... جان و روح مایی ...

تو لطیفترین و قویترین مخلوق خدایی ... تو مادر اینده ای ... . از روزی که به دنیا اومدی فهمیدم میشه که ادم قلبش بیرون از تنش بتپه ...

پناه ساعت ٥:٣٥ بامداد ١٧ مرداد ٩٢ با ٥٠ سانت قد و ٣،١٣٠ کیلو وزن به دنیا اومد.

عکس مربوط میشه به تولد پناه خانوم که تو مهدکودش تو ایران با دوستهاش براش گرفتیم که قبلا بهتون گفته بودم .تم تولدش و خودش انتخاب کرد و دوست داشت . از خدا میخوام همه ی کسایی که انتظار میکشن جوابشون و بگیرن . 

 

واکنش همسر شاهرخ استخری به ماجرای جدایی از همسرش

فضای مجازی بازهم دردسرساز شد. طی چند روز گذشته شاهرخ استخری بازیگر کشورمان که سریال پاهای بیقرار را آماده پخش از شبکه سه سیما دارد با انتشار استوری های پی در پی حس دلتنگی برای دخترش را با هوادارانش به اشتراک میگذاشت و هرگز گمان نمیکرد این پست ها به ماجرایی دیگر ختم شود.

این پست های شاهرخ استخری شایعه جدایی این هنرمند کشورمان از همسرش را در فضای مجازی شکل داد و با واکنش همسر آقای بازیگر مواجه شد.

 

توضیح همسر شاهرخ استخری درباره دوری از همسرش

استوری ها شاهرخ استخری و اظهار دلتنگی برای دخترش پناه دردسرساز شد و همسرش را به واکنش وا داشت.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری که ادمین صفحه پناه دخترشان است بعد از شایعه ماجرای جدایی از همسرش در فضای مجازی با انتشار پستی به شفاف سازی این موضوع پرداخت.

 

توضیح همسر شاهرخ استخری درباره طلاق از همسرش

همسر شاهرخ استخری با انتشار این عکس در اینستاگرام نوشت :سلااام دوستهای گل و عزیزم ، امیدوارم خوب و سلامت باشید. من یه توضیحی راجع به استوری همسر جانم بدم که برای خیلی ها سوال شده بود که چرا ما از هم دوریم همگی و این همه دلتنگی از کجا اومده ... .

عزیزای دلم خدارو شکر همه چی خوبه ، همه صحیح و سالمن ، فقط من و پناه اومدیم زودتر پیش پدر و مادرم که ایران زندگی نمیکنن چون هم من یه سری کار اداری داشتم اینجا که حتما باید انجام میدادم تو زمان مشخص شده ای هم اینکه همسرم مشغول کارن حسابی و نتونستن مارو تو این زمان مشخص همراهی کنن ... نه ما جدا شدیم ( زبونم لال ) نه قرار پناه اینجا بمونه درس بخونه یا زندگی کنیم.

حالا چرا من اینجا کار اداری دارم نه ؟ اینم سوال بعدیه دیگه حتما نه ؟؟؟ چون من هم قبل از ازدواجم ایران زندگی نمیکردم و هنوز اینجا کارای اداری برام پیش میاد مثل رسیدگی به کارای بیمم و کارای شهردای و کارتهای شناسایی و و و ... خوب و کامل توضیح دادم ؟؟؟

 

رازهایی از زندگی خصوصی شاهرخ استخری

برنامه من و شما با اجرای آرش ظلی پور روز جمعه میزبان یکی از متفاوت ترین چهره های سینمایی و تلویزیونی بود. شاهرخ استخری بازیگری که با سریال دلنوازان و فاصله ها در تلویزیون به شهرت رسید میهمان این هفته آرش ظلی پور در من و شما بود.

شاهرخ استخری با حضور در برنامه من و شما به تهیه کنندگی هادی قندی پاسخگوی سوالات آرش ظلی پور مجری برنامه شد.

 

ناگفته های شاهرخ استخری از زندگی خصوصی اش در من و شما

وی در ابتدای صحبت درباره اینکه چرا به نظر می رسد خیلی مغرور است گفت:اطرافیانم این نظر را ندارند چون من را می شناسند و شاید کسانی که از دور فقط با نام من آشنا هستند از روی عکس ها ممکن است این قضاوت را بکنند که باید بگویم اشتباه است.

 

از حضور در میهمانی ها و اکران های خصوصی خوشم نمی آید

وی درباره اینکه چرا در جمع های سینمایی شرکت نمی کند و خیلی گوشه گیر است، گفت:احساس می کنم شاید نه من خیلی برای آنها جذاب هستم نه موقعیت اجتماعی ام ایجاب می کند که در این جمع ها باشم. دوستان زیادی هم در این فضا ندارم و صمیمی ترین دوستانم امیررضا دلاوری و پندار اکبری هستند و با باقی در حد یک احوالپرسی تلفنی هر چند وقت یک بار ارتباط دارم. از حضور در میهمانی ها و اکران خصوصی ها و فضاهای این شکلی خوشم نمی آید. به کسانی که عشق شهرت هستند پیشنهاد می کنم که این کارها را بکنند ؛ ولی من خیلی اهلش نیستم.

وی با تاکید بر اینکه سینما خیلی بی رحم است، اشاره کرد:شما ببینید این سینمای بی رحم اکبر عبدی را داشت حذف می کرد، مهدی هاشمی را داشت حذف می کرد. من اصلا فکر نمی کردم حامد بهداد یک روز دیگر گزینه یک نباشد. این ذات سینماست؛ یک روز دخترها برایت دست می زنند، یک روز پخته ترها تشویقت می کند و ... . رضا عطاران سال 72 کارش را شروع کرد اما در یک دهه اخیر تبدیل به ستاره شد این یعنی که به راحتی هیچ چیزی به دست نمی آید. اتفاقی که با دلنوازان برای من افتاد و باید حفظش می کردم و برای همین خیلی از پیشنهادها را رد کردم. 

 

چرا عکسی از همسر شاهرخ استخری منتشر نمیشود

شاهرخ استخری بازیگری که با دو سریال دلنوازان و فاصله ها در تلویزیون ستاره شد و بعد درخششی در سینما داشت این روزها در کنار حرفه بازیگری صاحب چند شعبه طلافروشی است و در کنار همسر و دخترش زندگی آرام و بدون حاشیه ای را سپری میکند.

شاهرخ استخری برعکس بسیاری از بازیگران جوان که ترجیح می دهند مسیر هنری زندگیشان را با چالش مواجه نکنند، از 5 سال پیش زندگی مشترک خود را آغاز کرد و خیلی زود صاحب دختری زیبا به نام "پناه" شد که چندی پیش تولد 4سالگی اش را جشن گرفت. بعد از ازدواج و پدر شدن زندگی شاهرخ تغییرات بزرگی کرده و نگاهش به زندگی و مقوله های مختلف آن قدر تغییر کرده که می توان ساعت ها با او در این رابطه حرف زد.

او در مصاحبه اختصاصی ، برای اولین بار در مورد زندگی مشترک، ازدواج، همسر، تغییراتی که در سال های اخیر داشت، دغدغه های فکری این روزهایش و دخترش صحبت کرده است.

 

ناگفته های شاهرخ استخری از زندگی مشترک و بچه دار شدن

*زندگی شما را به سه قسمت تقسیم می کنم، بخش مجردی و قبل از ازدواج، بعد از ازدواج و بعد از به دنیا آمدن دخترتان. هر کدام از این بخش ها چطور سپری شد؟

در زمان مجردی من به دلیل اینکه از خانواده خودم هم خیلی زود جدا و مستقل شدم، از همان ابتدا باید به لحاظ مالی زندگی ام را مدیریت می کردم، ابتدای زندگی مستقلی که برای خودم تشکیل دادم چیزی نداشتم و حتی آن زمان هم بازیگر نبودم و جای دیگری با همان رشته مهندس صنایع مشغول کار بودم و بنابر شرایط و فروش هایی که اتفاق می افتاد، می توانست کمیسیون خوبی به من برساند و جرقه هایی در زندگی ام بزند.

کار در زمینه تیوب های ریفورمر برای پالایشگاه ها و پتروشیمی ها بود که با شرکتی در آلمان همکاری داشتیم که به دلیل تحریم ها شرایط پرداخت پول به طرف آلمانی به قدر مشکل شد که دیگر انها از فروشی که برایشان انجام میدادم، خوشحال نبودند.

سال 82،83 که دانشگاه تمام شد، خیلی جدی تر بازیگری را دنبال کردم. سال 86 بود که این اتفاق خوب در عرصه بازیگری برایم رخ داد. من برای دو کار اولی که بازی کردم هیچ پولی دریافت نکردم و حتی سر یکی از کارها قرار بود به من هدیه ای بدهند که ندادند. اولین کاری که بابت آن دستمزد دریافت کردم، سریال "داداشی" در ماه رمضان بود. چند ماه سرکار بودم و در نهایت شغل قبلی ام را رها کردم. 

 

شاهرخ استخری برای بار دوم پدر میشود

شاهرخ استخری بازیگر سریال فاصله ها ، دلنوازان و دلدادگان پنج سال پیش برای اولین بار پدر شد. پناه دختر شاهرخ استخری 17 مرداد سال 92 متولد شد و مردادماه امسال جشن تولد 5 سالگی اش را جشن گرفت.

این هنرمند کشورمان برای دومین بار تا چند ماه آینده پدر میشود.

 

دومین دختر شاهرخ استخری در راه است

پناه دختر شاهرخ استخری پیجی در اینستاگرام دارد که توسط همسرش سپیده بزمی پور اداره میشود. همسر شاهرخ استخری با انتشار عکسی خبر از تولد فرزند دومشان تا چندماه آینده داد.

 

پناه دختر شاهرخ استخری

همسر شاهرخ استخری با انتشار این عکس نوشت:سلااااااااام عیدتوووووون مباااااااااارک حالتون چطوره ؟؟ امیدوارم حالتون امروز یه جور عجیب غریبی خوب باشه یا یه دفعه خوب بشه... خدا کنه امروز یه دفعه یه اتفاق خیلی خیلی خوب بیوفته براتون و یکی از ارزوهاتون براورده بشه ...

عکس و دیدین ؟؟؟ معلوم بود یا نبود؟؟ اون جورابهای فسقلی که تو دست دلبر ؟؟ نشون دهنده این بود که ما داریم ٤ نفر میشیم ؟ یه عضو جدید به جمع ٣ نفر خانواده ما قرار اضافه بشه...

خیلی خودم و کشتم عکس خوشکل و مثلا خلاقانه ای بگیرماااااا

امروز روز عید ... با خودمون گفتیم شاید امروز روز مناسبی باشه که به شما هم خبر بدیم که پناه خانوم داره خواهر دار میشه...

راستشم بگم خیلی فکر کردیم که گفتنش کار درستیه یا نه ... خودتون میدونین چرا دیگه ... دیدین که بگی هزارتا حرف ... نگی هم همین طور ... اما نمیدونم چرا احساس کردم اصلا نمیشه به شما نگیم... شما همراههای همیشگی مایین ... !! مگه میشه ندونین ... !! مگه میشه محبتهای شمارو فراموش کنم تا امروز ؟؟!! مهربونیاتون و ؟؟!! دعاهای خیرتون و ؟؟!! نه هیچ وقت فراموش نمیکنم ... هیچوقت ...

 

دختر شاهرخ استخری خواهر دار میشود

شاهرخ استخری هم با انتشار این عکس خبر تولد فرزند دومش را تایید کرد. 

 

شاهرخ استخری مهمان برنامه دورهمی شد

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته 27 بهمن 1396 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در این برنامه میزبان شاهرخ استخری بازیگر سریال فاصله ها و دلنوازان بود .

شاهرخ استخری بازیگری که با ایفای نقش در دو سریال دلنوازان و فاصله ها به شهرت رسید روبروی مهران مدیری روی صندلی دورهمی نشست و از آغاز فعالیتش در دنیای هنر ، زندگی شخصی و فعالیت تجاری اش گفت.

مران مدیری گفتگو با شاهرخ استخری را با طرح این سوال که تو آدم خوش اخلاقی هستی اما دیگران درباره ات میگویند که خیلی مغروری و خودت را میگیری این درست است؟ شاهرخ استخری گفت:فکر میکنم این فکر و باور از نقش هایی که من با آنها به شهرت رسیدم و شناخته شدم نشات گرفته باشد ، این فکر که من آدم مغروری هستم از نقشم در سریال دلنوازان شکل گرفته و به نظرم ماندگار شده است.

 

علت دوری شاهرخ استخری از تلویزیون چه بود

مهران مدیری از محبوبیت شاهرخ استخری با سریال دلنوازان و فاصله ها صحبت کرد و از او خواست درباره کمرنگ شدن در تلویزیون بعد از این دو سریال صحبت کند که گفت :بعد از فاصله ها و دلنوازان 5 سال با تلویزیون کار نکردم اما در سینما حضور داشتم و چند فیلم سینمایی بازی کردم ولی به نظرم خیلی دیده نشد. من برای بازگشت دوباره به تلویزیون منتظر کار کردن با کارگردان های بزرگ بودم اما به نظرم اشتباه کردم و اینهمه دوری از فضای تلویزیون اصلا کار درستی نبود . وقتی با سریال آمین به تلویزیون بازگشتم با اینکه انتظار دیده شدن داشتم اما این سریال هم خیلی دیده نشد . 

 

شغل سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور مشغول ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است.

 

خانواده

امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند. همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد که وی برادر زن شاهرخ استخری نیز هست. سعید بزمی پور برادر سپیده اکنون 33 ساله شده است و صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است و همچنین هرزچندگاهی قطعه شعری را می خواند. 

 

مهاجرت

در سال 1380 خانم بزمی پور همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.

 

تحصیلات

 سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن 22 سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد و باید بدانید که وی دوره دبیرستان خود را هم در کشور بلژیک گذرانده است.خانم بزمی پور دوران ابتدایی و راهنمایی را در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان تهران گذرانده است و بهترین نمرات را در دوران تحصیل می گرفته است که وی علاوه بر مهندسی حسابداری مدرک مترجمی زبان فرانسه را هم دارد و یکی از بهترین مدرسان زبان خارجه تهران است. 

 

وداع تلخ شاهرخ استخری با بازیگری + عکس

شاهرخ استخری بازیگر محبوبی که با سریال دلنوازان طرفداران زیادی پیدا کرد. او این روزها کم کارتر از گذشته شده و با وسواس بیشتری پیشنهادهایش را بررسی می کند.

شاهرخ استخری فعالیت بازیگری خود را با بازی در تله فیلم «تلخون» آغاز کرد با بازی در سریال «دلنوازان» و «فاصله ها» به شهرت و محبوبیت خوبی بین مخاطبین جعبه جادویی دست پیدا کرد. شاهرخ استخری این روزها کم کارتر از گذشته شده و با وسواس بیشتری پیشنهادهایش را بررسی می کند تا به قول خودش بتواند در نهایت به اتفاقی که دوست دارد، دست پیدا کند. پای صحبت شاهرخ استخری نشستیم تا از حال این روزهایش برایمان بگوید...

«دلنوازان» بعد از چهار سال از شبکه آی فیلم پخش شد و باز هم توانست مخاطبان زیادی را پای تلویزیون بکشاند. فکر می کنی ویژگی این سریال چه بود که مردم باز هم توانستند با آن ارتباط خوبی برقرار کنند؟

 

این سریال یک مقدار برای مردم حالت نوستالژی داشت. ما ایرانی ها انسان های خاطره بازی هستیم و فکر می کنم این خاطره بازی در مورد «دلنوازان» اتفاق افتاد و مردم دوباره به آن اقبال خوبی نشان دادند. فکر می کنم مهمترین ویژگی این سریال این بود که آقای سهیلی زاده (مثل آثار دیگرشان که چهره های جدیدی را به مردم معرفی می کنند)، شش جوان با انرژی را که همه آنها انگیزه زیادی برای دیده شدن داشتند دورهم جمع کرده بودند. در این پروژه هیچ دلخوری و نارضایتی وجود نداشت و همه چیز برای ساخت یک مجموعه خوب فراهم بود. 

 

ازدواج سپیده بزمی پور با شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری وقتی که به سن 23 سالگی رسیده بود از طریق اینترنت با شوهر بازیگرش آشنا می شود و آن موقع در کشور بلژیک زندگی می کرد و سپس به ایران آمد.مراسم عروسی شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور در تهران برگزار شد و برای اینکه بسیاری از فامیل های خانم بزمی پور در بلژیک زندگی میکنند این زوج جوان تصمیم گرفتند جشن عروسی شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کنند و حاصل ازدواج آنها دو دختر به نام های پناه و نبات است.

 

فرزندان

پناه استخری اولین فرزند سپیده و شاهرخ در مرداد سال 1392 یعنی دو سال بعد از ازدواج شان به دنیا آمد و همچنین به تازگی دختر دوم سپیده و شاهرخ نبات استخری به دنیا آمده است و او در آبان ماه سال 1397 به دنیا آمده است.

 

ملاک ازدواج

آقای استخری بازیگر یکی از مهمترین ملاک هایش برای انتخاب سپیده این بود که این دختر یکی از با نجابت ترین دختران ایرانی است و از وقتی شانزده ساله بوده کار کرده است و همیشه گفته از انتخاب همسرش راضی بوده است و خانم بزمی پور هم از روحیات سازگارش با شاهرخ سخن گفته است و می گوید او بهترین تکیه گاه برای من بوده و هست و بابای خیلی مهربان و خوش اخلاق برای دختران مان پناه و نبات است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه