نیوشا ضیغمی | ازدواج نیوشا ضیغمی | همسر نیوشا ضیغمی | عشق نیوضا ضیغمی

حجاب عجیب نیوشا ضیغمی به سبک الهام چرخنده | ظاهر جدید نیوشا ضیغمی کولاک کرد

حجاب عجیب نیوشا ضیغمی به سبک الهام چرخنده | ظاهر جدید نیوشا ضیغمی کولاک کرد
کدخبر : 33312

مصاحبه جدید نیوشا ضیغمی خبرساز شد .

نیوشا ضیغمی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . نیوشا ضیغمی در سریال های مختلف ایفای نقش کرده است او از بازیگران گران قیمت در سینما می باشد . نیوشا ضیغمی سابقه بازی در فیلم های طنز و جدی را نیز دارد . در ادامه قسمتی از مصاحبه نیوشا ضیغمی با حجاب کامل را مشاهده می کنید که واکنش کاربران را به همراه داشت . 

بیوگرافی و زندگینامه نیوشا ضیغمی

نام: نیوشا

نام خانوادگی: ضیغمی

تاریخ تولد: 18 تیر 1359

همسر: آرش پولادخان

فرزندان: یک دختر به نام لنا

سالهای فعالیت: از 1382 تاکنون

تحصیلات: لیسانس روانشناسی کودک

نیوشا ضیغمی

زندگی شخصی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد.

نیوشا ضیغمی

کودکی نیوشا ضیغمی

این بانوی هنرمند کشورمان فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بانوی هنرمند سینمای ایران

محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور پدر و مادر نیوشا ضیغمی هستند و این بانوی بازیگر در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو با مادرش همبازی بود.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در کنار مادرش و خواهرش روشا

پدر نیوشا ضیغمی از مدرسین برجسته شیمی در تهران بود که 4 اسفند سال 95 بعد از دوره کوتاهی بیماری درگذشت.

نیوشا ضیغمی

نحوی بازیگر شدن

بعد از فارغ التحصیلی در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و از آنجا به مسعود جعفری جوزانی (کارگردان) برای سریال در چشم باد معرفی شد

ضیغمی با این سریال در سال 1382 وقتی 23 سال داشت اولین تجربه هنری خود را کسب کرد

نیوشا ضیغمی

شهرت با سینما

با فیلم مواجهه در سال 1383 به سینما راه یافت و یکسال بعد با فیلم شوریده به کارگردانی محمدعلی سجادی نامزد سیمرغ بلورین فجر شد

شهرت او اما با فیلم پارک وی سال 1385 به کارگردانی فریدون جیرانی شروع و سپس با فیلم اخراجی ها در همین سال ادامه یافت

نیوشا ضیغمی

ازدواج با تاجر نقره

نیوشا ضیغمی در آبان سال 1389 وقتی 30 ساله بود با آرش پولادخان (تاجر نقره) ازدواج کرد ، شاید جالب باشد بدانید که مهریه این زوج تنها دو سکه طلا است !

آقای پولاد خان برای رسیدن به نیوشا با یک برنامه از قبل طراحی شده بعنوان سرمایه گذار در فیلم پرتقال خونی سال 89 به او نزدیک شد و در نهایت پیشنهاد ازدواج داد

نیوشا ضیغمی

اولین فرزند

خانم بازیگر در اواخر اردیبهشت سال 1397 صاحب یک فرزند دختر بنام لنا شد ، در کمال تعجب این زوج فرزند خود را در ایران به دنیا آوردند

نیوشا ضیغمی

شروع کارهای تجاری

وقتی 17 ساله بود با فروش پرایدی که پدر برایش خریده بود و گرفتن وام برای خود خانه خرید و در دوران دانشجویی آشنایی اش با خانوم دکتری باعث مشارکت آنها در ایجاد کلینیک زیبایی پوست شد

در حال حاضر هم با همسر خود که متولد 1352 است در کار تجارت نقره و سرمایه گذاری روی فیلم ها فعالیت می کند

نیوشا ضیغمی

ورزش

مگر می شود اهل ورزش نباشیم شنا ، بدنسازی و یوگا را جدی کار می کنم و به شیرجه ، سوارکاری و تنیس خیلی علاقه دارم

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در کنار پدرش

مخالفت پدر و مادر نیوشا ضیغمی برای بازیگری:

پدر و مادر نیوشا ضیغمی هم به مانند خانواده بسیاری از هنرمندان با بازیگر شدن فرزندشان مخالف بودند اما در نهایت به این موضوع رضایت دادند.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در یک گفتگو درباره مخالفت پدر و مادرش با بازیگر شدنش گفت:

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

 

روشا ضیغمی خواهر نیوشا ضیغمی

روشا خواهر کوچکتر نیوشا ضیغمی است که متولد 29 دی ماه 1369 است.

 

نیوشا ضیغمی و خواهرش روشا

روشا ضیغمی هم به مانند خواهرش به فعالیت در حوزه هنر علاقه دارد و با وجود تحصیل در رشته مترجمی زبان انگلیسی کار هنری را با گرافیک آغاز کرد.

بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی اولین تجربه روشا ضیغمی در دنیای بازیگری بود و فیلم چهارسو یکی دیگر از تجربه های بازیگری او است که در این فیلم با خواهرش نیوشا همبازی بود.

روشا ضیغمی در سریال ماتادور در کنار پوریا پور سرخ، شقایق فراهانی، لیندا کیانی، سام درخشانی و پولاد کیمیایی ایفای نقش کرده است.

 

ازدواج نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 89 ازدواج کرد و آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان همسر نیوشا ضیغمی است.

 

شغل همسر نیوشا ضیغمی

آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

بهمن ماه سال 96 هم مراسم افتتاحیه گالری نقره آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی با حضور هنرمندان و چهره های سرشناس کشورمان برگزار شد.

 

نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان

همسر نیوشا ضیغمی از مدت ها قبل از ازدواج از او شناخت نسبی داشت و به او علاقه مند بود تا اینکه با یک برنامه از پیش طراحی شده سرمایه گذاری فیلم را برعهده گرفت و این ماجرا منجر به آشنایی و در نهایت ازدواج این زوج شد. 

 

اعلام خبر فوت پدر نیوشا ضیغمی

این بازیگر چندی پیش در اینستاگرام از بیماری پدرش گفته و از هوادارانش درخواست کرده بود که برای سلامتی او دعا کنند، پستی تازه ای منتشر کرد که حکایت از درگذشت پدرش دارد.

 

همچنین نیوشا ضیغمی با انتشار عکس زیر نوشتت :خدایا با ما چه کردی،

چطور تحمل کنم؟ چجوری باور کنم؟؟

پدرم طاقت دوری برادرش رو نداشت

روزی که عموم رفت بهم گفت غم اون نفسش رو بریده،

منه احمق باور نکردم ،فکر کردم از اون حرفاس که همه وقتی عزیزشون میره میزنن

اما راست میگفت ،نتونست،نموند...

خدایا ولی پس ما چی؟؟

پس من چی؟؟؟

چطور باور کنم؟؟

چطور بدون عزیزم زندگی کنم؟؟

با خاطره هاش چکار کنم؟؟؟

با جای خالیش چکار کنم؟؟؟

خدایا خودت یه راهی بهم نشون بده 

 

راز شیک پوشی نیوشا ضیغمی

در بین بازیگران نیوشا ضیغمی بازگیری است که خوش پوشی و زیبایی اش زبانزد است. بازیگری خوش اخلاق که معتقد است نمی تواند علاقه اش به زیبایی و شیک پوشی را پنهان کند و مثل برخی دیگر از همتایانش به ظاهر شیک و برازنده اهمیت می دهد و برخلاف نظرات مخالف و انتقادهایی که گاهی به او می شود سعی می کند همیشه در مراسم مختلف آراسته ظاهر شود.

من معتقدم بازیگران و کسانی که کار تصویر می کنند، ابزارشان، بدن و بیان و در نهایت سلامت جسم و روح است. به نظرم پوست هر آدمی نشان دهنده درون آدم است. اولین باری که به این مراکز مراجعه کردم 23 ساله بودم. آن زمان سر فیلمبرداری فیلم «شوریده» بودم و از آنجا که گریم آن کار خیلی سنگین بود، گریمور فیلم را به این مراکز معرفی کرد و واقعا ممنون ایشان هستم که مرا در این زمینه راهنمایی کردند. چون از آن زمان آموختم که باید به پوست اهمیت داد.

 

فقط با جراحی زیبا نمی شوید

مقوله زیبایی یک چیز کاملا سلیقه ای است و در کشورهای مختلف نگرش های متفاوتی به زیبایی دارند. هر کس از نگاه خودش یک چیز را زیبا یا زشت تشخیص می دهد. ولی من فکر می کنم، زیبایی آدم ها بیشتر از هر چیز به سلامتی روح بر می گردد و درواقع آنچه در پوست و مو می بینیم، واکنشی از سلامتی روح است. این بحث کلی است ولی با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در مورد مساله پوست و زیبایی، آدم ها این امکان را دارند که تا سنینی بالا هم بتوانند پوست خیلی خوبی داشته باشند. البته لزوما رسیدگی و مراقبت از پوست نیازی به جراحی ندارد، چون می توان بدون جراحی هم پوست، مو و دندان خوب و سالمی داشت. اما به هر حال جراحی هم جزیی از زیبایی است که اختیار انجام دادن یا ندادن آن با خود فرد است. اما اصل قضیه این است که بدانیم در جامعه کنونی، علم پزشکی نسبت به 50 و 100 سال پیش پیشرفت زیادی کرده است. پس چرا از این علم استفاده نکنیم.

 

اعتماد به نفس تان را بالا ببرید

هر کس صبح از خواب بیدار می شود و خودش را در آینه برانداز می کند براساس احساسی که نسبت به چهره خودش دارد، روزش یا خوب پیش می رود یا خراب می شود. زمانی که چهره تان را زیبا و سلامت می بینید، حال تان خوب می شود و اعتماد به نفس تان بالا می رود. یا بالعکس آدمی که اضافه وزن و ظاهری به هم ریخته دارد بی شک حال خوبی نخواهد داشت مگر این که ظاهرش چندان برایش مهم نباشد.

ولی معتقدم کسی که ظاهرش برایش مهم است طبعا خوب یا بد بودن آن در روحیه اش تاثیر می گذارد. پس با توجه به پیشرفت علم خیلی از افراد این امکان را دارند که خودشان را تا سنین بالا سالم و جوان نگاه دارند و با این کار روحیه و اعتماد به نفس خود را هم حفظ کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه