بهرام رادان | ازدواج بهرام رادان

کتک خوردن پریناز ایزدیار از بهرام رادان | فیلم لورفته

کتک خوردن پریناز ایزدیار از بهرام رادان | فیلم لورفته
کدخبر : 33320

ویدیوی دیده نشده از کتک خوردن پریناز ایزدیار در سریال جیران ترکاند .

به گزارش رصداقتصادی : بهرام رادان همبازی پریناز ایزدیار در سریال جیران می باشد . بهرام رادان در قسمتی از این سریال سیلی محکمی به پریناز ایزدیار می زند که این ویدیو به سرعت وایرال شد . در ادامه این ویدیو از بهرام رادان را می بینید . 

تغییر جنسیت خواهر بهرام رادان غوغا کرد | خواهر بهرام رادان کولاک کرد

وقتی بهرام رادان تکواندوکار میشود

بهرام رادان بازیگر سینما و تئاتر کشورمان در جدیدترین حضور سینمایی جلوی دوربین فیلم جدید میلاد صدرعاملی رفت. این بازیگر کشورمان با انتشار پستی از گریمش در این فیلم سینمایی رونمایی کرد .

بهرام رادان با انتشار عکسی از گریم متفاوتش در فیلم سینمایی سونامی درباره نقشش در این فیلم نوشت.سونامی به نویسندگی علی اصغری و میلاد صدرعاملی یک درام ورزشی است و به موضوع چالش های رقابتی ورزشکاران می پردازد.

 

بهرام رادان با گریمی متفاوت در سونامی

بهرام رادان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از گریمش در فیلم سینمایی سونامی به روز کرد.

 

گریم متفاوت بهرام رادان در فیلم سینمایی سونامی

بهرام رادان ، مهرداد صدیقیان ، علیرضا شجاع نوری ، رعنا آزادی ور ، فرشته حسینی ، علیرضا ورزنده ، امیر مهدی ژوله و محمد رضا غفاری بازیگران فیلم سینمایی سونامی را تشکیل میدهند.

 

سال بدون فیلم پریناز ایزدیار در سینما

پریناز ایزدیار از بازیگران سرشناس و پرطرفدار سینمای ایران است که بازیگری را از سال 85 با فیلم سینمایی یک مرد یک شهر آغاز کرد و سال 88 با بازی در تله فیلم ماه در سایه به کارگردانی سعید ابراهیمی فر به دنیای تلویزیون وارد شد.

این بانوی هنرمند از چهره های فعال و پرکار دنیای هنر است که سال گذشته با دو فیلم در جشنواره فجر حضور داشت اما امسال از غایبان بزرگ این جشنواره محسوب میشود و سال بدون فیلمی را سپری کرده است.

 

کم کاری پریناز ایزدیار در سینما

پریناز ایزدیار در طی سالهای حضور در سینما، هر سال در چند فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته و چندین بار شانس خود را در جشنواره فیلم فجر امتحان کرده است اما امسال در هیچ فیلم سینمایی مقابل دوربین نرفته و از غایبان جشنواره فجر محسوب میشود.

 

ماجرای احسان علیخانی و پریناز ایزدیار و عصر جدید چیست

اردیبهشت ماه امسال بود که پریناز ایزدیار با انتشار پستی لب به انتقاد از برنامه عصر جدید و نحوه انتخاب استعدادها در این برنامه گشود و با حالتی نقدگونه نحوه انتخاب افراد مستعد این برنامه را زیر سوال برد.

احسان علیخانی روز گذشته در نشستی که با حضور داورهای این برنامه برگزار شد به صحبت های خانم بازیگر واکنش نشان داد.

انتقاد جنجالی پریناز ایزدیار از عصر جدید و پاسخ احسان علیخانی

پریناز ایزدیار چند ماه پیش با انتشار یک استوری در اینستاگرامش به نحوه انتخاب استعدادها در عصر جدید انتقاد کرد .

 

انتقاد پریناز ایزدیار به عصر جدید

این انتقاد پریناز ایزدیار با واکنش احسان علیخانی که روز گذشته به همراه عوامل عصر جدید برای گفتگو با مردم در واحد صداو سیما حاضر بودند روبرو شد و آقای برنامه ساز پاسخ تندی به خانم بازیگر داد.

 

پاسخ احسان علیخانی به پریناز ایزدیار

احسان علیخانی در این نشست درباره انتقاد پریناز ایزدیار گفت: بازیگری که نمیخوام اسمشو رو بیارم وسط برنامه عصر جدید یک استوری گذاشت و گفت که این برنامه استعدادیابی عصر جدید چیه ، برنامه استعدادیابی که خانم ها نرقصن و نخونن که استعدادیابی نیست ، من یک لحظه احساس کردم که ایشون از دانمارک با ما صحبت میکنه و خیلی جلوی خودم رو گرفتم که زنگی نزنم و کاری نکنم که بگم بازیگر محترم تلویزیون که چند سالی هم هست که در سینما فعالیت میکنید شما در کجای سینما ، تلویزیون و تئاتر رقصیدی و خوندی که ما ندیدیم، چرا یهو ریست میکنید؟ همه ما یک ملاحظات قانونی ، فرهنگی و عرفی داریم و قبول دارم که در یک سری از حوزه ها محدودیت داریم اما خانم ها در خیلی از حوزه های برنامه ما بودند و اونایی رو هم که نبودند دلیلش را خود شما بهتر از ما میدونید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه