شاهرخ استخری

دوری و دلتنگی های شاهرخ استخری برای دخترش اشک همه را درآورد | شاهرخ استخری طلاق گرفت؟

دوری و دلتنگی های شاهرخ استخری برای دخترش اشک همه را درآورد | شاهرخ استخری طلاق گرفت؟
کدخبر : 33568

سپیده بزمی پور توضیحاتی را درباره شایعه طلاقش منتشر کرد.

این روز ها هرکسی استوری های شاهرخ استخری را دیده باشد این را هم فهمیده که او به شدت دلتنگ دخترش است. اما آیا شاهرخ و همسرش از هم جدا شدند؟ علت جدایی آن ها چیست؟ همسر شاهرخ استخری با انتشار پستی از علت این جدایی گفته است! بعد از انتشار پست های متعدد شاهرخ استخری و اظهار دلتنگی برای دخترش ماجرای جدایی این بازیگر از همسرش در فضای مجازی شکل گرفت و با واکنش همسر شاهرخ استخری روبرو شد و بالاخره علت جدایی شاهرخ استخری و همسرش و همچنین دخترش پناه مشخص شد و آن یک سفر ضروری به خارج از ایران بوده نه خدایی ناکرده طلاق!

شاهرخ استخری

 

دلتنگی های شاهرخ استخری برای دخترش پناه باعث شد شایعه جدایی او از همسرش در فضای مجازی منتشر شود.

بنابراین سپیده بزمی پور در اینستاگرامش توضیحاتی را درباره علت دوری از همسرش منتشر کرد.

سلااام دوستهای گل و عزیزم ، امیدوارم خوب و سلامت باشید. من یه توضیحی راجع به استوری همسر جانم بدم که برای خیلی ها سوال شده بود که چرا ما از هم دوریم همگی و این همه دلتنگی از کجا اومده … .

عزیزای دلم خدارو شکر همه چی خوبه ، همه صحیح و سالمن

شاهرخ استخری

فقط من و پناه اومدیم زودتر پیش پدر و مادرم که ایران زندگی نمیکنن چون هم من یه سری کار اداری داشتم اینجا که حتما باید انجام میدادم تو زمان مشخص شده ای.

هم اینکه همسرم مشغول کارن حسابی و نتونستن مارو تو این زمان مشخص همراهی کنن … نه ما جدا شدیم ( زبونم لال ) نه قرار پناه اینجا بمونه درس بخونه یا زندگی کنیم.

شاهرخ استخری

حالا چرا من اینجا کار اداری دارم نه ؟ اینم سوال بعدیه دیگه حتما نه ؟؟؟

چون من هم قبل از ازدواجم ایران زندگی نمیکردم و هنوز اینجا کارای اداری برام پیش میاد مثل رسیدگی به کارای بیمم و کارای شهردای و کارتهای شناسایی و و و …

بیوگرافی کامل شاهرخ استخری

نام اصلی : شاهرخ استخری

متولد : 14 مهر ماه 1359 تهران

 

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه : بازیگر

مدرک تحصیلی : صنایع

شاهرخ استخری

سالهای فعالیت : 1381 تاکنون

قد : 1.78 متر

والدین : علی استخری

خواهر : نیلوفر استخری

همسر : سپیده بزمی پور

فرزندان : پناه استخری و نبات استخری

شاهرخ استخری متولد 14 مهر ماه 1359 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بیوگرافی شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی پور + فرزندان

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد که در 29 سالگی با سریال دلنوازان به اوج شهرت رسید.

خانواده و خواهران

اصالت شاهرخ استخری به شهر اصطخر در فارس برمیگرده و متولد تهران است ، پدرش کارمند پتروشیمی و مادرش خانه دار است و دو خواهر کوچک تر از خود دارد.

خواهرش که یکسال از او کوچک تر است. برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش به نام نیلوفر استخری هم به هنر علاقه دارد.

از شیمی تا صنایع

از همان نوجوانی به تئاتر و هنر علاقه داشتم اما پدرم فارغ التحصیل دانشگاه پلی تکنیک در رشته شیمی بود و دوست داشت منم مهندس شیمی بشم.

انتخاب رشته هم شیمی کردم اما قسمتم رشته صنایع بود.

شاهرخ استخری

ورود به بازیگری با تئاتر

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه بصورت اتفاقی با تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال 1381 اولین تجربه هنری خود را بدست آورد.

سپس دوره های بازیگری را در آموزشگاه کارنامه زیر نظر مهتاب نصیرپور ، پیام دهکری و هدایت هاشمی در کنار ساره بیات گذارند. 

 

پناه تولد دختر شاهرخ استخری 5 ساله شد

برخلاف شاهرخ استخری که علاقه زیادی به صحبت کردن درباره زندگی خصوصی اش ندارد ، سپیده بزمی پور خانم آقای بازیگر که اداره صفحه اینستاگرام دخترشان را برعهده دارد ارتباط صمیمی با هوادارانشان دارد و با حوصله به سوالات آنها پاسخ میدهد.

همسر شاهرخ استخری در سالروز تولد 5 سالگی دخترشان پناه دلنوشته زیبایی برای او نوشت و با هوادارانشان به اشتراک گذاشت.

 

دلنوشته همسر شاهرخ استخری برای تولد دخترش

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری ادمین صفحه دخترش پناه در اینستاگرام است و تقریبا هر روز یک عکس از پناه را در این صفحه با توضیحاتی مفصل منتشر میکند. امروز 17 مرداد سالروز تولد 5 سالگی پناه دختر شاهرخ استخری است.

 

تولد 5 سالگی پناه دختر شاهرخ استخری

همسر شاهرخ استخری با انتشار عکس و نوشته ای تولد دخترشان را تبریک گفت و نوشت :٥ سال پیش خدا توی همچین روزی تورو به ما هدیه داد ... قبل از به دنیا اومدنت و دیدنت فکر میکردم که چقدر دوست دارم ، چقدر برام عزیزی ... ولی فکر کجا و دیدنت کجا ... وقتی به دنیا اومدی خدا یه دفعه یه عشق عجیب و غریب گذاشت تو دلم ... یعنی دقیقا همون لحظه که چشمم بهت افتاد که انقدر کوچولو ظریف گذاشتنت توی بغلم ... عشق در یک نگاه که میگن فکر کنم همین ... نه منطق داره نه صبر ! در یک لحظه تمام جونتو هم حاضری براش بدی ... خدا جونم چه کردی واقعا دست مریزاد ... تو ثمره عشق من و بابا شاهرخی و با اومدنت زندگیمون هزار برابر قشنگتر از قبل هم شد ... تو دلبر مامان و قند بابایی ... با وجود تو من عشق مادری و فهمیدم ... شدی همه نفس و زندگیمون از همون لحظه به دنیا اومدنت ... بهت قول میدم تا روزی که نفس میکشم سیرابت کنم از عشقی که خدا توی دلم برات گذاشته ... مگه میشه این نعمت خدا رو دست کم گرفت ؟! هر روز و شب هم شکرش کنم بازم کمه ... تو دختر مایی ... جان و روح مایی ...

تو لطیفترین و قویترین مخلوق خدایی ... تو مادر اینده ای ... . از روزی که به دنیا اومدی فهمیدم میشه که ادم قلبش بیرون از تنش بتپه ...

پناه ساعت ٥:٣٥ بامداد ١٧ مرداد ٩٢ با ٥٠ سانت قد و ٣،١٣٠ کیلو وزن به دنیا اومد.

عکس مربوط میشه به تولد پناه خانوم که تو مهدکودش تو ایران با دوستهاش براش گرفتیم که قبلا بهتون گفته بودم .تم تولدش و خودش انتخاب کرد و دوست داشت . از خدا میخوام همه ی کسایی که انتظار میکشن جوابشون و بگیرن .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه