فرشته حسینی

خوشگذرانی فرشته حسینی در سواحل کیش | جدایی فرشته حسینی از نوید محمد زاده

خوشگذرانی فرشته حسینی در سواحل کیش | جدایی فرشته حسینی از نوید محمد زاده
کدخبر : 33662

عکسی از فرشته حسینی در سواحل کیش منتشر شده که او بدون همسرش به سفر رفته است

فرشته حسینی فعالیت خود را از  ۹ سالگی شروع کرد.  فرشته حسینی فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. فرشته حسینی نخستین‌بار بازی در فیلم من یک دختر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت.  فرشته حسینی با نوید محمدزاده در سریال قورباغه هم بازی بود.

 عکسی از فرشته حسینی در سواحل کیش منتشر شده که او را با لباسی خنک نشان می‌دهد.

فرشته حسینی

پس از اعلام رسمی توقیف فیلم «برادران لیلا» ساخته‌ی سعید روستایی، شنیده می‌شود نوید محمدزاده و فرشته حسینی، هر دو ممنوع‌الکار شدند!

یکی از جنجالی‌ترین حواشی جشنواره کن، بوسه‌ی نوید محمدزاده، بازیگر فیلم «برادران لیلا» و همسرش فرشته حسینی روی فرش قرمز جشنواره کن بود.

فرشته حسینی

پس از این اتفاق، در نشست خبری فیلم «برادران لیلا» از نوید محمدزاده درباره‌ی این بوسه‌ی جنجالی شد که او در پاسخ، این کار را در راستای قدردانی از همسرش و احترام به عشق توصیف کرد. محمدزاده در اینباره گفت:

«درباره آن بوسه باید بگویم که زنم است و دوست داشتم ماچش کنم. به نظرم واکنش‌ها به این ماجرا هم بیشتر مثبت بوده است. واقعیتش در دوره‌ای که زندگی می‌کنیم، به نظرم واجب است که به عشق احترام بگذاریم.

در شرایط امروزی، آدم‌ها با هم مهربان نیستد، برخورد خوبی با یکدیگر ندارند، حواس‌شان به یکدیگر نیست. من وظیفه‌ام بود که حتما از کسی که باعث شد زندگی من آرامش داشته باشد، قدردانی کنم.»

فرشته حسینی

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد اما مانند یک هنرمند برخورد می کند و هرچیزی را پست و استوری نمی کند. وی اهل تبلیغات و پول دراوردن از این طریق نیست و همواره سعی دارد تا در همان عرصه سینما اکتیو باشد نه موارد حاشیه دار. البته فرشته و نوید از بازیگران بی حاشیه سینما نیستند و موارد خاص خود را دارند به خصوص در ابراز علاقه هایشان و نوع تیپ و استایل هایی که می زنند.

فرشته حسینی

از سال ۹۲ و اولین نمایش‌های «عصبانی نیستم» نوید محمدزاده به یکی از جذابیت‌های جشنواره فجر تبدیل شد. جشنواره ‌ایی که در آن سال جایزه سیمرغ او را عوض کرد و همین مساله این بازیگر را در در معرض توجه رسانه‌ها قرار داد. محمدزاده یک سال بعد با «ناهید» به جشنواره فجر آمد و د‌و سال بعد با «ابد و یک روز» و «لانتوری» و «خشم و هیاهو» به ستاره اول این جشنواره و سینمای ایران بدل شد و سکوتش روی سن اختتامیه در واکنش به اتفاقات سال ۹۲ از لحظه‌های به یاد ماندنی جشنواره فجر است.

فرشته حسینی

محمدزاده و حضورهایش در جشنواره فجر ادامه داشت سال ۹۵ با «بدون تاریخ بدون امضا» سیمرغش را تکرار کرد و سال ۹۶ با «مغزهای کوچک زنگ زده» بیشترین تحسین ها را دریافت کرد. سال ۹۷ اما شروعی شد برای جدایی‌اش از جشنواره فجر به عقیده بسیاری نوید محمدزاده در این سال با «سرخپوست» و «متری شیش و نیم» شانس نخست سیمرغ بازیگری جشنواره و صاحب بهترین بازی این د‌وره بود تصمیم داوران اما چیز دیگری بود. در همین جشنواره نوید محمدزاده غیبت یک ساله‌اش از سینما و جشنواره فجر گفت. غیبتی که حالا طولانی تر از حد تصور شده.

اینکه «شب داخلی دیوار» چرا سال گذاشته و بخصوص امسال به جشنواره نیامد هنوز برای بسیاری نامشخص است و سازندگان هم فعلا توضیحی در مورد آن نمی‌دهند اما حضور احتمالی «تفریق» و «برادران لیلا» باعث شده بود نوید محمدزاده از شانس‌های اصلی جایزه بازیگری جشنواره چهلم باشد حالا اما با فهرست فیلم‌های اعلام شده باید نوید محمدزاده را هم به جمع بزرگ ستاره‌های غایب امسال اضافه کرد. جمعی که از تمام سالهای قبل بزرگ‌تر و به اندازه یک جشنواره فیلم و بازی برای نمایش و بررسی دارد.

فرشته حسینی

نوید محمدزاده همواره عکس های بسیار خاصی را از خود منتشر می کند.همواره تیپ های جنجالی محمدزاده توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب می کند.خیلی ها عقیده دارند تیپ او مناسب هنری نیست اما خیلی ها هم می گویند که این تیپ و استایل در همه جای جهان پذیرفته شده است.

زمانی از زندگی بود که دچار افسردگی شدید بودم به طوری‌که گمان می‌کردم هرچه تلاش می‌کنم پیشرفتی برای من وجود ندارد و این حس بسیار بدی رابه من تلقین می‌کرد. اما حضور دوستانم و دلگرمی‌های آن ها به من انگیزه دوباره داد. آن ها به من گفتند تو باید فرشته نجات دختران افغانستان باشی و همین انگیزه‌ای شد برای ادامه فعالیتم. دوستانم معتقد بودند مردم افغانستان تنها مانده‌ و آرزوهایشان را کشته‌اند./ نشان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه