شهاب حسینی

آرزوی شهاب حسینی برآورده شد | شهاب حسینب دوباره زن گرفت؟

آرزوی شهاب حسینی برآورده شد | شهاب حسینب دوباره زن گرفت؟
کدخبر : 33946

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش فیلم شهاب حسینی موافقت کرده است.

شهاب حسینی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است و شهاب حسینی با آنفالو کردن همسرش در زمان فعالیت پیجش حسابی حاشیه ساز شد و شهاب حسینی درباره خوشبختی همسرش با او در زندگی خصوصی شان گفت: همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده است. شهاب حسینی دو پسر دارد.

 

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «شین» به تهیه کنندگی شهاب حسینی و کارگردانی میثم کزازی و «روز سیب» به تهیه‌کنندگی الهه نوبخت و کارگردانی محمود غفاری موافقت کرده است.

«شین» محصول سال ۱۳۹۷ است که در جشنواره فیلم فجر رونمایی شده و یک نشست خبری پرحاشیه هم برای آن برگزار شد.

شهاب حسینی

این فیلم با بازی جمشید هاشم‌پور، شهاب حسینی، محمود پاک‌نیت، غزاله نظر، آتش تقی‌پور، محمود بصیری، هوشنگ توکلی، سیامک اطلسی و فخرالدین صدیق‌شریف در ژانر ترسناک ساخته شده که البته کارگردانش تاکید کرده بود، قصد نداشته که یک فیلم ترسناک بسازد وبه دلیل مشابه بودن اتمسفرهای بیشتر فیلم‌ها، واژه «ترسناک» را ظلم در حق این فیلم می‌دانست. کزازی «شین» را یک درام خانوادگی معرفی کرده که از چاشنی دلهره برای آن استفاده شده است.

همچنین فیلم سینمایی «روز سیب» که سال قبل در بخش «نسل‌ها» جشنواره فیلم برلین نمایش داده شد. «روز سیب» داستان یک خانواده ایرانی است که با وجود ناملایمات، عاشقانه و سرشار از رویا در کنار هم می‌ایستند و همزمان به یکدیگر فضای رشد می‌دهند.شهاب حسینی

آرین رستگار، ژیلا شاهی، مهدی پورموسی و خداداد بخشی‌زاده در این فیلم بازی کرده‌اند.

شهاب حسینی در صفحه اینستاگرامش نوشت: هیچ نظری و تاییدی نسبت به فیلم، کارگردان و سایر موارد آن ندارم به همان دلیلی که کارگردان فیلم، زمانی که برای فیلم مست عشق در ترکیه بودم ضمن ملاقاتی بازی در این فیلم، به بنده پیشنهاد دادند که به دلیل عدم علاقه به موضوع و نگاه کارگردان ، پیشنهاد ایشان را نپذیرفتم.

 همسر شهاب حسینی با انتشار عکسی در فضای مجازی همه را شوکه کرد. و خبرهایی در خصوص ازدواج پریچهر قنبری با یکی از چهره های سینما منتشر شده است که صحت ندارد.

شهاب حسینی

 شهاب حسینی درباره گرانی‌ها نوشت: از دری که فقر داخل شود، ایمان خارج می‌شود.

بیش از چهار دهه است که توجه به حفظ ایمان مردم در رأس تمام امور مملکت بوده؛ غافل از اینکه فقر، تنگ‌دستی و شرمساری سرپرستان خانواده در برابر سفره‌های هر روز بی‌رونق‌تر و چشمان منتظر و حسرت‌زده فرزندان، بسیار بیش از شیطان رجیم، هر روز ایمان مردم را به یغما می‌برد.

آیا واقعا زمان پاسخگویی به صدای دردمند این مردم به قول خودتان همیشه در صحنه فرا نرسیده؟

شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . شهاب حسینی در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . شهاب حسینی همواره دارای افتخارات زیادی از جمله سیمرغ و جوایز بین المللی است . اقای بازیگر سابقه اجرا در برنامه همرفیق را نیز دارد حسینی در این مدت برای واکسن کرونا حسابی سروصدا کرد تا جایی که مجبور شد پیج اینستاگرامش را نیز ببندد . شهاب حسینی با آنفالو کردن همسرش در زمان فعالیت پیجش حسابی حاشیه ساز شد تا جایی که شایعه طلاق این دونفر به سرعت پخش شد . واکنشی از سوی اقای بازیگر به همراه نداشت اما حواشی تا دلتان بخواهد به وجود آورد . بعد از مدتی عکس دونفره شهاب با بازیگران دیگر نیز پخش شد که حواشی زیادی نیز برایش به وجود آورد . عکس او کنار هستی مهدوی نیز شایعه ازدواج مجددش را به همراه داشت که در نوع خود جالب بود . در ادامه عکس شهاب حسینی کنار بازیگر جوان سریال ملکه گدایان را مشاهده می کنید که مربوط به یک فیلم است اما پیج های زرد اینستاگرامی نیز از خجالت این دونفر با حواشی زرد و زشت درآمدند . در ادامه عکس حاشیه ساز را مشاهده می کنید . 

شهاب حسینی

اعتراف تلخ شهاب حسینی

شهاب حسینی درباره خوشبختی همسرش با او در زندگی خصوصی شان گفت: همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده است.

بیشتر بازیگران به علت شغل پر استرشان و به خاطر قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشنهای منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند.

شهاب حسینی

این موضوع باعث شد که من زمانهایی که همسرم به حضور من نیاز داشت در کنارش نباشم . 

او در ادامه گفت درگیری های بازیگری باعث شد لذت زندگی خانوادگی از من و خانواده ام گرفته شود.

بچه های من با من خاطرات مشترک زیادی ندارند، آنها همیشه از من محروم بوده اند.

من پدرم را از دست دادم در حالی که سالهای آخر نتوانستم او را آن طور که باید ببینم. اینها تقصیر سینماست.

واقعا تقصیر سینماست اما در ازای اینها چه به دست آوردم؟

شهاب حسینی در کدام فیلم ها نقش اول بود

اگر در یک نظرسنجی میان هنرمندان نامی از شهاب حسینی در میان باشد به یقین که یکی از برترین های این نظرسنجی این بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود. شهاب حسینی را میتوان یکی از موفق ترین بازیگرانی دانست که تجربه های متفاوتی را در دنیای هنر کسب کرده است. از اجرای برنامه تلویزیونی و بازی در سریال های تلویزیون تا حضور در سینما و تئاتر در قالب بازیگر ، کارگردان و تهیه کننده تا اجرا در رادیو و حضور در عرصه موسیقی همه و همه نشان از هنر این هنرمند کشورمان است.

شهاب حسینی در اغلب فیلم هایش در نقش اول یا مکمل جلوی دوربین رفت و توانست یکی از تاثیرگذارترین نقش ها را جلوی دوربین ببرد. در این مطلب گزارشی از فیلم هایی که شهاب حسینی در آن نقش اول را داشت تهیه کرده ایم که در ادامه مشاهده میکنید.

شهاب حسینی

نقش هایی که با شهاب حسینی ماندگار شدند

شهاب حسینی در سوپراستار

شهاب حسینی در فیلم سینمایی سوپراستار ساخته تهمینه میلانی در نقش کوروش زند جلوی دوربین رفت و نقشی ماندگار را خلق کرد و با کاراکتر کوروش زند در فیلم سوپر استار به اوج محبوبیت و شهرت رسید.

شهاب حسینی با نقشی متفاوت در سوپراستار

کوروش زند یک سوپراستار جوان سینما است که موفقیت و شهرت، او را به آدمی مغرور و خوش گذران و غرق در فساد تبدیل کرده است. سر صحنه فیلمبرداری یکی از فیلم هایش دختر نوجوانی سعی می کند خودش را به او نزدیک کند و کوروش، دخترک را که خودش را رها عظیمی معرفی می کند، به خانه اش می برد. رها ادعا می کند که دختر کوروش از نخستین زن زندگی او - مهناز - است؛ زمانی که او در شانزده سالگی با مهناز آشنا شده بود. اما کوروش انکار می کند و می گوید او و مهناز در همان سالها بچه ناخواسته شان را سقط کرده اند. رها هم می گوید که مادرش برای رضایت و آسوده کردن خاطر کوروش ادعای سقط جنین کرده اما در واقع بچه اش را نگه داشته است. کوروش مدام با زنان دوروبرش درگیری دارد و مادرش هم که زنی مبادی اخلاق سنتی است.

او را بابت این نوع زندگی ملامت می کند. شهلا یکی از این زنان است؛ زنی پولدار و مسن تر از او که برایش پول خرج می کند اما وقتی با بی اعتنایی و خیانت کوروش روبرو می شود، یکی از چک های بدهی او را به اجرا می گذارد و باعث می شود کوروش از خانه اش فرار کند. همزمان، او با رها هم درگیر است که بابت شیوه زندگی اش او را سرزنش می کند. سرانجام بر اثر برخورد تند کوروش، رها او را ترک می کند. کوروش با نشانی هایی که دارد به جستجوی رها می رود اما....

شهاب حسینی برای فیلم سوپر استار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه