مجتبی پور بخش

مجری معروف تلویزیون سرطان گرفت | برای مجتبی پوربخش دعا کنید

مجری معروف تلویزیون سرطان گرفت | برای مجتبی پوربخش دعا کنید
کدخبر : 34214

مجتبی پوربخش مجری شبکه ورزش با انتشار یک پست در صفحه شخصی اش از ابتلا خود به بیماری سرطان خبر داد.

مجتبی پور بخش مجری شبکه ورزش است. مجتبی پور بخش  متاهل بوده و دو فرزند دارد. مجتبی پور بخش در 8 آبا ماه 1361 در شهر رشت چشم به جهان گشوده است مجتبی پور بخش در رشته مدیریت رسانه های ورزشی تحصیل کرده موفق شده که تا مقطع کارشناسی ارشد آن را ادامه بدهد

مجتبی پور بخش

مجتبی پور بخش مجری شبکه ورزش با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت که به بیماری سرطان مبتلا شده است.

مجتبی پوربخش نوشت:

سلام به همه راستش امروز دو سال از زمانی که متوجه شدم درگیر بیماری سرطان خون هستم.

 

میگذره تو این دو سال فقط یک تعداد محدودی از دوستای خیلی نزدیکم از این ماجرا خبر داشتن و به دلالیل زیادی که چندتاشو حتما خواهم گفت کسی از این موضوع اطلاع نداشت .

یکی از مهمترین دلایلی که دوست نداشتم باز گوش کنم اولا شرایط روحی خودم بود که برام خیلی سخت بود پذیرشش و روزهای سختی رو پشت سر گذاشتم تا اینکه بالاخره باهاش کنار اومدم .

یکی از دلایل دیگم این بود که دوست نداشتم کسی بهم ترحم کنه یا قضاوتم کنه و بخاطر بیماریم با چشم دیگه ای بهم نگاه کنه وکلا از هیچکس تو زندگیم انتظار همراهی هم نداشتم .

مجتبی پور بخش

بعد از صحبت با مشاور و یکسری دوستام متوجه شدم که همین نگفتن بیماریم باعث میشه فشار زیادی به خودم بیارم و وقتی نمیتونی دلیل درستی برای خستگی های غیر معمولت بیاری یا وقتی با یه سرماخوردگی ساده بیش از آدم های عادی باید مراقبت کنی که زودتر خوب بشی وخیلی مسائل ریز و درشت دیگه خیلی سخت میشد مخفی کردنش برام .

مجتبی پور بخش

امشب اما تصمیم گرفتم این اتفاق رو با شما در میان بزارم و اینم بگم که این بیماری بهم یاد داد تا وقتی که خدا بهت فرصت نفس کشیدن می ده باید از هر روزش استفاده کرد .

به دوستام محبت کنم . تو کارهام تلاش کنم .

تا میتونم خاطرات خوب بسازم که یادگار بمونه و تا میتونم دل بدست بیارم . پشت مردمم باشم از هیچی جز خدا نترسم .

توکلم بخداست و سعی میکنم از روزهایی که خدا بهم داده درست استفاده کنم الکی هم ادا در نمیارم که من به مبارزه با سرطان میرم و شکستش میدم به تقدیر الهی احترام میزارم هر چی خیره همون میشه . دمتون گرم

از مجریان با سابقه و کاربلد و حرفه ای کشورمان بوده که سوابق زیادی در زمینه اجرا دارد و بیشتر در برنامه های ورزشی سابقه فعالیت دارد.

او در 8 آبا ماه 1361 در شهر رشت چشم به جهان گشوده است و در رشته مدیریت رسانه های ورزشی تحصیل کرده موفق شده که تا مقطع کارشناسی ارشد آن را ادامه بدهد و در نهایت دکترای این رشته را اخذ نماید

مجتبی پوربخش علاوه بر اینکه مجری بسیار کاربلدی است در فوتبال نیز دارای مدک مربیگیری میباشد و توانسته مدرک مربیگری C آسیا را دریافت نمایید.

مجتبی پور بخش

سوابق و سال شروع اجرا و گزارشگری

او ابتدا فعالیت خبرنگارای خود را باشگاه خبرنگاران جوان شروع کرد

در سال 82 به صورت رسمی کار خود را در مجریگری اغاز کرد و در سال 1391 با همکاری پیمان یوسفی و مزدک میرزایی به عنوان مجری برنامه ای مخصوص تحیلی لیگ یک را آغاز کرد.

بهترین تهیه کننده ورزشی

مجتبی پوربخش از تهیه کننده های مطرح کشورمان نیز است و تا به حال برنامه های زیادی را در تلویزیون تهیه کنندگی کرده است و به دلیل سابقه بالا او در تهیه کنندگی در سال 1396 به عنوان بهترین تهیه کننده ورزشی انتخاب شد تا نشان بدهد در زمینه برنامه سازی و مجریگری بسیار تبحر دارد.

حواشی مجتبی پوربخش در اجرای آنتن زنده

در فیلم و ویدئویی که در رسانه ها و خبرگزاری ها منتشر شده اجرای وی در شبکه ورزش مورد حاشیه ساز شده و خبرآنلاین نوشته: پوربخش مجری شبکه ورزش روی آنتن زنده آنقدر اشتباه کرد که کارگردان برنامه مجبور شد آیتم پخش کند

از جمله برنامه های مطرح و مشهوری که اجرا کرده است میتوان به برنامهٔ فوتبال ۱ اشاره کرد

همسر مجتبی پوربخش

آقای پوربخش چند سال پیش ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های کیان, کیاناز میباشد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه