شاهرخ استخری | ازدواج شاهرخ استخری | طلاق شاهرخ استخری

دوری و دلتنگی جگرسوز شاهرخ استخری از دخترانش | همسر شاهرخ استخری حسادت کرد

دوری و دلتنگی جگرسوز شاهرخ استخری از دخترانش | همسر شاهرخ استخری حسادت کرد
کدخبر : 34232

شاهرخ استخری بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است .

شاهرخ استخری از بلژیک به ایران برگشت او از خانواده اش برای مسائل کاری دور شد . دوری شاهرخ استخری از همسر و فرزندانش حسابی خبرساز شد . برخی شایعاتی از جدایی شاهرخ استخری مطرح کردند که همسر او به این موضوع واکنش نشان داد . او بار ها ابراز دلتنگی کرده است و عکس هایی از دخترانش نبات و پناه را استوری می کند . شاهرخ استخری برای تعطیلات دوباره به بلژیک باز می گردد . در ادامه عکسی از دلتنگی سنگین پدر دختری را می بینید . 

شاهرخ استخری

زندگینامه کامل و عکس های شاهرخ استخری

نام: شاهرخ

نام خانوادگی: استخری

تاریخ تولد: 1359/7/14 در تهران

تحصیلات: فارغ التحصیل مهندسی صنایع

همسر: سپیده بزمی پور

فرزندان: دو دختر به نام های پناه و نبات

زندگی شخصی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد.

شاهرخ استخری

عکسی از کودکی شاهرخ استخری

این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری و خواهرش نیلوفر

پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است.

شاهرخ استخری

خانواده و اصالت

در تهران به دنیا آمد اما اصالتا اهل شهر باستانی «استخر» در استان فارس می باشد ، پدرش کارمند پتروشیمی و مادرش خانه دار است و دو خواهر کوچک تر از خود دارد

شاهرخ استخری

مدرسه و محل زندگی

تا سوم دبستان در بلوار کشاورز تهران زندگی می کردیم و از آن به بعد در شهر غرب هستیم ، سوم دبستان را در مدرسه 15 خرداد گذراندم

دوره راهنمایی را در مدرسه آزادی و دبیرستان فجر دانش تحصیل کردم

شاهرخ استخری

از شیمی تا صنایع

از همان نوجوانی به تئاتر و هنر علاقه داشتم اما پدرم فارغ التحصیل دانشگاه پلی تکنیک در رشته شیمی بود و دوست داشت منم مهندس شیمی بشم

انتخاب رشته هم شیمی کردم اما قسمتم قبولی در رشته صنایع بود

شاهرخ استخری

نحوه ورود به بازیگری

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه بصورت اتفاقی با نمایش «اسب ها» به کارگردانی محمد رحمانیان در سال 1381 اولین تجربه هنری خود را بدست آورد

سپس دوره های بازیگری را در آموزشگاه کارنامه زیر نظر مهتاب نصیرپور، پیام دهکری و هدایت هاشمی در کنار ساره بیات گذارند

شاهرخ استخری

از سینما تا تلویزیون

سال 1384 با فیلم «یک شب همین طوری کنارم باش» جلوی دوربین رفت تا اینکه سال 1386 در 27 سالی با سریال «پریدخت» وارد قاب تلویزیون شد

شاهرخ استخری

شهرت از دلنوازان تا فاصله ها

نقطه عطف بازیگری شاهرخ استخری بازی در سریال «دلنوازان» سال 1388 در 29 سالگی بود که در کنار او سحر قریشی هم به شهرت رسید

یکسال بعد با سریال «فاصله ها» اینبار کنار پندار اکبری و سوگل طهماسبی حضور موفقی را تجربه کرد

شاهرخ استخری

اولین درآمد من

شاید باور نکنید ام من برای بازی در سریال «پریدخت» و «تلخون» هیچ دستمزدی دریافت نکردم ، یعنی اصلا پولیم در کار نبود

اولین درآمد من از بازیگری سال 1387 برای بازی در سریال «مثل هیچکس» ماهی 800 هزار تومان بود که سریال خوبی از آب درآمد و 78 درصد بیننده داشت

شاهرخ استخری در کنار پدرش

این بازیگر کشورمان از علاقه مندان به فوتبال بود و در دوره ای به صورت جدی فوتبال را دنبال میکرد اما به دلیل عدم رضایت پدر و اصرار او به درس خواندن این رشته را کنار گذاشت و بعد از بازیگر شدن به سراغ بوکس رفت اما آسیب های احتمالی این رشته مانع از ادامه فعالیت او شد.

شاهرخ استخری

شغل سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور مشغول ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است.

 

خانواده

امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند. همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد که وی برادر زن شاهرخ استخری نیز هست. سعید بزمی پور برادر سپیده اکنون 33 ساله شده است و صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است و همچنین هرزچندگاهی قطعه شعری را می خواند. 

 

مهاجرت

در سال 1380 خانم بزمی پور همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.

 

تحصیلات

 سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن 22 سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد و باید بدانید که وی دوره دبیرستان خود را هم در کشور بلژیک گذرانده است.خانم بزمی پور دوران ابتدایی و راهنمایی را در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان تهران گذرانده است و بهترین نمرات را در دوران تحصیل می گرفته است که وی علاوه بر مهندسی حسابداری مدرک مترجمی زبان فرانسه را هم دارد و یکی از بهترین مدرسان زبان خارجه تهران است.

 

ازدواج سپیده بزمی پور با شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری وقتی که به سن 23 سالگی رسیده بود از طریق اینترنت با شوهر بازیگرش آشنا می شود و آن موقع در کشور بلژیک زندگی می کرد و سپس به ایران آمد.مراسم عروسی شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور در تهران برگزار شد و برای اینکه بسیاری از فامیل های خانم بزمی پور در بلژیک زندگی میکنند این زوج جوان تصمیم گرفتند جشن عروسی شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کنند و حاصل ازدواج آنها دو دختر به نام های پناه و نبات است.

 

فرزندان

پناه استخری اولین فرزند سپیده و شاهرخ در مرداد سال 1392 یعنی دو سال بعد از ازدواج شان به دنیا آمد و همچنین به تازگی دختر دوم سپیده و شاهرخ نبات استخری به دنیا آمده است و او در آبان ماه سال 1397 به دنیا آمده است.

 

ملاک ازدواج

آقای استخری بازیگر یکی از مهمترین ملاک هایش برای انتخاب سپیده این بود که این دختر یکی از با نجابت ترین دختران ایرانی است و از وقتی شانزده ساله بوده کار کرده است و همیشه گفته از انتخاب همسرش راضی بوده است و خانم بزمی پور هم از روحیات سازگارش با شاهرخ سخن گفته است و می گوید او بهترین تکیه گاه برای من بوده و هست و بابای خیلی مهربان و خوش اخلاق برای دختران مان پناه و نبات است. 

 

شاهرخ استخری مهمان برنامه دورهمی شد

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته 27 بهمن 1396 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در این برنامه میزبان شاهرخ استخری بازیگر سریال فاصله ها و دلنوازان بود .

شاهرخ استخری بازیگری که با ایفای نقش در دو سریال دلنوازان و فاصله ها به شهرت رسید روبروی مهران مدیری روی صندلی دورهمی نشست و از آغاز فعالیتش در دنیای هنر ، زندگی شخصی و فعالیت تجاری اش گفت.

مران مدیری گفتگو با شاهرخ استخری را با طرح این سوال که تو آدم خوش اخلاقی هستی اما دیگران درباره ات میگویند که خیلی مغروری و خودت را میگیری این درست است؟ شاهرخ استخری گفت:فکر میکنم این فکر و باور از نقش هایی که من با آنها به شهرت رسیدم و شناخته شدم نشات گرفته باشد ، این فکر که من آدم مغروری هستم از نقشم در سریال دلنوازان شکل گرفته و به نظرم ماندگار شده است.

 

علت دوری شاهرخ استخری از تلویزیون چه بود

مهران مدیری از محبوبیت شاهرخ استخری با سریال دلنوازان و فاصله ها صحبت کرد و از او خواست درباره کمرنگ شدن در تلویزیون بعد از این دو سریال صحبت کند که گفت :بعد از فاصله ها و دلنوازان 5 سال با تلویزیون کار نکردم اما در سینما حضور داشتم و چند فیلم سینمایی بازی کردم ولی به نظرم خیلی دیده نشد. من برای بازگشت دوباره به تلویزیون منتظر کار کردن با کارگردان های بزرگ بودم اما به نظرم اشتباه کردم و اینهمه دوری از فضای تلویزیون اصلا کار درستی نبود . وقتی با سریال آمین به تلویزیون بازگشتم با اینکه انتظار دیده شدن داشتم اما این سریال هم خیلی دیده نشد .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • رخت ایرانی
    0

    حالم بهم خورد ازشون

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه