سریال یاغی | ازدواج بازیگر سریال یاغی | اعدام بازیگر سریال یاغی

بازیگر معروف سریال یاغی درگذشت | علت درگذشت بازیگر محبوب هومن سیدی

بازیگر معروف سریال یاغی درگذشت | علت درگذشت بازیگر محبوب هومن سیدی
کدخبر : 34579

ماجرای درگذشت بازیگر معروف سریال یاغی غوغا کرد .

یکی از بازیگران سریال یاغی سرنوشت عجیبی داشته است . داستان بازیگر سریال یاغی که یکی از بازیگران فیلم مغزهای کوچک زنگ زده نیز بوده است حسابی دردناک است . در ادامه جزئیاتی از زندگی بازیگر سریال یاغی را می خوانید . این بازیگر تاکنون یک سکانس در سریال یاغی ایفای نقش کرده است او نقش مادر پارسا پیروزفر را در این سریال برعهده دارد .

سریال یاغی

لادن ژاوه وند متولد 10 آبان 1334 در تهران، هنرپیشه است.

بیوگرافی لادن ژاوه وند

به گزارش سرویس پلاس برخط نیوز لادن ژاوه وند متولد 10 بهمن 1334 در تهران، بازیگر است، فرزند اول خانواده می باشد که دو برادر و دو خواهر کوچک تر از خود داشت، سال 1338 در 4 سالگی توسط پدر خود مشروب خور شد تا اینکه از 10 سالگی همزمان با تحصیل در مدرسه به سمت کشیدن سیگار رفت.

سریال یاغی

 

سرنوشت خواهر و برادر لادن ژاوه وند

در سال 1373 یکی از برادرانشان بخاطر مواد مخدر در زندان اعدام شد و سال 1383 هم یکی دیگر از برادرانشان را گم کرد و یکی از خواهرانش که کارتن خواب بود در سرما جان باخت.

سریال یاغی

ازدواج لادن ژاوه وند

سال 1346 وقتی 12 ساله بود با مرگ پدر مجبور به ازدواج شد، با همسرش که فردی قمار باز و عیاش بود تنها 14 ماه زندگی کرد که ثمره آن یک فرزند پسر شد که در نهایت این کودک در 40 روزگی جلوی در مسجدی توسط پدر رها شد، بعدها این فرزند پیدا شد اما در 37 سالگی درگذشت.

سریال یاغی

دستگیری و حکم اعدام لادن ژاوه وند

در سال 1360 وقتی 24 ساله بود بخاطر قاچاق مواد دستگیر شد، در دادگاه بعنوان مفسد فی الارض شناخته و به اعدام محکوم می شود اما سه سال بعد با تعریف کردن سرگذشت زندگی اش برای رییس کل دادگاه انقلاب، حکم اش به 12 سال کاهش یافت، او بعد از 7 سال زندان بخاطر حسن رفتار مورد بخشش قرار گرفت و آزاد شد اما دوباره چیزی برای از دست دادن نداشت به همین خاطر به سمت خرده فروشی مواد و کارتن خوابی روی آورد.

سریال یاغی

تصادف و مرگ لادن ژاوه وند

سال 1380 با یک ماشین تصادف کرد اما سرنشینان خودرو که به نظر قرص اکس مصرف کرده بودند بدن بی جانش را به جوی آبی انداختند و فرار کردند، او بعد از 3 روز بدون علائم حیاتی توسط پلیس کشف و به سردخانه بیمارستان منتقل می شود اما 4 روز بعد در حال انتقال جسد برای دفن در بهشت زهرا بصورت عجیبی پرونده اش گم می شود، در فاصله گم شدن پرونده و معطل ماندن جسد در محوطه گرم اورژانس به یکباره در حالی که کفن پیچ شده بود بطور ناباورانه ای بلند شد. بعد از زنده شدن با هجوم مردم کفن اش بعنوان تبریک تیکه و پاره شد و روزنامه ها تیتر زدند زنی بعد از سفر 7 روزه به آن دنیا، به این دنیا بازگشت. در نهایت به زندگی بازگشت اما از سمت پا دچار معلولیت شد.

سریال یاغی

ماجرای ترک اعتیاد در سال 94

بعد از زنده شدن به مدت 15 سال به فعالیت قبلی خود ادامه داد تا اینکه در سال 94 عزم خود را برای ترک جمع کرد و خود را به موسسه جمعیت طلوع بی نشان ها رساند. توسط این مرکز و شخص راهنمایش محمدعلی کرمی به زندگی اش بازگشت و پاک شد، او هنوز هم از محمد کرمی بعنوان خدای زمین یاد می کند. حالا تو زندگی ام هر کاری بخوام انجام بدم با محمد علی مشورت می کنم تا حالا بیشتر از 6 هزار نفر توسط او پاک شدند و به زندگی بازگشتند.

سریال یاغی

یافتن برادر گم شده

بعد از پاک شدن در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و سرگذشت خود را تعریف کرد که از این طریق برادر گم شده خود را بعد از سال ها پیدا کرد.

سریال یاغی

بازیگری لادن ژاوه وند

بعد از این اتفاقات در سال 1396 توسط هومن سیدی برای بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده دعوت به بازیگری شد و با این فیلم به شهرت زیادی دست یافت.

سریال یاغی

از بهزیستی تا خانه مستقل

خانم ژاوه وند که مدت ها ساکن بهزیستی بود با کمک 15 میلیونی یک خیر و پولی که از اولین تجربه بازیگری اش بدست آورد، حالا خانه ای را اجاره کرده و زندگی می کند می گوید اثاث خاصی در خانه ندارم ولی همین که بتونم شبم را روز و روزم را به شب برسانم کفایت می کند، بیشتر از اینکه آرامش دارم به همه چیز نداشته ام می ارزد.

 

نویسندگی کتاب

ایشان حالا علاوه بر اینکه خود کمک راهنما برای ترک دیگر معتادین می باشد در حال نگارش کتاب زندگینامه خود است که قرار می باشد بخشی از آن تبدیل به فیلم شود.

 

 

عشق به بازیگری

من عاشق سینما م. جوون که بودم زیاد سینما می رفتم اما هیچ وقت به مغزم خطور نمی کرد که یه روز بازیگر بشم.

کی؟ لادن؟ اصلا کی میاد به یه معتاد پیشنهاد بازیگری بده؟ اما شد!

 

سر تراشیده و تیپ پسرونه

بچه های پشت صحنه می گفتن لادن بازیگری توی خون تو هست؛ انگار از بچگی بازیگر بودی. آره! از بچگی بازیگر بودم؛ از همون ۴سالگی که بابام سرم رو می تراشید و لباس پسرونه تنم می کرد. آره من نقش های زیادی توی زندگی ام بازی کرده ام.

 

ماجرای سردخانه بیمارستان

بعد از ۳ روز کارگرای شهرداری جسم بی جونم و پیدا کرده بودن. ۴روز هم تو سردخونه بیمارستان مونده بودم تا شاید خونواده ای ، آشنایی، کس وکاری برای جنازه م پیدا بشه.

 

معجزه و زنده شدن

بعد از ۴روز جنازه مو از سردخونه بیرون آورده بودن تا به بهشت زهرا منتقل کنن اما پرونده م گم شده بود و جنازه م داخل کاور روی یه تخت وسط راهروی بیمارستان مونده بود. چند ساعت بعد با گرمای بیرون از سردخونه معجزه شده بود و من به هوش اومده بودم.

 

سرقفلی پارک و نداشتن جای خواب

سرقفلی پارک شده بودم. همه می دونستن که جایی ندارم!

 

محله دروازه غار

یه نفر کاملا اتفاقی ۵۰۰ هزار تومن به من داد و گفت لادن توی همین محله دروازه غار هم می شه با این پول یه اتاق اجاره کرد. تو پیر شدی و تو سرمای امسال دوام نمیاری. 

 

زندگی شخصی طناز طباطبایی دیگر بازیگر سریال یاغی 

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد.

این بانوی هنرمند در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است، پدر ایشان در عرصه تجارت بسیار موفق بوده و در زمینه ی موسیقی نیز فعالیت دارد.

 

طناز طباطبایی در دوران کودکی

او تنها یک خواهر کوچک‌تر از خود بنام لیلا دارد که در سینما هیچ فعالیتی نداشته و مترجم زبان است. طناز طباطبایی عاشق مادرش بوده و بسیار وابسته اوست.

این بانوی هنرمند هیچ نسبتی با بهنوش طباطبایی و مرحوم علی طباطبایی ندارد.

 

 وضعیت ازدواج و همسر طناز طباطبایی

طناز طباطبایی ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او قبل از سی سالگی ازدواج را موجب محدودیت فعالیت هنری و عدم موفقیت کاری می دانست اما بعد از سی سالگی به زندگی مشترک فکر می کند و ازدواج سنتی را بیشتر می پسندد.

در سال های پیش با انتشار عکسی از طناز طباطبایی ، شائبه حاملگی او به وجود آمد که این حواشی شایعه ای بیش نبوده و دروغ فضای مجازی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه