مهدی طارمی

رقص بندری مهدی طارمی مقابل چشمان صدنفر | شاه داماد بوشهری ذوق مرگ شد

رقص بندری مهدی طارمی مقابل چشمان صدنفر | شاه داماد بوشهری ذوق مرگ شد
کدخبر : 34627

رقص بندری مهدی طارمی اخیرا حاشیه جدیدی ساخت.

همسر مهدی طارمی در لندن بزرگ شده است. همسر مهدی طارمی دختر یکی از تاجران ایرانی است. مهدی طارمی به تازگی متاهل شد. خبری مبنی بر ازدواج مهدی طارمی منتشر شده است که صحت آن از سوی پدر او تایید شده است.

مهدی طارمی با یکی از ایرانی‌هایی که در لندن زندگی می‌کند، نامزد کرد. همسر طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. مهدی طارمی سال گذشته بعد از گلزنی حرف p را نشان می‌دهد و ظاهرا این حرف، اول اسم همسرش است.

پدر مهدی طارمی که به نوعی پرورش‌دهنده اصلی مهدی محسوب می‌شود و استعداد ناب فوتبالی او را به نوعی شناسایی کرد و حق مهمی بر گردن مهدی به لحاظ فوتبالی دارد از این موضوع خیلی خوشحال است اما از انعکاس خبری بعضی از سایت‌های خبری که خبر عقد مهدی را خیلی در بوق و کرنا کرده و اخبار غیرواقعی در رابطه با مراسم عقد پسرش نوشته‌اند دل پردردی دارد و به ایران ورزشی می‌گوید که واقعاً توقع نداشته که یک مراسم ساده را به شکلی منعکس سازند که به هیچ وجه صحت نداشته و دلخوری خودش را به‌شدت از این مسأله به خبرنگار ایران ورزشی اطلاع می‌دهد و بر این نکته صحه می‌گذارد که عقد مهدی با حضور ۱۰-۱۵ نفر برگزار شد و همسر مهدی را که به عقد مهدی در آمده خوزستانی می‌داند.

مهدی طارمی

مهدی طارمی با یکی از ایرانی‌هایی که در لندن زندگی می‌کند، نامزد کرد. همسر طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. مهدی طارمی سال گذشته بعد از گلزنی حرف p را نشان می‌دهد و ظاهرا این حرف، اول اسم همسرش است. طارمی بعد از پایان دادن به فصل سنگین فوتبالی خود در پورتو، قصد دارد مراسم عروسی خود را در بوشهر یا اصفهان برگزار کند. او و همسرش مشغول تدارک در این زمینه هستند و به زودی مراسم عروسی خود را برگزار می‌کنند./جام جم 

مهدی طارمی

حمایت خاص مهدی طارمی از عادل فردوسی‌پور

مهدی طارمی ستاره فوتبال ایران از عادل فردوسی‌پور حمایت کرد.

 عادل فردوسی‌پور، مجری و گزارشگر سابق تلویزیون که با بی‌مهری صداوسیما روبرو شد این روز‌ها مشغول رونمایی از سایت و اپلیکشن جدیدی است که راه اندازی کرده است. او در اولین گام برای رونمایی رسمی از این ماجرا به سراغ مصاحبه با علی دایی رفته و بخش نخست این گفتگو را هم منتشر کرده است.

 این مصاحبه عادل با واکنش‌های زیادی روبرو شده و تقریبا با استقبال خوبی هم همراه شده است. بازنشر تصاویری از عادل و علی دایی در یک قاب، برای مخاطبان فوتبال لذتبخش بوده است. با این حال به نظر می‌رسد این تازه شروع داستان است، چون چهره‌های مطرح فوتبال ایران هم رفته‌رفته در حال حمایت از عادل فردوسی‌پور هستند. مهدی طارمی فوق ستاره ایرانی باشگاه پورتو یکی از بازیکنانی است که به تازگی به جمع حامیان عادل پیوسته است. او با انتشار یک استوری از برنامه جدید عادل فردوسی‌پور، حمایتش را از او نشان داده است. ارتباط طارمی با عادل فردوسی‌پور همواره خوب بوده و به نظر می‌رسد انجام چنین کاری از سوی مهدی طارمی، در راستای همان رابطه حسنه طرفین است.

مهدی طارمی

توییت کنایه آمیز مهدی طارمی به بی‌برنامگی اردوهای تیم ملی

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در توئیتی کنایه آمیز نوشت: کسی می دانداردوی تیم ملی از کی شروع میشه؟

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در توئیتی کنایه آمیز از بی‌برنامگی اردوهای تیم ملی انتقاد کرد.

طارمی در توئیتی کنایه آمیز نوشت: کسی می دانداردوی تیم ملی از کی شروع میشه؟

گفتنی است چندی پیش بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال کانادا، دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و کانادا لغو شد.

این دیدار قرار بود در تاریخ ۱۶ خرداد در کانادا برگزار شود و فدراسیون فوتبال ایران نیز اقدامات لازم جهت اخذ ویزای کانادا را آغاز کرده بود.

مهدی طارمی

مهدی طارمی در پرتغال

 مهدی طارمی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با عقد قراردادی دو ساله به تیم ریوآوه پرتغال ملحق شد.

طارمی پیشتر گفته بود که قصد دارد در فوتبال اروپا حضور پیدا کند و شایعات درباره وی رفتنش به تیم تیمی از فرانسه و یا پرتغال بود.

بالاخره امروز اتفاقی که مهدی طارمی سالها انتظارش را می کشید رخ داد و به فوتبال اروپا رفت.

مبلغ قرارداد طارمی یک میلیون و ٤٠٠ هزار یورو برای دو فصل است و در پایان فصل اول در صورت داشتن پیشنهاد از اسپانیا، آلمان یا انگلیس می تواند جدا شود.

مهدی طارمی

تمام رشته‌های «طارمی» پنبه شد! | بازتاب تصویری زشت از فوتبال ایران در اروپا

سردرگمی تاریخی و بی‌نظیر در فدراسیون فوتبال باعث شده بازیکنان این تیم چاره‌ای غیراز انتقاد مستقیم و آشکار از شرایط تیم ملی پیش روی خود نبینند.

مهدی طارمی ​​​​​​ ستاره پورتو و تیم ملی کشورمان چند روز پیش درخصوص بی‌نظمی فدراسیون فوتبال در جهت آماده‌سازی تیم برای بازی‌های جام جهانی قطر توییتی کوتاهی گذاشت و به فدراسیون فوتبال طعنه زد. مهاجم ملی پوش ایران در توییت خود نوشت: کسی می‌دونه اردوی تیم ملی کی شروع می شه؟

این توییت علاوه بر ایران، در خود پرتغال هم بازتاب وسیعی داشت. چند رسانه مطرح ورزشی در آن کشور دیدگاه طارمی را بازتاب دادند و با تعجب از شرایط وخیم تیم ملی ایران قبل از جام جهانی گفتند. این رسانه ها در گزارشی به لغو پی در پی بازی های دوستانه ایران اشاره کردند و اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال ایران هنوز موفق نشده اند تا برای تیم ملی کشورمان یک بازی دوستانه تدارک ببینند.

به این ترتیب افتخار و دستاوردی دیگر برای مدیران فوتبال ایران رقم خورد و آن طرف دنیا هم قشنگ فهمیدند اینجا چه خبر است! بازیکنی مثل طارمی زحمت می‌کشد و یک تنه در پرتغال برای فوتبال ایران حسن شهرت ایجاد می‌کند، اما بی‌کفایتی این آقایان همه رشته‌ها را پنبه می‌کند. افسوس.

بیوگرافی مهدی طارمی و همسرش

مهدی طارمی متولد 27 تیر 1371 در بوشهر ، بازیکن پست مهاجم فوتبال است

تا دیپلم بیشتر درس نخوانده اما از 6 سالگی فوتبال را زیر نظر پدرش شروع کرد سپس به پرسپولیس رسید و حالا در تیم ملی و در «پورتو» پرتغال می درخشد

او با 187 سانتی متر قد و 79 کیلوگرم وزن ، راست پا می باشد اما توانایی بازی با پای چپ را هم دارد

خانواده و اصالت

مهدی طارمی در محله صیادان بوشهر بنام «شغاب» به دنیا آمد است ، پدرش علیشاه از بازیکنان حرفه ای فوتبال و مادرش نیز خانه دار می باشد

فرزند آخر است و برادرش بنام محمد (بازیکن فوتبال) و یک خواهر هم دارد

فوتبال با تشویق پدرم

پدرم «علیشاه طارمی» یک بازیکن دفاع وسط بود که هم دوره هایش از بازی های خوب او تمجید می کنند و من با تشویق ایشان به سمت فوتبال رفتم

در آن سال ها که هم سن و سالهای من سوار بر لنح و به صیادی می رفتند ، من در هوای گرم بوشهر در زمین های خاکی فوتبال تمرین می کردم !

حرفه ای از 6 سالگی

مهدی فوتبال را بصورت جدی از سال 1377 وقتی 6 ساله بود زیر نظر پدرش در مدرسه فوتبال صدا و سیما شروع کرد و در سال 1381 وارد تیم جوانان «برق بوشهر» شد

سپس در تیم «حیات بوشهر» بازی کرد و در سال 1384 به جوانان «باشگاه ایرانجوان» پیوست و سال 1387 وارد رده بزرگسالان این تیم شد

شادی پس از گل مهدی طارمی درمقابل النصر عربستان

وی در تاریخ 19 فروردین 1394 و در حضور بیش از 100000 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران با به ثمررساندن تک گل بازی از روی نقطهٔ پنالتی با یک ضربهٔ چیپ مقابل النصر عربستان در مرحلهٔ گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2015 و خوشحالی خاص اش پس از گل، به یک قهرمان در بین تماشاگران پرسپولس بدل شد.

مهدی طارمی

طارمی درباره این گل و شادی پس از آن می گوید:

توپ را برداشتم گفتم مادر دعایم کن شرمنده نشوم. حتی یکی از بچه ها که یادم نیست کدام بود به من گفت دیوونه بازی درنیاری چیپ بزنی. گفتم اتفاقاً می خواهم چیپ بزنم. نقشه چیپ را از چند روز قبل کشیده بودم.دو شب قبل از بازی یکی از دوستانم منزل ما بود. داشتیم با هم نقشه می کشیدیم چه کار کنیم لطف عربستانی ها را تلافی کنیم! (خنده) گفتم یا باید با قیچی برگردان گل بزنم یا اگر پنالتی شد چیپ بزنم. آنهایی که باید بدانند منظورم چه بود، می دانند. یادمان نرود من هم یک ایرانی هستم. کسی حق ندارد به هموطن من توهین و جسارت کند.

جایزه  مهدی طارمی برترین مهاجم لیگ ایران

طارمی 26 اردیبهشت 1394 برای اولین بار به تیم ملی ایران توسط کیروش دعوت شد.طارمی در جشن برترین های لیگ برتر چهاردهم (93–94) به عنوان برترین مهاجم لیگ ایران انتخاب شد. او در این مراسم در چهار رشته از جمله مرد سال فوتبال ایران که قاسم حدادی فر موفق به دریافت آن شد، کاندیدای دریافت جایزه بود.

مهدی طارمی آقای گل دو فصل لیگ برتر

لوسیانو ادینهو، سجاد شهبازاده و مهدی طارمی، 3 مهاجمی بودند که نامزد دریافت جایزه برترین مهاجم فصل گذشته انتخاب شدند و در نهایت مهدی طارمی به عنوان برترین مهاجم فصل گذشته انتخاب شد. طارمی جایزه خود را از عابدینی دریافت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه