مهدی طارمی

اولین عکس از همسر مهدی طارمی لو رفت | مهدی طارمی همه را شوکه کرد

اولین عکس از همسر مهدی طارمی لو رفت | مهدی طارمی همه را شوکه کرد
کدخبر : 34641

ازدواج مهدی طارمی با دختر تاجر همه را شوکه کرد.

مهدی طارمی ستاره فوتبال ایران از عادل فردوسی‌پور حمایت کرد.​ مهدی طارمی ملی پوش تیم فوتبال پورتو می باشد .همسر مهدی طارمی در لندن بزرگ شده است. مهدی طارمی به تازگی متاهل شد. خبری مبنی بر ازدواج مهدی طارمی منتشر شده است که صحت آن از سوی پدر او تایید شده است.

مهدی طارمی

مهدی طارمی با یکی از ایرانی‌هایی که در لندن زندگی می‌کند، نامزد کرد. همسر طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. مهدی طارمی سال گذشته بعد از گلزنی حرف p را نشان می‌دهد و ظاهرا این حرف، اول اسم همسرش است. طارمی بعد از پایان دادن به فصل سنگین فوتبالی خود در پورتو، قصد دارد مراسم عروسی خود را در بوشهر یا اصفهان برگزار کند. او و همسرش مشغول تدارک در این زمینه هستند و به زودی مراسم عروسی خود را برگزار می‌کنند./جام جم 

مهدی طارمی

حمایت خاص مهدی طارمی از عادل فردوسی‌پور

مهدی طارمی ستاره فوتبال ایران از عادل فردوسی‌پور حمایت کرد.

 عادل فردوسی‌پور، مجری و گزارشگر سابق تلویزیون که با بی‌مهری صداوسیما روبرو شد این روز‌ها مشغول رونمایی از سایت و اپلیکشن جدیدی است که راه اندازی کرده است. او در اولین گام برای رونمایی رسمی از این ماجرا به سراغ مصاحبه با علی دایی رفته و بخش نخست این گفتگو را هم منتشر کرده است.

 این مصاحبه عادل با واکنش‌های زیادی روبرو شده و تقریبا با استقبال خوبی هم همراه شده است. بازنشر تصاویری از عادل و علی دایی در یک قاب، برای مخاطبان فوتبال لذتبخش بوده است. با این حال به نظر می‌رسد این تازه شروع داستان است، چون چهره‌های مطرح فوتبال ایران هم رفته‌رفته در حال حمایت از عادل فردوسی‌پور هستند. مهدی طارمی فوق ستاره ایرانی باشگاه پورتو یکی از بازیکنانی است که به تازگی به جمع حامیان عادل پیوسته است. او با انتشار یک استوری از برنامه جدید عادل فردوسی‌پور، حمایتش را از او نشان داده است. ارتباط طارمی با عادل فردوسی‌پور همواره خوب بوده و به نظر می‌رسد انجام چنین کاری از سوی مهدی طارمی، در راستای همان رابطه حسنه طرفین است.

مهدی طارمی

توییت کنایه آمیز مهدی طارمی به بی‌برنامگی اردوهای تیم ملی

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در توئیتی کنایه آمیز نوشت: کسی می دانداردوی تیم ملی از کی شروع میشه؟

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در توئیتی کنایه آمیز از بی‌برنامگی اردوهای تیم ملی انتقاد کرد.

طارمی در توئیتی کنایه آمیز نوشت: کسی می دانداردوی تیم ملی از کی شروع میشه؟

گفتنی است چندی پیش بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال کانادا، دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و کانادا لغو شد.

این دیدار قرار بود در تاریخ ۱۶ خرداد در کانادا برگزار شود و فدراسیون فوتبال ایران نیز اقدامات لازم جهت اخذ ویزای کانادا را آغاز کرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه