مارال فرجاد

عکس خصوصی مارال فرجاد همه را شوکه کرد | لبخند زورکی مارا فرجاد را ببینید

عکس خصوصی مارال فرجاد همه را شوکه کرد | لبخند زورکی مارا فرجاد را ببینید
کدخبر : 34701

عکسی جنجالی از مارال فرجاد بازیگر مطرح و سرشناس که به تازگی درمان بیماری سرطانش به پایان رسیده با چهره ای شکسته منتشر شد.

مارال فرجاد فارغ‌ التحصیل رشته عکاسی است. مارال فرجاد فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کردوی علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد ، مارال فرجاد از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد. مارال فرجاد در داغ مادرش سوخت.

مارال فرجاد

عکسی جنجالی از مارال فرجاد بازیگر مطرح و سرشناس که به تازگی درمان بیماری سرطانش به پایان رسیده با چهره ای شکسته منتشر شد.

مارال فرجاد

مارال فرجاد بعد از آن در چندین فیلم و سریال نقش بازیگر کودک را ایفا می کرد و بعد از آن یک مدت در کار بازیگری وقف ایجاد کرد تا اینکه در ۱۸ سالگی به طور جدی تری دوباره به این حرفه روی آورد و تا کنون در سریالها و فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته از جمله سریال ساختمان پزشکان و فیلمهای عاشق ، خسته دلان و …

مارال فرجاد ازدواج کرده است و متاهل می باشد و اطلاعات بیشتری از وی در این زمینه موجود نیست.

مارال فرجاد

گزیده ای از بیوگرافی جلیل فرجاد پدر مارال فرجاد:

جلیل فرجاد متولد ۱۳۳۰ در مرند بازیگر سینما و تلویزیون است.

مارال فرجاد

مدرک تحصیلی اش لیسانس بازیگری و کارگردانی است. اولین تجربهٔ سینمایی اش فیلم بازداشتگاه در سال ۱۳۶۱ بود. وی پدر مارال فرجاد و مونا فرجاد از بازیگران جوان است. 

 

جایزه جشنواره عشق آمریکا در دستان مارال فرجاد

هنرمندان کشورمان باز هم در جشنواره های بین المللی خوش درخشیدند . جشنواره بین المللی عشق آمریکا روز گذشته با معرفی برگزیده های بخش های مختلف این جشنواره برگزار شد و مارال فرجاد و افشین هاشمی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین فیلمنامه را به ترتیب دریافت کردند.

گلاب آدینه و مونا فرجاد با انتشار پست هایی این موفقیت را به این هنرمندان کشورمان تبریک گفتند.

 

موفقیت مارال فرجاد در جشنواره عشق آمریکا

مونا فرجاد خواهر مارال فرجاد ، دختران جلیل فرجاد با انتشار پستی در اینستاگرام این موفقیت را به خواهرش و افشین هاشمی تبریک گفت و نوشت :مارال فرجاد جایزه بهترین نقش مکمل زن از جشنواره بین المللی عشق آمریکا برای بازی در فیلم جاودانگی دریافت کرد.

در این مراسم که در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار شد، مارال فرجاد در رقابت با مگان انگلیش با فیلم بیداری خشم ( In the wake of Ire) از آمریکا و جگی نوآ با فیلم هنر اغوا ( Art of deception) از آمریکا ، برنده این جایزه شد. جشنواره فیلم عشق ( love International film festival) هر ساله در لس آنجلس برگزار می شود و فیلم های بسیاری با مضمون عشق از کشورهای مختلف در آن شرکت می کنند.

شماقشنگترین خواهر دنیا هستی و خوشحالم که هر روز بیشتر میدرخشی...

 

جایزه افشین هاشمی در جشنواره عشق آمریکا

مونا فرجاد با انتشار عکسی از افشین هاشمی این موفقیت را به او هم تبریک گفت و نوشت:افشین هاشمی جایزه ی بهترین فیلمنامه ی جشنواره ی بین المللی عشق در آمریکا را برای «گذر موقت» دریافت کرد. مبارکه ....

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه