سحر قریشی | ازدواج سحر قریشی | خواستگاری سحر قریشی

سحر قریشی عزادار شد |‌ همسر تتلو به سوگ نشست

سحر قریشی عزادار شد |‌ همسر تتلو به سوگ نشست
کدخبر : 34756

انتشار پست جدید سحر قریشی در اینستاگرام خبرساز شد .

سحر قریشی بازیگر پرحاشیه سینما و تلوزیون بود که به ترکیه سفر کرد و قصد بازگشت به ایران ندارد . سحر قریشی با یک شخص به ظاهر خواننده و خودفروخته ازدواج کرد که این آشنایی و علنی کردن آن برای به دست آوردن فالوور و کاسبی از طریق ایجاد حاشیه بود . سحر قریشی در ایران نیز چند فیلم بازی کرد و در سریال دلنوازان چهره شد . در ادامه پست سحر قریشی و عزاداری او را مشاهده می کنید .

بیوگرافی سحر قریشی و همسرش

سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از 20 سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد عرصه بازیگری شد و بعد از چند رابطه عاشقانه در نهایت با امیر تتلو در ترکیه ازدواج کرد

سحر قریشی

علاقه کودکی

علاقه من به بازیگری به قبل از ورودم به مدرسه باز می گردد زمانی که کارتون نگاه می کردم و شخصیت های کارتونی را تقلید می کردم آن وقت ها همه می گفتند ، سحر یک روزی بازیگر می شود

 

شروع از 20 سالگی

اولین بار سال 1388 در 20 سالگی با معرفی یکی از آشنایان همسر سابقم در تست بازیگری حاضر شدم و پس از قبولی با فیلم «لج و لجبازی» جلوی دوربین رفتم

در این فیلم نقش سایه را کنار امیر جعفری و سارا خوئینی ها بازی کردم 

سحر قریشی

شهرت با دلنوازان

سر فیلمبرداری فیلم «لج و لجبازی» از طریق همبازی اش سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال «دلنوازان» برای نقش یلدا معرفی شد

به این ترتیب با پخش این سریال از 4 مهر 88 در کنار چهره های نوظهور دیگری چون شاهرخ استخری و سمانه پاکدل به اوج شهرت رسید

سحر قریشی

علاقه از کودکی

علاقه من به بازیگری به قبل از ورودم به مدرسه باز می گردد زمانی که کارتون نگاه می کردم و شخصیت های کارتونی را تقلید می کردم همه می گفتند روزی بازیگر می شوی.

 

 

شهرت با دلنوازان

وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

سحر قریشی

استقلالی

سحر قریشی طرفدار دو آتیشه استقلال است.

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند.

 

شیفته آراستگی هستم

از اینکه برای زیبایی و آراستگی ام زمان صرف کنم بسیار لذت می برم و زمانی که درگیر آن می شوم ، روحیه ام تغییر می کند و انرژی از دست رفته ام را پیدا می کنم. به همین خاطر در زمانی که حالم خوب نیست سعی می کنم برای ظاهرم وقت بیشتری را صرف کنم.

سحر قریشی

دلبستگی من به محیط آرایشگاه

من عاشق محیط آرایشگاه هستم و آرامش زیادی را از این محیط می گیرم ، گاهی که بی دلیل دلشوره دارم به آرایشگاه می روم و با یک مانیکور یا براشینگ ساده یا تغییر رنگ مو حالم را عوض می کنم. آراستگی جزوی از یک زن است و خانم ها باید همیشه به این موضوع اهمیت دهند. با وجود اینکه گاه پیش می آمد به لحاظ مالی هم در شرایط خوبی به سر نمی بردم اما از رفتن به آرایشگاه دریغ نمی کردم چون می دانستم که رفتن به آنجا باعث تقویت روحیه ام می شود.

 

ازدواج اول

اولین بار در سال 1383 وقتی 17 ساله بود با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی با شروع سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق ختم شد.

سحر قریشی

علت طلاق به گفته مهران اخوان ذاکر

پس از پخش سریال دلنوازان ، سحر که به شدت مشهور شده بود رفتارش تغییر کرد.

شش ماه بعد از پخش سریال من از ایشان خبری نداشتم تا اینکه از طریق دادگاه حمایت از خانواده از او شکایت کردم و در نهایت از هم جا شدیم!

 

افشاگری علیه تحصیلات

مهران اخوان ذاکر در مورد تحصیلات سحر قریشی می گوید : جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد ، به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است.

 

صیغه با امید علومی

در سال 95 بود که سحر قریشی در یک گفتگوی اینترنتی با رضا رشیدپور خبر محرم شدن خود با امید علومی خواننده پاپ را عمومی کرد و در این رابطه گفت :

من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

 

ازدواج اول تا طلاق

سحر قریشی اولین بار سال 1383 در 17 سالگی با شخصی بنام «مهران اخوان ذاکر» ازدواج کرد اما این زندگی با شروع سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق ختم شد

 

علت طلاق

مهران اخوان ذاکر: پس از پخش سریال «دلنوازان» ، سحر که به شدت مشهور شده بود رفتارش تغییر کرد

شش ماه بعد از پخش سریال من از ایشان خبری نداشتم تا اینکه از طریق دادگاه حمایت از خانواده از او شکایت کردم و در نهایت از هم جا شدیم !

 

افشاگری علیه تحصیلات

مهران اخوان ذاکر در مورد تحصیلات سحر قریشی می گوید: همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد ، به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است

 

صیغه با امید علومی

در سال 1395 خانم قریشی در یک گفتگوی اینترنتی با رضا رشیدپور خبر مَحرم شدن خود با «امید علومی» خواننده پاپ را رسانه ای کرد و در این رابطه گفت

من به هر حال در شرایطی نیستم که بخواهم تنها زندگی کنم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی برای آشنایی بیشتر با هم هستیم

 

از آشنایی تا جدایی

آشنایی سحر و امید علومی در فیلم «دریا کنار» سال 1393 شروع شد ، امید علومی علاوه بر خوانندگی و ساخت موسیقی فیلم ، کنار سحر قریشی نیز بازی کرد

در نهایت چند ماه دیگر این دو کنار هم دیده نشدند و خانم بازیگر رسما در گفتگوی بعد خود اعلام کرد مجرد بوده و منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد

 

رابطه با مهدی طارمی

در آبان ماه سال 96 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد

با این حال انتشار فیلم لو رفته از آنها در قطر و سپس عکس های دونفره آتیله ای مشخص کرد خبر کذب نبوده و این دو باهم رابطه داشتند که به ازدواج ختم نشده است . 

 

 سحر قریشی از بازیگرانی است که خیلی زود به یک چهره محبوب و پرکار در عرصه بازیگری تبدیل شد. با سحر قریشی هم صحبت شدیم تا از ایده آل های زندگی اش بگوید، از نگاهش به زندگی، حواشی و شایعات و ایده هایی که برای آینده در ذهن دارد.

 

عدم حضور در مراسم خانوادگی!

متاسفانه چند وقت پیش عروسی پسرخاله ام بود و من نتوانستم به آن جشن بروم. در این نوع مجالس همیشه با لباس های پوشیده و ساده حاضر می شوم ولی با تمام این تفاسیر باز هم عکس می اندازند و کافی است این عکس در فضای مجازی منتشر شود که برای من مشکلات زیادی به همراه دارد. به همین خاطر ترجیح می دهم شرکت نکنم تا مسئله ای هم نداشته باشم. خانواده ام این موضوع را درک کرده اند ولی برخی از اقوام با تمام توضیحاتی که به آنها از طرف خود و خانواده ام داده می شود قانع نمی شوند. متاسفانه نگاه برخی از افراد جامعه ما به قشر هنرمند یک نگاه منفی و بدبین است؛ اینکه ما خیلی ثروتمند هستیم و زندگی سالمی نداریم! من به همراه چند تن از دوستان به مکه مشرف شده و آنجا توسط برخی هموطنان خودم مورد فحاشی قرار گرفتیم. ما هم مانند بقیه افراد این جامعه برای پولی که دریافت می کنیم زحمت می کشیم. برخی خیلی راحت به خودشان اجازه می دهند و بدترین حرف ها و تهمت ها را در فضای مجازی عنوان می کنند. این دوستان وقتی در شرایط ما قرار بگیرند مطمئن هستم که نمی توانند یک روز تحمل کنند، مصداق این است که آواز دهل شنیدن از دور خوش است. 

 

 تغییر نگاه خانواده و دیگران

باید بگویم که نه تنها نگاه اعضای خانواده، بلکه نگاه همه نسبت به من تغییر کرده و توقعشان از من خیلی بالا رفته است؛ حتی در انتخاب نقش ها و کارهایی که بازی می کنم خیلی مرا نقد می کنند و چون شخصیت واقعی ام می شناسند زمانی که خبر حاشیه ای از من منتشر می شود چه در کار چه خارج از آن، واقعا مرا نقد می کنند؛ مثلا اینکه چرا فلان فیلم را بازی کردی که این بازخورد منفی را داشته باشد و برایت حاشیه سازی شود و البته در مورد کارهای خوب هم تشویق می کنند ولی بیشتر در مورد بدها صحبت می کنند. امروز وقتی با خانواده ام بیرون می روم، مادرم دیگر نسبت به علاقه و واکنش مردم عادی رفتار می کند ولی گاهی اوقات خیلی کلافه و خسته می شود؛ مثلا زمانی که برای صرف شام به رستوران می رویم، آنقدر که من از جایم بلند می شوم تا با مردم عکس بیندازم یا جواب سلام و احوالپرسی آنها را بدهم، خانواده ام کلافه می شود.

 

 راز تنها شدن هنرمندان. . . 

این مسائل باعث شده خیلی تنها باشم. من حتی به تعداد انگشتان یک دست هم دوست صمیمی ندارم، آشنا و همکاران زیادی اطرافم هستند ولی دوست صمیمی ای که واقعا به او اطمینان کامل داشته باشم، ندارم. گاهی پیش آمده که با عوامل کار برای فیلمبرداری به شهرستان می رویم و برای خرج کمتر مجبور می شوند من را با یک همکار خانم هم اتاق کنند ولی من قبول نمی کنم و با خرج خودم یک اتاق جداگانه می گیرم. قصد بی احترامی و جسارت ندارم، چون همه همکارانم را دوست دارم ولی اگر به فرض یک عکس در حالی که در شرایط استراحت هستیم با هم بگیریم و این عکس خیلی اتفاقی لو برود دیگر تمام است. شاید این موضوع باعث شود که بگویند من کلاس می گذارم ولی به خاطر از مسائل حاشیه ای که ممکن است برایم به وجود بیاید چنین رفتار می کنم. متاسفانه پیش آمده که عکس شخصی و خانوادگی بازیگران قبل از ورود به عرصه بازیگری در فضای مجازی پخش شده است که برای من هم این مساله رخ داد و از شخص مورد نظر شکایت کردم. گناه اینکه این عکس پخش شد گردن من نیست؛ گناهش گردن کسی است که عکس را پخش کرده؛ همچنین کسی که عکس را دید و او هم آن را پخش کرد. اگر آدم به خدا اعتقاد داشته باشد و یک لحظه خودش را جای آن بازیگر قرار دهد این کار را نمی کند و آبروی کسی را نمی ریزد. 

 

تجربه بزرگی که کسب کردم

در این سال ها «نه گفتن» را یاد گرفته ام. در این شش سال از لحاظ کاری خیلی ضربه خورد ه ام. اوایل کارم بارها شده بود که سر کاری می رفتم که از کارگردان تا عوامل همه مبتدی بودند و مشخص بود که فیلم واقعا بد خواهد شد ولی توان نه گفتن را نداشتم. گاهی فیلمنامه خوب بود و کارگردان اولین کارش بود و کار واقعا بد می شد. گاهی دوستانم به من می گویند که سحر خواهش می کنم فیلم های بد بازی نکن. امروز دیگر فیلم بد بازی نمی کنم، گاهی پیش آمده که فیلم چهار سال پیش ساخته شده و به دلایلی از پخش بازمانده بعد از چهار سال اکران می شود؛ یعنی زمانی ساخته شده بود که نه گفتن را بلد نبودم و فیلم آبروی این چند سال پیشرفت من را می برد. امروزه اصلا با کسی تعارف ندارم و خیلی راحت نه می گویم. اوایل خیلی آدم صبوری بودم ولی الان دیگر آن صبوری را هم کنار گذاشته ام. سینما اجتماع خیلی بزرگی است و در این شش سال تجربیات خوب و بدی کسب کرده ام که اگر به عنوان کارمند در جایی مشغول بودم سال های سال برای کسب این تجربیات زمان لازم داشتم. 

 

 از زن بودن نمی ترسم!

از زن بودن نمی ترسم ولی وقتی از پنج صبح سرکار می روی و همکاران مرد تو دو برابر همکاران زن هستند ناخودآگاه لحن صحبت کردن، رفتار و. . . آدم تغییر می کند. حس مراقبت از خود خیلی بیشتر می شود و ناخودآگاه یک گاردی اطراف خود به وجود می آوری که در نهایت باعث می شود که برای حفاظت از خود، زن بودن خود را پنهان کنی. همکاران خانمی دارم که متاهل هستند و در کار واقعا برای خود مردی هستند و به هیچ کسی اجازه جسارت نمی دهند و من واقعا این رفتار را می پسندم، چون زنانگی خود را برای خانواده خود گذاشته اند و آسیبی به زندگی خود وارد نمی کنند. این خانم ها الگوی من هستند. 

 

پسر خانواده ام شده ام

امروز من به نوعی پسر خانواده هستم. سپهر، برادرم گاهی اوقات من را به شوخی «داداش سیا» صدا می کند. به نوعی مثل برادرش شده ام. دلیل اصلی اش را هم نمی دانم. شاید چون صبح می روم سر کار و شب برمی گردم یا اینکه خیلی سرم در حساب و کتاب است و. . . البته از همان ابتدا روحیه پسرانه ای داشتم. من از بچگی بین 6 نوه پسری بزرگ شدم. تنها یک دخترعمو داشتم که آن هم با من اختلاف سنی داشت. یکی از عموهایم اختلاف سنی کمی با ما داشت که تازه امسال ازدواج کرد. همبازی بودن با آنها باعث شده بود تا روحیه پسرانه ای داشته باشم و حتی گاهی به من می گفتند که جای من و سپهر با هم عوض شده است. (باخنده). از زمانی که  وارد این عرصه شدم احساس می کنم روحیه ام کاملا مردانه شده است. خیلی از همکارانم بارها به من گفته اند که تو فقط ظاهر زنانه داری! هرچند به نظرم خیلی خوب نیست و احساس می کنم از احساسات زنانه ام دور شده ام که این طرز تفکر به وجود آمده است. 

 

عدم علاقه سپهر به بازیگری

سپهر به این عرصه علاقه ندارد. من خیلی دوست دارم که سپهر هم وارد این عرصه شود و بارها با او در این باره صحبت کرده ام. کارگردان ها و تهیه کننده هایی هم هستند که به من لطف دارند و اگر از آنها بخواهم حتما برای سپهر نقشی دارند ولی خودش علاقه ای به این کار ندارد. هرچند تله فیلمی بود که سپهر در آن یک سکانس حضور داشت و من آنقدر حواسم به سپهر بود که خراب نکند یا اشتباه نکند، خودم دوبار اشتباه کردم و باعث شدم تا کات بدهند. این کار را در توان سپهر می بینم.  

 

خوشگذرانی های سحر قریشی در خارج

سحر قریشی هنرمندی است که بازیگری با فیلم لج و لج بازی آغاز کرد و با سریالهایش به اوج رسید . این هنرمند کشورمان سفری به استانبول داشته و عکس های جدیدی از خودش منتشر کرده است. در این عکس ها سحر قریشی را با پوششی متفاوت خواهید دید . 

این بازیگر 29 ساله که این روزها در خارج از کشور به سر می برد, عکس های زیر را به همراه این متن منتشر کرده است.

 

عکسهای سحر قریشی در خارج از کشور

 این قانون آدم هاست ! تا زمانی که هستی آسوده اند از بودنت

گاهی تنهایت میگذارند

گاهی آزارت میدهند

و گاهی گمان میکنند قرار است این بودن ها همیشگی باشد

اما

زمانی برایشان عزیز میشوی که دیگر نیستی 

 

ناگفته های سحر قریشی از نقش هایش

سحر قریشی را همه ما با سریال پرمخاطب دلنوازان در کنار شاهرخ استخری و دیگر بازیگران جوان سینما و تلویزیون می شناسیم. این بازیگر جوان بعد از سریال دلنوازان وارد دنیای سینما شد و نقش های متفاوتی را در سینما اجرا کرد. به بهانه اکران مردمی فیلم پاتو کفش من نکن با بازی این هنرمند گفتگویی با سحر قریشی داشته ایم که در ادامه میخوانید.

 

گفتگو با سحر قریشی به بهانه اکران پاتو کفش من نکن

وقتی برای گفت وگو با سحر قریشی راهی شدیم، دیدیم پرطرفدار بودن و محبوبیت این بازیگر جوان صرفا مربوط به فضای مجازی و میان کاربران اینترنتی نیست. اغراق نیست اگر بگوییم حضور او برای اکران مردمی فیلم «پا تو کفش من نکن»، بخشی از شرق تهران را به هم ریخت و شاهد بودیم علاقه مندان از ساعاتی پیش از آمدن او، در سینما تجمع کرده و بی صبرانه منتظر بودند. میان این جمعیت مشتاق همه مدل آدم پیدا می شد؛ دختر نوجوانی که برای این روز و دیدار با قریشی دو روز نخوابیده بود، سه جوان علاقه مندی که از ساری برای این اکران و دیدن بازیگر مورد علاقه شان خود را به تهران رسانده بودند، دختری که این روز، روز تولدش بود و دیدار و عکس گرفتن با قریشی را بهترین هدیه تولدش می دانست و دختر دیگری که با شوق یک نوع شیرینی خانگی (انگار مخلوطی از گز و سوهان و حتی حلوا!) را پخته و به عنوان تحفه برای بازیگر محبوبش آورده بود.

نکته جالب و ارزشمند این بود که قریشی از لحظه ورود تا پایان مراسم، با مهر و صبوری و لبخند با همه دوستدارانش خوش و بش کرد و با آنها عکس گرفت، با بعضی ها چند بار؛ بدون این که گلایه کند و از کوره دربرود. مصاحبه ما با این بازیگر پرفالوئر در فضای مجازی و فضای واقعی، پس از این شرایط انجام شد، آن هم در حالی که جای شما خالی، داشتیم همراه چای زعفرانی، همان شیرینی دستپختِ (به قول خود قریشی «میکس») یکی از طرفداران او را می خوردیم.

همین اول اعتراف کنم و بگویم اصلا فکر نمی کردم این قدر صبور باشید و حتی با وجود طولانی شدن مراسم اکران مردمی، مهربانانه تا آخرین نفر با علاقه مندان تان عکس بگیرید و احوالپرسی کنید. اما امروز در واقعیت چیز دیگری دیدم.

ما شغلی را انتخاب کرده ایم که فقط متعلق به خودمان نیستیم. پس وقتی با مردم روبه رو می شویم، باید حال بدمان را کنار بگذاریم. شاید امروز من خسته بودم و حال چندان خوبی نداشتم، اما این عزیزانی که الان در سینما ماندانا و در اکران مردمی فیلم پا تو کفش من نکن من را دیدند، شاید دیگر هیچ وقت مرا نبینند. بنابراین احساس می کنم بهترین حالت این است که خاطره خوشی از این دیدار داشته باشیم. البته برخی افرادی که اینجا بودند، از فن پیج های عزیزی هستند که همیشه به من لطف دارند و هرجا می روم حضور دارند. به هرحال نگاه من به چنین مراسمی خاطره سازی است و چقدر خوب است خاطرات زیبا و مهربانانه ای با مردم داشته باشیم.

 

سحر قریشی و یوسف تیموری در پاتو کفش من نکن

با این میزان از توجه، حتما در جمع مردم بودن، دشواری هایی برای شما دارد. در کوچه و خیابان اذیت نمی شوید؟

سعی می کنم خیلی در کوچه و خیابان حضور نداشته باشم، به خاطر این که این حضور جلب توجه می کند. هم باعث می شود ما به کارمان نرسیم و هم دیگرانی که ما را می بینند و می شناسند به کار خود نرسند. خلاصه همهمه ای ایجاد می شود. معمولا سعی می کنم در شرایط خاص از خانه بیرون بروم.

با توجه به فیلم هایی که در سال های اخیر به تهیه کنندگی عبدالله علیخانی و محمدحسین فرحبخش و کارگردانی فرحبخش و آرش معیریان بازی کرده اید، می توان شما را ستاره پویافیلم نامید. درست است؟

 

[می خندد] اختیار دارید، این حرف ها چیست!

همین «پا تو کفش من نکن» و فیلم هایی چون «آبنبات چوبی» و «آس و پاس» از آثاری است که در این دو سال اخیر با این شرکت فیلمسازی انجام داده اید. کار با حاجی فرحبخش چطور است؟

همیشه گفته ام آقای فرحبخش جزو معدود کارگردان ها و تهیه کننده هایی است که من خیلی راحت و بی دغدغه با او کار می کنم. کار با آقای فرحبخش راحت و آسان است، ضمن این که در کار با ایشان پشت صحنه هم احساس امنیت می کنید، بس که همه چیز خوب و درست است. فکر می کنم ده فیلم با آقای فرحبخش کار کرده باشم.

 

ظاهرا از آن تهیه کننده های خوش حساب هم هستند.

بشدت، تنها تهیه کننده ای که با من تماس می گیرد و دعوا می کند که چرا چک مرا نمی بری و پاس نمی کنی، آقای فرحبخش است. [می خندد] او در این زمینه یکی از استثنائات سینمای ایران است.

«پا تو کفش من نکن» چه تجربه ای برای شما بود؟ کار را دوست داشتید؟

مثل بقیه کارهایی که کنار این گروه داشتم، «پا تو کفش من نکن» هم تجربه خوبی برای من بود. باوجود سختی پروژه، سرعت کار بالا بود. 

 

گفتگو با سحر قریشی و سمانه پاکدل

سمانه پاکدل و سحر قریشی از جمله بازیگرانی هستند که علاوه بر همکار بودنشان رفاقتی دیرینه ای با یکدیگر دارند در همین زمینه با این دو بازیگر سینما و تلویزیون گپ و گفت صمیمانه ای را انجام داده ایم که در ادامه میخوانید.

 معمولا نمی شود افراد زیادی را پیدا کرد که سال ها دوستی شان دوام داشته باشد یا حتی این دوستی فراتر از یک دوستی ساده پیش رفته باشد! ولی هستند در این بین هنرمندان جوانی که تقریبا کارشان را همزمان با هم شروع کردند، با هم به شهرت رسیدند و با هم دوست شدند و این دوستی شان فراتر از یک دوستی ساده شد.

به یاد بیاورید سریال «دلنوازان» را که یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی بعد از انقلاب بوده است که چهره های جوان و مستعد زیادی را به عرصه هنر معرفی کرد، ولی این روزها که سال ها از آن سریال سپری می شود، دیگر کمتر سریالی را دیده ایم که از سوی مردم به آن شکل استقبال شود!

  در واقع این روزها شاهد هجوم مخاطبان به سمت سریال های ماهواره ای هستیم و بخشی از مصاحبه ما با سحر قریشی و سمانه پاکدل به واکاوی برخی از دلایل استقبال مردم از ماهواره و عدم استقبال از سریال های داخلی اختصاص دارد. همچنین با آنها از خاطرات دوران کودکی و نوجوانی شان گفتیم تا خاطرات «دلنوازان» و از زندگی روزمره شان تا دوستی قدرتمند شان

 

از دلنوازان تا امروز با دلخوری!

پاکدل:روزی که برای سریال «دلنوازان» رفته بودیم، هم من و هم سحر، قبلا کارهای کوتاهی بازی کرده بودیم. سحر فیلم «لج و لجبازی» را داشت و من هم یک نقش در یکی از کارهای آقای سیروس مقدم داشتم ولی نقطه عطف بازیگری هر دو نفرمان «دلنوازان» بود.

رابطه من و سحر حین ساخت سریال « دلنوازان» شکل گرفت، نه بعد از سریال هر روز با هم درد و دل می کردیم. سرویس هایمان یکی بود و ... اگر من و سحر فکر و درکی که امروز داریم را آن زمان داشتیم، شرایط به کلی تغییر می کرد. روزی که ما برای این سریال انتخاب شده بودیم فقط 20 سال مان بود و هیچ درکی از شهرت و بازیگری نداشتیم. با این حال شرایط آن طور که باید پیش می رفت، پیش نرفت و اتفاقی که باید بعد از آن سریال برای مان می افتاد، نیفتاد.

در کل اگر بخواهم جمع بندی کنم من از شرایط امروز اصلا راضی نیستم. این که می گویند در سینما و تلویزیون باندبازی و مافیا وجود ندارد را من قبول ندارم چرا که هستند افرادی که پشت سر هم فیلم بازی می کنند و حمایت می شوند و حتی در نقش هایی ظاهر می شوند که حتی به سن و سال آنها نمی خورد ولی در همین بین بازیگرانی که چه به لحاظ سنی چه به لحاظ حرفه ای، مناسب آن نقش ها هستند، چون حمایتی برای آنها وجود ندارد، بیکار می مانند. در کل از ما هیچ حمایتی صورت نگرفت و حتی ما را از بازی در نقش های مشابه «دلنوازان» منع می کردند و می گفتند به تکرار نیفتید! بعد از آن هم که دیگر حمایتی در کار نبود. 

 

دعوای بهنوش بختیاری و سحر قریشی علنی شد

ماجرای اظهار نظر سحر قریشی درباره حضور بانوان در استادیوم های ورزشی باعث جنجال تازه ای در شبکه های اجتماعی شد. این اظهارنظر سحر قریشی با واکنش تند مهناز افشار همراه بود و درپی آن هنرمندان دیگری به اظهارنظر درباره این موضوع پرداختند.

چند روز پیش مهناز افشار در پستی علیه قریشی نوشته بود:نمیشه خیلی راحت حق نیمی از جامعه رو انکار کرد چون یک نفر وقتی در کنار مردان قرار می گیره "منقلب"میشه!. مولاوردی هم در حمایت از مهناز افشار نوشت:ممنونم مهناز جان. برخی اینقدر حقیرند که در کنار مردان منقلب می شوند. متحیرم در عرصه بازیگری چگونه دوام آورده اند. بهتر بود در همان اندرونی به کلفتی و سرویس دادن مشغول شوند.

 

واکنش بهنوش بختیاری به اظهارنظر جنجالی سحر قریشی

بهنوش بختیاری با انتشار پستی که مربوط کامنت مُلّاوردی برای مهناز افشار علیه سحر قریشی بود نوشت:برای صدمین بار بهم ثابت شد هرظلمی که در حقت میشود... هرتهمتی که بهت زده میشود... هرجا حقی ازت پایمال میشود... هروقت جواب مردونگیت با نامردی تمام داده میشه.... هرجا جواب رفاقت خالصت با نارفیقی بی رحمانه داده میشه... و تو شخصیتت طوری نیست که بتونی مثل اون ادم بشی و پاسخش رو بدی... فقط و فقط به کائنات بسپار. یاعلی

 

ماجرای قهر بهنوش بختیاری و سحر قریشی چه بود 

بهنوش بختیاری بازیگر طناز و دوست داشتنی کشورمان سال گذشته از صحبت هایی که سحر قریشی در یک برنامه انجام داده بود دلگیر شده بود و همین مساله باعث ایجاد کدورت بین این دو بازیگر خوب سینما و تلویزیون شد .اما خوشبختانه سحر قریشی از بهنوش بختیاری عذرخواهی کرد و توضیح داد که مخاطب حرفهایش او نبوده است و سوء تفاهم ایجاد شده بین این دو بازیگر برطرف شد و آشتی کنان اینستاگرامی به راه انداختند.

بهنوش بختیاری با انتشار پستی خبر آشتی کنانشان را به صورت رسمی اعلام کرد و نوشت:همزمان با کریسمس ماهم دوستی رو از سر گرفتیم....چندی پیش..بین من وسحرعزیزم..یه کدورتی پیش اومد....البته من خیلی دیر از کسی دلگیر میشم....به هرحال... خوشحالم که سحردر همون رسانه ای که صحبتهایی کرده بود و باعث رنجش من شده بود...گفتن که منظورش با من نبوده..البته انتظارم بود زودتر اینکارو می کرد...حالا بیخیال.....و اینکه برای من واقعاجای تعجب داشت...که چطور شد.....چراکه ما دوستای خیلی خوبی بودیم و هستیم.....به هرحال سحرعزیز حکم خواهر کوچکتر من رو داره و من قلبا و ته دلی دوستش دارم...و میدونم قلب درستی داره....و همینجا من هم به نوبه خودم ازش عذرخواهی می کنم..اگر ناخواسته باعث ناراحتیش شدم...دوستی های قلبی هرگز ازبین رفتنی نیستن..برای سحرعزیز و طرفدارای گلش آرزوی سلامتی و آرامش و عشق دارم....خودت میدونی صبر من از زمان هم بیشتره 

 

سحر قریشی متولد 1366 است . همسر او مهران اخوان ذاکری است . سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است . سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند . 

 

سحر قریشی در کنار همسرش

مهران اخوان ذاکری همسر سحر قریشی در مردادماه 1362 به دنیا آمده است. او یکی از مشوقین اصلی سحر قریشی برای بازیگری بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه