حامد آهنگی | ازدواج حامد آهنگی | عشق حامد آهنگی

حامد آهنگی با همسرش در اینستاگرام سر زبان ها افتاد | حامد آهنگی با ثروتش چه کرد

حامد آهنگی با همسرش در اینستاگرام سر زبان ها افتاد | حامد آهنگی با ثروتش چه کرد
کدخبر : 34829

عکس عاشقانه حامد آهنگی و همسرش در اینستاگرام به سرعت پخش شد .

حامد آهنگی با انتشار عکسی در اینستاگرام از تولدش به سرعت وایرال شد . حامد آهنگی به مناسبت تولدش جشن کوچک و خانوادگی ای داشت که عکس های آن به سرعت پخش شد . در ادامه عکس جدید حامد آهنگی را مشاهده می کنید . حامد آهنگی از کمدین های پرطرفدار ایرانی است . 

حامد آهنگی

معذرت خواهی حامد آهنگی در شب های مافیا

قسمت دوم از فینال فینالیستهای شب های مافیا با حاشیه ای همراه بود که به سرعت در شبکه های اجتماعی وایرال شده و به یکی از ویدئوهای پربازدید تبدیل شد.

در این برنامه که قواعد به خصوص خود را دارد، حامد آهنگی به عنوان مافیا حضور داشت و در حین برنامه با ناراحتی از عملکرد بقیه همگروهی هایش، نقش خود را لو داد و برنامه را ترک کرد. این کار حامد آهنگی باعث اخراج انضباطی او از مسابقه شد که واکنش های بسیاری از سوی طرفداران حامد آهنگی به همراه داشت.

بعد از گذشت چند روز و شروع قسمت دیگری از این برنامه، حامد آهنگی بازیگر طناز و با اخلاق بابت عصبانیت در قسمت دوم فینال فینالیست‌های مافیا عذرخواهی کرد که در این بخش به آن می پردازیم.

حامد آهنگی

حامد آهنگی در بخشی از برنامه با اشاره به ماجرای هفته گذشته و عصبانیت خود ابراز کرد:

من هفته پیش یک اتفاقی افتاد که برای خودم قابل احترامه

عصبی شدم، نقشم رو لو دادم اما این رو بدونید این اولین بارم بود که این کار رو کردم و امیدوارم آخرین بار باشه

تک تکتون رو دوست دارم صادقانه می گم و اون مسئله برای بازی بود دو. تا داداش هم باه بازی می کنن احتمال داره یکی عصبانی بشه و خیلی مخلصم. من اصلا پلیر خوبی نیستم و واقعا دارم از شما یاد می گیرم امیدوارم از من به دل نگرفته باشید مخصوصا اونهایی که یار من بودن به عنوان مافیا

حامد آهنگی

هفته ای که گذشت چه کامنت هایی دریافت کردم چه کامنت هایی

مجید واشقانی یکی دیگر از شرکت کنندگان مافیا که ارتباط صمیمانه ای با حامد آهنگی داشته و در فصل برنامه جوکر نیز با او همگروه بود با صحبت های به ظاهر جدی اما شوخی خود گفت :

هیچکس راجع به تو صحبت نکرد چرا دروغ می گی

ایمان صفا و علی اوجی نیز هر کدام گفتند که حرف های حامد آهنگی بامزه و خنده دار است که حامد آهنگی در پاسخ به شوخی گفت که مگه من دلقک دربار هستم.

حامد آهنگی

مجید واشقانی بعد از انتشار قسمت دوم شب های مافیا مورد هجمه تعداد زیادی از کاربران مجازی قرار گرفته و به اجبار ویدئویی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده و گفت:

من همیشه ارتباط صمیمانه ای با حامد آهنگی دارم و در شب های مافیا نیز من جدی صحبت می کردم و او با لحن همیشگی اش پاسخ داد چون دیالوگ ها ما همیشه همینطور است و جنس شوخی های ما جور دیگری است.

اصلا روی صحبت های حامد، من نبودم اما نمی دانم چرا این کامنت ها برای من فرستاده می شود.

حامد آهنگی

روز گذشته 17 تیر ماه سالروز تولد حامد آهنگی بود و مجید واشقانی که مهمان حامد آهنگی در برنامه شب آهنگی نیز بود عکس زیر را در اینستاگرامش منتشر کرده و نوشت:

با اینکه باهات حال نمی کنم ولی تولدت مبارک

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه