شقایق دهقان

بله برون شقایق دهقان در باغسرا | همسر شقایق دهقان پشیمان شد

بله برون شقایق دهقان در باغسرا | همسر شقایق دهقان پشیمان شد
کدخبر : 34831

عکس دیده نشده از شقایق دهقان در اینستاگرام خبرساز شد .

شقایق دهقان بازیگر باتجربه با انتشار یک عکس در اینستاگرام از زمان عقد و عروسیش با مهراب قاسمخانی خبرساز شد . شقایق دهقان کمدین و بازیگر باتجربه و محبوب سینما و تلوزیون است . شقایق دهقان در سریال های سروش صحت و مهران مدیری حضور داشت . شقایق دهقان همسر سابق مهراب قاسمخانی است او در یک برنامه اینترنتی از طلاق با همسرش خبرداد 

شقایق دهقان

دهقان از بازیگرانی است که در فضای مجازی حسابی خبرساز شد . او در اینستاگرام به اتفاقات اجتماعی واکنش های تندی نشان می دهد و به سرعت وایرال می شود . چند وقت پیش شایعاتی از ازدواج مجدد شقایق دهقان منتشر شد که او واکنشی به این موضوع نداشت . در ادامه عکس ها و بیوگرافی شقایق دهقان را می خوانید . 

شقایق دهقان

ازدواج مجدد شقایق دهقان پس از مهراب قاسم خانی !؟

 

پستی که شقایق دهقان در اینستاگرام خود منتشر کرد و احتمالا خبر از ازدواج مجدد می دهد.

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 اسفندماه سال 1357 در آلمان متولد شد.

پدر و مادرش شقایق دهقان برای تحصیل پدرش در زمینه مهندسی مکانیک راهی آلمان شدند و در حالی که قصد بازگشت به ایران را نداشتند دخترشان شقایق در آلمان به دنیا آمد و بعد از اتمام تحصیلات پدر آنها به ایران بازگشتند.

این بازیگر کشورمان دو خواهر و یک برادر دارد و رابطه عاشقانه ای میان خانواده آنها برقرار است و شقایق دومین فرزند خانواده است.

شقایق دهقان

شقایق دهقان که به تازگی از همسرش مهراب قاسم خانی جدا شده روز گذشته پست مشکوکی در اینستاگرام منتشر کرد که به ظن برخی خبر ازدواج مجدد می دهد.

 

وی این عکس را منتشر کرد و نوشت :

آیا کسى آنقدر دوستت دارد، که از جهان نترسى؟!

ازدواج مجدد شقایق دهقان پس از مهراب قاسم خانی !؟

شقایق دهقان

ازدواج با مهراب قاسم‌خانی

در سال ۱۳۸۱ هنگامی که شقایق دهقان ۲۴ ساله، مشغول همکاری و بازی در سریال پاورچین شد با مهراب قاسمخانی که نویسنده و طراح صحنه این سریال بود، فرصت آشنایی بیشتری به دست آورد. اگرچه از چند سال پیش همدیگر را می‌شناختند، اما در طی این سریال به هم علاقه‌مند شده و با هم ازدواج کردند. مهراب قاسمخانی پیش از این یک بار ازدواج کرده و یک فرزند دختر به نام نیروانا داشت. نیروانا در زمان این ازدواج ۴ ساله بوده است. ۶ سال بعد شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی صاحب یک فرزند پسر به نام نویان می‌شوند.  این زوج در سال 99 از یکدیگر جدا شدند.

شقایق دهقان

فرزند شقایق دهقان

مهراب قاسمخانی همسر شقایق دهقان از همسر اولش یک دختر به نام نیروانا داشت و بعد از ازدواج با شقایق دهقان صاحب پسری به نام نویان شد.

شقایق دهقان

بازیگری شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگری را از حدود سال 76 آغاز کرد و در اولین تجربه حضورش در تلویزیون به یک کار کودک و نوجوان پیوست و در سریال قطار ابدی نقطه آغاز بازیگری او در تلویزیون بود.

شقایق دهقان

سریال پاورچین نقطه عطف بازیگری شقایق دهقان

سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری در سال 81 نقطه عطفی در زندگی شخصی و هنری شقایق دهقان بود.

این بانوی بازیگر در نقش یاسمن در این سریال خوش درخشید و بازی در مقابل هنرمندانی چون مهران مدیری و جواد رضویان به شناخت بیشتر او کمک کرد و در همین سریال بود که با مهران قاسمخانی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آنها گردید.

شقایق دهقان

شروع فعالیت هنری

دهقان که به قول خودش تا هفده سالگی زندگی آرام و یکنواختی داشته فعالیت هنری اش را در همین سن با ثبت نام در یکی از کلاس‌های عروسک‌گردانی فرهنگسرای امیر کبیر در قیطریه آغاز کرد. دو سال بعد در بحبوحه امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان، از طرف یکی از معلم‌های کلاس عروسک‌گردانی به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می‌شدند معرفی شد. این معرفی برای او سرآغاز فعالیت هنری و بازیگری شد، زیرا از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه (بازیگر) معرفی شد و طی همکاری با گروه او در یک نمایش جدی بازی کرد. در این زمان برای برنامه کودک هم نویسندگی می‌کرد.

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان‌های «گروه کودک تلویزیون» در سریالی بازی کرد و فعالیتش در تلویزیون در گروه کودک آغاز شد. شقایق دهقان در بخش‌های کوچکی از مجموعه طنز تلویزیونی «سیب خنده» بازی کرد، اما شهرتش را با بازی در سریال پاورچین مهران مدیری به دست آورد و از آن به بعد یکی از بازیگران مطرح تلویزیون شد که البته اغلب در نقش‌های طنز بازی می‌کند. او در چند فیلم سینمایی هم بازی کرده که آخرین آن‌ها «ناگهان درخت» نام دارد.  

 

عکس زیبای شقایق دهقان در کنار نویان، پسر قد بلند مو فرفری اش

شقایق دهقان از بازیگران سرشناس و پرطرفدار دنیای هنر است که علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم تبحر دارد.

این خانم بازیگر دارای یک پسر 14 ساله به نام نویان می باشد که به تازگی عکسی از او را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:

تو، من نیستی!

تو همه ی اون چیزی که من میخواستم باشمی.

تولدت مبارک مامان 

 

ترکیب عجیب مهراب قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان

قاسم خانی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

عکس ترکیبی مهراب قاسم خانی و همسرش

شنیدین میگن زن و شوهرها بعد از یه مدت شبیه هم میشن؟ یعنی خدا به دور

الان فهمیدم که من و شقایق اگه ترکیب بشیم نتیجه اش میشه یغما گلرویی و آدام سندلر 

 

سریال قبله عالم در مسیر شبکه نمایش خانگی

سریال قبله عالم به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی یکی از سریال های جدید شبکه نمایش خانگی است که در مرحله فیلمبرداری قرار دارد.

در سریال قبله عالم که با زبان طنز به زندگی ناصرالدین شاه قاجار می پردازد، بازیگران مطرح عرصه طنز نقش آفرینی کرده اند.

هادی کاظمی که با بازی در فیلم و سریال های طنز به یکی از چهره های مطرح در این حوزه تبدیل شده است یکی از بازیگران سریال قبله عالم می باشد که شخصیت صدراعظم را ایفا می کند.

 

هادی کاظمی در پشت صحنه سریال قبله عالم

این سریال اولین تجربه همکاری حامد محمدی با هادی کاظمی است.

 

داستان و بازیگران سریال قبله عالم

سریال قبله عالم بر اساس طرحی از حامد محمدی در ژانر کمدی، خانوادگی به نگارش درآمده است.

 

در خلاصه داستان سریال قبله عالم آمده است:

«ناصرالدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می آید که دستمایه سریال کمدی ـ فانتزی قبله عالم است.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه