شقایق دهقان

ازدواج شقایق دهقان با داور جوکر صحت دارد؟| انگشتر شقایق دهقان کولاک کرد

ازدواج شقایق دهقان با داور جوکر صحت دارد؟| انگشتر  شقایق دهقان کولاک کرد
کدخبر : 34833

ازدواج شقایق دهقان با سیامک انصاریان بیست سال گذشته در سریال ببره حاشیه ساخت.

شقایق دهقان مدتی قبل در برنامه کافه آپارات از جدایی اش پرده برداشت . او به فریدون جیرانی گفت که دو سال پیش از مهراب قاسمخانی متارکه کرده است . شقایق دهقان در این دوسال پرکار نبوده است اما فعالیت ویژه ای در فضای مجازی داشته است . شقایق دهقان پیش از این در سریال های طنز موفقی نقش آفرینی کرده بود . او به تازگی عکسی از جشن تولدش در اینستاگرام نیز منتشر کرد . شقایق دهقان نیز مانند بقیه سلبریتی ها در فضای مجازی و صفحه شخصی اش از نظر دادن در مورد موارد مختلف نمیگذره .

شقایق دهقان

سریال شب های برره یکی از ماندگارترین مجموعه های تلویزیونی بود که سال 84 روی آنتن شبکه سه سیما رفت. شقایق دهقان در این سریال ایفاگر نقش سحرناز دختر سالارخان، خان پایین برره بود.

این سریال شقایق دهقان از سریال های ماندگار او بود که به دلیل بازی های درخشان و به کار بردن کلمات و اصلاحات خاص حسابی در میان مردم جا باز کرد.

شقایق دهقان

شقایق دهقان با انتشار تصویری از خود که حلقه ای در دست دارد خبر از ازدواجش داد.

شقایق دهقان

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷، گیسن، آلمان است. او بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است.همسر شقایق دهقان مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنۀ تلویزیون است که در جریان مجموعهٔ تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند.

فعالیت او در سریال‌های نود شبیِ مهران مدیری است. از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است. او از سال ۱۳۹۴ در برنامۀ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال ۱۳۹۶ به همراه مهراب قاسم‌خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارۀ هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

شقایق دهقان

شقایق دهقان کارهای هنری را در سن 17 سالگی آغاز کرد؛ زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگسرای امیر کبیر ثبت نام کرده بود (تابستان 1374). دو سال بعد، هم زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد.

سپس از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می داد.

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان های گروه کودک تلویزیون در سریال او بازی کرد و بدین ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش عضو جدایی ناپذیر خانواده تلویزیونی ها شد. در این بین در دو کار سینمایی هم بازی کرد:زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا.

در پاییز سال 1381 پیشنهاد بازی در مجموعه طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه این مجموعه زندگی مشترک خود را با او با آغاز کرد.

شقایق دهقان

پاورچین نام سریالی تلویزیونی است که در سال های 1381 و 1382 از شبکهٔ تهران پخش شد. کارگردانی این فیلم را مهران مدیری بر عهده داشت و پیمان قاسم خانی نیز سرپرست نویسندگان آن بود.

عمده فعالیت وی در سریالهای نود شبی مهران مدیری می باشد. از بازی های معروف او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال 1390 است. 

سالگرد ازدواج مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان پس از مدتها توسط مهراب تبریک گفته شد،قاسم خانی علت این تاخیر را در اینستاگرامش توضیح داد که در ادامه مشاهده می کنید.

مهراب قاسم خانی نویسنده‌برنامه‌های طنز سینما و تلویزیون با تاخیر 3 ماه‌دهمین سالگرد ازدواج شقایق دهقان را به‌وی تبریک گفت و در اینستاگرامش چنین نوشت:

شهریور امسال سالگرد ده‌سالگی ازدواج ما بود. میخواستم همون موقع یه‌عکس به‌این مناسبت بذارم که‌چون خنگم یادم رفت... ولی اشکال نداره. مثلا الان شهریوره... پس همسر جان مرسی به‌خاطر این ده‌سال خیلی خوب و مرسی که‌هستی. با عشق فراوان. همسرت و غبغبش... عکس از کوروش جوان عزیز

شقایق دهقان

سالگرد ازدواج شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی علاوه‌بر طراحی دکور و نویسندگی، نقاش است و کارشناسی ارشد نقاشی دارد.آشنایی و ازدواج وی با شقایق دهقان در پاییز سال 1381 و در مجموعه‌طنز پاورچین ساخته‌مهران مدیری اتفاق افتاد. حاصل این ازدواج یک پسر به‌نام نویان است. همچنین مهراب قاسم خانی فرزند دیگری به‌نام نیروانا از ازدواج اولش دارد.

تولد شقایق دهقان با تبریک خاص مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان بازیگر نقش خانم شیرزاد یکی از شخصیت های محبوب سریال ساختمان پزشکان است که روز گذشته پا به سن 40 سالگی گذاشت. بازیگر طناز سریال های تلویزیون همسر مهراب قاسم خانی نویسنده سرشناس است و این زوج سالهاست که در کنار هم زندگی میکنند.

مهراب قاسم خانی همسر نویسنده خانم بازیگر با انتشار پستی تولد شقایق دهقان را تبریک گفت.

شقایق دهقان

تبریک ویژه مهراب قاسم خانی برای تولد شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی همسر شقایق دهقان صفحه اینستاگرامش را با انتشار پستی به مناسبت تولد 40 سالگی همسرش به روز کرد.

تولد 40 سالگی شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون

مهراب قاسم خانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : همسر جان درخشان، تولدت خیلی خیلی مبارک....

پ.ن اول:طفلی شقایق توی تولد خیلی بد شانسه. من آذر به دنیا اومدم، نویان و پیمان دی، خواهرش و نیروانا بهمن. در نتیجه هر سال به تولد شقایق که میرسیم، فقیریم و مجبوریم کادوی اقتصادی بخریم.

پ.ن دوم:البته همونطور که توی این سریالا و برنامه های آموزنده تلویزیونی میگن، ارزش کادو به احساس و عاطفه و بار معنویشه، نه به قیمتش.

پ.ن سوم:منم به خاطر این که تولدم افتاده اول صف، مجبورم با گذشت و فداکاری کادو هایی رو قبول کنم که گرون ترن، ولی ارزش معنوی و عاطفی کمتری دارن 

شقایق دهقان

شقایق دهقان در مسابقه استندآپ کمدی در خندوانه

شب گذشته 13 شهریور مسابقه کمدین های برنامه خندوانه بین شقایق دهقان و رضا شفیعی جم برگزار شد.

در ابتدای برنامه رامبد جوان شادی این قسمت را به همه کسانی که حداقل یک وعده غذایی را دور هم و سر یک سفره غذا می خورند تقدیم کرد.سپس شقایق دهقان و رضا شفیعی جم وارد صحنه شدند و طی قرعه کشی ، رضا شفیعی جم به عنوان نفر اول شروع به اجرای استندآپ کمدی خود کرد.

عکس شقایق دهقان و رضا شفیعی جم

رضا شفیعی جم همراه با یک تخته وایت برد که نقاشی های نامفهومی روی آن کشیده شده بود وارد صحنه شد به علاوه یک کلاه و تعدادی کاغذ . او خاطراتی را از دوران دانشجویی اش که برای تامین مخارج زندگی مجبور به تدریس خصوصی نقاشی می شده است تعریف کرد و گفت :من به دو پسر نقاشی یاد می دادم که یکی از آنها هیچ استعدادی در نقاشی نداشت و مدام اشکالی که بر روی این تخته می بینید را تصویر می کرد . او از لج بازی های آن پسر بچه سر به هوا و شیطنت های او هنگام تدریس خاطرات جالبی را بیان کرد اما در دقایق آخر از زمان باقی مانده بخش خود شروع کرد به تعریف خاطرات پسر بچه ی دوم که مدام آب بینی اش آویزان بود ، اما زمانش به اتمام رسید و صحبتش نیمه تمام ماند و همین امر او را ناراحت کرد. 

شقایق دهقان

مهراب قاسمخانی با شقایق دهقان تا 1500

مهراب قاسمخانی نویسنده آثار طنز تلویزیون همسر شقایق دهقان بازیگر طناز کشورمان است . این نویسنده طنز با انتشار عکسی از شقایق دهقان دل نوشته ای برای همسرش نوشت.

مهراب قاسم خانی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:

مهراب قاسمخانی

شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی

با شقایق تا 1500....

پ.ن:بیشترم شد من اعتراضی ندارم

با شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی بیشتر آشنا شوید

شقایق دهقان

مهراب قاسمخانی و شقایق دهقان و پسرشان

مهراب قاسم خانی در 16 آذرماه سال 1350 در تهران به دنیا آمد. مهراب قاسم خانی پس از سریال پاورچین ساخته مهران مدیری با شقایق دهقان ازدواج کرد.

وی در سریال پاورچین ساخته مهران مدیری به عنوان طراح دکور و نویسنده ایفای نقش کرد. شقایق دهقان هم در سریال پاورچین حضور داشت. کلید آشنایی از آن زمان زده شد و با یک دیگر ازدواجکردند. حاصل این پیوند یک پسر به نام نویان بود.مهراب قاسمخانی و همسرششقایق دهقان یکی از زوجهای هنرمند سینما و تلویزیون هستند که بیشتر در ژانر کمدی فعالیت دارند و بخاطر چهره همیشه خندانشان طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید این زوج هنرمند چگونه با یکدیگر آشنا شده اند. مهراب قاسم خانی با روایت خاطره ای درباره نحوه آشنایی با همسرش را منتشر کرد.

مهراب قاسمخانی در اینستاگرامش نوشت:

اواخر سال هفتاد و هشت از دفتر یه تهیه کننده ای دعوت به کار شدم برای نویسندگی و طراحی صحنه یه برنامه ترکیبی به اسم گلخونه که قرار بود از شبکه جام جم پخش بشه. بعد از مذاکره اولیه قرار شد که گروه نویسندگان و کارگردان جلسه ای هم با مدیر شبکه جام جم داشته باشن. این شد که جلوی ورودی سازمان صدا و سیما قرار گذاشتیم. از بین گروه نویسندگان که جمع شدن فقط حمید برزگر رو می شناختم که دو سالی بود با هم دوست و همکار بودیم. شقایق رو اونجا برای اولین بار دیدم. قبلاً توی تلویزیون دیده بودمش ولی نمیدونستم نویسندگی هم می کنه. توی همون سلام علیک اول حس کردم چقدر دختر خوبیه. آروم و ساده و مهربون و مودب بود و اصلاً شبیه بازیگرا نبود... ولی روایت شقایق از اون دیدار فرق می کنه. اون پیش خودش داشت فکر می کرد این پسره عجب ... چطور فکر کرده با شلوار جین تنگ و موی بلند و یقه باز و آستین کوتاه و این سیبیلای احمقانه اجازه می دن از در سازمان وارد بشه. خوب تقصیری هم نداشتم. تا حالا داخل سازمان نرفته بودم و قوانینش رو نمی دونستم. خلاصه شقایق که از ورودی بانوان وارد شد دید من اون تو وایستادم و کلی تعجب کرد وقتی دید من داخلم. به نظرم اون روز اون دوست حراستی یا اصلاً منو ندید یا دید ولی به چشمش نیومدم چون در سال های بعد بارها به خاطر مو و لباس پشت در سازمان گیر کردم... به هر حال دوستی و همکاری ما از اون روز شروع شد و اصلاً فکر نمیکردم که این دختر مهربون قراره یه روزی مهمترین آدم زندگی من بشه... 

اجرای نمایش عروس مردگان با ستاره های سینما

نمایش عروس مردگان به کارگردانی امیدرضا سپهری با حضور ستاره های دنیای سینما و تلویزیون تا چند وقت دیگر روی صحنه میرود. این نمایش که اقتباسی از انیمیشن معروف تیم برتون است با حضور شقایق دهقان بازیگر سریال های طنز تلویزیون روی صحنه میرود.

نیکی کریمی با انتشار عکسی از پوستر نمایش عروس مردگان همراهانش را به تماشای این نمایش دعوت کرد.

شقایق دهقان

پوستر نمایش عروس مردگان با حضور بازیگران مطرح

نیکی کریمی بازیگر سینمای کشورمان تصویری از پوستر نمایش عروس مردگان را با همراهانش به اشتراک گذاشت و آنها را به دیدن این نمایش دعوت کرد.

نیکی کریمی ، شقایق دهقان ، میلاد کی مرام و نازنین بیاتی در نمایش عروس مردگان

نیکی کریمی با انتشار این عکس نوشت : به امید نشاندن لبخند روی چهره همگی شما مردگان خبر دادند . با اجازه آقای تیم برتون ... نیکی کریمی در عروس مردگان.

بازیگران نمایش عروس مردگان عبارتند از : نازنین بیاتی:اِمیٖلی ، میلاد کی مرام:ویٖکتور ، شقایق دهقان:مَدْلین ، نیکی کریمی:ویٰکْتوریا به زودی در تهران رویال هال اسپیناس پالاس شما هم دعوتید .....

 

قبله عالم سریال جدید شبکه نمایش خانگی

سریال تاریخی کمدی «قبله عالم» به کارگردانی حامد محمدی که از دو سال قبل اخبار تولید آن منتشر شده بود پس از گذشت ماهها پیش تولید، بازیگران آن مقابل دوربین قرار گرفتند.

ساخت سریال قبله عالم که به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود پس از گذشت چندماه آغاز شده و با درون مایه طنز، رخدادهای تاریخی دوران ناصرالدین شاه را به جامعه امروز پیوند می زند.

در اطلاعیه توقف ساخت سریال قبله عالم آمده بود:

قبله عالم از روند ساخت داستان زندگی اش همگان را باخبر می کند. در پی وقوع پدیده عالم گیر کرونا، قبله عالم که علی ایحال به لطف دعای خیر عوام الناس در صحت و عافیت کامل به سر می برند، در نطقی شفاهی، خالصانه، صادقانه و مختصر به تمامی ابهامات و بدخواهی های موجود پاسخی صریح و کوبنده داده اند:

 

ملت عزیز ایران

مرد جماعت را اگر رُفت و روب منزل، رتق و فتق عهد و عیال و طبخ شام و ناهار نکُشد، این فراق برآمده از فاصله اجتماعی دست آخر به جنون می کشاندش. حی لایموت شاهد است که وضع و حال قبله عالم در حرمسرای شاهانه با این فاصله اجتماعی (1/5متر)، پوشش روی دهان و بینی ( ماسک) و بوی مسکرات خالص ( مایع ضدعفونی 70 درصد) خراب است. حرمسرا نیز در قرنطینه سراسری است و هیچ ضعیفه ای اوامر همایونی را تمکین نمی کند، چه رسد که او را تیمار کند. فلذا در این هوای مطبوع و جان افزای بهاری که

"یارم به یک لاپیرهن، خوابیده زیر نسترن، ترسم که بوی نسترن مست است و هشیارش کند"

به محض اتمام این قائله شوم، دستور داده تا ساخت سریال زندگی مان را با سرعت و دقت از سر گیرند و به زودی به نمایش در خانه های عموم رسانند.

عوامل سریال قبله عالم با انتشار تصویر زیر در سال 1398 خبر از آغاز کار خود داده بودند. 

 

سفر رفتن یکی از کارهای دوست داشتنی در زندگی محسوب می شود چون هم باعث تجدید روحیه می شود و هم حال آدم را خوب می کند؛ اما گاهی در سفر اتفاقاتی رخ می دهد که هم عجیب است و هم فراموش نشدنی. حکایتی را که در ادامه خواهید خواند ، ماجرای دردسرهای هنرمندی است که بعد از گذشت سه ماه چمدانش پیدا نشده وبه بسیاری از وسایل شخصی اش دسترسی ندارد.

 

قصه از کجا شروع شد؟

رضا کریمی بازیگر ومدیر تولید مجموعه هایی چون چهار خونه، ساختمان پزشکان، پژمان و..است. او به همراه سروش صحت،پیمان قاسم خانی، مهراب قاسم خانی، بهاره رهنما، شقایق دهقان ،پژمان جمشیدی و.. .نوروز امسال به هندوستان سفر کرد. 

کریمی قصه اش را این گونه روایت می کند:عید نوروز به همراه دوستانم به هندوستان رفتیم و پس از چند روز اقامت در آن جا در ساعت 3 صبح به تهران باز گشتیم. تمام مسافران چمدان های خود را تحویل گرفتند و از فرودگاه خارج شدند. اما من ماندم چون چمدانم را تحویل نگرفتم. آقای صحت هم که بار کدهای چمدان های ما دستشان بود مجبور شدند به خاطر من دوباره به فرودگاه بر گردند؛ اما با این همه باز هم خبری از چمدانم نشد.

مهراب قاسم خانی وشقایق دهقان هم با این که خیلی خسته بودند اما کنار من ماندند تا جریان را پیگیری کنند؛ اما کسی جوابگوی ما نبود. 

 

یادتان هست اولین بار مهران مدیری را کی و کجا دیدید؟

بله، ما برنامه «گل های 77» را ضبط می کردیم، مهران اینها (مهران مدیری و گروهش) هم داشتند برنامه «جنگ 77» را می ساختند. درواقع لوکیشن هر دو کار در خیابان یاسر بود. «گل های 77» اولین کاری بود که مهران غفوریان کارگردانی می کرد. ما شب ها آنجا آیتم هایی ضبط می کردیم و صبح کارگردان تلویزیونی ما مهدی مظلومی آنها را نشان مهران مدیری می داد تا نظر او را هم درباره کار بداند. در یکی از این دفعات مهران من را دید و به من گفت:چقدر ترکیب تو و جواد رضویان خوب است و امیدوارم بتوانیم روزی سه تایی کار کنیم. بعد از آن مدتی همدیگر را ندیدیم، چون من درگیر چند کار سینمایی و سریال تلویزیونی شدم. تا این که مهران «طنز80» را برای عید نوروز کار کرد که هر شب کمدین هایی را به برنامه دعوت و فضای کمدی کشور را به اتفاق آنها نقد و بررسی می کرد. یک شب هم من و جواد رضویان را دعوت کرد و ما هم گفتیم که مجموعه های کمدی متن و دکور مناسبی ندارد و امیدواریم روزی این آثار چفت و بست درستی داشته باشد. درست سال بعدش بود که من سریال «پاورچین» را با مهران کار کردم.

 

رازی در این دوستی و همکاری مداوم نهفته است یا همه چیز خیلی ساده پیش رفت؟

همه چیز خیلی ساده است.

 

این سوال را به این خاطر می پرسم که بسیاری از زوج ها یا گروه های هنری به مرور زمان از هم جدا یا منحل می شوند و هر کدام به راه خود می روند.

خب، چنین چیزی فقط در اینجا باب است.

 

البته در دنیا هم چنین جدایی هایی اتفاق افتاده است؛ مثل جدا شدن جری لوییس و دین مارتین که زمانی زوج کمدی درخشانی بودند.

بله، می دانم، ولی فراگیر نیست. ببینید، این کاری که ما می کنیم، ماحصل یک تلاش گروهی است. اگر گروهی نباشد، من تنهایی بروم چه کار کنم؟ مهران مدیری، جواد رضویان، مهران غفوریان، محمدرضا هدایتی یا هادی کاظمی تنهایی بروند چه کار کنند؟ شما بگویید.

شما به هر حال باتوجه به تحصیلات، تجربه و پیشینه کاری تان باز در همین رشته فعالیت خواهید کرد. حالا با مهران مدیری نشد، با کارگردان دیگری کار می کنید.

 

الم همین است، چرا باید با افراد دیگری کار کنم؟ اصلا چرا باید کاری را که جواب داده عوض کنیم؟ این چه سوالی است که همیشه از ما می پرسند که تا کی می خواهید با هم کار کنید؟

من که از طرفداران زوج شما و مهران مدیری هستم، می خواهم به دلایل موفقیت و تداوم این همکاری اشاره کنید.

به هر حال بعد از این همه سال صد درصد، هم بازیگر و هم کارگردان راحت ترند با کسی کار بکنند که همدیگر را درک کنند و بفهمند. دوست دارند با کسی کار کنند که شناخت کاملی از او دارند و زیروبم یکدیگر را بهتر می شناسند. این مساله را هم نباید فراموش کنیم که ما یک فیلم سینمایی کار نمی کنیم، ما معمولا 90 برنامه 40 دقیقه ای می سازیم. این فرق می کند با فیلمی سینمایی که شما با کارگردانی کار کنید و بعد به او بگویید خداحافظ. ما 12 سال این طوری با هم کار می کنیم که لازمه این وضع شناخت خیلی کامل است. اصلا باید روحیه و اخلاقمان یکی باشد که در مسیر ساخت پروژه روی مخ همدیگر راه نرویم! در 12 سال گذشته این گروه از خانواده هایشان بیشتر همدیگر را دیده اند. این مساله برای آدم ها تا نیایند این طور با هم کار کنند قابل درک نیست 

 

اداره ثبت مشکلی ایجاد نکرد؟

 

- مهراب:اولش نذاشتن. یه هفته با اداره ثبت جنگیدم. بعدش هم رفتم دروغ گفتم حرفم رو قبول کردن! برای این که اثبات کنم نامی صددرصد ایرانیه، لغتنامه دهخدا رو بردم، چیزای الکی رو به هم چسبوندم و گفتم «نیر» به معنی نوره و بالاخره قبول کردن.

 

شقایق دهقان 

شقایق دهقان کنار فرزندانش

پس امان داره اسم بچه بعدی تون را «پینک فلوید» بذارین؟ (خنده)

 

- مهراب:بچه بعدی مون رو هم داریم دیگه که شقایق اسمش رو گذاشت. اسم نویان رو من «آراگون» پیشنهاد دادم به دلیل این که شخصیت مورد علاقه م تو فیلم ارباب حلقه ها بود اما نذاشتن.

 

اسم نویان رو به چه مناسبت گذاشتین؟

 

- نویان اسم ترکیه و معنیش شاهزاده س. چون نیروانا با حرف «ن» شروع میشه، من به نیروانا گفتم میخوام اسمی بذارم که با حرف «ن» شروع بشه.

 

این اسم هم برای دختر به کار میره هم برای پسر، درسته؟

 

- شقایق:اصلا نویان به پادشاهانی میگفتن که جنگجو و فرمانده سپاه بودن. دقیقا مترادف با اسم «امیر» در زبان فارسیه.

- مهراب:پسرم بزرگ بشه میخواد فرمانده سپاه بشه.

- شقایق:مثل اینه که شما اسم دخترتون رو امیر بذارین. برای من خیلی عجیبه که بعضیا اسم دخترشون رو «نویان» میذارن چون ترکا «نویان خان» و یا «امیر نویان» داشتن و اسمی کاملا مردونه س.

 

پس همه اونایی که اسم دخترشون رو نویان گذاشتن...

- شقایق:تحقیق نکردن (خنده). البته در فارسی به معنای «نو بودن و جدید بودن» هم هست. شاید به همین دلیل این اسم را روی دخترها هم میزارن.

 

آقا مهراب شما طنازتر هستین یا پیمان؟

 

- مهراب:قطعا پیمان روی کاغذ طنازتره و شخصیتی آروم داره ولی من شلوغ ترم.

- شقایق:اصولا پیمان در زمینه فیلمنامه طراح بسیار خوبیه. ذهن هوشمند عجیبی توی نوشتن متن داره و تقریبا با هر کسی که کار کردم معتقد بوده که مهراب تو جزئیات خیلی طنازتره.

 

سیامک انصاری بعد از دورهمی چه میکند

سیامک انصاری را میتوان یار همیشگی مهران مدیری دانست که در اغلب آثار این کارگردان سینما و تلویزیون دیده میشود. سیامک انصاری با مجموعه تلویزیونی ماه مهربان در سال 1374 وارد عرصه بازیگری و تلویزیون شد و در همان سال با بازی در فیلم سینمایی سفر به چزابه اولین کار سینمایی خود را تجربه کرد. سیامک انصاری بازیگری را با سینما آغاز کرد و با بازی در برنامه جنگ 77 به گروه مدیری پیوست و تا کنون در تمام کارهای او حضور داشته است.

در مجموعه دورهمی بازیگران متعددی روی صحنه رفتند اما یار ثابت مهران مدیری در این برنامه سیامک انصاری بود که در طول این مجموعه تلویزیونی که جمعه گذشته آخرین برنامه آن روی آنتن رفت ، همیشه حضور داشت.

 

فیلم جدید سیامک انصاری بعد از دورهمی

اولین فیلم بلند سینمایی مهران مدیری تحت عنوان ساعت 5 عصر با هنرنمایی سیامک انصاری همراه بود و بعد از همکاری سیامک انصاری با مهران مدیری در مجموعه های نقطه چین ، پاورچین ، جایزه بزرگ ، شبهای برره ، باغ مظفر ، مرد هزار چهره ، مرد دو هزار چهره ، درحاشیه و دورهمی دیگر به جرات میتوان او را یار ثابت مهران مدیری در آثار سینمایی و تلویزیونی اش خواند 

 

شقایق دهقان در مسابقه استندآپ کمدی در خندوانه

شب گذشته 13 شهریور مسابقه کمدین های برنامه خندوانه بین شقایق دهقان و رضا شفیعی جم برگزار شد.

در ابتدای برنامه رامبد جوان شادی این قسمت را به همه کسانی که حداقل یک وعده غذایی را دور هم و سر یک سفره غذا می خورند تقدیم کرد.سپس شقایق دهقان و رضا شفیعی جم وارد صحنه شدند و طی قرعه کشی ، رضا شفیعی جم به عنوان نفر اول شروع به اجرای استندآپ کمدی خود کرد.

 

عکس شقایق دهقان و رضا شفیعی جم

رضا شفیعی جم همراه با یک تخته وایت برد که نقاشی های نامفهومی روی آن کشیده شده بود وارد صحنه شد به علاوه یک کلاه و تعدادی کاغذ . او خاطراتی را از دوران دانشجویی اش که برای تامین مخارج زندگی مجبور به تدریس خصوصی نقاشی می شده است تعریف کرد و گفت :من به دو پسر نقاشی یاد می دادم که یکی از آنها هیچ استعدادی در نقاشی نداشت و مدام اشکالی که بر روی این تخته می بینید را تصویر می کرد . او از لج بازی های آن پسر بچه سر به هوا و شیطنت های او هنگام تدریس خاطرات جالبی را بیان کرد اما در دقایق آخر از زمان باقی مانده بخش خود شروع کرد به تعریف خاطرات پسر بچه ی دوم که مدام آب بینی اش آویزان بود ، اما زمانش به اتمام رسید و صحبتش نیمه تمام ماند و همین امر او را ناراحت کرد.

 

رضا شفیعی جم و شقایق دهقان در خندوانه

بعد از رفتن او  شقایق دهقان با سناریوی از پیش تعیین شده که حاصل قلم مهراب قاسمخانی (همسرش) بود به برنامه خندوانه آمد، اما رامبد جوان هم از این داستان خبر نداشت و تعجب کرد.

شقایق دهقان گفت:من در خودم روحیه رقابت را نمی بینم و می خواهم همین جا از مسابقه انصراف دهم. که این صحبت تعجب تماشاگران و رضا شفیعی جم را در بر داشت! او گفت که من از کسی خواهش کردم که به جای من در این مسابقه شرکت کند ، سپس صحنه یک دور کامل چرخید و اما این بار دیگر شقایق دهقان روبروی رامبد جوان و تماشاگران نبود، او جایش را به پرستو شیرزاد شخصیت سریال "ساختمان پزشکان" داده بود تا با همان دنیای ذهنی، گویش و رفتار، استند آپ کمدی اجرا کند.  

 

مهراب قاسم خانی نویسنده سینما و تلویزیون با انتشار متنی جالب درباره ازدواج و لذت بچه دار شدن گفت، قاسم خانی همسر شقایق دهقان با انتشار عکس زیر نوشت:

شقایق دهقان

من از همون اولش از اینا بودم که میگفتن فلانی ازدواج کرد بیخودی ذوق میکردم. راستش هنوزشم همینجوریم. دلم خانواده میخواسته همیشه. زندگی مجردی رو نه بلد بودم هیچ وقت، نه دوست داشتم.

دلم میخواسته بابا باشم.حتی دلم میخواد بابا بزرگ باشم. برای من زندگی و آرامش یعنی همین... اونوقت با این روحیه مرغی وقتی یه وقتایی بعضی جا ها نقد میشیم که توی کارامون قصد داریم به کانون خانواده ضربه بزنیم و جایگاه خانواده رو سست کنیم خنده ام میگیره.

آدم باید دیوونه باشه که تلاش کنه لایف استایلی رو که خیلی دوست داره زیر سوال ببره. خلاصه که اگه ازدواج نکردین زود تر اقدام کنید، اگه کردید دو دستی بهش بچسبید، اگه هم بچه ندارید یکی دو تا داشته بشید. خیلی کیف داره به جان خودم.

پ.ن اول:اونایی هم که از ازدواجشون راضی نیستن بیخود نشینن غر بزنن که ازدواج بده. انتخاب خودشون بد بوده. ازدواج بدش بده، ولی خوبش خیلی خوبه

پ.ن دوم:یادداشت های یک مرد خانه دار

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه