بازیگر سریال پایتخت | همسر بازیگر سریال پایتخت | عشق بازیگر سریال پایتخت

شیک پوش ترین بازیگر سریال پایتخت نمایان شد | خانم معروف بازیگر سریال پایتخت دست فخر فروشان را از پشت بست

شیک پوش ترین بازیگر سریال پایتخت نمایان شد | خانم معروف بازیگر سریال پایتخت دست فخر فروشان را از پشت بست
کدخبر : 34850

سلفی جدید بازیگر سریال پایتخت خبرساز شد .

بازیگر سریال پایتخت نیلوفر رجایی فر که به تازگی با بازی در سریال های مختلف خودش را به عنوان یک بازیگر حرفه ای مطرح کرده است . بازیگر مطرح سریال پایتخت در آسانسور یک سلفی منتشر کرده است . در اکثر مواقع مردم در سریال پایتخت این بازیگر را با گریم سنگین دیده اند . در ادامه عکس دیده نشده از بازیگر سریال پایتخت را مشاهده می کنید . 

سریال پایتخت

ساعت پخش و تکرار سریال پایتخت از شبکه تماشا

اگر قصد دارید سریال پایتخت را یک بار دیگر از شبکه تماشا ببینید این مطلب شما را راهنمایی می کند.

دوات آنلاین -سریال پایتخت را اگر صد بار دیگر هم ببینیم باز هم جذاب و خنده دار است. نقی و ارسطو هیچ وقت تکراری نمی شوند. حالا که شبکه تماشا دوباره این مجموعه را از فصل اول تا آخر پخش می کند فرصت خوبی است تا بار دیگر آن را دنبال کنیم.

سریال پایتخت

خبری از پایتخت ۷ نیست

سریال پایتخت در پایان هر فصل یک سوال در ذهن مخاطبان ایجاد می کند و آن هم این است که آیا فصل بعدی ساخته می شود؟ این بار ظاهرا خبری از پایتخت ۷ نیست. سیروس مقدم درگیر سریال جزیره شد و بقیه عوامل هم کارهای دیگری را دنبال کردند و فعلا تصمیمی برای ساختن فصل هفتم گرفته نشده است.

سریال پایتخت

تکرار سریال پایتخت از شبکه تماشا

شبکه تماشا هر روز در 4 نوبت سریال پایتخت را از فصل اول تا ششم به ترتیب پخش می کند. ساعت 8 شب زمان اصلی تماشای این مجموعه است و تکرار آن نیز در ساعت های 2 بامداد، 8 صبح و 2 ظهر روز بعد خواهد بود.

سریال پایتخت

خلاصه داستان و معرفی بازیگران سریال پایتخت 7

سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری یکی از ماندگارترین و پربیننده ترین سریال های تلویزیون است که تابحال شش فصل از آن ساخته شده است.بیوگرافی بازیگران سریال پایتخت 7(فصل هفتم) + عوامل

سریال پایتخت

ساخت ادامه فصل 6 و 7 سریال پایتخت به روایت آقای کارگردان

تابحال خبرهای ضد و نقیضی درباره ساخت ادامه سریال پایتخت منتشر شده است و سیروس مقدم کارگردان این سریال در جدیدترین گفتگویش به ساخت ادامه فصل شش و فصل هفتم این سریال اشاره کرد.

سریال پایتخت

محسن تنابنده در سریال پایتخت

سیروس مقدم خبرهای امیدوارکننده ای از ساخت چند قسمت از ادامه فصل شش پایتخت برای پخش در ایام نوروز 1400 داد و ساخت فصل هفتم این سریال را تایید کرد اما زمان پخش آن را سال آینده عنوان کرد.

تصویربرداری ادامه فصل 6 سریال پایتخت از بهمن ماه آغاز خواهد شد و در دو یا سه قسمت روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.

سریال پایتخت

سیروس مقدم کارگردان پایتخت

در هفته های گذشته خبرهای گوناگونی از ساخت ادامه سریال پایتخت منتشر شد و برخی از آنها حکایت از ساخت فصل هفتم این سریال برای پخش در ایام نوروز 1400 داشت اما محسن تنابنده بازیگر و نویسنده پایتخت این موضوع را رد کرد و کوتاهی فرصت تا فرا رسیدن نوروز را دلیل دیگری برای منتفی شدن ساخت فصل هفتم پایتخت عنوان کرد که این موضوع مورد تایید سیروس مقدم هم قرار گرفت.

حذف سارا و نیکا ، بازگشت بابا پنجعلی و بی خبری بهبود از ساخت پایتخت 7 و شایعه درخواست دستمزد نجومی از تلویزیون از حواشی بود که در هفته گذشته دامن گیر خبر ساخت این سریال شد که در نهایت با صحبت های قطعی محسن تنابنده این ماجرا به صورت کلی منتفی گردید.

 

هومن حاجی عبداللهی و بازیگران پایتخت

سریال پایتخت روایتگر داستان هایی از یک خانواده مازندرانی است که اولین فصل آن در نوروز 1390 روی آنتن شبکه یک سیما رفت و بازیگرانی چون محسن تنابنده ، ریما رامین فر ، احمد مهرانفر ، نسرین نصرتی ، هومن حاجی عبداللهی ، سارا و نیکا فرقانی ، علیرضا خمسه ، بهرام افشاری ، مهران احمدی ، مصطفی و مجتبی بلال حبشی ، سلمان خطی و... شخصیت های اصلی قصه سریال پایتخت را تشکیل میدادند. 

 

جشن تولد نیلوفر رجایی فر در پشت صحنه سریال خوشنام

نیلوفر رجایی فر بازیگر جوان کشورمان که با بازی در فصل پنجم سریال پایتخت در نقش زنی به نام الیزابت که از گروه تروریستی داعش جدا شده بود، به شهرت رسید. این بازیگر ایرانی بزرگ شده در لندن به تازگی در نقش پونه در سریال پرمخاطب خوشنام بسیار خوش درخشیده و در بین مخاطبان محبوب شده است. چنانچه در مطالب قبلی بخش چهره ها در نمناک هم خواندید، تولد بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام، اردیبهشت ماه نیست اما خانم بازیگر به تازگی این غافلگیری را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشته است.

 نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش پونه در خوشنام با انتشار ویدیویی از پشت صحنه این سریال صفحه اینستاگرام خود را بروز کرد ونوشت:

خوشنام شدم تا …

خیلی نوشتم برای تک تک همکارام که به من انسانیت و عشق یاد دادن ولی نتونستم حسمو بگم وپاک کردم …

ممنونم، شما انقدر خوب بودید که از ته دلم تک تکتون رو اینجوری دوست دارم و دلتنگتون

در این ویدیو خانم بازیگر در حال فوت کردن کیکی با نام نیلوفر است، نکته جالب توجه این ویدیو پر انرژی بودن خانم بازیگر و نحوه دست زدن جالب او و حضور عوامل و بازیگران در آن است. جالب است بدانید بازیگر نقش نگار در سریال «موج اول» متولد 11 بهمن 1371 در تهران می باشد و در ویدیو وایرال شده اشاره ای به جشن تولد این بازیگر نشده است. 

 

گفتگو با نسرین نصرتی بازیگر سریال پایتخت

نسرین نصرتی بازیگر سریال پایتخت چندماهی است که طعم مادر شدن را چشیده است و با وجود داشتن نوزاد گمان میرفت که در فصل پنجم پایتخت به سختی بتواند جلوی دوربین برود اما این هنرمند کشورمان با وجود داشتن نوزاد سر صحنه سریال پایتخت آماده شد تا در ادامه این سریال نقش موثری داشته باشد. با نسرین نصرتی درباره اتفاقات جدید سریال پایتخت گفتگویی داشته ایم که در ادامه مشاهده میکنید.

نسرین نصرتی بازیگر سریال «پایتخت» درباره ماجراهای این سریال و اتفاقات جدید گفت:سریال «پایتخت 5» همانگونه که پیش بینی کرده بودیم خوب پیش می رود و فضا مثل سری های قبل بسیار خوب است.

وی درباره نقش خود و اینکه چقدر از جزییات جدیدتری برخوردار است، عنوان کرد:قطعا اینگونه نیست که خالی به صحنه بیاییم و در هر فصل، جزییات و ویژگی هایی به نقش ما اضافه می شود و هیچ وقت اینگونه نیست که تغییری در ما نباشد. مخصوصا امسال که مشخص شده بهبود(با بازی مهران احمدی) همسر فهیمه در قصه وجود ندارد و البته اینقدر ظریف به آن اشاره شده که مخاطب اذیت نمی شود.

 

بازی نسرین نصرتی در پایتخت با وجود داشتن نوزاد

این بازیگر درباره میزان حضور شخصیت های مختلف در این سریال اظهار کرد:حضور ما در «پایتخت» اینگونه نیست که کسی کمرنگ و یا پررنگ باشد و قهرمان سازی به شکل مرسوم در آن وجود ندارد بلکه همه در آن اعضای یک خانواده هستند و به یک اندازه اهمیت دارند.

 

نسرین نصرتی و ریما رامین فر در سریال پایتخت

نصرتی که در این چند وقت در سریال دیگری حضور نداشته است، گفت:من چند ماهی است که صاحب یک فرزند شده ام که تنها بچه من است و الان چند ماه دارد، با توجه به شرایطی که داشتم نمی توانستم در سریال دیگری بازی کنم اما در اینجا الهام غفوری تهیه کننده سریال این امکان را برای من فراهم کرد تا بتوانم در این گروه حاضر باشم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه