نیوشا ضیغمی | ازدواج نیوشا ضیغمی | عشق نیوشا ضیغمی | همسران نیوشا ضیغمی

جشن تولد باشکوه نیوشا ضیغمی بدون حضور شوهرش | حسادت شوهر نیوشا ضیغمی در مراسمی که دعوت نشد

جشن تولد باشکوه نیوشا ضیغمی بدون حضور شوهرش | حسادت شوهر نیوشا ضیغمی در مراسمی که دعوت نشد
کدخبر : 34974

عکس جدید نیوشا ضیغمی در اینستاگرام خبر ساز شد .

به گزارش رصداقتصادی : نیوشا ضیغمی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . نیوشا ضیغمی در روز های گذشته در اینستاگرام شایعاتی را پیش روی داشته است . نیوشا ضیغمی بازیگر باتجربه چند وقتی است شایعه طلاقش نیز منتشر شده است نبود همسر نیوشا ضیغمی در تولدش حسابی خبرساز شد و پیج های زرد اینستاگرامی از این عکس هایی از این مراسم منتشر کردند که حسابی خبرساز شد . 

نیوشا ضیغمی

بیوگرافی و زندگینامه نیوشا ضیغمی

نام: نیوشا

نام خانوادگی: ضیغمی

تاریخ تولد: 18 تیر 1359

همسر: آرش پولادخان

فرزندان: یک دختر به نام لنا

سالهای فعالیت: از 1382 تاکنون

تحصیلات: لیسانس روانشناسی کودک

نیوشا ضیغمی

زندگی شخصی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد.

نیوشا ضیغمی

کودکی نیوشا ضیغمی

این بانوی هنرمند کشورمان فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بانوی هنرمند سینمای ایران

محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور پدر و مادر نیوشا ضیغمی هستند و این بانوی بازیگر در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو با مادرش همبازی بود.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در کنار مادرش و خواهرش روشا

پدر نیوشا ضیغمی از مدرسین برجسته شیمی در تهران بود که 4 اسفند سال 95 بعد از دوره کوتاهی بیماری درگذشت.

نیوشا ضیغمی

نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج نیوشا ضیغمی :

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

آرش پولادخان: حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

نیوشا ضیغمی

ملاک ازدواج نیوشا ضیغمی :

راستش را بخواهید مهم ترین ملاک من برای ازدواج شخصیت و ادب و احترام بود. من در بدترین شرایط نمی توانم بی ادب باشم و نمی توانستم با مردی که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.

نیوشا ضیغمی

مهریه نیوشا ضیغمی :

آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آنها رابطه را حفظ کنم. مهریه ام یک سکه است. نمی توانم درک کنم که ۲ خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می زنند.

نیوشا ضیغمی

 مادر شدن نیوشا ضیغمی :

پدر و مادر شدن تصمیم بسیار بزرگی است و شما برای رسیدن به این تصمیم باید از هر جهت آمادگی داشته باشید. تا به امروز من هنوز این آمادگی را در خودم حس نکردم به همین جهت این موضوع را به زمان دیگری موکول کردیم هرچند که مدتی قبل شایعه شده بود که من در انتظار بچه دار شدن هستم و به زودی صاحب فرزند دختری می شوم. شنیدن این شایعات بی اساس در نوع خودش واقعاً ناراحت کننده است.

نیوشا ضیغمی

خانه داری نیوشا ضیغمی :

در زندگی شخصی ام زمانی که درگیر کار خاصی نباشم گاهی درست عین یک زن خانه دار رفتار می کنم و درگیر کارهای خانه نظیر طبخ غذا، شستن لباس و اتوکشی و گردگیری خانه هستم البته اگر پای تعریف از خود نگذارید باید بگویم دستپختم هم به نسبت خوب است.

 

نیوشا ضیغمی از سفر حج می گوید:

نکته ای که برای من بسیار جالب بود این که خانه خدا شبیه به هیچ جایی از دنیا نیست من روز اولی که وارد مکه شدم در شوک بودم، مانند یک قیامت واقعی است ولی شما زنده  آن را تجربه می کنید، شاید شنیده باشید که در قیامت هیچ کس به فکر کسی نیست و مادر بچه اش را نمی شناسد. همه از کنار هم رد می شوند و هم را نمی بینند وهمه یکسان هستند. خانه خدا واقعا مانند قیامت است همه یکسان لباس می پوشند و هیچ تفاوتی ندارند و همه افراد به خدای واحد فکر می کنند.

خسرو شکیبایی و اکبر عبدی همیشه از اسطوره های من بودند و هستند.

نیوشا ضیغمی و گربه نازش خیلی وابسته به هم هستند این گربه ملوس یکی از بهترین و گران ترین نژاده های گربه می باشد. این گربه از نژاد پرشین که نژاد سلطنتی  محسوب میشود.

 

کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی :

نیوشا ضیغمی و همسرش به تازگی در مراسمی یک کلینیک زیبایی به نام نیوشا ضیغمی و یک گالری نقره جات به نام پولاد خان را با حضور بازیگران مشهور افتتاح کردند. در این مراسم که در خیابان پاسداران تهران برگزار شد، چهره های هنری و رسانه ای حضور داشتند که از میان آن ها می توان به محمدرضا شریفی نیا، سید علی ضیاء، آنا نعمتی، بهنوش بختیاری، رضا رویگری، دانیال عبادی، کمند امیرسلیمانی و… اشاره کرد.

نیوشا ضیغمی در مورد علت افتتاح این کلینیک زیبایی می گوید:«من پیش از این، یک کلینیک زیبایی و سلامت پوست تاسیس کرده بودم که متاسفانه به دلیل بی درایتی و عدم مسولیت پذیری پزشکی که در این کلینیک با ما همکاری داشت، ترجیح دادم این مرکز را تعطیل کنم. از این پزشک هم در مراجع قانونی طرح شکایت کردم و هنوز هم پیگیر شکایتم هستم. در هر صورت به دلایل اتفاقاتی که افتاد آن مرکز تعطیل شد و بعد از وقفه ای که در این میان ایجاد شد، تصمیم گرفتم کلینیک جدیدی را راه اندازی کنم.»

 

مخالفت پدر و مادر نیوشا ضیغمی برای بازیگری:

پدر و مادر نیوشا ضیغمی هم به مانند خانواده بسیاری از هنرمندان با بازیگر شدن فرزندشان مخالف بودند اما در نهایت به این موضوع رضایت دادند.

نیوشا ضیغمی در یک گفتگو درباره مخالفت پدر و مادرش با بازیگر شدنش گفت:

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

 

روشا ضیغمی خواهر نیوشا ضیغمی

روشا خواهر کوچکتر نیوشا ضیغمی است که متولد 29 دی ماه 1369 است.

 

نیوشا ضیغمی و خواهرش روشا

روشا ضیغمی هم به مانند خواهرش به فعالیت در حوزه هنر علاقه دارد و با وجود تحصیل در رشته مترجمی زبان انگلیسی کار هنری را با گرافیک آغاز کرد.

بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی اولین تجربه روشا ضیغمی در دنیای بازیگری بود و فیلم چهارسو یکی دیگر از تجربه های بازیگری او است که در این فیلم با خواهرش نیوشا همبازی بود. روشا ضیغمی در سریال ماتادور در کنار پوریا پور سرخ، شقایق فراهانی، لیندا کیانی، سام درخشانی و پولاد کیمیایی ایفای نقش کرده است.

 

ازدواج نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 89 ازدواج کرد و آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان همسر نیوشا ضیغمی است.

 

شغل همسر نیوشا ضیغمی

آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

بهمن ماه سال 96 هم مراسم افتتاحیه گالری نقره آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی با حضور هنرمندان و چهره های سرشناس کشورمان برگزار شد.

 

امین حیایی در افتتاحیه گالری نقره همسر نیوشا ضیغمی

نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان

همسر نیوشا ضیغمی از مدت ها قبل از ازدواج از او شناخت نسبی داشت و به او علاقه مند بود تا اینکه با یک برنامه از پیش طراحی شده سرمایه گذاری فیلم را برعهده گرفت و این ماجرا منجر به آشنایی و در نهایت ازدواج این زوج شد 

 

با همسر نیوشا ضیغمی بیشتر آشنا شوید

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 89 ازدواج کرد. آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان همسر نیوشا ضیغمی است و این زوج یک دختر به نام لنا دارند.

در ادامه این مطلب نگاهی کوتاه به شغل همسر نیوشا ضیغمی و ماجرای آشنایی و ازدواج آنها خواهیم داشت که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 

تجارت همسر نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان از زوج های بی حاشیه دنیای هنر هستند که ماجرای آشنایی و ازدواج آنها به سال 89 و بازی نیوشا ضیغمی در فیلم پرتقال خونی بازمیگردد.

 

نیوشا ضیغمی و همسرش

همسر نیوشا ضیغمی از مدت ها قبل از ازدواج از او شناخت نسبی داشت و به او علاقه مند بود تا اینکه با یک برنامه از پیش طراحی شده سرمایه گذاری فیلم را برعهده گرفت و این ماجرا منجر به آشنایی و در نهایت ازدواج این زوج شد.

آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

 

نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان

نیوشا ضیغمی همسرش را یک هنرمند اصیل میداند و معتقد است که مانند اغلب اصفهانی ها هنر در خون او است و ارتباط با هنرهای اصیل و سنتی در تجارت نقره از او هنرمندی با اصالت ساخته است. 

 

مادر دختری جدید نیوشا ضیغمی و لنا کوچولو

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که در آخرین روز اردیبهشت ماه سال 97 برای اولین بار مادر و صاحب دختری به نام لنا شد. لنا دختر بازیگر سریال درچشم باد و اخراجی ها چهره بانمکی داشته و به دلیل بوری و پوست سفیدش شباهت زیادی به مادر بازیگرش دارد.

نیوشا ضیغمی به تازگی عکسی از لنا دخترش منتشر کرده که برخی از کاربران معتقدند شباهت زیادی به قبل از عمل جراحی مادرش دارد و بسیاری این عکس را با عنوان "شباهت دختر نیوشا ضیغمی به چهره قبل از عمل مادرش" دست بدست کردند. نظر شما چیست؟ شما هم با توجه به عکس جدید دختر نیوشا ضیغمی که در این بخش از نمناک مشاهده می کنید، او را شبیه به چهره قبل از عمل نیوشا ضیغمی میدانید یا خیر؟

 

عکس های لنا دختر نیوشا

نیوشا ضیغمی به تازگی در استوری اینستاگرامش ویدیو و عکسی از خودش و لنا را منتشر نمود که واکنش بسیاری در فضای مجازی شد. در ویدیو تازه منتشر شده لنا و مادر بازیگرش در حال پیاده‌روی در خیابان هستند و نیوشا ضیغمی از دخترش می پرسد چرا انقدر شیطون شدی که لنا با شیرین زبانی می گوید والا دست خودم نیست! به عقیده بسیاری از افراد لنا شباهت زیادی به کودکی و قبل از عمل بازیگر فیلم شوریده دارد. نیوشا ضیغمی در سال 86 جراحی زیبایی بینی انجام داده است و قبل از عمل 11 فیلم بازی کرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه