سام درخشانی | ازدواج سام درخشانی | همسر سام درخشانی

چرخش 180 درجه ای همسر سام درخشانی | درآمد میلیاردی همسر سام درخشانی کولاک کرد

چرخش 180 درجه ای همسر سام درخشانی | درآمد میلیاردی همسر سام درخشانی کولاک کرد
کدخبر : 35149

عکس دیده نشده از سام درخشانی در اینستاگرام کولاک کرد .

سام درخشانی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . سام درخشانی در سریال های طنز و جدی زیادی ایفای نقش کرده است او به تازگی در سریالی به کارگردانی پیمان قاسمخانی به نام روزی روزگاری مریخ حضور پیدا کرده است . در ادامه عکس جدید سام درخشانی به همراه همسرش را مشاهده می کنید . سام درخشانی  در خیابان ولیعصر تهران به دنیا آمد و همانجا بزرگ شد. سام دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. همسر سام درخشانی عسل امیرپور متولد سال 1362 است و در رشته نقاشی تحصیل کرده و در حال حاضر به عنوان مربی بدنسازی مشغول به فعالیت است

سام درخشانی

خانواده

سام یک برادر بزرگتر به نام شهریار دارد و یک خواهر به نام پانته آ دارد که ازدواج کرده و مادرش فهیمه کولاتج خانه دار است.

یازدهم مرداد سال 1387، جمعه غم انگیزی را برای وی رقم زد ، پرویز درخشانی پدر سام که چند روزی را به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری بود در این روز و در شصت سالگی به دیار باقی شتافت.

سام درخشانی

کودکی بی آزار

مادر سام : شاید اگر بشنوید که سام حتی در دوران بچگی اش هم هیچ شیطنت و آزاری برای ما نداشت ، باورتان نشود اما این عین واقعیت است. پسرم بی دردسر بود. اصلا مثل پسربچه های هم سن و سالش اذیت نمی کرد. کمتر بچه ای می تواند مثل او خوب و نرمال رفتار کند.

سام درخشانی

دوستان صمیمی

سام با کامبیز دیرباز ، پژمان بازغی ، پژمان جمشیدی و حامد بهداد رفاقت دیرینه دارد. چندسالی است که تقریبا هرروز با آنهاست.

سام درخشانی

وضعیت ازدواج و همسر سام درخشانی

سام درخشانی در 26 خرداد 1394 با عسل امیرپور با خطبه خوانی سید محمد خاتمی ازدواج کرد این زوج در آذر 96 صاحب یک دختر بنام برکه شدند و در 1 مهر 1399 توبد فرزند پسرشان به نام برسام را جشن گرفتند.

سام درخشانی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه