واتس آپ

امکان جدید واتس آپ مشخص شد | قابلیت جدید واتس آپ اینستاگرام را نابود کرد

امکان جدید واتس آپ مشخص شد | قابلیت جدید واتس آپ اینستاگرام را نابود کرد
کدخبر : 35152

جزئیات جدید از واتس آپ و قابلیت جدیدش مشخص شد .

 به گزارش رصداقتصادی : خبرهای در مورد به‌روزرسانی‌هایی که واتساپ روی آن‌ها کار می‌کند، این روزها به پای ثابت خبرهای دنیای تکنولوژی تبدیل شده‌اند.

  خبرهای در مورد به‌روزرسانی‌هایی که واتس‌اپ روی آن‌ها کار می‌کند، این روزها به پای ثابت خبرهای دنیای تکنولوژی تبدیل شده‌اند.

به نظر می‌رسد مدیران این شرکت اهمیت پیشرفته و کاربردی بودن پیام‌رسان خود را درک‌ کرده‌اند و سعی می‌کنند تا با ارائه‌ی قابلیت‌های جدید کاربران را راضی نگه دارند.

در همین راستا واتس‌اپ ظاهراً قصد دارد محدودیت «پاک کردن پیام برای همه» (Delete For Everyone) را به ۲ روز افزایش دهد تا کاربران برای پاک کردن پیام‌های خود فرصت بیشتری در دسترس داشته باشند.

افشاگر معروف اطلاعات و قابلیت‌های واتس‌اپ یعنی «WABetaInfo» در جدیدترین گزارش خود به نقل از برخی کاربران آورده که آن‌ها در جدیدترین نسخه‌ی بتای واتس‌اپ می‌توانند تا مدت زمان بیشتری پس از ارسال پیام‌ها، آن‌ها را پاک کنند.

فعلاً این پیام‌رسان روی این قابلیت کار می‌کند و تنها کاربران بتا می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. اما اگر این قابلیت برای عموم کاربران منتشر شود، آن‌ها قادر خواهند بود تا ۲ روز و ۱۲ ساعت بعد از ارسال پیام‌، آن را هم برای خود و هم برای کاربر مورد نظر پاک کنند.

 

زمان رسمی اعلام قابلیت جدید

واتساپ تاکنون زمان رسمی را برای انتشار این قابلیت اعلام نکرده، اما انتظار داریم این قابلیت در آینده‌ای نزدیک برای همه‌ی کاربران این پیام‌رسان در دسترس قرار بگیرد.

واتس‌اپ با دارا بودن بیشتر از ۲ میلیارد کاربر در بیش از ۱۸۰ کشور جهان، پرطرفدارترین پیام‌رسان محسوب می‌شود. در آخرین‌های گزارش‌های منتشر شده به این موضوع اشاره شد که این پیام‌رسان هم اکنون در گوگل پلی بیش از ۵ میلیارد بار دانلود شده که با این وجود می‌توان آن را به عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان در جهان به شمار آورد.

پیش‌نمایش پیشرفته لینک‌ها به کاربرانی که از استاتوس شما بازدید می‌کنند، اطلاعاتی در مورد محتوای آن لینک نشان خواهد داد.

همچنین طبق جدیدترین پست «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا در فیس‌بوک، قابلیت انتقال چت اندروید به iOS به‌زودی در دسترس کاربران واتس‌اپ قرار می‌گیرد.

در حال حاضر، این ویژگی به صورت بتا در دسترس است و به کاربران امکان می‌دهد همه‌ی اطلاعات حساب کاربری واتساپ خود را از جمله چت‌ها، عکس پروفایل، تاریخچه‌ی چت‌ها، رسانه‌ها و حتی تنظیمات را از سیستم‌عامل اندروید به iOS منتقل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه