بازیگر سریال پایتخت | طلاق بازیگر سریال پایتخت | همسر بازیگر سریال پایتخت

بازیگر سریال پایتخت در روز تولدش عزادار شد | جشن تولد بازیگر معروف سریال پایتخت عزا شد

بازیگر سریال پایتخت در روز تولدش عزادار شد | جشن تولد بازیگر معروف سریال پایتخت عزا شد
کدخبر : 35187

هومن حاجی عبدالهی در روز تولدش عزادار شد

هومن حاجی عبدالهی مجری و صداپیشه صداوسیما و بازیگر محبوب سریال پایتخت می باشد . هومن حاجی عبدالهی چند سالی است که به عرصه بازیگری وارد شده است او در فیلم سینمایی نیز حضور داشته است . هومن حاجی عبدالهی در سریال پایتخت بیش از پیش چهره شد و به طور حرفه ای شغل بازیگری را انتخاب کرد . هومن حاجی عبدالهی در تلوزیون سابقه اجرا و صداپیشگی را نیز دارد . او چند روز پیش تولدش بود که بعد از تبریکات فراوان دوستانش با پستی خبر از عزادار شدندش دارد . بازیگر سریال پایتخت از جمله شوخ طبع ترین بازیگران این مجموعه بود که با او نیز شوخی های فراوانی شده بود . حاجی عبدالهی از فصل دوم به سریال پایتخت اضافه شد ولی تا آخرین فصل در سریال پایتخت حضور پر رنگ داشت . 

او نوشت : بسیاری از همکاران و دوستان و مردمی به من محبت دارند از طریق پست و استوری تولد من را تبریک گفتند . اما غافل از اینکه شوخی های دنیا بعضی وقتا جدیه و تلخ . او ادامه داد : روز تولدم مصادف شد با فوت دایی کوچکم که به دلیل دوستی که با او داشتم به اسم کوچک صدایش می زدم بدون پیشوند دایی و زبونم هم نمیچرخه بگم زنده یاد 

در ادامه عکس زنده یاد دایی هومن حاجی عبدالهی ناصر حیدری را مشاهده می کنید . 

سریال پایتخت

سریال پایتخت

سریال پایتخت ادامه دار شد

پایتخت یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی است که تابحال شش فصل از آن به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری ساخته شده است.

فصل ششم این سریال نوروز سال 99 پخش شد اما شیوع ویروس کرونا و خطرات آن برای عوامل و بازیگران باعث نیمه کاره ماندن این سریال گردید و خبرهایی از ساخت ادامه چند قسمتی این فصل به گوش میرسد.

 

ساخت ادامه فصل 6 و 7 سریال پایتخت به روایت آقای کارگردان

تابحال خبرهای ضد و نقیضی درباره ساخت ادامه سریال پایتخت منتشر شده است و سیروس مقدم کارگردان این سریال در جدیدترین گفتگویش به ساخت ادامه فصل شش و فصل هفتم این سریال اشاره کرد.

 

بازیگران سریال پایتخت

سیروس مقدم خبرهای امیدوارکننده ای از ساخت چند قسمت از ادامه فصل شش پایتخت برای پخش در ایام نوروز 1400 داد و ساخت فصل هفتم این سریال را تایید کرد اما زمان پخش آن را سال آینده عنوان کرد.

تصویربرداری ادامه فصل 6 سریال پایتخت از بهمن ماه آغاز خواهد شد و در دو یا سه قسمت روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.

در هفته های گذشته خبرهای گوناگونی از ساخت ادامه سریال پایتخت منتشر شد و برخی از آنها حکایت از ساخت فصل هفتم این سریال برای پخش در ایام نوروز 1400 داشت اما محسن تنابنده بازیگر و نویسنده پایتخت این موضوع را رد کرد و کوتاهی فرصت تا فرا رسیدن نوروز را دلیل دیگری برای منتفی شدن ساخت فصل هفتم پایتخت عنوان کرد که این موضوع مورد تایید سیروس مقدم هم قرار گرفت. 

 

هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت که در ابتدای قرار بود فقط به عنوان میهمان در این سریال ایفای نقش کند به قدری نقشش را شیرین بازی کرد که به عنوان یکی از بازیگران اصلی مجموعه بدل شد.

 

وقتی رحمت دیگر خروس باز نیست

در سری دوم پایتخت به عنوان بازیگر مهمان به مجموعه اضافه شدم اما خوشبختانه نقش رحمت خروس باز به دلیل ویژگی های متفاوتی که در متن و بازی داشت، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و همین موضوع باعث شد تصمیم گرفته شود در سری سوم این سریال هم از این کاراکتر استفاده شود، منتها تصمیم بر این شد تا زندگی رحمت خروس باز تغییر کند؛ او دچار تحول مالی شده، وضع اقتصادی اش خوب شد؛ او به قول امروزی ها نوکیسه است. درنهایت این تغییرات مورد توجه قرار گرفت و رحمت و دنبال آن برادرهایش رحمان و رحیم هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

 

ساخت پایتخت 10

محسن تنابنده، سیروس مقدم و به دنبال آن الهام غفوری مثلث های طلایی سریال پایتخت به شمار می روند. آنها با خوشفکری بستر را برای موفقیت این اثر فراهم کردند به همین خاطر این نوید را به شما می دهم که با خلق شخصیت های جدید و حفظ کاراکترهای قدیمی، این سریال پتانسیل آن را دارد که قسمت دهمش هم نوشته شود و مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد چراکه در طراحی و نگارش قصه، اصول جذب مخاطب وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه