الناز شاکردوست |‌ همسر الناز شاکردوست |‌ ازدواج الناز شاکردوست

کیف دستی جلف و برند الناز شاکردوست غوغا کرد |‌ الناز شاکردوست با هوتن شکیبا ست کرد

کیف دستی جلف و برند الناز شاکردوست غوغا کرد |‌ الناز شاکردوست با هوتن شکیبا ست کرد
کدخبر : 35410

عکس جدید از الناز شاکردوست با کیف عجیبش خبرساز شد .

الناز شاکردوست با حضور در اکران جدید فیلم تی تی با تیپ و ظاهر جدید حضور پیدا کرد . الناز شاکردوست در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است الناز شاکردوست در فیلم تی تی به گفته منتقدان حضور درخشانی داشته است او در این فیلم با هوتن شکیبا و پارسا پیروزفر همبازی است . در ادامه عکس الناز شاکردوست را مشاهده می کنید . 

الناز شاکردوست

زندگینامه الناز شاکردوست و همسرش

نام اصلی : الناز شاکردوست

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر عکاسی

متولد : 7 تیر 1363 تهران

پیشه : بازیگر و طراحی صحنه و لباس

سال های فعالیت : از 1383 تاکنون

مدرک تحصیلی : تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران

قد : 161 سانتیمتر

والدین : فاطمه محتشمی

الناز شاکردوست

بیوگرافی کامل الناز شاکر دوست

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران ، بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.بیوگرافی الناز شاکردوست بازیگر و همسرش + زندگینامه

پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش فاطمه محتشمی خانه دار است. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد.

الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر از خودش به نام الیکا دارد. البته شباهت الناز و برادرش بسیار زیاد است.

الناز شاکردوست

رتبه 11 کنکور

بچه درسخونی بود به حدی که در رشته ریاضی و فیزیک با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد.

الناز شاکردوست

وضعیت ازدواج و همسر الناز شاکردوست

الناز شاکردوست ازدواج نکرده و مجرد است ، مدتی شایعه شده بود که وی با علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس ازدواج کرده اما این کذب بود.

الناز در بین خوانندگان پاپ رضا صادقی و در میان بازیگران زن بازی گوهر خیراندیش و گلشیفته فراهانی ، از بین بازیگران مرد مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست را می پسندد.

همچنین وی به بازی فوتبال علاقه فراوانی دارد و از طرفداران پرسپولیس است.

الناز شاکردوست

شروع بازیگری

او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن هجده سالگی با فیلم اینجا… آخر دنیا و در نوزده سالگی ، با بازی در فیلم گل یخ در سال 1383، به کارگردانی کیومرث پوراحمد ، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در 4 فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد

الناز شاکردوست

 

ماجرای یک قدمی مرگ

ایفای موقعیت خودکشی در فیلم تابو در سال 93 نزدیک بود به مرگ واقعی الناز شاکردوست منجر شود ، او با دور شدن از ساحل در حال غرق کردن خود در فیلم بود که ناگهان به سمت گرداب دریا کشیده می شود و در ثانیه ها آخر زندگی اش توسط زن و مردی ترکمن ساکن روی یک کشتی نجات پیدا می کند.

الناز شاکردوست

افسانه در فیلم رسوایی

نقش افسانه را در واقع زندگی کردم و روحم تا ابد در این نقش باقی می ماند. تنها دلخوشی من بیدار شدن به موقع روح های مملکتم ایران است. دلیل ایفای الناز شاکردوست در این نقش شنیدن آه همان دختری بود که بعد از گران شدن قیمت نان از خدا قهرش گرفت و از صف خارج شد و سوار مرکب فحشا شد و کسی نپرسید جواب خانه بی نان چه می شود.

الناز شاکردوست

چوب چشم رنگی ام را خوردم

متاسفانه باید بگویم یکسری افراد نان چشم رنگی بودن خود را خورده اند اما من چوبش را خورده ام. البته دوستان منتقد یا بعضی کارگردان ها همیشه این را گفته اند که توانایی بازیگری من در پس این ویژگی چشم رنگی بودن پنهان شده است. همین مساله باعث شده یکسری کارگردان ها نسبت به انتخاب من ترس داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه