یارانه

جهت ثبت اعتراض جدید به دریافت یارانه اینجا کلیک کنید | my.gov.ir

جهت ثبت اعتراض جدید به دریافت یارانه اینجا کلیک کنید | my.gov.ir
کدخبر : 35412

جزییات جدید از پرداخت یارانه معیشتی و ثبت اعتراض به آن را در این صفحه بخوانید .

به گزارش رصداقتصادی :‌ جزییات جدید از دریافت یارانه مشخص شد . در ادامه جزییات کامل از پرداخت یارانه را می خوانید . یارانه اما و اگر های زیادی داشت که می توانید در ادامه وضعیت جدید جاماندگان و پرداختی های یارانه را بخوانید .

دو میلیون نفر از یارانه تیر جا ماندند. قرار است یارانه نقدی جاماندگان در بازه زمانی ۲۷ تا ۳۱ تیر برای جاماندگان یارانه پرداخت شود. اما آیا واریزی‌ها آغاز شده است؟

با فرارسیدن عید غدیر خم برخی از رسانه‌ها موضوع یارانه عیدی را مطرح کردند. هیچ یارانه‌ای به عنوان عیدی پرداخت نمی‌شود. اما آیا واریزی‌ها برای جاماندگان آغاز شد؟

هنوز یارانه تیر برای برخی از مشمولان پرداخت نشده است. آنطور که رسانه‌ها می‌گویند دو میلیون نفر از یارانه تیر جا ماندند و قرار است از امروز برای جاماندگان پرداخت شود. این همزمانی باعث شد که برخی گمان کنند دولت قرار است برای عید غدیر خم، عیدی واریز کند.

«دولت باید عیدی پرداخت کند»

قرار است یارانه نقدی جاماندگان در بازه زمانی ۲۷ تا ۳۱ تیر برای جاماندگان پرداخت شود. تجارت‌نیوز در گزارشی به این موضوع پرداخت. در ادامه نظر برخی از کاربران را نسبت به این موضوع می‌خوانید.

«ولی دولت باید ‌مناسبتها‌ را هم ‌در نظر ‌بگیرد ‌و عیدی‌ پرداخت ‌کند. ‌شاید ‌بشه ‌نون ‌و ‌ماستی ‌و یک‌ وعده ‌غذا.»

«سلام یارانه من به حسابم واریز نشد. چیکار کنم بخدا احتیاج دارم. لطفاً برسی کنید.»

«دلتون خوشه نفری ۳۰۰ میدن. هر شب خوابشو میبینن. اونوقت منتظر عیدی هستین. بسی خیال واهی.»

یارانه

واریز یارانه جاماندگان شروع شد؟

در همین حال برخی از مخاطبان می‌گویند یارانه برای آنها واریز شد. اما آنطور که آنها می‌گویند فقط برای تیر واریز شد و ماه‌های گذشته برای آنها حساب نشد.

«ما سه نفر درخواست اعتراض دادیم. ولی فقط برای یک نفر ما ان هم بدون معوقه دو ماه قبل واریز شد. چرا؟»

«سلام. من اعتراض کرده بودم. فقط برای تیرماه واریز شد.»

«بعد از ۱۰سال دیشب برام واریز شد. ولی فقط تیرماه.»

 

ثبت‌نام متقاضیان جدید یارانه نقدی

از سوی دیگر وزارت کار با راه‌اندازی سامانه‌ «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» ثبت‌نام متقاضیان جدید برای یارانه را آغاز کرد. متقاضیان برای ورود به این سامانه باید شماره تماس و کد ملی خود را در آدرس https://my.gov.ir وارد کنند.

در صورتی که فرد به عنوان مشمول دریافت که نیاز به ثبت‌نام جدید ندارد، شناسایی شود؛ این سامانه یک پیام به او نشان می‌دهد. پیامی که برای متقاضی نشان می‌دهد: «چنانچه شما به دهک اعلام شده خانوار خود توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اردیبهشت ماه معترض هستید به آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارتخانه مذکور مراجعه فرمایید.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • خلیل امیدی۳۲۴۰۴۵۰۳۴۸
    0

    من فردی معلول هستم از ناحیه چشم ودیسک کمر هم دارم ودر این دو ماه اخیر یارانه من کم شده این یارانه را من به اجاره خانه وخرج ماهانه بود وهیچ چیز از خود ندارم نه خانه نه ماشین نه درآمد چطور باید یارانه من کم شود ممنون

  • نادر زارعی شماره تلفن ۰۹۱۷۱۴۶۳۹۴۲
    0

    خانواده چهارنفره هستیم اما ازاردیبهشت به بعد یارانه یک نفرمان حذف گردیده چرا لطفا روشن کنید

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه