سروش صحت | ساناز طاری

مراسم ازدواج سروش صحت با ساناز طاری | سروش صحت در لباس دامادی

مراسم ازدواج سروش صحت با ساناز طاری | سروش صحت در لباس دامادی
کدخبر : 35589

ماجرای پست جنجالی سروش صحت و ساناز طاری جنجالی شد .

سروش صحت بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . سروش صحت در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . سروش صحت سابقه کارگردانی در سینما و تلوزیون را نیز داراست . در ادامه ماجرای پست جنجالی بازیگر زن و شایعه ازدواجش را می خوانید . ساناز طاری از بازیگران کم تجربه و پرحاشیه تلوزیون است . 

سروش صحت

سروش صحت با ساناز طاری ازدواج کرد. این کارگردان و بازیگر و نویسنده سینما و تلوزیون با ساناز طاری ۲۷ سال اختلاف دارد. ساناز طاری بازیگر سریال پدر با انتشار عکس سروش صحت خبر ازدواجشان را داد.

سروش صحت

بیوگرافی سروش صحت

سروش صحت متولد ۸ آذر ۱۳۴۴ در نائین اصفهان، کارگردان و بازیگر است.او فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته آلودگی شیمیایی دریا از دانشگاه آزاد اسلامی است.

به صورت اتفاقی با آقای مهران مدیری آشنا شد بعد از تستی که مدیری از او گرفت بازی کرد و  به بازیگری علاقه‌ مند شد.با سریال جنگ ۷۷ مهران مدیری در سال ۱۳۷۷ وارد عرصه هنر شد و به شهرت رسید، در همان برنامه نویسندگی را در کنار بازیگری تجربه کرد بازی در سینما را در سال ۱۳۷۸ با فیلم شراره آغاز کرد.

سروش صحت با سارا سالار نویسنده ازدواج کرده این دو بعد از ۸ سال زندگی مشترک در سال ۸۰ صاحب یک فرزند پسر بنام سورنا شدند. سارا سالار متولد ۱۳۴۵ در زاهدان، نویسنده است.

این مطلب را از دست ندهید. اولین عکسها از مراسم ازدواج جنیفر لوپز با بن افلک منتشر شد

سروش صحت

 بیوگرافی ساناز طاری

ساناز طاری متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۷۳ در تهران، بازیگر است. او دانشجوی فوق لیسانس بازیگری در دانشکده هنر و معماری آزاد می باشد، از دوران کودکی بازیگری رو شروع کرد و حالا در پی شهرت هنری می باشد.

بازیگری را از سال ۱۳۷۹ وقتی ۶ ساله بود به خواست خانواده شروع کرد و اولین تجربه خود را در سریال آژانس دوستی کسب کرد، سپس در سریال چموش خموش حضور داشت. او در سریال راه شب و فیلم رها هم بازی کرده است.

سروش صحت

بعد از چند تجربه بازیگری در همان دوران کودکی بعنوان بازیگر و مجری بخش بازی های کودکانه در شبکه جام جم حضور داشت تا اینکه از ۱۰ سالگی تا دبیرستان کار نکرد.

در مقطع دبیرستان وارد هنرستان سوره شد و بعد از اخذ لیسانس بازیگری، دانشجوی ارشد شد، او تجربه بازی در سریال شمعدونی، گشت ارشاد را هم در رزومه خود دارد.

شروع شهرت ساناز طاری در سال ۹۷ با سریال پدر بود، او در این فیلم در نقش نیکا بازی کرد که می تواند آینده هنری او را روشن تر کند.

سروش صحت

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه