سریال پایتخت | همسر بازیگر سریال پایتخت | ازدواج بازیگر سریال پایتخت

بازیگر سریال پایتخت فوت کرد | علت مرگ بازیگر سریال پاینخت مشخص شد

بازیگر سریال پایتخت فوت کرد | علت مرگ بازیگر سریال پاینخت مشخص شد
کدخبر : 35602

بازیگر معروف سریال پایتخت درگذشت علت فوت او بعد از چند ماه مشخص شد .

 سریال پایتخت از بهترین و پرمخاطب ترین سریال های تلوزیون محسوب می شود . سریال پایتخت در نوروز پخش شد و بعد از مدت ها مردم را به پای تلوزیون ها نشاند . سریال پایتخت از چند بازیگر اصلی تشکیل می شد که محسن تنابنده و احمد مهران فر بازیگران اصلی آن بودند . در فصل های مختلف سریال پایتخت بازیگران محلی و تئاتری نیز به این جمع اضافه شدند . در ادامه جزئیات درگذشت یکی از بازیگران سریال پایتخت را می خوانید . 

سریال پایتخت

 «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون صبح امروز پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

به گزارش ایسنا خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت

او سابقه بازی در چند نمایش و سریال استانی را در کارنامه هنری خود داشت و از هنرمندان گلستانی تئاتر بود و حضور در نمایش‌های رادیویی گلستان و تئاتر‌های مختلف از جمله سوابق ایشان بود

سریال پایتخت

فصل جدید سریال پایتخت در راه است؟ همه چیز درباره ساخت پایتخت ۷

در حالی که بسیاری از مردم امیدوار بودند تا سریال «پایتخت ۷» هم از راه برسد، اما به نظر می‌رسد که فعلا ساخت این سریال در اولویت نیست و شاید هرگز هم ساخته نشود.

– ایرنا نوشت: سریال «پایتخت ۶» یکی از مهم‌ترین سریال‌های نوروزی ۹۹ بود و به شدت مورد استقبال قرار گرفت. با این حال پایان حاشیه‌ساز آن این احتمال را مطرح کرد که سریال محبوب سیروس مقدم ادامه پیدا نمی‌کند و به ایستگاه پایانی رسیده است. با این حال عوامل سریال در روز‌های پایانی سال ۱۳۹۹ گرد یکدیگر جمع شدند تا دو قسمت پایانی سریال «پایتخت ۶» که سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا ساخته نشده بود را خلق کنند. این دو قسمت در روز‌های پایانی سال ۱۳۹۹ از شبکه یک پخش شدند و پس از آن پرونده این سریال برای همیشه بسته شد.

پس از آن بود که زمزمه‌هایی پیرامون ساخت سریال «پایتخت ۷» مطرح شد. سیروس مقدم امیدوار بود که ساخت این سریال در سال ۱۴۰۰ آغاز شود تا پخش آن برای نوروز ۱۴۰۱ آماده باشد، اما به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و شاید پرونده سریال «پایتخت» برای همیشه بسته شود. اما یک سوال اساسی مطرح است؛ آیا سریال «پایتخت ۷» ساخته می‌شود؟

برنامه کاری سیروس مقدم شلوغ است

سیروس مقدم به عنوان کارگردان فصل‌های متعدد سریال «پایتخت» این روز‌ها درگیر ساخت یک سریال جدید است. سریالی که البته برای سیمای ملی نیست و پخش آن از شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود. نام این سریال «جزیره» است که ظاهرا بازیگران بسیاری هم دارد و یک عنوان پرستاره به نظر می‌رسد. اما زمانی که پروژه ساخت سریال «جزیره» به پایان برسد هم احتمالا خبری از سریال «پایتخت ۷» نیست. چراکه سیروس مقدم می‌خواهد سریال جدیدی برای تلویزیون بسازد که هیچ ارتباطی با داستان نقی معمولی و دوستانش ندارد.

سریال پایتخت

سریال جدید سیروس مقدم با تهیه‌کنندگی الهام غفوری، همسرش، آماده می‌شود. طرح این سریال این روز‌ها در سازمان سیمافیلم در حال بررسی است و احتمالا به نتیجه برسد. اما از آن‌جایی که تغییراتی در تلویزیون ایجاد شده، شاید طرح این سریال به نتیجه نرسد. در هر صورت، اما ساخت سریال «پایتخت ۷» هنوز هم غیرممکن به نظر می‌رسد. چراکه اختلافاتی جدی میان عوامل این سریال وجود دارد.

اختلافات کاری؛ اصلی‌ترین دلیل ساخته‌نشدن سریال «پایتخت ۷»

پس از قسمت پایانی سریال «پایتخت ۶» که برای نوروز ۱۳۹۹ آماده شده بود، حواشی بسیاری گریبان عوامل سریال پایتخت را گرفت. به همین دلیل بسیاری تصور می‌کردند که ساخت ادامه این سریال تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد. اما حالا و در میانه سال ۱۴۰۰ دلایل دیگری هم برای ساخته‌نشدن سریال «پایتخت ۷» وجود دارد. محسن تنابنده، یکی از بازیگران اصلی سریال، به دلیل اختلافاتی که در حوزه مسائل مالی و روند داستان با عوامل سریال پیدا کرده احتمالا نمی‌خواهد که در سریال پایتخت هنرنمایی کند.

در ادامه شایعاتی منتشر که شد شبکه یک برای ادامه‌دادن سریال «پایتخت ۷» آماده است تا تهیه‌کننده دیگری را جانشین الهام غفوری کند تا همکاری برای ساخت سریال محبوب شبکه یک ادامه داشته باشد. اما این شایعه توسط الهام غفوری رد شد. در ادامه سیروس مقدم در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد و مدعی شد که برای ماه رمضان آینده یک سریال فانتزی آماده می‌کند؛ بنابراین ساخت سریال «پایتخت ۷» کاملا به حاشیه رفت. در ادامه هم محسن تنابنده صحبت‌هایی را مطرح کرد که نشان می‌داد احتمالا خبری از «پایتخت ۷» در آینده نزدیک نیست.

سریال پایتخت

مهره ارزشمندی که صدا و سیما از دست داد

فصل‌های سریال «پایتخت» یکی از محبوب‌ترین‌ها در چند سال اخیر بوده‌اند و به همین دلیل مخاطبان بسیاری دارد. این سریال‌ها بار‌ها توسط صدا و سیما بازپخش شده‌اند و همچنان محبوب باقی مانده‌اند. فصل‌های اخیر این سریال به دلیل درآمد بسیاری که برای صدا و سیما به همراه داشته‌اند همواره مورد توجه قرار گرفته‌اند و به همین دلیل اسپانسر‌های بسیاری برای سریال آماده بوده‌اند تا درآمد صدا و سیما را افزایش دهند. از دست‌دادن سریال «پایتخت» به دلایل متعدد می‌تواند ضربه بزرگی به صدا و سیما وارد کند که جبران آن اندکی دشوار به نظر می‌رسد.

اگرچه به نظر می‌رسد که ساخت سریال «پایتخت ۷» در آینده نزدیک غیرممکن است، اما بسیاری امیدوار هستند که این سریال در آینده ساخته شود چراکه نه‌تن‌ها عنوانی محبوب و دوست‌داشتنی است بلکه بسیاری از مردم هم تماشای آن را دوست دارند و به همین دلیل می‌تواند درآمد بسیاری برای سیمای ملی به همراه داشته باشد.

چکیده ای از بیوگرافی محسن تنابنده:

زمینه فعالیت: بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان، بازیگردان

تولد: ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ تهران

ملیت: ایران

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۰-اکنون

شریک زندگی: روشنک گلپا (۱۳۹۴)

زندگینامه شخصی محسن تنابنده:

محسن تَنابَنده (زاده ۲۶ فروردین ۱۳۵۴) فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.

محسن تنابنده  فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است. او فیلم نامه نویس و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. و همه او را با بازیگر نقش نقی در سریال نوروزی پایتخت می شناسند.

محسن تنابنده می گوید:من قبل از اینکه دانشجوی رشته بازیگری بشوم، بهترین بازیگر جشنواره دانشجویی شدم. از کودکی که در آمفی تئاتر پیکان شهر نقش کرم دندان را بازی می کردم تا امروز که کمی در دنیای بازیگری مطرح شده ام، حال و هوایم عوض نشده است. همیشه به فکر تحقیق و پژوهش و بازی کردن و کودکی کردن هستم.

خیلی منطق و فلسفه و مسائل اینچنینی برایم جدی نبوده است. همیشه دوست داشته ام بازی کنم و خوش بگذرانم. اما در طول این سال ها یکی دو نفر تاثیرات زیادی بر من داشته اند؛ مهمترین آنها حامد محمد طاهری است. به اعتقاد من او در مقایسه با تمام کسانی که من می شناسم تصورات عمیق تری نسبت به بازیگری دارد. بخشی از تجربه های ما در یک گروه تئاتری به سرپرستی او، تجربه های موفقی نبود اما ما باهم در مورد شکل و شیوه های مختلف بازیگری بسیار زیاد با هم کار کردیم و او تاثیرات عمیقی در من گذاشت.

بعد از او علیرضا نادری در مورد نگاه به قصه و طراحی یک قصه خوب، پرداخت یک شخصیت و حتی معنی هرکدام از این موارد، تاثیر زیادی بر من گذاشت، هر چند که هنوز هم خودم را فرزند خلفی برای علیرضا نادری نمی دانم. چون من به متن به عنوان یک بازیگر نگاه می کنم و هنوز نگاه مستقلی به فیلمنامه و شکل دادن به آن ندارم.

ازدواج محسن تنابنده:

محسن تنابنده در سال ۱۳۹۴ با روشنک گلپا ازدواج کرده است.

فعالیت هنری محسن تنابنده:

محسن تنابنده در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۶ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم استشهادی برای خدا شد. تنابنده در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نفش اول مرد را برای بازی در فیلم‌های سنگ اول و هفت دقیقه تا پائیز به‌دست آورد. 

پست عاشقانه مونا فائض پور همسر احمد مهران فر

مونا فائض پور همسر احمد مهرانفر بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش برای همسرش نوشت:

و چقدر خوب است که خداوند تو را فقط برای من آفرید

همسر احمد مهران فر

احمد مهرانفر بازیگر و همسرش مونا فائض پور در تاریخ 25 فروردین 97 با هم ازدواج کردند.

سریال پایتخت

احمد مهران فر در فیلم خجالت نکش

احمد مهران فر این روزها فیلم سینمایی خجالت نکش را روی پرده سینما دارد. خجالت نکش تازه ترین فیلم رضا مقصودی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی با بازی متفاوت احمد مهران فر و شبنم مقدمی تولید سال 1396 است. 

درگذشت پدر محسن تنابنده و تسلیت هنرمندان

درگذشت پدر محسن تنابنده , پدر محسن تنابنده دیروز درگذشت. بلافاصله چهره های معروف صفحات اینستاگرام خود را با پست های تسلیت به محسن تنابنده به روز کردند.

درگذشت پدر محسن تنابنده , محسن تنابنده بازیگر سریال پایتخت به سوگ پدرش نشست. ساعتی قبل محسن تنابنده صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری ناراحت کننده به روز کرد.

این هنرمند کشورمان با انتشار عکسی از پدرش خبر درگذشت پدر بزرگوارش را به صورت رسمی اعلام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه