نفیسه روشن

لباس عروس شیک و جواهردوزی شده نفیسه روشن | همسر نفیسه روشن کیست

لباس عروس شیک و جواهردوزی شده نفیسه روشن | همسر نفیسه روشن کیست
کدخبر : 35642

عکس جدید نفیسه روشن حسابی خبرساز شد .

نفیسه روشن بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . نفیسه روشن در سریال ها و فیلم های مختلف ایفای نقش کرده است . نفیسه روشن در سریال های مناسبتی با کارگردان های متفاوتی کار کرده است . در ادامه عکس جدید و استوری نفیسه روشن که بعد از مدت ها در اینستاگرام فعال شده است را مشاهده می کنید . 

نفیسه روشن

زندگی شخصی نفیسه روشن

نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال 1361در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد. 

 

 نفیسه روشن در کودکی

او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.

نفیسه روشن

مادر و برادران نفیسه روشن

نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

 

تفریحات نفیسه روشن

به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارد و در وقت های بیکاریم سری به پیست رالی می زند.

نفیسه روشن

ازدواج نفیسه روشن :

برای من چیزی که در ازدواج مهم است صبوری، صبر و گذشت دو طرف است.

 

دنیای بازیگری:

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

نفیسه روشن

شهرت با اغما

ایشان در سال 1386 وقتی 25 ساله بود در سریال اغما به کارگردانی سیروس مقدم در کنار چهره هایی چون لعیا زنگنه ، حامد کمیلی و امین تارخ به شهرت رسید

 

ازدواج

نفیسه روشن در سال 1391 وقتی 30 ساله بود با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام آقای بهنام ازدواج کرد

نفیسه روشن

زندگی با خلبان

زندگی با یک خلبان خیلی سخت است مثلا یک هفته می شود که برنامه سفرمان را می ریزیم چمدان هم می بندیم و در فاصله یک تماس  همه چیز بر هم می ریزد مخصوصا در فصل های پر سفر که هیچ خبری از مرخصی ایشان نیست

 

علاقه به اسب سواری

علاقه من به اسب به کودکی ام باز می گردد ، از همان دوران تمام لوازم التحریرم عکس اسب داشت که بعد از اتمام تحصیل رفتم و آموزش سوارکاری دیدم

حالا تمام تفریح من سوارکاری است حتی اگر نتوانم سوارکاری کنم، می روم و اسب ها را تماشا می کنم

بهاره رهنما

مافیا در سینما

هنر این مملکت باند بازی شده ، یه دایره شده که همه از همان دایره انتخاب میشوند یادمه در یکسال من 2 قرارداد بستم که در پیش تولید پروژه حذف شدم

یکی به خاطر اینکه فلان بازیگر دوست نداشت من در آن فیلم بازی کنم و دومی هم نقش من فروخته شد ، خانم بازیگری چند صد میلیون میلیون تومان داد و نقش اول من را بازی کرد به همین راحتی …

 

نفیسه روشن در سریال اغما

نفیسه روشن از آن گروه بازیگرانی محسوب می شود که کم کم پله های ترقی را طی کرد و کارش را در عرصه بازیگری با تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد و به واسطه یکی از اقوام مادری اش برای بازی در سریال «روزهای یادماندنی» دعوت به کار شد او هر چند که قبل از سریال اغما در سریال های مختلف حضور داشت اما به واسطه آن سریال و نقش پری چهره شد.

نفیسه روشن

فیلم های سینمایی نفیسه روشن

چکنسترنکاظم راست گفتار1390

انسان هامحسن توکلی1389

مادر زن سلامخسرو ملکان1385

شاخه گلی برای عروسقدرت الله صلح میرزایی1383

 

مجموعه تلویزیونی نفیسه روشن

برابر با اصلجلال الدین دری1393

زمانی برای عاشقیمحمدحسین لطیفیمحرم 1392

یه تیکه زمینمهدی کرم پور1391

پنج کیلومتر تا بهشتعلیرضا افخمیرمضان 1390

تله فیلم گنجشک و قناری1390

دارا و ندارمسعود ده نمکینوروز 1389

ساختمان 85مهدی فخیم زادهزمستان 1389

قفسی برای پروازیوسف سید مهدوی

ماه عسلشاهد احمدلونوروز 1388

کلانتر 3محسن شاه محمدی1388

دفترخانه شماره 13سیدوحید حسینی

تله فیلم دستمو ول کنمجتبی چراغعلی1388

تله فیلم یازده و هفت دقیقهرضا حسنی1388

تله فیلم سرگردکاظم معصومیفروردین 1387

تله فیلم پیوندسعید عالم زادهاردیبهشت 1387

تله فیلم کابوسسیروس مقدم1387

مثل هیچ کسعبدالحسن برزیدهتابستان 1387

اغماسیروس مقدمرمضان 1386

تله فیلم این پرونده مختومه نیستمهرداد خوشبختاردیبهشت 1386

تله فیلم چند متر آن طرف ترفریدون فرهودیدی 1386

تله فیلم مأموریت بهارحسن لفافیانبهمن 1386

مسافری از گرونگولبهار 85

سال های برف و بنفشهسعید سلطانیپائیز 1385

کلانتر 2محسن شاه محمدی1384

تله فیلم مسافر (مجموعه تلویزیونی)محمد دستگردیاردیبهشت 1384

تله فیلم آوای زمینمهرداد خوشبختتیر 1384

کلانترمحسن شاه محمدیآذر 1384

باران بهاریمسعود رشیدیتابستان 1384

خوش غیرتعلی شاه حاتمینوروز 1384

روزگار قریبکیانوش عیاریپائیز 1383

روزهای بیاد ماندنیهمایون شهنوازپائیز 1382

تب سردعلیرضا افخمیتابستان 1382

کمکم کنقاسم جعفریپاییز 1381

مردان کوچک

نفیسه روشن شبکه خانگی

تهران دربستسپهر محمدی1394

کات کلانتریعلی میری رامشه1390

آقای زرنگاکبر صادقی1389

الم شنگهحسن قناعت1389

نفر دهممحمدجواد کاسه ساز1388 

 

نقش شیده در سریال «برابر اصل» چه شاخصه و ویژگی هایی داشت که آن را پذیرفتید؟

همیشه دوست داشتم با آقای دری کار کنم. از سال ها پیش با متن های ایشان آشنا بودم. زمانی که فیلمنامه سریال به دستم رسید حق انتخاب از میان دو نقش را داشتم و من شیده را برگزیدم، از آنجا که این شخصیت به نوعی دوران دانشجویی ام را تداعی می کرد و این موضوع برایم بسیار جالب بود. بازی در نقش یک خانم وکیل که در عین حال شخصیت خودمختار و مستقلی دارد در کنار مرور و تکرار نکته های حقوقی که 12ـ10 سال پیش آنها را گذرانده بودم برایم جذاب بود، درواقع می توانم بگویم در سریال برابر اصل مقطعی از زندگی خودم را بازی کردم.

 

تجربه همکاری با بازیگران باتجربه ای مثل سیاوش طهمورث و حسن جوهرچی چگونه بود؟

خیلی عالی، من این شانس را داشته ام که از 13 سال پیش که وارد حرفه بازیگری شدم در کنار پیشکسوتان خیلی خوبی کار کنم. یاد گرفته ام همیشه به بزرگترها احترام بگذارم. در برابر اصل هم از پیشکسوتانم خیلی چیزها آموختم.

 

تا به امروز سریال هایی با محوریت مضامین حقوقی کمتر ساخته شده، برابر اصل حامل چه پیام هایی برای مردم است؟

ما در جامعه قشر خاص داریم و عام. قشر خاص شاید از قوانین حقوقی اطلاع داشته باشند، اما عموم مردم با مسائل حقوقی آشنایی چندانی ندارند. برابر اصل می خواهد در قالب یک درام و قصه خانوادگی به مردم هشدارهای حقوقی بدهد. بازخوردهای سریال خوب بود و این نشان می دهد مردم با این کار ارتباط برقرار کرده اند. البته اگر قسمت های سریال بیشتر بود بهتر می شد به موضوع پرداخت. نظرم حیف شد، لازمه تاثیرگذاری چنین مجموعه هایی ممتد بودن آنهاست تا بسترهای لازم برای هشدار و اندرز به بیننده فراهم و نتیجه مطلوب حاصل شود.

 

شما نقش های منفی را دوست ندارید؟

چرا اتفاقا، خیلی به نقش های منفی و حتی طنز علاقه دارم اما شاید به دلیل کارهایی که در ده سال گذشته بازی کرده و در یک قالب مشخص جاافتاده ام چنین نقش هایی کمتر به من پیشنهاد می شود. البته این اواخر در یک تله فیلم نقش یک دختر خلافکار را بازی می کنم که اهل اسلحه کشی هم است.

 

از ابتدای ورودتان به عرصه بازیگری حضور کمرنگی درسینما داشته اید. فکر می کنم آخرین نقش آفرینی تان در سینما به سال 90 بازگردد. دلایل این کم کاری چیست؟

شخصا علاقه زیادی به سینما و تئاتر دارم، چراکه معتقدم سینما، تئاتر و تلویزیون مثل یک خانواده به هم متصلند، ولی اتفاقاتی برای من افتاده که بیشتر از سر بدشانسی بوده است. زمانی که یک بازیگر برای یک سریال قرارداد می بندد تا دو سه ماه سر کار دیگری نمی تواند برود، حالا بگذریم که برای سریال هایی مثل «قفسی برای پرواز» و «ساختمان85» قرارداد یک ساله هم داشته ام. در حین فیلمبرداری برابر اصل دو پیشنهاد سینمایی داشتم که متاسفانه نتوانستم همکاری کنم. این را باید به حساب بدشانسی هایم گذاشت، مگر این که از تلویزیون فاصله بگیرم که اصلا تمایلی به این کار ندارم. من فرزند تلویزیون هستم این رسانه باعث پیشرفت من شد، اما اگر فرصتی دست بدهد حتما در سینما هم فعالیت خواهم کرد.

 

پیشنهادی در سینما داشته اید که نپذیرفته و بعد افسوسش را خورده باشید؟

بله، زمانی که در سریال یک تکه زمین بازی می کردم سه کار سینمایی پیشنهاد شد که مجبور شدم هر سه را رد کنم. یا پیشنهاد بازی در فیلم «پنج ستاره» را نپذیرفتم و بعد دیدم چه فیلم خوبی از آب درآمده است. وقتی در سریال زمانی برای عاشقی بازی می کردم هم پیشنهاد فیلم و سریال «معراجی ها» را داشتم که به خاطر تداخل ده روز کاری نتوانستم در کار مسعودده نمکی حضور پیدا کنم.

 

برخلاف سینما درتلویزیون پرکار هستید، این علاقه و دلبستگی تان به رسانه ملی از کجا نشأت می گیرد؟

حتی اگر علاقه شخصی ام را هم نادیده بگیرم و این که محبوبیت و شهرتم تا این مقطع را مدیون تلویزیون هستم، تلویزیون در همه خانه ها حضور دارد و حتی در دورافتاده ترین نقاط کشور هم مردم آن رامی بینند. جایگاه و خاستگاه کار من در تلویزیون است و اگر در سینما یا تئاتر هم حضور پیدا کنم فقط گریزی است برای تجربه کردن آن فضاها

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه