بهاره رهنما

عمل زایمان بهاره رهنما اینستاگرام را ترکاند | جنسیت بچه بهاره خانم مشخص شد

عمل زایمان بهاره رهنما اینستاگرام را ترکاند | جنسیت بچه بهاره خانم مشخص شد
کدخبر : 35955

پست جنجالی بهاره رهنما در اینستاگرام از زمان زایمانش حاشیه ساخت.

بهاره رهنما در 1352 در اراک متولد شد. بهاره رهنما دوبار ازدواج کرده است،  ازدواج اول بهاره رهنما با پیمان قاسم خانی بود که بعد چندین سال زندگی مشترک از  یکدیگر جدا شدند مدتی بعد بهاره رهنما در سفر به مشهد با امیر خسرو عباسی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج با او و شروع به حاشیه سازی در فضای مجازی  بود. بهاره رهنما از همسر قبلی خود یک دختر دارد به نام پریا که در خارج زندگی می‌کند. 

بیوگرافی و اعضای خانواده بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

ازدواج بهاره رهنما

 او همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.

بهاره رهنما

همسر اول بهاره رهنما

متولد 30 دی ماه 1344 در تهران است .او فیلمنامه نویس و بازیگر ایرانی است. قاسم خانی در اکثر ساخته های مهران مدیری به عنوان نویسنده و سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته است.

قاسم خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده است در سال 1370 به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و دوره فیلمنامه نویسی را در اولین مرکز گذرانده است. از جمله فیلمنامه های او: «من زمین را دوست دارم»، «بوی خوش زندگی» (بازنویسی)، «نان و عشق و موتور هزار» است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته است. او در سال 75 با بهاره رهنما ازدواج نمود. او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

سوابق هنری بهاره رهنما

بهاره رهنما می گوید: تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم. اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

بهاره رهنما

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.

در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

در سال 1380 با فیلم «نان و عشق و موتور 1000» چهره اش دیده شد سپس با فیلم «گاو خونی» در سال 81 و در نهایت با فیلم «چارچنگولی» سال 1387 مشهور شد.

اوج درخشش او با تلویزیون در سال 1385 با سریال «زیرزمین» شروع شدبهاره رهنما یک خانواده تمام عیار هنری دارد ، خودش بازیگر و همسرش پیمان قاسم خانی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی یک بازیگر است.

برادر شوهرش مهراب قاسم خوانی هم نویسنده صاحب نام بود و شقایق دهقان جاری اش نیز بازیگر است ، مادرش خانم پروین قائم مقامی هم بعدا بازیگر شد.

بهاره رهنما تا چند سال پیش اضافه وزن بسیار زیادی داشت و تقریبا کاری غیرعادی نمی کرد. اما با ازدواج دومش با امیرخسرو عباسی وزنش را کلی کم کرد و با انتشار عکس های تعجب برانگیز و ناجور از خود به همراه همسرش از خبرساز ترین ها در عرصه بازیگران شد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در حال حاظر چهره و هیکلی نرمال تر دارد اما ظاهرا نمی تواند دست از یکسری رفتار هایش بردارد. یکی از این رفتار های نامعقول عکس هایی است که در آغوش همسرش می گیرد که بعضی از این عکس ها جایشان در فضای مجازی نیست و کمی خصوصی می باشد .

اما ظاهرا این چیز ها برای خانم بازیگر اهمیتی ندارد و تنها خبرساز بودن مهم است!دومین تجربه اش با فیلم سینمایی «غزال» در سال 1374 شکل گرفت و با سریال «بازگشت به خانه» در سال 1379 وقتی 27 ساله بود وارد قاب تلویزیون شد. 

بهاره رهنما بازیگری است که به گفته خیلی از دوستانش هیچ گاه خسته نمی شود و شور زندگی همیشه در او وجود دارد. در ادامه گفتگویی با بهاره رهنما از دنیایی که با دخترش دارد و همین طور از رژیمی که باعث شده 7 کیلوگرم وزن کم کند. با ما همراه شوید.

از حال و هوای این روزهایتان برایمان بگویید.

راستش این روزها حال خوبی ندارم.

چرا؟

حدود 8 ماه پیش سفیر انجمن حمایت از کودکان و نوجوانان شدم و به همین دلیل با پرونده های بزهکاری زیادی روبرو شده ام اما قصه «ریحانه» دختری که نمی دانم وقتی این گفت وگو چاپ می شود هنوز زنده است یا نه، خیلی من و زندگی ام را تحت الشعاع قرار داد. به نظرمن آدم های زیر 20 سال هم هنوز نوجوان محسوب می شوند. حالا چنین فردی از سر اجبار و ترس کاری را انجام داده است که می شود بخشید. این دختر قاتل بالفطره نیست.

بهاره رهنما در فیلم مرد هزار چهره

من خودم حقوق خوانده ام و با حکم اعدام هم مخالف نیستم، به خصوص برای آدم های خشنی مثل خفاش شب، ریگی و افرادی مانند آنها. اما برای افرادی مثل ریحانه که با سن کم و از سر ناچاری مرتکب اشتباه می شوند، به نظرم می شود کاری کرد و فرصت دوباره ای به آنها داد.

ارتباطتان با پریا چگونه است؟

ارتباط بسیار خوبی با هم داریم. خواهرم سال هاست در خارج از ایران زندگی می کند و فاصله سنی ام با مادرم هم زیاد است. برای همین از اول سعی کردم با پریا مثل یک دوست رفتار کنم

فکر می کنید پریا هم این احساس عمیق را نسبت به شما دارد؟

بله، به نظرم هر آدمی جدا از تربیت و آموزش هایی که فرا می گیرد، یک ذات هم دارد و پریا ذاتا دختر عاقل و فرزانه ای است. ضمن اینکه مدیریت خوبی هم در انجام امور مختلف دارد. برعکس من که آدم عجولی هستم و قلبم توی مشتم است، او منطقی تر است و خیلی خوب احساسات اطرافیانش را می فهمد. حتی یادم می آید وقتی 5-4 ساله بود، در بعضی از کارها من را راهنمایی می کرد.

شاید به این دلیل است که شما و پدرش دائم مشغول کار بوده اید.

شاید، اما باور کن من خیلی پریا را به خاطر کارم تنها نگذاشتم و سر بیشتر کارهایم او را برده ام یا مثلا اگر کار شهرستان قبول می کردم، حتما او را هم با خودم می بردم تا خیلی از هم دور نباشیم. ضمن اینکه باید بگویم خوشبختانه پریا پدربزرگ و مادربزرگ های خوبی دارد که بسیار او را حمایت کرده اند. شاید به همین دلیل هم است که دختر عاقل و فهمیده ای است چراکه بودن در کنار آنها او را پخته تر و با تجربه تر کرده است 

بهاره رهنما

بهاره رهنما شب گذشته با حضور در مراسم سوگ چامه ها در یکی از خیمه های برج میلاد و ایراد مقتل خوانی نذر خود را ادا کرد.

بهاره رهنما گفت:مقتل خوانی من در برج میلاد ادای دینم به کودکان بود و امروز خوشحالم که توانستم نذرم را در اینجا ادا کنم.

این بازیگر که در یکی از خیمه های برج میلاد در مراسم سوگ چامه ها حاضر شده بود،گفت:امشب ترافیک سنگینی بود و من نگران بودم که به مراسم نرسم،در راه دعا می کردم که سعادت این مقتل خوانی نصیبم شود و بتوانم سهم کوچکی در آیین های عاشورایی داشته باشم.

 وی افزود:من سفیر انجمن حمایت از کودکان هستم و دلم می خواست با مقتل خوانی،ارادتم را به کودکان کربلا و کودکان بی پناه امروز نشان دهم.

رهنما در ادامه گفت:من نذری داشتم که امسال ادا شد و مقتل خوانی من در برج میلاد ادای دینی است که با روا شدن حاجتم امشب آن را ادا کردم.

بهاره رهنما که در حین مقتل خوانی اش اشک می ریخت،گفت:امیدوارم روزی برسد که هیچ کودکی اسیر تیرهای خشم نباشد و کودکان ما از گزند خرافه و تعصب به دور بمانند.

همچنین نمایش شیپور به کارگردانی ایوب آقاخانی و بازی برزو ارجمند این شب ها در مراسم خیمه ها و نجواهای برج میلاد در حال اجرا است.

ایوب آقاخانی کارگردان نمایش شیپوردرباره این نمایش گفت:شیپور،یک نمایش منودرام و یک بازیگر است که برزو ارجمند به مدت 35 دقیقه در این نمایش به هنرنمایی می پردازد.

وی افزود:نمایش شیپور که تا 29 آذرماه در برنامه سوگ چامه ها برج میلاد اجرا خواهد شد، حماسه عاشورا را با یکی از پدیده های معاصر اجتماعی یعنی (فوتبال) پیوند می زند. 

بهاره رهنما

بهاره رهنما در سفر به یونان

بهاره رهنما یکی از بازیگران زن ایرانی است که در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شده.وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته. وی همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما(فیلم های دختری با کفشهای کتانی،دیشب باباتو دیدم آیدا،مارمولک و… و مجموعه های پاورچین، شبهای برره، کمربندها را ببندیم و خانه ما) همچنین دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد. بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. وی در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد و در نشریه؟ چهل چراغ نیز می نویسد.همچنین وی از معدود هنرمندانی است که وبلاگ می نویسد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر 43 ساله کشورمان

بهاره رهنما عکس های جدیدی از خودش منتشر کرده است.

این بازیگر 43 ساله سفری به یونان کرده و عکس ها و گزارشی را درباره سفرش در صفحه شخصی اش قرار داده است.

بهاره رهنما نوشته است:

به محض اینکه دو قدم از کشور محترم و دوست داشتنی مان دور می شوم، اگر زیبایی ها و نظم و آرامشی در کشوری می بینم، همه اش می شود حسرت در دلم که چرا سرزمین من با سابقه فرهنگی چند هزار ساله از این چیز های بدیهی خوب محروم است؟!

چیز های ساده و حقوق اولیه ای که هیچ کدام منافاتی هم با اخلاقیات و شرعیات ما ندارد؛ مثل هوای خوب، خیابان های تمیز، رانندگی در آرامش، احترام به حقوق شهروندی و شاید ساده ترینش «لبخند» که این روزها در سرزمین من تبدیل به کار عجیبی شده

و من که به عادتی خانوادگی و البته شغلی از سر صبح به آدم و عالم لبخند می زنم، با واکنش های غریب مردم مواجه می شوم و جملاتی می شنوم از این قبیل:وا این چشه؟! عین فیلماش مسخره است! به چی میخندی حالا بگو مام بخندیم؟

بماند که قدمت را که کمی به سمت راست و چپی فراتر از مرز های وطن عزیزمان که بچرخانیم میبینین اولین زبان برقراری ارتباط انسانی و گفتگوی فرهنگ ها همین لبخند است و بس ...

پاسخ به شایعه بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی از زبان بهاره رهنما

در ماه های گذشته شایعات مختلفی درباره پایان زندگی مشترک بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون و پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و تلویزیون شنیده می شد.

با این حال نه رهنما و نه قاسم خانی که یک فرزند به نام پریا هم دارند در این باره اظهارنظر شفاف نکردند تا حجم شایعات بیشتر شود.

بهاره رهنما به تازگی در گفتگویی با مجله 'دیده بان' وقتی سوالی پیرامون این شایعات شنیده نیز بی آن که جواب مستقیمی در رد یا تایید شایعه بدهد صرفا به این بسنده کرده که مردم لزومی ندارد در مورد جزییات زندگی آدمها بدانند!

رهنما در پاسخ به سوالی مربوط به اینکه درباره وی و قاسم خانی حرفهای زیادی زده میشود گفت:{مردم} لزومی ندارد در مورد جزییات زندگی آدمها بدانند. چه لزومی دارد.

وی ادامه داد:علاقمندان ما همین که می بینند ما سالم هستیم، خوب هستیم و داریم کار می کنیم باید خوشحال باشند

 

پایان شایعات درباره ازدواج سوم بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از هنرمندانیست که در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد و هر روز استوری های زیادی از زندگی خصوصیش را در اینستاگرام منتشر می کند و به همین خاطر همیشه با حواشی زیادی روبروست.

یکی از حواشی و شایعات اخیر بهاره رهنما در مورد ازدواج سوم و حجابش بعد از سفر به عراق می باشد اما بازیگر سریال پژمان در لایو دیروزش پاسخ تمامی سوالات خصوصی مخاطبانش را داد. در ادامه این بخش از چهره ها در نمناک صحبت های بهاره رهنما در مورد ازدواج سومش را می خوانید.

 

بهاره رهنما به شایعات ازدواجش پاسخ و خاتمه داد

بهاره رهنما که چندی پیش برای دیدار با برادر و دخترش به اروپا سفر کرده بود، در ادامه سفرهایش بعد از ترکیه و اروپا گردی به عراق و کربلا رفت و به زیارت حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس(ع) پرداخت و تصاویری از این سفر معنوی خود را در صفحه اینستاگرامش به نمایش گذاشت.

او در یکی از استوری هایش عکسی از گردنبند عربی همراه با شعر عربی را منتشر نمود، همین عکس و حجاب بیشتر او کافی بود تا خبرسازان دست به انتشار خبر جعلی ازدواج سوم بزنند اما خانم بازیگر پاسخ این شایعات را در لایو اینستاگرامی دیروزش داد و گفت:

نه ازدواج نکردم، بچه ها من ازدواج نکردم، همیشه باهاتون رو راست بودم و این یکی از مهم ترین ویژگی هایی هست که سعی کردم در مورد خودم حفظش کنم. بله من جدا شدم، سؤال کردید الان روی صفحه دیدم، این قضیه حجاب نه به ازدواج ربط داره نه به هیچ شخصی ربط داره یه مسئله کاملا درونیه و استایلی هست که من خیلی دوستش دارم.

 

مختصر بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در اراک بازیگر، فیلمنامه‌نویس و نویسنده کتاب است. پدرش مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد و دارای یک خواهر و برادر است. او سال 1370 در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی در فیلم «افعی» بازی کرد اما با بازی در «نان و عشق و موتور 1000»،«گاو خونی»،«چارچنگولی» و «زیرزمین» به شهرت دست یافت.

پریا قاسمخانی تنها فرزند بهاره رهنما می باشد که متولد 17 مرداد 1377 در تهران استو برای تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده و در رشته موسیقی تحصیل میکند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه