سیامک انصاری | داور سریال جوکر | ازدواج سیامک انصاری

ازدواج شقایق دهقان با سیامک انصاری | پست جگرسوز شقایق دهقان برای داور جوکر غوغا کرد

ازدواج شقایق دهقان با سیامک انصاری | پست جگرسوز شقایق دهقان برای داور جوکر غوغا کرد
کدخبر : 36026

پست جدید شقایق دهقان برای سیامک انصاری خبرساز شد .

سیامک انصاری بازیگر باتجربه و کهنه کار سینما ، تلوزیون و تئاتر است . سیامک انصاری در سریال های مهران مدیری اغلب نقش های اصلی را بازی می کند . سیامک انصاری بعد از مدتی از مهران مدیری جدا شد و خودش در فیلم های مختلف ایفای نقش می کند . سیامک انصاری از بازیگران به نام است که در تئاتر نیز سابقه درخشانی دارد . او هم اکنون در سریال جوکر نقش داور و مجری مسابقه را برعهده دارد . پست جدید شقایق دهقان و تبریک روز بازیگر به سیامک انصاری و بازگو کردن ماجرای جگرسوز مرگ برادر سیامک انصاری حسابی وایرال شد . 

سیامک انصاری

روز بازیگر رو به مانیا علیجانى تبریک میگم که صبح روزى که دایى جَوونش فوت کرد اومد سرکار اشک هاش رو پاک کرد و رفت جلوى دوربین تبریک میگم چون انقدر جَوون اما انقدر حرفه اى و متعهده.

روز بازیگر رو به سیامک انصارى تبریک میگم که بیست و دو سال پیش خبر فوت برادر نوزده سالش پشت صحنه ى نمایش بهش رسید اما صحنه ى نمایش رو رها نکرد و رفتارش شد مهمترین درس بازیگرى براى همه ى ما دوستها و رفقاش.

به مونا فرجاد که هر روز بغض و سوگوارى براى مادر نازنینش رو میذاره پشتِ در و با خوش اخلاقى و عشق و لبخند واردِ محل فیلمبردارى میشه.

روز بازیگر رو به همه ى همکاراى بازیگرم که غم و غصه و مشکلات و گرفتاری هاشون رو رها میکنن پشت در صحنه ى نمایش تبریک میگم، اونهایى که با عشق و تعهد ثابت میکنن ؛ نمایش باید ادامه داشته باشه .

سیامک انصاری

ماجرای طلاق سیامک انصاری از همسرش + عکس

جزئیاتی خوانده نشده از زندگی شخصی سیامک انصاری بازیگر مشهور ایرانی.

به گزارش سرویس پلاس برخط نیوز ماجرای ازدواج و جدایی سیامک انصاری را در ادامه می خوانید. سیامک انصاری،کارگردان و بازیگر محبوب طنز کشورمان در طول سال های فعالیت بازیگری اش فیلم ها و سریال های خوبی را بازی کرده است. سیامک انصاری به تازگی از وی و سیدجواد رضویان دوست نزدیکش سریال صفر بیست و یک که ابتدا به نام نیوجرسی بوده از شبکه سه سیما پخش شده است. سیامک انصاری متولد ۱۲ مرداد ۱۳۴۷در تهران، بازیگر و کارگردان ایرانی است. سیامک انصاری مدرک کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

زندگی سیامک انصاری

سیامک انصاری متولد ۱۲ مرداد ۱۳۴۷در تهران، بازیگر و کارگردان ایرانی است. او مدرک کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

وی فعالیت در بازیگری را از سال ۷۳ با مجموعه دیدار آغاز نمود ولی با کارهای مهران مدیری توانست به خوبی شناخته شود و تا به حال هر اثری را که مدیری کارگردانی کرده است او در آن حضور داشته است و به نوعی می توان گفت پای ثابت کارهای مهران مدیری است.

او در سال ۱۳۹۶ با حضور در اولین فیلم سینمایی مهران مدیری به نام ساعت ۵ عصر در نقش اصلی آن حضور یافت. فیلمی که رکوردهای زیادی در تاریخ سینما زد.

سیامک انصاری می گوید که شغل پدرش در زمینه تولید و صادرات فرش و گلیم است و به همین دلیل در این زمینه نیز فعالیت می کند. او عنوان می کند زمانی که دانش آموز بوده است به پدرش در این زمینه کمک می کرده است.

وی همچنین در زمینه فروش وسایل قدیمی و عتیقه نیز فعالیت می کند. او و همسرش یک گالری لوازم قدیمی و قیمتی دارند. او می گوید که مشوق راه اندازی گالری فروش عتیقه، همسرش بوده است.

رستوران سیامک انصاری

رستوران «های نون» (High Noon) به مدیریت مشترک سیامک انصاری و رضا حداد واقع در باغ موزه هنر ایرانی افتتاح شد. در مراسمی که رستوران سیامک انصاری بازیگر کشورمان که به صورت مشترک با رضا حدادی از کارگردان های مطرح تئاتر ، افتتاح شد بازیگران و چهره های مشهور ایرانی حاضر بودند.

در این افتتاحیه بازیگرانی از جمله نیما رئیسی ، امیر مهدی ژوله با همسر و فرزندش , شیوا خسرومهر , شبنم فرشادجو , شقایق فراهانی , پانته آ بهرام , پوری بنایی , حسن پاکدل و همسرش عاطفه رضوی , احمد مهرانفر , سام نوری , حبیب رضایی , ملیکا شریفی نیا , دنیا مدنی و …حضور داشتند.

آشنایی و ازدواج سیامک انصاری

سیامک انصاری جزو بازیگرانی است که در سنین بالا ازدواج کرده است. او در سال ۹۰ یعنی زمانی که ۴۲ سال سن داشته است با همسرش طناز هادیان ازدواج کرد.

طناز هادیان همسر سیامک انصاری در مورد نحوه آشنایی و ازدواج شان می گوید که از طریق یکی از دوستان خانوادگی با هم آشنا شدند و به واسطه آن چندین بار یکدیگر را ملاقات کرده بودند. طناز هادیان عنوان می کند او نیز مانند سیامک انصاری اصلا برای ازدواج برنامه نداشته است.

سیامک انصاری

جدایی سیامک انصاری از همسرش

سیامک انصاری در سال ۱۳۹۷ بعد از چند سال زندگی مشترک با خانم طناز هادیان که دانش آموخته رشته کامپیوتر بود جدا شد و این زندگی مشترک بدونه هیچ فرزندی به جدایی ختم شد.

کاری که «پاورچین» با سیامک انصاری کرد

«پاورچین» نقطه عطفی در کارنامه سریال سازی مهران مدیری محسوب می‌ شود. هم از آن ‌جهت که یکی از موفق‌ ترین برنامه‌ های نود شبی‌ اوست و هم از آن‌ جهت که تیم بازیگرانش تا سال‌ ها در کارهای مدیری درخشیدند.

سیامک انصاری که ستاره همیشگی کارهای مدیری است، همکاری‌ اش با این کارگردان را از «پاورچین» شروع کرد و از همان جا هم بیش از پیش شناخته شد.

انصاری قبل از همکاری با مدیری، سال‌ها در عرصه طنز تلویزیونی فعال بود و گرچه در آثار سینمایی مثل «نسل سوخته» هم حضور داشت، اما با بازی در سریال‌های مدیری توانست خود را به عنوان یک بازیگر طنز مطرح کند و پس از آن هم سعی کرد خود را در عرصه نگه دارد، هر چند که به پای عطاران یا آقاخانی نرسید، اما می‌ توان گفت در سینما و تلویزیون حرفی برای گفتن دارد.

رابطه جنجالی سیامک انصاری با مهران مدیری

سیامک انصاری در یکی دو سال گذشته بعد از یک دهه نقش کلیدی در پروژه‌ های مهران مدیری از کنار او رفته است. جدایی خودخواسته‌ ای که از فصل‌های پایانی «دورهمی» آغاز شد و بعد از پروژه سینمایی «ساعت ۵عصر» رسما اتفاق افتاده است.

سریال صفر بیست و یک

این سریال که به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی، تصویربرداری فصل نخست آن به پایان رسیده است، این روز‌ها تیزر‌های تلویزیونی‌ اش از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌ رود و مخاطبان سریال‌ های کمدی، بی‌صبرانه منتظرند تا ببینند نخستین دستپخت مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری در مسند کارگردان و و بازیگر چه از آب در می‌ آید.

از آنجا که سریال «صفر بیست‌و‌یک» در فصل‌ های بعدی هم ادامه خواهد داشت و از قضا این سریال از فضایی کاملا شاد و طنز برخوردار است، بسیاری انتظار دارند حس و حال طنز‌های ۹۰ شبی شبکه سوم سیما را برای مخاطبان تداعی کند، از سوی دیگر در شرایطی که مدتی است تلویزیون سریال طنز درخور توجهی را به مخاطبانش ارائه نداده است، وجود ۲ چهره قدیمی کمدی- جواد رضویان و سیامک انصاری- توجه‌ها را به این سریال طنز جلب خواهد کرد.

سریال «صفر بیست‌و‌یک» که قرار است از پنجم آبان‌ماه روی آنتن شبکه ۳ سیما برود ابتدا «نیوجرسی» نام داشت. طبق اعلام رسمی این سریال در ۴ فصل ساخته می‌شود که بتازگی هم مراحل تولید فصل اول آن به پایان رسیده است و قرار است از امشب (پنجم آبان‌ ماه) روی آنتن شبکه سوم سیما برود.

درباره تصویربرداری سریال «صفر بیست‌ویک» به کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری باید گفت تصویربرداری این سریال از ابتدای تابستان امسال با رعایت تمام پروتکل‌ های بهداشتی آغاز شده بود و بزودی با رعایت شرایط کرونایی کشور، پیش‌ تولید فصل دوم آن آغاز می‌ شود.

سیامک انصاری، سیدجواد رضویان، سیاوش طهمورث، امیرحسین رستمی، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی و پادینا کیانی (ایفاگر نقش کودک) از بازیگران این سریال هستند و مهدی فرجی که همزمان تصویربرداری فصل سوم سریال پرمخاطب «نون‌خ ۳» را به همراه سعید آقاخانی در مناطق غرب کشور پشت سر می‌ گذارد به عنوان تهیه‌ کننده فصل نخست این مجموعه، کار تولید را در شرایط سخت کرونایی پشت سر گذاشته است.

سیامک انصاری

جواد رضویان و سیامک انصاری حدود دو دهه است که باهم در پروژه‌ های مختلف سینمایی و تلویزیونی همچون «در حاشیه» ۱ و۲، «شوخی کردم»، «جایزه بزرگ»، «پاورچین»، «زهرمار» همکاری داشته اند.

تیزر مجموعه تلویزیونی صفر بیست و یک به کارگردانی سیدجواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی رونمایی و منتشر شد.

اولین قسمت مجموعه تلویزیونی صفر بیست و یک ۵ آبان از شبکه سوم سیما پخش می‌ شود و در آستانه پخش اولین قسمت، تیزر سریال رونمایی و منتشر شد.

داستان سریال جواد رضویان و سیامک انصاری حول دو باجناق می‌ گردد که روابط دوستانه‌ای با هم ندارند. این دو مرد که در شهرداری کار می‌کنند، برای زمین زدن همدیگر تلاش می‌ کنند و در راستای همین تلاش‌ ها اتفاقات بامزه و بانمکی را رقم می‌ زنند. شعار اصلی این سریال حول محور ضرب‌المثل مشهور «ژیان ماشین نمی‌ شه، باجناق فامیل نمی‌ شه!» می‌ گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه