ازدواج ملیکا شریفی نیا

ازدواج ملیکا شریفی نیا غوغا کرد | ملیکا شریفی نیا در لباس عروسی

ازدواج ملیکا شریفی نیا غوغا کرد | ملیکا شریفی نیا در لباس عروسی
کدخبر : 36027

عکس دیده نشده از ملیکا شریفی نیا در لباس عروس جنجالی شد .

ملیکا شریفی نیا بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است ملیکا شریفی نیا در خانواده هنری به دنیا آمده است ملیکا شریفی نیا سابقه بازی با مادرش در سریال نجلا را نیز دارد . ملیکا شریفی نیا یک خواهر بازیگر نیز دارد . در ادامه عکس دیده نشده از ملیکا شریفی نیا با لباس عروس را در ادامه می بینید . این عکس مربوط به سریال نجلا می باشد

ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا بازیگر جوان کشورمان معتقد است که زندگی معجزه خداست و باید زندگی کرد. وی دختر آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا می باشد و مانند خواهرش در عرصه بازیگری فعالیت دارد اما خواهر بزرگتر وی مهراوه از لحاظ بازیگری از وی باتجربه تر می باشد. پدر و مادر وی سالهاست که جدا شده اند و خانم بازیگر نیز بعد از طلاق به تنهایی زندگی می کند. ملیکا شریفی نیا متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران؛ بازیگر ایرانی است. وی هنرآموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه‌ های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی به‌ طور جدی فعالیت می‌ کند و فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان که هر دو نیز از بازیگران سرشناس هستند می باشد مهراوه شریفی نیا (بازیگر) نیز خواهر بزرگتر وی است. وی در مجموعه آشپزباشی با خواهرش مهراوه همبازی بود.

ملیکا شریفی نیا

خانواده ملیکا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا پدر ملیکا متولد ۲۵ خرداد ماه ۱۳۳۴ در خاتون آباد از روستاهای نزدیک خوراسگان در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون است و آزیتا حاجیان مادر ملیکا متولد ۲۱ دی ۱۳۳۶، تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است.

خانم حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر می باشد و مهراوه شریفی نیا خواهر وی متولد ۲۹ فروردین۱۳۶۱  تهران در بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.

ملیکا شریفی نیا

ملیکا تاکنون موفق به دریافت جوایز جشنواره نیز بوده و به عنوان نقش مکمل زن برای بازی در فیلم اشباح دیپلم افتخار کسب کرده است. شریفی نیا کارنامه هنری پرباری دارد و به همراه خواهرش یکی از پرکارترین بازیگران سینما و تلویزیون هستند.

از آثار او می توان به خرگیوش، عشق نیکان خواب‌ زده‌ها ، دایره زنگی ، مهمان مامان ،میکس ابر و آفتاب ، آرایش مرگ ، اشک و لبخند ،دایان باخ، ….. و در سریال هایی چون حالت خاص، خانهٔ اجاره‌ای ، خروس، نون و آشپزباشی، شمس‌ العماره ، داستان‌ های نوروز ، دلدادگان و تازه ترین کار وی مجموعه طنز کتونی زرنگی می باشد.

ملیکا شریفی نیا

ازدواج و طلاق ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا خیلی زود ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوست. او بر خلاف خواهر بزرگ تر خود مهراوه شریفی‌ نیا خیلی زود عاشق شد و زمانی که حدود ۲۱ سال سن داشت، یعنی در ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶ با امیر رضا طلاچیان ازدواج کرد و از هم جدا شده اند.

ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی‌نیا: ازدواج کردم، ولی جدا شدم

ملیکا شریفی نیا که مهمان برنامه دورهمی بود، گفت: از بچگی ازدواج را دوست داشتم و این کار را انجام دادم، ولی نتیجه‌ ای که می خواستم حاصل نشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه