شهره لرستانی

شهره لرستانی در جشن تغییر جنسیت | خوشحالی مازیار لرستانی در کنار بازیگران زن سینما

شهره لرستانی در جشن تغییر جنسیت | خوشحالی مازیار لرستانی در کنار بازیگران زن سینما
کدخبر : 36075

تصویری از شهره یا همان مازیار لرستانی در کنار بزیگران زن منتشر شد که حاشیه ساخت.

خبر تغییر جنسیت شهره لرستانی به سرعت وایرال شد. شهره لرستانی نام مازیار را برای خود انتخاب کرد. شهره لرستانی، بازیگر پیشکسوت با تغییر جنسیت خود در روزهای اخیر خبرساز شده است درباره حواشی این اتفاق توضیحات جدیدی ارائه کرد.

شهره لرستانی

شهره لرستانی در چند وقت اخیر خبر از تغییر جنسیت خود داد و حال این هنرمند با پوششی کاملا مردانه در جامعه حضور می یابد که حواشی زیادی بدنبال داشته است و خبر ازدواج او یکی از این اخبار داغ این روزها در فضای مجازی بوده است

مازیار لرستانی با انتشار عکسی درباره شایعات ازدواجش و همسر و فرزندان و مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرامش به شایعات پایان داد و نوشت: «تمام اقدامات من برای تطبیق جنسیت، قانونی و شرعی است. من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام .. چون اساسا شرایطش رو نداشتم. شروع این تغییرات به سال‌ها پیش برمی‌گردد و اصلا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیکل درمانم و تغییرات، زمان بر هستند. من فرزند این آب و خاکم و با آبرو در همین جامعه و کنار همین مردم شریف زندگی و کار می کنم و لازم میدانم مراتب قدردانی خود را از صیانت صدا و سیما و حراست وزارت ارشاد و قوه قضاییه امور حسبی ،سازمان پزشکی قانونی و …. اعلام کنم.»
شهره لرستانی

تصویری از شهره یا همان مازیار لرستانی در کنار بزیگران زن منتشر شد که حاشیه ساخت.

چند توضیح ضروری (برای دفع شایـعات):

اول اینکه : من هرگز جلای وطن نکردم و ایران سرزمین پدری و مادری من است تا ابد الاباد …..

دوم : تمام اقدامات من برای تطبـ یق جنـسیت، قانـونی و شرعی است.

سوم: من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام ..چون اساسا شرایـطش رو نداشتم.

چهارم ؛ شروع این تغییرات به سالها پیش برمی گردد و اصلا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیـکل درمانم و تغییرات، زمان بر هستند.

پنجم :من فرزند این آب و خاکم و با آبرو در همین جامـعه و کنار همین مردم شـریف زندگی و کار می کنم.

و لازم میدانم مراتب قدردانی خود را از صیانت صدا و سیما و حـ راست وزارت ارشـ‌اد و قـ‌وه قـ‌ضایـیه امور حسـبی ،سـ‌ازمان پزشـ‌کی قانـونی و …. اعلام کنم.

شهره لرستانی

ششم: لطفا به شایـ‌عات و پیـج های فیـ‌ک توجه نکنید.

هفتم : عید بزرگ مردی و جوانمـردی و آقایی و لوطی گری و مرام و معرفت به همه مبارک..امیـر المـومنین یارتون..این تصویر از کودکی در اتاق من بوده است. 

تغییر جنسیت شهره لرستانی و مشکلی که برای شهره سلطانی رخ داد

ویدیو های زیادی در فضای مجازی از شهره لرستانی(مازیار) که در جدیدترین پست اینستاگرام خود، از تغییر جنسیت و نام خود خبر داد، دست به دست می شود و بسیاری از مردم و هنرمندان به این خانم بازیگر تبریک گفته و کار او را قابل احترام دانسته اند اما برخی از مخاطبان و طرفداران بازیگر سریال خوشنام خواهان توضیح بیشتر درباره تغییر جنسیت او هستند و برای پرسیدن سؤال هایشان به دایرکت او مراجعه می کنند. وایرال شدن این اخبار در فضای مجازی و ماجرای تغییر جنسیت شهره لرستانی برای همکار بازیگر او نیز درد سر شده است تا جایی که خانم بازیگر از رفتار مردم در استوری اینستاگرامش گله کرد.

شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون که همیشه نامش با شهره لرستانی به دلیل تشابه اشتباه گرفته می شود، دیروز با گذاشتن یک استوری در صفحه اینستاگرام خود از انبوه پیام کاربران به دایرکت خود گله کرد. 

شهره لرستانی

شهره لرستانی از ابتلای خود به بیماری آسم خبر داد

شهره لرستانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که این روزها با سریال باخانمان در نقش حوریه، هنرنمایی می کند، به دلیل کار در فیلم سینمایی «عروسی سیندرلا» به بیماری مبتلا شد.

این بانوی هنرمند با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از ابتلا به این بیماری داد.

بیماری شهره لرستانی

شهره لرستانی با انتشار تصویر زیر در پیج اینستاگرام خود نوشت:

متاسفانه به بیماری آسم دچار شدم....

قرار گرفتن در فضاهای سرد برای فیلمبرداری، بوی سیگار آدمها در فضای بسته، بوهای تند، وزن زیاد.... واز همه مهمتر آلودگی هوا...،دست بدست هم داد و مرا درگیر بیماری آسم کرد.

تحت درمانم تا بتوانم بدرستی نفس بکشم و حالت خفگی شبانگاهی ام درست شود. و خود را برای عمل اسلیو معده، که مدتی پیش قرار بود انجام شود، آماده کنم. محتاج دعای خیر شما عزیزان هستم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه