فروش فوق العاده ایران خودرو | فروش فوری محصولات ایران خودرو | قیمت محصولات ایران خودرو

مژده فوری به متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو | با این روش سریع خودرو برنده شوید

مژده فوری به متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو | با این روش سریع خودرو برنده شوید
کدخبر : 36262

جزئیات جدید از فروش فوق العاده ایران خودرو را در این صفحه می خوانید .

به گزارش رصداقتصادی : فروش فوق العاده ایران خودرو حرف و حدیث های زیادی داشت . فروش فوق العاده ایران خودرو در هر نوبت متقاضیان زیادی داشته است . در ادامه جزئیاتی از خبر خوب برای متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو را می خوانید . در ادامه جزئیات کامل فروش فوق العاده ایران خودرو را می خوانید .

فرایند قرعه‌کشی برای تعدادی از خودروها به ویژه محصولات سایپا حذف شده است. چندی پیش اعلام شد دو شرط اصلی ثبت‌نام در طرح‌های فروش خودرو برای این محصولات اعمال نمی‌شود. حالا هم سخنگوی وزارت صمت بر حذف تدریجی این شروط تاکید کرده است.

وزارت صمت بر حذف قرعه‌کشی برای فروش خودرو تاکید دارد. سکاندار این وزارتخانه نیز چندی پیش بار دیگر از این موضوع سخن گفت اما تاریخ دقیقی را برای آن اعلام نکرد و گفت که حذف قرعه‌کشی بسته به شرایط و تدریجی خواهد بود.

پس از آنکه در اواخر تیر دومین مرحله ثبت‌نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برگزار شد، وزارت صمت اعلام کرد همه افرادی که محصولات سایپا را انتخاب کرده‌اند، به غیر از دو محصول برنده محسوب می‌شوند. در واقع قرعه‌کشی برای دیگر محصولات سایپا حذف شد.

فروش فوق العاده ایران خودرو

حذف ۲ شرط اصلی طرح‌های قرعه‌کشی خودرو

در همان زمان سایپا نیز اعلام کرد در فروش بدون قرعه‌کشی محصولات این شرکت، دو شرط اصلی در طرح‌هایی که همراه با قرعه‌کشی اجرا می‌شوند، حذف شده است.

در واقع در این طرح فروش بدون قرعه‌کشی دو شرط مهم وجود نداشت:

۱- محدودیت عدم خرید طی ۴۸ ماه گذشته: در طرح‌های همراه با قرعه‌کشی خودروسازان، حداقل فاصله مجاز از آخرین خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) ۴۸ ماه است. اما در فروش بدون قرعه‌کشی این محدودیت حذف شده است.

۲- محدودیت پلاک فعال انتظامی: همچنین در دیگر طرح‌های خودروسازان، ثبت‌نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع است. در طرح فروش بدون قرعه‌کشی خودرو، این شرط هم وجود ندارد.

در طرح‌های بدون قرعه‌کشی، ثبت‌نام از متقاضیان تا زمان اتمام ظرفیت فروش ادامه دارد و به همه افرادی که ثبت‌نام کرده باشند، خودروی مورد نظر تعلق می‌گیرد.

 

حذف تدریجی شروط از طرح‌های بدون قرعه‌کشی

حالا سخنگوی وزارت صمت اعلام کرده است که این دو شرط به تدریج از همه طرح‌های فروش بدون قرعه‌کشی خودرو حذف می‌شود. آنگونه که ایسنا گزارش داده، امید قالیباف در ویدئویی که از خود منتشر کرده، توضیح داده است: پس از سه سال، مقرر شده است برای طرح‌ فروش خودروهایی که از شمول قرعه‌کشی خارج شده (و خودروهایی که به‌تدریج خارج می‌شوند)، محدودیت‌هایی که پیش از این اعمال می‌شدند، کنار گذاشته شود.

این بدین معناست که بطور مثال فردی که قصد خرید کوییک R (که اخیرا از چرخه قرعه‌کشی خارج شده است)، به‌جای بازار آزاد از خود شرکت‌ خودروساز خرید خود را بدون آنکه محدودیت پلاک انتظامی فعال، عدم خرید ۴۸ ماهه از دو خودروساز بزرگ و… مانع شود، انجام دهد.

وی با بیان اینکه این اقدام به زودی اجرا خواهد شد، گفت: مزیت این تصمیم جدید این است که به‌جای آنکه حجم عمده تقاضا به سمت بازار باشد و منجر به افزایش قیمت شود، به سمت خرید از شرکت خودروساز حرکت می‌کند و نیازش تامین می‌شود؛ این موضوع باعث خواهد شد قیمت‌ها در بازار آزاد بیش‌تر کاهش پیدا کنند.

 

قیمت ۲۳ محصول ایران‌خودرو برای مرداد اعلام شد + جدول

قیمت ۲۳ محصول ایران‌خودرو برای مرداد ۱۴۰۱ اعلام شد که نسبت به ماه قبل تغییری نداشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، گروه صنعتی ایران‌خودرو قیمت 23 محصول خود برای مرداد 1401 را اعلام کرد.

قیمت محصولات این شرکت در مرداد 1401 نسبت به ماه قبل تغییر محسوسی نداشته است.

در این لیست، پژو206 تیپ3 سقف‌شیشه‌ای با قیمت 181 میلیون و 361 هزار تومان قیمت خورده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه