سارا و نیکا |‌ ازدواج سارا و نیکا |‌ همسران سارا و نیکا

جشن تولد لاکچری سارا و نیکا در کشتی فوق لاکچری | بریز و بپاش دوست میلیاردر برای سارا و نیکا

جشن تولد لاکچری سارا و نیکا در کشتی فوق لاکچری | بریز و بپاش دوست میلیاردر برای سارا و نیکا
کدخبر : 36337

جشن تولد سارا و نیکا در اینستاگرام غوغا به پا کرد .

سارا و نیکا چند روز پیش تولدشان بود و با تبریک بازیگران سریال پایتخت روبرو شدند . سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت هستند که در ۵ فصل این سریال حضور داشتند . حواشی سارا و نیکا به بازی آن ها در سریال پایتخت پایان داد . سریال پایتخت در آخرین فصل بدون سارا و نیکا روی آنتن رفت . در ادامه عکس جدید سارا و نیکا در کشتی به مناسبت تولدش منتشر کرد را مشاهده می کنید . سارا و نیکا پیش از این عکسی از بریز و بپاش دوستشان برای تولد آن ها نیز استوری کیکی را منتشر کرد . 

سارا و نیکا

 زندگینامه سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

سارا و نیکا

اولین بازی

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

 

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

سارا و نیکا

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

 

شهرت

شهرت این دوقلوها از فصل دوم و بخصوص فصل سوم در نوروز 1393 کم کم شروع شد و حالا در نقش سارا و نیکی فرزندان نقی معمولی مشهور هستند آنها در هر شش فصل این سریال حضور دارند

سارا و نیکا

پدر فوتبالیست

پدر سارا و نیکا به مدت 15 سال در لیگ جوانان فوتبال و در تیم های عقاب و راه آهن بازی می کرد تا اینکه بخاطر حادثه ای دیگر نتوانست ادامه دهد

 

مهاجرت به سوئد

خانواده فرقانی اصل، پس از پایان فصل دوم پایتخت در سال 1392 به جهت تحصیل دوقلو ها عازم کشور سوئد شدند تا این بچه ها آنجا به تحصیلات خود ادامه دهد

 

بازی فقط در پایتخت

مادر خواهران دوقلو : راستش باخانم غفوری (تهیه کننده) و آقای مقدم قرار گذاشتیم هرسال که سریال پایتخت ساخته بشه سارا و نیکا را بیاوریم ایران تا بازی کنند و تمایلی به حضور آنها در آثار دیگری نداریم

 

فقط درس

فعلا نمی خواهیم بچه ها بازیگر شوند زیرا الان در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در سریال پایتخت برایشان کافی است

 

شهرت

سری اول سریال پایتخت در نوروز 90 از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های دو – سه و چهارم این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر با پایتخت بود. در این سریال سارا و نیکی نقش فرزندان نقی معمولی را بازی می کنند.

سارا و نیکا

خانواده و مهاجرت

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.

 

بازی فقط در پایتخت

مادر سارا و نیکا :راستش باخانم غفوری (تهیه کننده) و آقای مقدم قرار گذاشتیم هرسال که سریال پایتخت ساخته بشه سارا ونیکا را بیاوریم ایران تا بازی کنند و بعد به سوئد بازگردند.

 

فقط درس

فعلا نمی خواهیم بچه ها بازیگر شوند زیرا الان در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در پایتخت برایشان کافی است.

 

ازدواج سارا و نیکا فرقانی اصل در سریال پایتخت 5

سارا و نیکا در طول این سال ها و ساخت مجموعه های پایتخت روز به روز نقش شان پر رنگ تر شده است اگر چه در سریال پایتخت یک دیالوگ های آنها بسیار کوتاه و تک کلمه ای بود ولی با بزرگ شدن دوقلو ها نویسندگان با فراغ بال برای آنها متن می نویسند. به طوری که در پایتخت 3 اسم رستوران هما و عمه فهیمه رستوران سارونیکا بود که بخشی از داستان را به خود اختصاص داده بود.

اما با حضور سارا و نیکا در سریال پایتخت 5 بخش زیادتری از بار داستان به آنها اختصاص پیدا کرده است تا آنجایی که هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سکانسی از این سریال از ارسطو می خواهد که سارا و نیکا را برای برادرانش رحمان و رحیم از نقی خواستگاری کند. و این خود نویدی برای پر رنگ تر شدن حضور سارا و نیکا در پایتخت 5 است یا در قسمت اول سریال سارا و نیکا عمه خودشان را که در مجلس ختم بهبود حالش بعد شده است به درمانگاه می برند!

 

نخستین سری سریال پایتخت، سال 90 از تلویزیون به نمایش درآمد و با چنان استقبالی روبه رو شد که سیروس مقدم قصد داشت سری دوم آن را برای نوروز 91 بسازد، اما به دلایل مختلف این امر میسر نشد و پایتخت 2 امسال در ایام عید به تماشاگران شبکه یک ارائه شد. حالانوبت به پایتخت 3 رسیده و عوامل این سریال هم اکنون در حال فیلمبرداری هستند تا آن را برای نوروز آماده سازند. یکی از بازیگران محبوب سریال پایتخت سارا و نیکا هستند که در ادامه عکسهایی از آنها را در کنار پدر و مادر واقعیشان مشاهده میکنید.

 

انتخاب بازیگران پایتخت 7 در هاله ای از ابهام

سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری، یکی از سریال های دنباله دار و پرطرفدار تلویزیون است که تابحال شش فصل موفق را پشت سر گذاشته است.

خبرهایی از ساخت فصل هفتم سریال پایتخت و آغاز پیش تولید این سریال به گوش میرسد که با اتفاقاتی جدید در انتخاب بازیگران همراه است.

 

بازگشت بابا پنجعلی و حذف سارا و نیکا از پایتخت 7

خبرهای مربوط به ساخت پایتخت 7 در حد احتمال است و هنوز اخبار رسمی از این مجموعه تلویزیونی منتشر نشده است.

 

بازیگران سریال پایتخت

در خبرهای مربوط به فصل هفتم سریال پایتخت، به بازگشت بابا پنجعلی به این سریال و حذف سارا و نیکا به دلیل حواشی چند وقت اخیر آنها در فضای مجازی اشاره هایی شده است که باید منتظر رد یا تایید این احتمالات از سوی عوامل پایتخت ماند.

مهران احمدی بازیگر نقش بهبود که فصل گذشته به این سریال بازگشت هم در یک گفتگو از ساخت پایتخت 7 اظهار بی اطلاعی کرد و عنوان کرد که اگر خبری هم از ساخت این سریال باشد من در جریان نیستم و شاید اصلا در پایتخت 7 حضور نداشته باشم. 

 

سارا و نیکا | عکس های سارا و نیکا فرقانی در سوئد

سارا و نیکا فرقانی دوقلوهای نقی معمولی در سریال پایتخت 3 که در کشور سوئد زندگی میکنند از تمایلشان برای حضور در سری چهارم این سریال پرمخاطب خبر دادند.

نسرین جلیلی مادر "نیکا و سارا فرقانی" که نقش فرزندان نقی سریال "پایتخت" را بازی می کنند، گفت:  امیدوارم سارا و نیکا با بازی در سریال "پایتخت" که در خارج از کشور هم بیننده های زیادی دارد سفیر هنری باشند و از طریق این سریال فرهنگ و خانواده ایرانی را به زیبایی به مردم دیگر کشورها معرفی کنند.

 

سارا و نیکا در کنار مادرشان

جلیلی با اشاره به علاقمندی بچه ها برای همراهی با "پایتخت 3" هم گفت:اتفاق جالبی که در کنار سریال "پایتخت 1" افتاد این بود که صمیمت واقعی بین اعضای سازنده سریال برقرار شد و بچه ها با تمام عوامل و بازیگرها ارتباط خوب و صمیمی داشتند و من هم دلم نیامد بچه ها با این تیم همراه نشوند بخصوص اینکه سریالی است که خودم هم آن را دوست دارم.

 

سارا و نیکا در سوئد

مادر سارا و نیکا درباره تمایلش برای بازیگری دخترانش در فیلم یا سریالهای دیگر هم گفت:فعلا نمی خواهم بچه ها بازیگر شوند زیرا الان در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در "پایتخت" برایشان کافی است.

 

وی درباره اینکه اگر "پایتخت 4" ساخته شود سارا و نیکا هم در آن حضور خواهند داشت یا خیر گفت:احتمالا بله.

 

وی همچنین از استقبال خوب ایرانیان خارج از کشور از سریالهای ایرانی خبرداد و گفت:نه تنها "پایتخت"، بلکه سریال های ایرانی در کشورهای دیگر از جمله سوئد که محل زندگی ماست، طرفداران زیادی دارد.

 

سارا و نیکا در کنار محسن تنابنده

دوقلوهای سریال پایتخت گفته اند:دوست داریم اگر 'پایتخت 4' هم ساخته شود از سوئد به ایران برگردیم و در آن بازی کنیم. سریال نوروزی امسال را بیشتر دوست داشتیم.

نیکا فرقانی در این رابطه گفت:دوست دارم اگر "پایتخت 4" هم ساخته شود از خارج از کشور به ایران برگردم و در آن بازی کنم.

وی که 9 سال دارد، درباره اینکه بازی در این سریال لطمه ای به درس او وارد می کند یا خیر؟ گفت:روزهایی که کار نداریم، درس هم می خوانیم.

سارا خواهر دوقلوی نیکا هم درباره تفاوت "پایتخت 3" با سری قبل نیز گفت:سریال نوروز امسال از "پایتخت 2" خنده دار تر بود، بخصوص اینکه ارسطو در این سری، ازدواج هم می کند

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه