الهام حمیدی |‌ ازدواج الهام حمیدی |‌ عشق الهام حمیدی

سیاه پوشان الهام حمیدی در اینستاگرام |‌ عزاداری الهام حمیدی اینستاگرام را ترکاند

سیاه پوشان الهام حمیدی در اینستاگرام |‌ عزاداری الهام حمیدی اینستاگرام را ترکاند
کدخبر : 36348

عکس جدید و دیده نشده از الهام حمیدی با لباس سیاه در اینستاگرام خبرساز شد .

الهام حمیدی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . الهام حمیدی در سریال های تاریخی زیادی نیز ایفای نقش کرده است . او در اینستاگرام به مناسبت محرم عکسی با رخت سیاه منتشر کرد . الهام حمیدی از بازیگران باتجربه ای است که بالای ۱۵ سال سابقه کار در سینما و تلوزیون را دارد . در ادامه عکس الهام حمیدی را مشاهده می کنید . 

الهام حمیدی

زندگی شخصی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

 

الهام حمیدی در دوران کودکی

الهام حمیدی با نام اصلی «نوشین» در خانواده ای هنری به دنیا آمد. مادر الهام حمیدی خانه‌دار و پدرش با اینکه کارمند بود در جوانی از بازیگران تئاتر و عموی پدرش نیز گوینده رادیو بود. او دارای دو برادر کوچکتر از خود می باشد.

الهام حمیدی

ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی قبل از ورود به عرصه بازیگری در سال 1376 در 20 سالگی ازدواج کرد اما این رابطه منجر به طلاق شد. خانم بازیگر بعد از سال ها دوباره ازدواج کرد. سیزدهمین روز از بهمن ماه 97 بود که الهام حمیدی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری از ازدواجش به روز کرد و چند ماه بعد در آخرین روز از فروردین ماه 98 مراسم ازدواج این بانوی هنرمند برگزار شد.

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی است و فعالیتی در عرصه هنری ندارد.

الهام حمیدی

فرزندان الهام حمیدی

12 خردادماه سال 99 بود که الهام حمیدی با انتشار پستی خبر از تولد پسرش بنام «الوین» داد و برای اولین بار مادر شدن را تجربه کرد. این بانوی هنرمند به فاصله یک سال و پنج ماه صاحب فرزند دیگری شد. فرزند دوم ایشان یک دختر به نام ماهلین است که در روز 22 مهر 1400 چشم به جهان گشود.

 

علاقمندی ها و حواشی زندگی الهام حمیدی

الهام حمیدی نه تنها در عرصه بازیگری توانمند است بلکه آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد. از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزت ا… انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد.

او از میان خوانندگان طرفدار صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است.

 

بازیگری از 7 سالگی

اولین بار سال 1363 وقتی 7 ساله بود با تئاتر بازیگری را تجربه کرد و توانست جایزه اول منطقه را نیز بگیرید

بعد از 16 سال دوری از هنر سال 1379 وقتی 23 ساله بود به کلاس بازیگری رفت و از آنجا برای بازی در سریال «طنز معجزه ازدواج» بکاگردانی علیرضا خمسه معرفی شد

الهام حمیدی

از سینما تا شهرت در تلویزیون

بازی در سینما را سال 1380 با فیلم «دنیا» تجربه کرد اما شروع شهرت وی با سریال پرمخاطب «مسافری از هند» به کارگردان قاسم جعفری در سال 1382 بود

در این مجموعه شیلا خداداد ، حمید گودرزی و سروش گودرزی و بهنوش طباطبایی هم به اوج شهرت رسیدند

 

اولین جایزه

خانم بازیگر در سال 83 وقتی 27 ساله بود بخاطر بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک» تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از خانه سینما گرفت

 

بازی های درخشان

بازی زیبای او در سریال «زیر تیغ» در سال 1385 و نقش بیاد ماندنی اش در سریال «یوسف پیامبر» در نقش همسر یوزراسیف سال 87 او را محبوب تر از گذشته کرد

 

ورشکستگی

دوره‌ ای تصمیم گرفتم برای ایجاد یک حاشیه امن اقتصادی کار مزون لباس را شروع کنم اما از آنجا که ‌آدم بدشانسی هستم به محض ورودم دلار سه‌ برابر شد

با این افزایش قیمت دلار و ارزش متحمل ضرر مالی و ورشکستگی شدم

 

الهام حمیدی / عکس از پریسا جعفری

الهام حمیدی آراستگی و مراقبت از خود را جزء باید های زندگی‌ دانسته و معتقد است چهره سرمایه یک بازیگر است و مرد و زن هم ندارد و برای حفظ این سرمایه باید تلاش کرد اما مخالف عمل‌ های زیبایی بوده و کارهای مراقبتی را برای حفظ شادابی پوست انجام می دهد.

خانم بازیگر بسیاری از کارهای هنری از نقاشی و کارهای دستی گرفته را گاهی تفننی و گاهی حرفه‌ ای دنبال کرده‌ است. الهام حمیدی در سالها قبل کار مزون لباس را شروع نمود اما با این افزایش قیمت دلار متحمل ضرر مالی و ورشکستگی شده است.

 

آغاز فعالیت هنری الهام حمیدی

الهام حمیدی اولین بار بازیگری را در سال 1363 وقتی 7 ساله بود با تئاتر تجربه کرد و توانست جایزه اول منطقه را نیز بگیرد. او یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در آوایی در گلستان آقای رامین لباسچی انتخاب شد.

 

شهرت الهام حمیدی در تلویزیون

شروع شهرت الهام حمیدی در تلویزیون با سریال پرمخاطب «مسافری از هند» به کارگردان قاسم جعفری در سال 1382 بود. بازی زیبای الهام حمیدی در سریال زیر تیغ، یوسف پیامبر و شوق پرواز، او را در میان مخاطبان تلویزیون محبوب تر از گذشته کرد.

 

بچه های ابدی مهمان تلویزیون میشود

فیلم سینمایی بچه های ابدی به کارگردانی و تهیه کنندگی پوران درخشنده سال 85 ساخته شد و در سینماهای کشور به نمایش درآمد.

این فیلم سینمایی که برای اولین بار در بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد با استقبال خوبی مواجه شد و بعد از گذشت حدود 14 سال از ساخت روی آنتن تلویزیون میرود.

 

زمان پخش فیلم بچه های ابدی از تلویزیون

فیلم بچه های ابدی امروز پنجشنبه 27 شهریورماه ساعت 17:45 روی آنتن شبکه امید میرود.

 

شهاب حسینی و الهام حمیدی

بچه های ابدی یکی از آثار متفاوت کارنامه هنری پوران درخشنده و هشتمین فیلم بلند سینمایی او است که برای حضور در بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر ساخته شد و پانته آ بهرام برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

 

الهام حمیدی و زیباترین مدل مانتو و مدل پالتوهای بازیگران زن ایرانی

در ادامه سری مدل مانتو و پالتوهای بازیگران زن ایرانی امروز قرعه به نام الهام حمیدی افتاد تا مجموعه ای از زیباترین و شیکترین مدل مانتو هایش را در دنیای مد نمناک ببینیم.مدل مانتوهای الهام حمیدی یکی از متنوع ترین بخش های مدل مانتوهای ما خواهد بود چرا که خانم بازیگر علاقه ی بسیاری به ست کردن و پشویدن مانتوهای مجلسی مد روز دارد. مانتوهایی با خرج کارهای شیک و مدل هایی اکثرا مجلسی.الهام حمیدی در جشنواره ها و مراسم مختلف حضور داشته است که یکی از اصلی ترین فرصت برای دیده شدن نوع تیپ و پوشش او همین فرش قرمزهای این مراسم است. گشتی در عکس های منتشر شده از الهام حمیدی در جشنواره های فیلم فجر و نمایشگاههای مختلف با موضوع مد و .. داشتیم که نتیجه این شد.

الهام حمیدی روی فرش قرمز جشنواره فیلم فجر سال گذشته مانتویی با طراحی ساده اما رنگ بنید زیبا بر تن داشت. رنگ بندی این مانتو به دلیل استفاده از یک لباس بلند مشکی در زیر مانتو جلوه بیشتری به خود گرفت.

 

مانتوی الهام حمیدی در جشنواره فیلم فجر

 مانتوی سفید مشکی الهام حمیدی در یکی از جشنواره های مد طراحی و دیزاین فوق العاده زیبا داشت و یکی از پرطرفدارترین مدل مانتوهای مجلسی در بین خانم های ایرانی شد. یراق دوزی های انجام شده روی تنه و آستین این مانتو ایده ی معرکه برای تکمیل زیبای این مانتو بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه