احسان علیخانی | ازدواج احسان علیخانی | همسر احسان علیخانی

همسر خیالی احسان علیخانی کیست ؟ | خانم دکتر از کی با احسان علیخانی ازدواج کرد ؟

همسر خیالی احسان علیخانی کیست ؟ | خانم دکتر از کی با احسان علیخانی ازدواج کرد ؟
کدخبر : 36435

ماجرای ازدواج احسان علیخانی چند وقتی است سوژه پیج های زرد اینستاگرامی شده است .

احسان علیخانی مجری باسابقه صداوسیما می باشد . احسان علیخانی در این سال ها تلاش های زیادی در جذب مخاطب در صداوسیما داشته است . احسان علیخانی در سینما نیز سابقه تهیه کنندگی را نیز دارد او با فیلم های خود در جشنواره فیلم فجر سابقه دریافت جایزه را نیز دارد . 

شایعات زیادی در مورد ازدواج احسان علیخانی نیز مطرح شده است . در پیج های اینستاگرامی که رسالتشان ایجاد شایعات مختلف است در مورد ازدواج احسان علیخانی با یک دکتر دندانپزشک شایعاتی را مطرح کردند اما هیچکدام واقعیت نداشته است و فقط حواشی زیادی پیرامون زندگی خصوصی این هنرمند به وجود آورده است . در ادامه چند عکس از احسان علیخانی و چکیده بیوگرافی این مجری را می خوانید . 

احسان علیخانی

زندگی شخصی احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری، تهیه کننده و کارگردان متولد 15 آبان 1361 در تهران است. 

احسان علیخانی

احسان علیخانی در دوران کودکی

مادرش طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدر او حسین علیخانی می باشد که از یکدیگر جدا شده اند. او فرزند آخر خانواده بوده و دارای دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود می باشد که همگی ازدواج کرده اند.

علیخانی در برنامه ای از ماه عسل در مقابل اصرار مهمان خود که پدر و مادرش در سیزده سالگی جدا شده بودند در مورد اینکه وی را درک نمی کند گفت :

خیلی دوست ندارم در مورد زندگی شخصی خودم صحبت کنم اما من خیلی شبیه تو بودم، تو آن سیزده سال رو دیدی، من اون سیزده سال را هم ندیدم.

احسان علیخانی

مصاحبه

مادر من خیلی اوقات به من انتقاد دارد. بعضی مواقع زنگ می زند می گوید این چی بود روی آنتن گفتی؟ در کل آدم باید به یک جایی برسد که بتواند برگردد و مسیرش را با افتخار نگاه کند. من یک وقتایی برمی گردم و بعضی از برنامه‌هایم را نگاه می کنم عصبی می شوم. دلم می خواهد فریاد بزنم از فرط عصبانیت.

احسان علیخانی در تازه ترین گفتگویش از عموی شهیدش سخن گفته؛ عمویی که قهرمان دوران کودکی او بود و او تاکنون درباره او سخن نگفته بود چون کسی در این باره از او نپرسیده بود!..گفت‌وگوی روزنامه «تماشا»با وی در نتیجه ۲ ساعت پرسش و پاسخی است که تا به حال این مجری به آنها جواب نداده از اتفاقات ۹۱ تا سینما، موسیقی و حتی فوتبال.

اما باید اعتراف کرد که با احسان علیخانی گفت‌وگو کردن یکی از آن کارهای سخت شغل ماست؛ چون روبه‌روی کسی قرار می‌گیری که با تکیه بر حرفه‌اش استاد طفره رفتن و بحث را به بهترین شکل عوض کردن است ولی خب شاید اگر این گفت‌وگو تصویری انجام می شد برای اولین بار علیخانی خودش میهمان یک تاک شو بود و «صندلی داغ»‌ای از آب درمی آمد که دیدنی بود. به هرشکل هرچند که در گفت‌وگوی مکتوب نمی شود کنش ها و اتفاقات حاشیه‌ای یک مصاحبه را منعکس کرد اما سعی کردیم تمام حرفهای او را پیاده کنیم تا چیزی از قلم نیفتد..

این تصادف همون تصادفی هستش که ما در همون زمان گفتیم که خدا روشکر احسان علیخانی حالش خوبه..اگه به ارشیو سایت سری بزنید میتونید حتما پیدا کنید که ما اطلاع دادیم حالشون خوبه..

*با توجه به حاشیه‌هایی که در سال ۹۱ برایت اتفاق افتاد تصور اغلب افراد این است که سال گذشته برای احسان علیخانی سال خوبی نبوده، اما دوست داریم نظر خودت را درباره ۹۱ بدانیم.

به نظرم تجربه خوبی بود؛ یک سال پراز فراز و نشیب. هم برایم تلخی داشت و هم شیرینی. همه چیز باهم بود اما اگر بخواهم کلی بگویم بسنده می‌کنم به این جمله که ۹۱ برایم تجربه شگرفی بود. ضمن اینکه برای من حکم رسیدن به یک پاگرد را داشت؛ منظورم رسیدن به مرز ۳۰سالگی است. یک سرفصل در زندگیم بود.

احسان علیخانی

*تصور می کنم در ۹۱ به جای یک سال چندسال بزرگ شدی؛ نه؟

این حرف را قبول دارم. وقتی خودم را مرور می‌کنم می بینیم این حرف، حرف درستی است. در دهه قبلی زندگی‌ام سال به سال جلو رفتم اما در سال گذشته انگار پرش چندساله داشتم. به یکباره مسیر عوض شد. بگذار یک داستانی را اولین بار اینجا تعریف کنم. من سال گذشته یک تصادف وحشتناک داشتم، ماشینم تقریباً له شد و آن با جرثقیل بردند. تقریباً ساعت ۲ شب یک آژانس گرفتم که خانه بروم. یک پسر دهه هفتادی من را سوار کرد. از فرط عصبانیت کفشم را درآورده بودم و چهارزانو روی صندلی نشستم!

 

*راننده تو را شناخت؟

آره و تعجب کرد و گفت شما چرا اینقدر حالتان بد است؟ ماجرا را برایش تعریف کردم و گفت: « می‌خواید یه چیزی پلی کنم حالتون خوب شه؟ » قبول کردم و دوسه تا قطعه برایم گذاشت که همه آنها شعر بود.

من واقعا حالم خوب شد از شنیدن آن شعرها. از آنجایی که این قطعات در فلش او بود نمی‌توانست آن فلش را به من بدهد و به همین دلیل گفتم: «بریم باهم دور بزنیم. ». اصلا حاضر نبودم بروم خانه؛ اینقدر که این آدم حال من را خوب کرد. بعد که رسیدم خانه مطمئن بودم به خاطر آن اتفاق بد تا مدتی ماشین نخواهم خرید.

 

*چطور با یک پسر دهه هفتادی توانستی اینقدر ارتباط بگیری؟

من در مصاحبت با او فهمیدم که خیلی بیشتر از سنش می فهمد. یک آدم فوق‌العاده باسواد و باهوش در زمینه ارتباطات بود و خب ما حرفهای زیادی برای گفتن داشتیم. یک سوال تا حالا دقت کردی که متعلق به هرنسلی باشی وقتی در مقابل نسل دیگری قرار می‌گیری می‌گویی دهه ما نسل سوخته است و کلی غر می زنی؟ !

 

تحصیلات احسان علیخانی

احسان علیخانی سال 1379 با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شد و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد. او از همان مقطع پیش دانشگاهی علاقمند به بازیگری و کارگردانی بوده اما با مشورت به این نتیجه رسیده که به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کند.

احسان علیخانی زمان انتخاب رشته بین حقوق و مدیریت مردد بود اما در همان زمان با رفتن به دادگاه و قدم زدن در راهروهای آن به این نتیجه رسید که رشته مدیریت بازرگانی را انتخاب نماید.

 

ازدواج احسان علیخانی

شایعات زیادی در مورد همسر احسان علیخانی در فضای مجازی به گوش می رسد اما او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و انتشار عکس های مختلف با نام همسر وی صحت ندارد.

 

ناگفته هایی از زندگی احسان علیخانی

احسان علیخانی از دوستان نزدیک مرحوم پاشایی (خواننده) بود و اولین نفری بود که بعد از فوت مرتضی پاشایی به‌صورت تلفنی روی خط برنامه گلخانه آمد و این خبر را اعلام کرد. او در میان هنرمندان به بازیگری رضا کیانیان و پرویز پرستویی علاقمند است.

احسان علیخانی یکی از طرفداران دو آتیشه تیم پرسپولیس است، او در دوران دبیرستان 1/5 سال در تیم نوجوانان پرسپولیس تهران و 1 سال در سایپا بازی کرد ولی بعلت شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود. سپس سراغ فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای رفت.

 

برنامه جدید احسان علیخانی در شبکه سه

احسان علیخانی مجری جوانی که با اجرای برنامه ماه عسل در میان مردم شناخته شده است با برنامه ای جدید به شبکه سه سیما می آید. احسان علیخانی که سالهاست اجرای ماه عسل را در شبکه سه سیما برعهده دارد ، به زودی با برنامه ای متفاوت روی آنتن شبکه سه میرود.

این مجری و تهیه کننده کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از حضور یک برنامه جدید در شبکه سه سیما داد.

 

برنامه جدید احسان علیخانی در شبکه سه چیست

احسان علیخانی با انتشار تیزری از برنامه جدیدش در شبکه سه از عصر جدید به عنوان برنامه ای متفاوت در شبکه سه نام برد.

 

عصر جدید برنامه احسان علیخانی در شبکه سه

عصر جدید عنوان یک مسابقه استعدادیابی است که با دکوری متفاوت به زودی روی آنتن شبکه سه سیما میرود.

 

عصر جدید مسابقه ویژه شبکه سه

در صفحه رسمی مسابقه عصر جدید در شرح این مسابقه نوشته شده است : اگر صاحب استعدادی در زمینه های سرگرمی، هنری و ورزشی هستید و برای ارسال ویدئو و شرکت در این مسابقه بزرگ، سوال و ابهامی دارید، این کلیپ، به سوالات و ابهامات شما پاسخ می دهد.

خدا را چه دیدید؟ شاید برنده بزرگ جایزه نفیس "بزرگترین مسابقه استعدادیابی ایران"، شما باشید.

دکور عصر جدید و ستارگان نام آشنا و محبوب شما که روی صندلی داوران می نشینند، منتظر درخشش استعداد شما برای ستاره شدن هستند. عصرجدید، عصری برای تو 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه