بهرام رادان | ازدواج بهرام رادان | عشق بهرام رادان

رویارویی خواهر بهرام رادان با همسرش | عکس سه نفره بهرام رادان خبرساز شد

رویارویی خواهر بهرام رادان با همسرش | عکس سه نفره بهرام رادان خبرساز شد
کدخبر : 36561

عکس جدید بهرام رادان در پشت صحنه سریال جیران خبرساز شد .

بهرام رادان بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . بهرام رادان در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . بهرام رادان در سریال جیران نیز ایفای نقش کرده است او در سیزده بدر عکسی از همسرش در فضای مجازی منتشر کرده است . در ادامه عکس دیده نشده از بهرام رادان و همسر و خواهرش در این سریال را مشاهده می کنید . 

بهرام رادان

جدیدترین قاب بهرام رادان و همسر و خواهرش در سریال جیران

جیران سریالی عاشقانه و تاریخی درباره‌ی عشق ناصرالدین شاه به یکی از زنان حرمسرایش به نام جیران می باشد که چند هفته ایست، به دلیل شکایت کارگردان سریال آهوی من مارال ادامه پخش آن متوقف شده است. غزل شاکری بازیگر نقش ملک‌زاده خواهر ناصرالدین شاه در جیران، به تازگی عکسی از پشت صحنه این سریال را منتشر ساخت که در ادامه این بخش از چهره ها در نمناک می بینید.

بهرام رادان و همسرش

بهرام رادان و پریناز ایزدیار در سریال جیران/ عکس از نازلی هروی

غزل شاکری دختر زنده یاد فرشته طائر پور (تهیه‌ کننده و فیلمنامه‌نویس) که در سریال جیران، در نقش ملک‌زاده خواهر ناصرالدین شاه قاجار و همسر امیرکبیر درخشیده است، عکسی از پشت صحنه سریال جیران را همراه بهرام رادان و پریناز ایزد یار منتشر نمود و نوشت:

قبله ی عالم

ملک‌زاده

و جیران جان تجریشی

 

مختصری درباره سریال جیران

جیران اثر حسن فتحی یکی از سریال های پرمخاطب خانگی می باشد که روایتگر دلدادگی سلطان قاجار با سوگلی محبوبش جیران است، نقش ناصرالدین‌شاه قاجار، معروف به قبله عالم و صاحب‌قران را بهرام رادان و نقش خدیجه تجریشی معروف به جیران را پریناز ایزد یار ایفا کرده است.

مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، ستاره پسیانی، غزل شاکری، کتانه افشاری‌نژاد، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌ نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌ فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌ پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، ستایش دهقان، اشکان هورسان، نوید گودرزی، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی، از دیگر بازیگران این سریال تاریخی هستند.

 

سریال جدید بهرام رادان با کریم امینی

بهرام رادان چهره شناخته شده سینمای ایران است که به تازگی قدم در راه تهیه کنندگی گذاشته است و فیلم گربه سیاه به تهیه کنندگی این هنرمند و کارگردانی کریم امینی تجربه ای جدید برای او در سینما است.

طبق اخبار منتشر شده بهرام رادان و کریم امینی قرار است در تجربه ای متفاوت سریالی جدید برای نمایش خانگی را کلید بزنند.

 

هیلو سریال جدید بهرام رادان برای نمایش خانگی

کریم امینی کارگردان فیلم گربه سیاه با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش خبر از همکاری با بهرام رادان و ساخت یک سریال جدید داد.

در خبر منتشر شده توسط کریم امینی آمده است:

به امید خدا شرایطی پیش بیاد که یه سریال خوب بسازیم و ممنون از بهرام رادان عزیز که خیلی از همکاری باهاش در گربه سیاه لذت بردم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه