سریال پایتخت | بازیگر سریال پایتخت | ازدواج بازیگر سریال پایتخت

دختر جوان جان شوهر بازیگر سریال پایتخت را نجات داد | اتفاق ناگوار در مترو افتاد

دختر جوان جان شوهر بازیگر سریال پایتخت را نجات داد | اتفاق ناگوار در مترو افتاد
کدخبر : 36580

ویدیوی دیده نشده از فیلم صوفی و دیوانه اینستاگرام را ترکاند .

امیر جعفری همسر ریما رامین فر بازیگر اصلی سریال پایتخت می باشد . امیر جعفری در سریال پایتخت نیز به اندازه چند پلان نقش آفرینی کرده است . همسر بازیگر سریال پایتخت در شبکه نمایش خانگی بسیار فعال شده است او در سریال جیران و یاغی حضور پررنگی داشته است . در ادامه ویدیوی دیده نشده از فیلم جدید بازیگر سریال پایتخت و قصد خودکشی او را مشاهده می کنید . 

 

از تولد تا زندگی شخصی ریما رامین فر

ریما رامین فر در سال 1349 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی نمایش و کارشناسی ارشد کارگردانی میباشد. از ابتدای جوانی دوست داشت در یک رشته هنری مثل تئاتر یا تلویزیون یا دانشکده صدا و سیما فعالیت کند.

ریما رامین فر بازیگر سینما وتلویزیون

ریما رامین فر با امیر جعفری بازیگر ازدواج کرده و یک پسر به نام آیین دارد.

 

ریما رامین فر به همراه همسرش امیرجعفری و فرزندش

امیر جعفری متولد10 شهریور 1353 در تهران متولد شد. او بازی در سینما را در سال 1380 و با بازی در فیلم نان، عشق و موتور 1000 آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد.

سریال پایتخت

تحصیلات و آغاز بازیگری ریما رامین فر

ریما رامین فر سال 67 دیپلم گرفت و در همان سال در رشته گرافیک قبول شد و بعد از یک سال تصمیم گرفت که به اروپا برود و آنجا ادامه تحصیل بدهد. سه الی چهار سال در آلمان بود حتی وارد دانشگاه شد ولی بعد به دلایلی برگشت و در رشته نمایش وارد دانشگاه شد.

 

عکس خانم رامین فر

اولین نمایشنامه که نوشت نمایشنامه پس تا فردا بود که این نمایش در جشنواره تئاتر فجر اجرا شد و جایزه سوم نمایشنامه نویسی را گرفت البته در این نمایشنامه خودش هم بازی می کرد. در سال 80 در یک دقیقه سکوت بازی کرد و جایزه دوم بازیگری جشنواره تئاتر فجر را گرفت و در نمایش زمزمه مردگان هم جایزه اول بازیگری جشنواره تئاتر فجر را کسب کرد.

سریال پایتخت

ریما رامین فر در برنامه رضا رشیدپور

او در سریال بدون شرح نویسنده بود و در سریال من یک مستاجرم در کنار همسرش به بازیگری پرداخت. همچنین در قسمتهایی از مجموعه کمربندها را ببندیم هم بازی کرد.

 

ریما رامین فر در کنار امیر جعفری 

ریما رامین فر از سال 1371 در رشته تئاتر وارد دانشگاه شد. اولین کار حرفه ای اش نمایش شب به خیر مادر نوشته مارشا نورمن و به کارگردانی حامد محمدطاهر بود که در سال 75 در تئاتر شهر به روی صحنه آمد. و از همان سال به بعد به صورت پیاپی یا در تئاتر بازی کرد یا کارگردانی کرد یا نمایشنامه نویسی. از جمله کارهایش از زمستان، 66 رقص کاغذ پاره ها، پس تا فردا، دل سگ، یک دقیقه سکوت، همان همیشگی و زمزمه مردگان را می توان نام برد.

 

ریما رامین فر ، حمید جبلی و ایرج طهماسب 

شاید بتوان گفت عاملی که باعث جلوه و درخشش کار رامین فر شد حضور وی در جلو دوربین سیروس مقدم و همکاری با عوامل سریال پایتخت است. هم بازی شدن وی با محسن تنابنده بسیار در ذهن ها ماندگار شد.

سریال پایتخت

ریما رامین فر و محسن تنابنده بازیگران پایتخت

بازی در نقشی به نام هما که همسر یک فرد گچ کار است و حوادث پیش روی آنها یک سیر دراماتیک در بیننده اغوا کرد که این اوج هنر ایشان را در ارائه حس بازیگری می رساند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه