شقایق دهقان

شقایق دهقان زن دوم داور جوکر شد | فیلم جدید شقایق دهقان غوغا کرد

شقایق دهقان زن دوم داور جوکر شد | فیلم جدید شقایق دهقان غوغا کرد
کدخبر : 36586

سکانس جدید از سریال جدید با بازی شقایق دهقان در نقش زن دوم سیامک انصاری کولاک کرد .

شقایق دهقان بازیگر زن سینما که بیشتر نقش های کمدی بازی می کند در سریال شبکه مخفی زنان در نقش همسر دوم سیامک انصاری ایفای نقش می کند . شقایق دهقان در سریال های ساختمان پزشکان و شب های برره نقش های ماندگاری بازی کرده است . در ادامه ویدیویی از سریال جدید شقایق دهقان را مشاهده می کنید . شقایق دهقان از معدود بازیگران زن سینماست که در نقش های کمدی نیز خوش درخشیده است . 

 

اجرای نمایش عروس مردگان با ستاره های سینما

نمایش عروس مردگان به کارگردانی امیدرضا سپهری با حضور ستاره های دنیای سینما و تلویزیون تا چند وقت دیگر روی صحنه میرود. این نمایش که اقتباسی از انیمیشن معروف تیم برتون است با حضور شقایق دهقان بازیگر سریال های طنز تلویزیون روی صحنه میرود.

نیکی کریمی با انتشار عکسی از پوستر نمایش عروس مردگان همراهانش را به تماشای این نمایش دعوت کرد.

 

پوستر نمایش عروس مردگان با حضور بازیگران مطرح

نیکی کریمی بازیگر سینمای کشورمان تصویری از پوستر نمایش عروس مردگان را با همراهانش به اشتراک گذاشت و آنها را به دیدن این نمایش دعوت کرد.

 

نیکی کریمی ، شقایق دهقان ، میلاد کی مرام و نازنین بیاتی در نمایش عروس مردگان

نیکی کریمی با انتشار این عکس نوشت : به امید نشاندن لبخند روی چهره همگی شما مردگان خبر دادند . با اجازه آقای تیم برتون ... نیکی کریمی در عروس مردگان.

بازیگران نمایش عروس مردگان عبارتند از : نازنین بیاتی:اِمیٖلی ، میلاد کی مرام:ویٖکتور ، شقایق دهقان:مَدْلین ، نیکی کریمی:ویٰکْتوریا به زودی در تهران رویال هال اسپیناس پالاس شما هم دعوتید

 

تولد شقایق دهقان با تبریک خاص مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان بازیگر نقش خانم شیرزاد یکی از شخصیت های محبوب سریال ساختمان پزشکان است که روز گذشته پا به سن 40 سالگی گذاشت. بازیگر طناز سریال های تلویزیون همسر مهراب قاسم خانی نویسنده سرشناس است و این زوج سالهاست که در کنار هم زندگی میکنند.

مهراب قاسم خانی همسر نویسنده خانم بازیگر با انتشار پستی تولد شقایق دهقان را تبریک گفت.

تبریک ویژه مهراب قاسم خانی برای تولد شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی همسر شقایق دهقان صفحه اینستاگرامش را با انتشار پستی به مناسبت تولد 40 سالگی همسرش به روز کرد.

 

تولد 40 سالگی شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون

مهراب قاسم خانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : همسر جان درخشان، تولدت خیلی خیلی مبارک....

پ.ن اول:طفلی شقایق توی تولد خیلی بد شانسه. من آذر به دنیا اومدم، نویان و پیمان دی، خواهرش و نیروانا بهمن. در نتیجه هر سال به تولد شقایق که میرسیم، فقیریم و مجبوریم کادوی اقتصادی بخریم.

پ.ن دوم:البته همونطور که توی این سریالا و برنامه های آموزنده تلویزیونی میگن، ارزش کادو به احساس و عاطفه و بار معنویشه، نه به قیمتش.

پ.ن سوم:منم به خاطر این که تولدم افتاده اول صف، مجبورم با گذشت و فداکاری کادو هایی رو قبول کنم که گرون ترن، ولی ارزش معنوی و عاطفی کمتری دارن.

 

عکسهای شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان از آن دست زوج های بی حاشیه ای هستند که نزدیک به 15 سال از عمر زندگی مشترکشان میگذرد و حاصل این ازدواج پسری به نام نویان است.

 

شقایق دهقان در کنار مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی نویسنده طناز کشورمان است که اغلب ما او را با کارهای طنزی چون شب های برره ، پژمان ، نقطه چین ، پاورچین ، مرد هزار چهره و ... می شناسیم.

شقایق دهقان بازیگر سریال های طنز تلویزیون همسر مهراب قاسم خانی است که 4 اسفند 1357 در آلمان متولد شد و اغلب در کارهای طنز توانست هنر بازیگری اش را در معرض دید همه قرار دهد.

شقایق دهقان یکی از بازیگران سریال های طنز مهران مدیری از سریال جدید در حاشیه مهران مدیری انتقاد کرد و اظهار داشت در حاشیه از کیفیت پایینی نسبت به سریال های قبل مدیری برخوردار است.

 

شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر معروف سریالهای طنز مهران مدیری با آزاده باقری در همشهری جوان گفته است:به نظرم کیفیت کار سریال در حاشیه نسبت به بقیه کارهای آقای مدیری پایین است وبا توجه به انتظاری که مردم ازآقای مدیری که بعد از سالها به تلویزیون برگشته داشتند رضایت بخش نبوده است .به گزارش گام نو ،شقایق دهقان در عین حال از اعتراص پرشکان به سریال در حاشیه انتقاد کرده و گفته :اگر قرار باشد هرکمدی به هر شعل و قومی بربخورد بهتراست کار کمدی را تعطیل کنیم.

 

در حاشیه

سریال در حاشیه مهران مدیری که قرار بود با نام اتاق عمل ساخته و پخش شود همواره با انتقادات فراوانی از سوی پزشکان و وکلا روبرو شد و سر انجام فصل اول آن امشب کار خود را پایان میدهد.

 

مهراب قاسم خانی فیلمنامه نویس موفق سینما و تلویزیون و همسر شقایق دهقان با انتشار عکسی از پدر و مادرش در در اینستاگرامش نوشت:

 

پدر و مادر شوهر بهاره رهنما

آقای قاسم خانی و بانو… یعنی همه جمله های کلیشه ای که در وصف پدر و مادر میگن عین حقیقته. کی میتونه بیشتر از اونا دوستون داشته باشه؟ چقدر لذت بخشه این حس که بدونی دو نفر تا این حد دوست دارن و براشون مهمی. این زوج بدجوری تو زندگی من نقش داشتن و دارن. هر چی سنم میره بالا تر بیشتر دلم میخواد شبیه اونا بشم. مخصوصاً از بعد از این که خودم بابا شدم بیشتر فهمیدمشون. یه سالهایی هم بد جوری اذیتشون کردم ولی الان جبران اون اذیت ها، شده یکی از بزرگترین اهداف زندگیم. به این نتیجه رسیدم که اگه میخواهید پدر و مادرتون رو خوشحال کنید، خوشبخت بشید.

 

 

عکس جذاب شقایق دهقان و پسرش در اینستاگرام

شقایق دهقان اینستاگرام خود را با تصویری دیگر و جدید از پسرش نویان، بروز کرد. تصویری که مثل همیشه در آن بازهم موهای خاص پسر این بازیگر بیش از هر چیزی جلب توجه می کند. پسر شقایق دهقان حالا برای خودش مردی شده و خیلی از مخاطبان او را مرد جوان زندگی خانم بازیگر میخوانند.

همسر سابق محراب قاسم خانی در این استوری، کنار عکس زیبای مادر پسری شان نوشت:

سر به سر طومار زلفت شرح احوال من است

 

 

شقایق دهقان که بیشتر ما او را با نقش خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان میشناسیم،در تاریخ 4 اسفند 1357 در آلمان متولد شد. او به دلیل تحصیلات پدر در شهر گیسن آلمان به دنیا آمد اما از 3 ماهگی به ایران بازگشتند و تا 6 سالگی در ساری ساکن بودند. اصالت مادر شقایق دهقان بختیاری بوده و او دارای دو خواهر و یک برادر کوچکتر است.

شقایق دهقان در سال 1383 با مهراب قاسم خانی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام نویان می باشد. ازدواج این دو چهره سینما و تلویزیون، چند سال پیش به جدایی ختم شد. 

 

 

سریال سر به راه با بازی شقایق دهقان و سیاوش خیرابی به کارگردانی سعید سلطانی که تجربه سریال های پربیننده ای همچون پس از باران را در کارنامه خود دارد برای پخش در ایام عید فیلمبرداری می شود.

شقایق دهقان یکی از بازیگران سریال سر به راه درخصوص پذیرش ایفای نقش در این مجموعه تلویزیونی گفت:برای ایفای این نقش با من تماس گرفته شد و همکاری با ایرج محمدی و توجه به رزومه حرفه ای سعید سلطانی و پربیننده بودن آثار تلویزیونی وی به انضمام گروه بازیگران و عوامل حرفه ای این اثر ترغیب برای بازی در این سریال شدم. 

 

 

سریال سربه راه 

بازیگر سریال پژمان درخصوص ویژگی نقش خود در این مجموعه 15 قسمتی عنوان کرد:این مجموعه یک خانواده کاملا سنتی را به تصویر می کشد که مجموعه مشکلاتی برای آنها رخ می دهد من هم نقش دختر بزرگ این خانواده با دو فرزند را بازی می کنم و این نقش بدون پیچیدگی خاص، نقش ساده و پر از مادرانگی است و در واقع شکل گیری روابط بین پدر و دختر و همسر و فرزندانم را نشان داده می شود. 

دهقان درخصوص کار با سعید سلطانی خاطرنشان شد:همکاری با سلطانی بسیار خوب و عالی است وی فردی آرام و صبور هستند که این آرامش را در سر کار به بقیه عوامل انتقال می دهند. 

 

بهاره رهنما و شقایق دهقان|مادر شوهر بهاره رهنما و شقایق دهقان

بهاره رهنما و شقایق دهقان علاوه بر همکار بودن در حرفه بازیگری با هم جاری هم هستند، در ادامه عکسی از پدر شوهر و مادر شوهر این دو بازیگر را مشاهده نمایید.

مهراب قاسم خانی فیلمنامه نویس موفق سینما و تلویزیون و همسر شقایق دهقان با انتشار عکسی از پدر و مادرش در در اینستاگرامش نوشت:

 

پدر و مادر شوهر بهاره رهنما

آقای قاسم خانی و بانو… یعنی همه جمله های کلیشه ای که در وصف پدر و مادر میگن عین حقیقته. کی میتونه بیشتر از اونا دوستون داشته باشه؟ چقدر لذت بخشه این حس که بدونی دو نفر تا این حد دوست دارن و براشون مهمی. این زوج بدجوری تو زندگی من نقش داشتن و دارن. هر چی سنم میره بالا تر بیشتر دلم میخواد شبیه اونا بشم. مخصوصاً از بعد از این که خودم بابا شدم بیشتر فهمیدمشون. یه سالهایی هم بد جوری اذیتشون کردم ولی الان جبران اون اذیت ها، شده یکی از بزرگترین اهداف زندگیم. به این نتیجه رسیدم که اگه میخواهید پدر و مادرتون رو خوشحال کنید، خوشبخت بشید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه