گوهر خیراندیش

رونمایی گوهر خیراندیش از همسر دوم و جوانش | فیلم دیده نشده غوغا کرد

رونمایی گوهر خیراندیش از همسر دوم و جوانش | فیلم دیده نشده غوغا کرد
کدخبر : 36587

گوهر خیراندیش با انتشار ویدیویی به شایعات بی اساس فضای مجازی پاسخ داد .

گوهر خیراندیش بازیگر با سابقه و خوب سینما و تلوزیون است . گوهر خیراندیش با بازی در سریال هیولا جنجال زیادی به پا کرد . مخاطبان نظرات متفاوتی در مورد ازدواج شخصیت گوهر خیراندیش با یک جوان در سریال هیولا دادند . گوهر خیراندیش با مشاهده نظرات مخاطبان در مورد سریال با انتشار ویدیویی توضیحات لازم را داد . 

 

بستری مجید اوجی همسر فلورا سام در بیمارستان

گوهر خیراندیش بانوی هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان شب گذشته با انتشار ویدئویی خبر از بستری مجید اوجی همسر فلورا سام در بیمارستان داد.

مجید اوجی تهیه کننده سینما و تلویزیون همسر فلورا سام بازیگر ، نویسنده و کارگردان کشورمان است که مدتی است در بستر بیماری به سر میبرد .

 

گوهر خیراندیش به عیادت مجید اوجی همسر فلورا سام رفت

گوهر خیراندیش صفحه اینستاگرامش را با انتشار ویدئویی به روز کرد که حکایت از بستری مجید اوجی تهیه کننده تلویزیون در بیمارستان داشت.

 

حضور گوهر خیراندیش در بیمارستان مجید اوجی همسر فلورا سام

گوهر خیراندیش با انتشار این ویدئو نوشت : سلام عزیزان ...شما خانم "فلورا سام " را می شناسید . نویسنده ، کارگردان و بازیگر یکی از انسان ترین ، مهربان ترین ، هنرمند ترین ودوست ترین عزیزی است که می شناسم .

این روزها تمام وقتش را درکنار ِ همسرش تهیه کننده محترم ، و کاربلد رفیق و همکلاسی ام آقای مجید اوجی می گذارند . از همه شما عزیزان درخواست میکنم ضمن دعا برای همه بیماران . برای همدم و بهترین همسر و پدر که این روزها در گیر بیماری است که این روزها بسیاری در گیر آن هستند .امیدوارم به زودی بهبود یافته و مثل گذشته به ساخت سریال های زیبایشان ادامه بدهند.

 

شکستن پای گوهر خیراندیش

دیوار به دیوار نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سامان مقدم است که از شبکه سه سیما در حال پخش است که گوهر خیراندیش هم در آن ایفای نقش میکند.

آزاده اسماعیل خانی دختر گوهر خیراندیش با بیان اینکه مادرش در پشت صحنه سریال «دیوار به دیوار» آسیب دیده است، اظهار داشت:گوهر خیراندیش سر صحنه تصویربرداری سریال «دیوار به دیوار»، از ناحیه پا دچار شکستگی شد.

 

گوهر خیراندیش در سریال دیوار به دیوار

وی افزود:در حال حاضر، وضعیت عمومی این بازیگر خوب است اما برای عمل آماده می شود. مچ پای او شکسته و تاندون پایش پاره شده است.

گفتنی است؛ سریال «دیوار به دیوار» به کارگردانی سامان مقدم از شبکه سه سیما پخش می شود. 

گوهر خیراندیش که در سریال معمای شاه به همراه دخترش به ایفای نقش میپردازد درباره نقشش در این مجموعه تاریخی سخن گفت.

گوهر خیراندیش  بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی با اشاره به بازی در سریال معمای شاه گفت:چند پلان از بازی من در سریال معمای شاه به کارگردانی محمدرضا ورزی باقی مانده است که مربوط به خیابان منیریه قدیم است. البته در این سریال محله و خیابان های قدیم تهران بازسازی شده و خیابان منیریه هم از این امر مستثنی نبوده است.

گوهر خیراندیش  با اشاره به اینکه در این سریال با دختر خود آزاده اسماعیلی همبازی شده است، توضیح داد:من و آزاده در این سریال باز هم به عنوان مادر و دختر در کنار هم قرار گرفته ایم. در واقع من نقش همسر دکتر وزیری با بازی سعید نیکپور را بازی می کنم و امیریل ارجمند نیز به عنوان پسرم در این سریال بازی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه