بهاره رهنما

مداحی پرشور بهاره رهنما در هیئت | بهاره رهنما در شمایل محمود کریمی

مداحی پرشور بهاره رهنما در هیئت | بهاره رهنما در شمایل محمود کریمی
کدخبر : 36653

سخنرانی و مداحی بهاره رهنما در شب های محرم کولاک کرد .

به گزارش رصداقتصادی : بهاره رهنما بازیگر و کارگردان تئاتر دوباره سر زبان ها افتاد . ماجرای سخنرانی بهاره رهنما و فیلم جدیدش در هیئت خبرساز شد . بهاره رهنما که بعد از جدایی از حاجی حسابی سروصدا کرد دوباره سرزبان ها افتاد . ویدیوی بهاره رهنما به سرعت وایرال شد . در ادامه سخنان بهاره رهنما را مشاهده می کنید . 

یادداشت مادر بهاره رهنما در مورد ازدواج مجدد دخترش

ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی حجم زیادی از انتقادها را متوجه این بازیگر زن کشورمان کرد و باعث شد هرکس به نوعی واکنشی نسبت به این اتفاق داشته باشد. پروین قائم مقامی مادر بهاره رهنما بازیگر کشورمان درپی انتقادهای زیادی که به ازدواج مجدد بهاره رهنما شد ، با انتشار پستی از این رفتار دخترش حمایت کرد و دلنوشته ای معنادار برای او نوشت.

 

بهاره عزیزم

دختر خوب و مهربانم

دختری که همیشه به وجودت افتخار کرده و میکنم

عزیزم تو از بچگی همیشه خاص بودی و کارهای قشنگی انجام میدادی

و اما اکنون که سالیانی از زندگی قشنگ و پر بارت میگذرد، باز هم باعث شگفتی خانواده و زنان دنیای خودت شدی

عزیزم دختر قشنگم

یادم هست چند روز قبل از اینکه با امیر خسروی عزیزم ازدواج کنی، ما هم مثل پدر و مادرهای دیگه دغدغه های خودمان را داشتیم

حرفی که تو به ما زدی آنقدر پر معنی و پر محتوا بود که تا دو سه روز بهش فکر می کردم و کاملا ذهن مرا درگیر کرده بود

درست یادم نیست من چه گفتم که تو در جواب من جمله ای به کار بردی که برای من خیلی جالب بود

تو گفتی:«مامان من خانواده میخواهم» و مرا کاملا مجاب کردی

یعنی تو زنی هستی در کمال سلامت روح و روان

آفرین و صد آفرین به تو که به زنان دیار خود جرأت و شهامت دادی

و دوباره عشق و امید را در زندگیشان به وجود آوردی

آفرین عزیزم که به ما هم عشق و امید دادی

و در تمام اجراهایت بر می خیزم و میگویم و خواهم گفت که من به وجود تو افتخار میکنم

تو دختر قشنگم سرشار از عشق و محبت هستی

و زنی مقاوم و استوار

هرگز حرفهای یاوه گویان تو را آزرده نخواهد کرد

و از خدا برای این انسانها شفا بخواهیم زیرا اینها به سرطان بخل و حسادت دچار شده اند

دخترم، تو خوبی، خوب باش و خوب بمان.

 

آیا ممنوع الفعالیت شدن بهاره رهنما در تلویزیون حقیقت دارد

بعد از ازدواج دوم بهاره رهنما و انتشار عکس هایی از مراسم ازدواجش شایعات زیادی پیرامون این بازیگر سینما و تلویزیون شکل گرفت و هر روز عده ای به این شایعات دامن میزدند. بهاره رهنما که این روزها مشغول نمایشی با عنوان خورشیدهای همیشه در تئاتر درباره زنان کربلا است با شایعه ممنوع الفعالیت بودن در تلویزیون مواجه شد.

بعد از انتشار خبر ممنوع الفعالیت بودن بهاره رهنما این بازیگر با انتشار پستی در اینستاگرامش نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

 

بهاره رهنما در برنامه چهل چراغ

بهاره رهنما در این باره نوشت:این دومین برنامه بعد شایعه ممنوع الکاری بنده است و قرارداد سریال تلویزیونی هم سه روز پیش بسته شد، علاوه بر اینکه این روزها جلوی دوربین کار سینمایی «آقای سانسور» هستم پس بیایید از نشر شایعات کذب پرهیز کنیم.

 

بهاره رهنما در نمایش خورشیدهای همیشه

بهاره رهنما نمایش خورشیدهای همیشه را در وصف زنان کربلا روی صحنه برد و از اکرم محمدی بازیگر سینما و تلویزیون در کار جدیدش کمک گرفت.

برنامه تلویزیونی «چهل چراغ» با موضوع «هنر و امام حسین(ع)» ضمیمه تلاش های انجام شده برای برپایی دومین دوره جشنواره بین المللی «چهل چراغ» است و امید می رود از طریق معرفی شخصیت های فعال اما ناشناخته در عرصه فرهنگ دینی و ارائه نقطه نظرات شخصیت های به نام فرهنگی هنری بتواند موجب گسترش فرهنگ عاشورایی و ترسیم سبک زندگی اسلامی ایرانی و بررسی جایگاه واقعه عاشورا و کربلا در هنر ایرانی از طریق فضایی اثربخش شود. 

پایان شایعات درباره ازدواج سوم بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از هنرمندانیست که در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد و هر روز استوری های زیادی از زندگی خصوصیش را در اینستاگرام منتشر می کند و به همین خاطر همیشه با حواشی زیادی روبروست.

یکی از حواشی و شایعات اخیر بهاره رهنما در مورد ازدواج سوم و حجابش بعد از سفر به عراق می باشد اما بازیگر سریال پژمان در لایو دیروزش پاسخ تمامی سوالات خصوصی مخاطبانش را داد. در ادامه این بخش از چهره ها در نمناک صحبت های بهاره رهنما در مورد ازدواج سومش را می خوانید.

 

بهاره رهنما به شایعات ازدواجش پاسخ و خاتمه داد

بهاره رهنما که چندی پیش برای دیدار با برادر و دخترش به اروپا سفر کرده بود، در ادامه سفرهایش بعد از ترکیه و اروپا گردی به عراق و کربلا رفت و به زیارت حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس(ع) پرداخت و تصاویری از این سفر معنوی خود را در صفحه اینستاگرامش به نمایش گذاشت.

او در یکی از استوری هایش عکسی از گردنبند عربی همراه با شعر عربی را منتشر نمود، همین عکس و حجاب بیشتر او کافی بود تا خبرسازان دست به انتشار خبر جعلی ازدواج سوم بزنند اما خانم بازیگر پاسخ این شایعات را در لایو اینستاگرامی دیروزش داد و گفت:

نه ازدواج نکردم، بچه ها من ازدواج نکردم، همیشه باهاتون رو راست بودم و این یکی از مهم ترین ویژگی هایی هست که سعی کردم در مورد خودم حفظش کنم. بله من جدا شدم، سؤال کردید الان روی صفحه دیدم، این قضیه حجاب نه به ازدواج ربط داره نه به هیچ شخصی ربط داره یه مسئله کاملا درونیه و استایلی هست که من خیلی دوستش دارم.

 

خوش گذرانی و تجربه های جدید در زندگی بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از پرکارترین و پر حاشیه ترین بازیگران ایران است که مدتی پیش با انتشار متنی در اینستاگرامش خبر جدایی از همسر دوم خود را به نوعی تایید کرد، این روزها عکس های زیبایی را در استوری اینستاگرامش منتشر نموده تا تمامی شایعات در مورد افسردگیش را رد و قوی بودنش را ثابت نماید. تصاویری که با هم در بخش چهره ها در نمناک مشاهده می کنید.

تغییر ظاهر بازیگر فیلم افعی که مدتی است سوژه ی کاربران فضای مجازی شده در تصاویر تازه منتشر شده در اینستاگرام بهاره رهنما کاملا واضح به چشم می خورد. همسر سابق مهراب قاسم خانی این روزها مشغول سپری کردن زندگی متفاوتی با حال و هوای جدید است و به قول خودش پادر جاده شناخت گذاشته است.

بهاره رهنما در استوری جدید اینستاگرامش نوشت:

وقتی پا میذاری تو جاده شناخت تازه دعوت ها شروع میشن

 

 

بهاره رهنما بازیگری است که به گفته خیلی از دوستانش هیچ گاه خسته نمی شود و شور زندگی همیشه در او وجود دارد. در ادامه گفتگویی با بهاره رهنما از دنیایی که با دخترش دارد و همین طور از رژیمی که باعث شده 7 کیلوگرم وزن کم کند. با ما همراه شوید.

از حال و هوای این روزهایتان برایمان بگویید.

راستش این روزها حال خوبی ندارم.

چرا؟

حدود 8 ماه پیش سفیر انجمن حمایت از کودکان و نوجوانان شدم و به همین دلیل با پرونده های بزهکاری زیادی روبرو شده ام اما قصه «ریحانه» دختری که نمی دانم وقتی این گفت وگو چاپ می شود هنوز زنده است یا نه، خیلی من و زندگی ام را تحت الشعاع قرار داد. به نظرمن آدم های زیر 20 سال هم هنوز نوجوان محسوب می شوند. حالا چنین فردی از سر اجبار و ترس کاری را انجام داده است که می شود بخشید. این دختر قاتل بالفطره نیست.

بهاره رهنما در فیلم مرد هزار چهره

من خودم حقوق خوانده ام و با حکم اعدام هم مخالف نیستم، به خصوص برای آدم های خشنی مثل خفاش شب، ریگی و افرادی مانند آنها. اما برای افرادی مثل ریحانه که با سن کم و از سر ناچاری مرتکب اشتباه می شوند، به نظرم می شود کاری کرد و فرصت دوباره ای به آنها داد.

ارتباطتان با پریا چگونه است؟

ارتباط بسیار خوبی با هم داریم. خواهرم سال هاست در خارج از ایران زندگی می کند و فاصله سنی ام با مادرم هم زیاد است. برای همین از اول سعی کردم با پریا مثل یک دوست رفتار کنم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه