یوسف تیموری | گریه یوسف تیموری | دوست یوسف تیموری

نامزد بلاگر یوسف تیموری غوغا کرد | همسر دوم یوسف تیموری کیست؟

نامزد بلاگر یوسف تیموری غوغا کرد | همسر دوم یوسف تیموری کیست؟
کدخبر : 36684

عکس جدید یوسف تیموری در کنار خانم جوان حاشیه ساخت.

یوسف تیموری بازیگر مطرح کمدی سینما و تلوزیون است . یوسف تیموری بالای بیست سال است که در تلوزیون و سینما فعالیت دارد . یوسف تیموری در اینستاگرام نیز بسیار فعال تر شده است او چند وقت پیش همسرش را از دست داد . در ادامه عکس دیده نشده از یوسف تیموری در کنار یک خانم مشاهده می کنید که شایعه ازدواج مجدد او را بر سر زبان ها انداخته است . اما یوسف تیموری مجرد می باشد و ازدواج نکرده است و این شایعات کذب محض می باشد . 

یوسف تیموری

زندگی شخصی یوسف تیموری

یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 6 دی 1358 در تهران است.

او دارای مدرک فوق دیپلم هنرستان صدا و سینما می باشد.

یوسف تیموری واقف در غرب تهران متولد شد، پدرش «فریدون تیموری» از گویندگان رادیو و تلویزیون ملی قبل انقلاب و مادرش خانه‌دار است. او دارای دو خواهر و یک برادر بوده و فرزند دوم خانواده می باشد.

ازدواج یوسف تیموری

یوسف تیموری چند سال پیش با یک خانم تایلندی به نام راپان ازدواج کرد. آشنایی این دو در کشور تایلند زمانی که هر دو از یک فروشگاه در حال خرید بلور بودند شکل گرفت و به ازدواج ختم شد.

خانم راپان از همسر سابق خود صاحب یک فرزند پسر بود که یوسف تیموری ابتدا او را به عنوان پسر خودش معرفی کرد اما پس از مدتی عنوان نمود که آرمین پسر او نیست و همسر و پسرش را برای ادامه تحصیل او به تایلند فرستاد.

یوسف تیموری در 14 تیر 1399 خبر طلاق خود با همسرش را اعلام کرد و گفت همسرم مدتی است من را ترک کرده و حالا مجرد هستم.

 

 

شغل دوم یوسف تیموری

او به جز بازیگری در کار مشغول واردات و صادرات لوستر نیز می باشد و در مصاحبه ای عنوان نموده زمانی که درگیر بازیگری نباشم، مشغول صادرات و واردات لوسترهای مدرن هستم.

 

 

از خوانندگی تا ورزش 

یوسف تیموری در نواختن گیتار نیز استعداد فراوانی دارد. او از کودکی علاقه فراوانی به فوتبال به خصوص دروازه بانی داشت و به خاطر اینکه در دروازه بانی موفق و ترس صورتش از توپ گرفته شود، به ورزش بوکس روی آورد.

او ورزش بوکس را هنوز هم دنبال می کند و تمرین روزانه دارد زیرا معتقد است بوکس کمک می‌ کند در بازیگری هم ریتم بدن درست باشد.

 

 

علت ازدواج با دختر تایلندی

برای بازیگری مثل من  ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود ، به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است

واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند در واقع ایرانی های جدی ام نمی گرفتند !

 

 

فوت همسر سابق

خانم راپان اوایل هفته اسفند ماه 1400 همزمان با فوت زهره فکور صبور (بازیگر) ، ایشان نیز بر اثر بیماری سرطان در کشور تایلند درگذشت

این خبر یک ماه بعد توسط یوسف تیموری و بعد از روزهای عید نوروز 1401، رسانه ای شد و اعلام کرده مسئولیت فرزند خوانده اش «آرمین» را برعهده خواهد گرفت

 

 

ورود یوسف تیموری به عرصه هنر

یوسف تیموری در سال 1373 زمانی که 15 ساله بود، در شرکت کلک خیال دوره ساخت فیلم های انیمیشن را گذراند و بعد در سال 1374 وارد کلاس های هنرپیشگی استاد سمندریان شد و در آنجا برای بازی در تئاترتوسط نصرالله رادش به محمد رحمانیان معرفی شد.

 

 

درخشش یوسف تیموری در تلویزیون

 یوسف تیموری در سال 1375 در سریال هوای تازه ایفای نقش نمود و اولین تجربه بازی جلوی دوربین را بدست آورد. او در سال 76 با مجموعه «سیب خنده» شناخته شد. یوسف تیموری سیب خنده را همیشه بعنوان یک کار استاندارد و کاملاً طنز و کمدی می‌داند و می گوید با بازی در این مجموعه با رضا عطاران انگار مدرک کار طنز گرفتم.

 شهرت یوسف تیموری با سریال «مجید دلبندم» به کارگردانی رضا عطاران و سریال « زیر آسمان شهر» مهران غفوریان به اوج رسید.

 

 

ورود یوسف تیموری به سینما

یوسف تیموری در سال 1380 با بازی در فیلم سینمایی دختر شیرینی فروش به نویسندگی و کارگردانی ایرج طهماسب وارد عرصه سینما شد.او در میان همکارانش با شهاب حسینی ، جواد رضویان و رضا شفیعی جم ارتباط نزدیک تری دارد.

 

 

یوسف تیموری در جوکر

رئالیتی شو «جوکر»به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی محصول سال 1400 در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد که در آن تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و... در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یکدیگر رقابت می کنند. 

یوسف تیموری یکی از شرکت‌کنندگان فصل چهارم برنامه جوکر است که در این فصل با اجرای حرکات عجیب و غریب و طنز با یک کاکتوس حسابی غوغا به پا کرد و تلاش او برای خنداندن سایر شرکت‌کنندگان در فضای مجازی پربازدید شد

 

ماجرای پسر یوسف تیموری؛ آرمین پسر خوانده من است

یوسف تیموری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران که مدتی پیش خبر جدایی از همسر تایلندی اش را رسانه ای کرد و ساعاتی پیش خبر فوت همسر سابقش را منتشر کرد، درمورد پسرش آرمین نیز موردی را اشاره کرد.

در ویدئویی که بازیگر نقش فولاد زیر آسمان شهر برای اطلاع رسانی فوت همسرش منتشر کرد، درباره تعهدش به آرمین هم صحبت کرد. او آرمین را با عنوان پسر خوانده خود خطاب کرد و این یعنی پسر بانمکی که تمام این سالها تصور میشد حاصل ازدواج یوسف تیموری و همسر تایلندی اش "راپان" است در واقع حاصل ازدواج قبلی همسر خارجی یوسف تیموری است و پسر خوانده آقای بازیگر محسوب میشود.

خانم راپان از همسر سابق خود صاحب یک فرزند پسر بود که یوسف تیموری ابتدا او را به عنوان پسر خودش معرفی کرد اما پس از مدتی عنوان نمود که آرمین پسر او نیست و پسر خوانده اش است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه