شقایق دهقان

شقایق دهقان عروس آقای دکتر شد | شقایق دهقان رسما عروس شد

شقایق دهقان عروس آقای دکتر شد | شقایق دهقان رسما عروس شد
کدخبر : 36904

شقایق دهقان رسما از حلقه ازدواج عروسیش رونمایی کرد.

شقایق دهقان مدتی قبل در برنامه کافه آپارات از جدایی اش پرده برداشت . او به فریدون جیرانی گفت که دو سال پیش از مهراب قاسمخانی متارکه کرده است . شقایق دهقان در این دوسال پرکار نبوده است اما فعالیت ویژه ای در فضای مجازی داشته است . شقایق دهقان پیش از این در سریال های طنز موفقی نقش آفرینی کرده بود . او به تازگی عکسی از جشن تولدش در اینستاگرام نیز منتشر کرد . شقایق دهقان نیز مانند بقیه سلبریتی ها در فضای مجازی و صفحه شخصی اش از نظر دادن در مورد موارد مختلف نمیگذره .

شقایق دهقان با انتشار تصویری از خود که حلقه ای در دست دارد خبر از ازدواجش داد.

در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت شقایق دهقان نیز نقش خانم شیرزاد را و بیژن بنفشه خواه نقش دکتر ملکی را ایفا می کردند که در این سریال با یکدیگر ازدواج می کنند.

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷، گیسن، آلمان است. او بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است.همسر شقایق دهقان مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنۀ تلویزیون است که در جریان مجموعهٔ تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند.

فعالیت او در سریال‌های نود شبیِ مهران مدیری است. از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است. او از سال ۱۳۹۴ در برنامۀ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال ۱۳۹۶ به همراه مهراب قاسم‌خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارۀ هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

 

شقایق دهقان

شقایق دهقان کارهای هنری را در سن 17 سالگی آغاز کرد؛ زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگسرای امیر کبیر ثبت نام کرده بود (تابستان 1374). دو سال بعد، هم زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد.

سپس از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می داد.

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان های گروه کودک تلویزیون در سریال او بازی کرد و بدین ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش عضو جدایی ناپذیر خانواده تلویزیونی ها شد. در این بین در دو کار سینمایی هم بازی کرد:زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا.

در پاییز سال 1381 پیشنهاد بازی در مجموعه طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه این مجموعه زندگی مشترک خود را با او با آغاز کرد.

 

پاورچین نام سریالی تلویزیونی است که در سال های 1381 و 1382 از شبکهٔ تهران پخش شد. کارگردانی این فیلم را مهران مدیری بر عهده داشت و پیمان قاسم خانی نیز سرپرست نویسندگان آن بود.

عمده فعالیت وی در سریالهای نود شبی مهران مدیری می باشد. از بازی های معروف او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال 1390 است. 

سالگرد ازدواج مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان پس از مدتها توسط مهراب تبریک گفته شد،قاسم خانی علت این تاخیر را در اینستاگرامش توضیح داد که در ادامه مشاهده می کنید.

مهراب قاسم خانی نویسنده‌برنامه‌های طنز سینما و تلویزیون با تاخیر 3 ماه‌دهمین سالگرد ازدواج شقایق دهقان را به‌وی تبریک گفت و در اینستاگرامش چنین نوشت:

شهریور امسال سالگرد ده‌سالگی ازدواج ما بود. میخواستم همون موقع یه‌عکس به‌این مناسبت بذارم که‌چون خنگم یادم رفت... ولی اشکال نداره. مثلا الان شهریوره... پس همسر جان مرسی به‌خاطر این ده‌سال خیلی خوب و مرسی که‌هستی. با عشق فراوان. همسرت و غبغبش... عکس از کوروش جوان عزیز

 

سالگرد ازدواج شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی علاوه‌بر طراحی دکور و نویسندگی، نقاش است و کارشناسی ارشد نقاشی دارد.آشنایی و ازدواج وی با شقایق دهقان در پاییز سال 1381 و در مجموعه‌طنز پاورچین ساخته‌مهران مدیری اتفاق افتاد. حاصل این ازدواج یک پسر به‌نام نویان است. همچنین مهراب قاسم خانی فرزند دیگری به‌نام نیروانا از ازدواج اولش دارد.

 

تولد شقایق دهقان با تبریک خاص مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان بازیگر نقش خانم شیرزاد یکی از شخصیت های محبوب سریال ساختمان پزشکان است که روز گذشته پا به سن 40 سالگی گذاشت. بازیگر طناز سریال های تلویزیون همسر مهراب قاسم خانی نویسنده سرشناس است و این زوج سالهاست که در کنار هم زندگی میکنند.

مهراب قاسم خانی همسر نویسنده خانم بازیگر با انتشار پستی تولد شقایق دهقان را تبریک گفت.

تبریک ویژه مهراب قاسم خانی برای تولد شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی همسر شقایق دهقان صفحه اینستاگرامش را با انتشار پستی به مناسبت تولد 40 سالگی همسرش به روز کرد.

 

تولد 40 سالگی شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون

مهراب قاسم خانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : همسر جان درخشان، تولدت خیلی خیلی مبارک....

پ.ن اول:طفلی شقایق توی تولد خیلی بد شانسه. من آذر به دنیا اومدم، نویان و پیمان دی، خواهرش و نیروانا بهمن. در نتیجه هر سال به تولد شقایق که میرسیم، فقیریم و مجبوریم کادوی اقتصادی بخریم.

پ.ن دوم:البته همونطور که توی این سریالا و برنامه های آموزنده تلویزیونی میگن، ارزش کادو به احساس و عاطفه و بار معنویشه، نه به قیمتش.

پ.ن سوم:منم به خاطر این که تولدم افتاده اول صف، مجبورم با گذشت و فداکاری کادو هایی رو قبول کنم که گرون ترن، ولی ارزش معنوی و عاطفی کمتری دارن 

 

 

شقایق دهقان در مسابقه استندآپ کمدی در خندوانه

شب گذشته 13 شهریور مسابقه کمدین های برنامه خندوانه بین شقایق دهقان و رضا شفیعی جم برگزار شد.

در ابتدای برنامه رامبد جوان شادی این قسمت را به همه کسانی که حداقل یک وعده غذایی را دور هم و سر یک سفره غذا می خورند تقدیم کرد.سپس شقایق دهقان و رضا شفیعی جم وارد صحنه شدند و طی قرعه کشی ، رضا شفیعی جم به عنوان نفر اول شروع به اجرای استندآپ کمدی خود کرد

 

 

عکس شقایق دهقان و رضا شفیعی جم

رضا شفیعی جم همراه با یک تخته وایت برد که نقاشی های نامفهومی روی آن کشیده شده بود وارد صحنه شد به علاوه یک کلاه و تعدادی کاغذ . او خاطراتی را از دوران دانشجویی اش که برای تامین مخارج زندگی مجبور به تدریس خصوصی نقاشی می شده است تعریف کرد و گفت :من به دو پسر نقاشی یاد می دادم که یکی از آنها هیچ استعدادی در نقاشی نداشت و مدام اشکالی که بر روی این تخته می بینید را تصویر می کرد . او از لج بازی های آن پسر بچه سر به هوا و شیطنت های او هنگام تدریس خاطرات جالبی را بیان کرد اما در دقایق آخر از زمان باقی مانده بخش خود شروع کرد به تعریف خاطرات پسر بچه ی دوم که مدام آب بینی اش آویزان بود ، اما زمانش به اتمام رسید و صحبتش نیمه تمام ماند و همین امر او را ناراحت کرد. 

 

 

عکس جالب شقایق دهقان در سالروز تولدش

شقایق دهقان بازیگر مطرح کشورمان که با نقش شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان و ایفای نقش در سریال های طنز مهران مدیری به محبوبیت رسید 43 ساله شد.

این بانوی هنرمند متولد 4 اسفند 1357 در کشور آلمان است و فعالیت هنری خود را از 18 سالگی با سریال هوای تازه در سال 1375 آغاز کرد و در بیش از 50 فیلم و سریال به هنرمندی پرداخته است.

شقایق دهقان در سالروز تولد خود با انتشار تصویری جالب از دوران کودکی خود در اینستاگرامش عنوان کرد :

من فکر میکنم وقتی به دنیا می اومدم اول خندیدم بعد چشم به جهان گشودم، بعدش تازه یادم افتاده گریه کنم!

و حالا در این سن و سال اونقدر احساساتی و دل نازک و کم طاقتم که در سالروز ِ تولدم با هر تبریکی که میشنوم یک بار بغض میکنم و اشکم درمیاد!

 

 

دیگه ببخشید اینم مُدل منه همین جوری قبولم کنین!

در روز تولد چهل و سه سالگیم از خدا برای همه شوخی و شادی و خنده، اشک های از سر شوق، آرامش ودلِ خوش

دلِ خوش

دلِ خوش

میخوام. خدایا مستجاب کن 

 

 

تبلیغ محصولات بهداشتی توسط شقایق دهقان

شقایق دهقان هنرمند طناز کشورمان یکی از محبوب ترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران است که با حضور در مجموعه پاورچین بر شهرتش افزوده شد . این هنرمند جوان که همسر نویسنده مشهور تلویزیون است این روزها پا را از عرصه بازیگری فراتر گذاشته و به تبلیغ محصولات بهداشتی یک شرکت پرداخته است .

شقایق دهقان مدل تبلیغاتی یک شرکت تولید کننده محصولات بهداشتی و شوینده شده است.

در ادامه عکس هایی از شقایق دهقان بازیگر 37 ساله کشورمان را مشاهده می کنید. 

 

 

مهراب قاسم خانی: زندگی مجردی بلد نبودم!

مهراب قاسمخانی همسر شقایق دهقان با انتشار عکسی در صفحه شخصی اش نوشت: اگه ازدواج کردید دو دستى بهش بچسبید، اگه هم بچه ندارید یکى دو تا داشته بشید.

مهراب قاسم خانی نویسنده سینما و تلویزیون با انتشار متنی جالب درباره ازدواج و لذت بچه دار شدن گفت، قاسم خانی همسر شقایق دهقان با انتشار عکس زیر نوشت:

من از همون اولش از اینا بودم که میگفتن فلانی ازدواج کرد بیخودی ذوق میکردم. راستش هنوزشم همینجوریم. دلم خانواده میخواسته همیشه. زندگی مجردی رو نه بلد بودم هیچ وقت، نه دوست داشتم.

دلم میخواسته بابا باشم.حتی دلم میخواد بابا بزرگ باشم. برای من زندگی و آرامش یعنی همین... اونوقت با این روحیه مرغی وقتی یه وقتایی بعضی جا ها نقد میشیم که توی کارامون قصد داریم به کانون خانواده ضربه بزنیم و جایگاه خانواده رو سست کنیم خنده ام میگیره.

آدم باید دیوونه باشه که تلاش کنه لایف استایلی رو که خیلی دوست داره زیر سوال ببره. خلاصه که اگه ازدواج نکردین زود تر اقدام کنید، اگه کردید دو دستی بهش بچسبید، اگه هم بچه ندارید یکی دو تا داشته بشید. خیلی کیف داره به جان خودم.

پ.ن اول:اونایی هم که از ازدواجشون راضی نیستن بیخود نشینن غر بزنن که ازدواج بده. انتخاب خودشون بد بوده. ازدواج بدش بده، ولی خوبش خیلی خوبه

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه