شهره لرستانی

ازدواج یهویی شهره لرستانی غوغا کرد | خانم بازیگر عروس شهره لرستانی شد

ازدواج یهویی شهره لرستانی غوغا کرد | خانم بازیگر عروس شهره لرستانی شد
کدخبر : 36934

خبر تغییر جنسیت شهره لرستانی به سرعت وایرال شد و ماجرای ازدواجش سوژه داغ رسانه ها گردید.

خبر تغییر جنسیت شهره لرستانی به سرعت وایرال شد. شهره لرستانی نام مازیار را برای خود انتخاب کرد. شهره لرستانی، بازیگر پیشکسوت با تغییر جنسیت خود در روزهای اخیر خبرساز شده است درباره حواشی این اتفاق توضیحات جدیدی ارائه کرد.

هورمون تراپی و ریش گذاری شهره لرستانی حاشیه ساخت. شهره لرستانی در گریم فیلمی ریش گذاشت و حاشیه ساخت.

 

چند توضیح ضروری (برای دفع شایـعات):

اول اینکه : من هرگز جلای وطن نکردم و ایران سرزمین پدری و مادری من است تا ابد الاباد …..

دوم : تمام اقدامات من برای تطبـ یق جنـسیت، قانـونی و شرعی است.

سوم: من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام ..چون اساسا شرایـطش رو نداشتم.

چهارم ؛ شروع این تغییرات به سالها پیش برمی گردد و اصلا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیـکل درمانم و تغییرات، زمان بر هستند.

 

پنجم :من فرزند این آب و خاکم و با آبرو در همین جامـعه و کنار همین مردم شـریف زندگی و کار می کنم.

و لازم میدانم مراتب قدردانی خود را از صیانت صدا و سیما و حـ راست وزارت ارشـ‌اد و قـ‌وه قـ‌ضایـیه امور حسـبی ،سـ‌ازمان پزشـ‌کی قانـونی و …. اعلام کنم.

ششم: لطفا به شایـ‌عات و پیـج های فیـ‌ک توجه نکنید.

هفتم : عید بزرگ مردی و جوانمـردی و آقایی و لوطی گری و مرام و معرفت به همه مبارک..امیـر المـومنین یارتون..این تصویر از کودکی در اتاق من بوده است. 

تغییر جنسیت شهره لرستانی و مشکلی که برای شهره سلطانی رخ داد

ویدیو های زیادی در فضای مجازی از شهره لرستانی(مازیار) که در جدیدترین پست اینستاگرام خود، از تغییر جنسیت و نام خود خبر داد، دست به دست می شود و بسیاری از مردم و هنرمندان به این خانم بازیگر تبریک گفته و کار او را قابل احترام دانسته اند اما برخی از مخاطبان و طرفداران بازیگر سریال خوشنام خواهان توضیح بیشتر درباره تغییر جنسیت او هستند و برای پرسیدن سؤال هایشان به دایرکت او مراجعه می کنند. وایرال شدن این اخبار در فضای مجازی و ماجرای تغییر جنسیت شهره لرستانی برای همکار بازیگر او نیز درد سر شده است تا جایی که خانم بازیگر از رفتار مردم در استوری اینستاگرامش گله کرد.

شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون که همیشه نامش با شهره لرستانی به دلیل تشابه اشتباه گرفته می شود، دیروز با گذاشتن یک استوری در صفحه اینستاگرام خود از انبوه پیام کاربران به دایرکت خود گله کرد. 

شهره لرستانی از ابتلای خود به بیماری آسم خبر داد

شهره لرستانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که این روزها با سریال باخانمان در نقش حوریه، هنرنمایی می کند، به دلیل کار در فیلم سینمایی «عروسی سیندرلا» به بیماری مبتلا شد.

 

این بانوی هنرمند با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از ابتلا به این بیماری داد.

بیماری شهره لرستانی

شهره لرستانی با انتشار تصویر زیر در پیج اینستاگرام خود نوشت:

متاسفانه به بیماری آسم دچار شدم....

قرار گرفتن در فضاهای سرد برای فیلمبرداری، بوی سیگار آدمها در فضای بسته، بوهای تند، وزن زیاد.... واز همه مهمتر آلودگی هوا...،دست بدست هم داد و مرا درگیر بیماری آسم کرد.

تحت درمانم تا بتوانم بدرستی نفس بکشم و حالت خفگی شبانگاهی ام درست شود. و خود را برای عمل اسلیو معده، که مدتی پیش قرار بود انجام شود، آماده کنم. محتاج دعای خیر شما عزیزان هستم.

اشاره شهره لرستانی به علاقه اش به اسم و پوشش مردانه در برنامه شب آهنگی

زندگی هنرمندان برای بسیاری از هوادارانشان جذاب است، این روزها که خبر تغییر جنسیت شهره لرستانی بازیگر مطرح کشورمان داغ است، در فضای مجازی ویدیوهایی از حضور بازیگر سریال خوشنام در شب آهنگی به سرعت وایرال می شود که در آن شهره لرستانی(مازیار) در گفتگو صمیمانه با حامد آهنگی صحبت های تامل برانگیزی را عنوان نموده است که در این بخش از نمناک منتشر نموده ایم.

شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در یک اقدامی غیرمنتظره، اینستاگرام خود را با خبری از تغییر جنسیت خود به روز کرد. بازیگر سریال سه در چهار که از مدت ها پیش تصاویری از خود با پوشش مردانه و کلاه در صفحه شخصی اش منتشر می کرد و نام مردانه «ودود» را انتخاب کرده بود، در برنامه شب آهنگی و در گفتگو با مجری برنامه از علاقه خود به مرد بودن حتی قبل از بازیگر شدنش صحبت کرد و گفت:

من بچه بودم، می گفتم اسمم کامبیز من رو کامبیز صدا کنید، شهره چیه

موقعی که جنگ شروع شد یه رضایت نامه از قول بابا نوشتم وسعی کردم خطش رو تقلید کنم و رفتم توصف کسانی که میرن جبهه، یه کم هم دوده مالیدم صورتم، بچه بودم 11 یا 12 سالم بود، روسری یاسر عرفات رو هم انداختم رو دوشم و با صدای یه کم کلفت‌تر گفتم می خوام بیام جبهه اینم رضایت پدرم اون آقا سرش رو بلند کرد و گفت خواهرم برو، خیلی بهم برخورد و احساس می کردم من هم باید از آب و خاکم دفاع کنم.

بازیگر اخراجی ها که نقش همسر حاجی گرینوف با بازی محمد رضا شریفی نیا را به خوبی به تصویر کشیده بود، عکسی از دوران نوجوانی خود با لباس سربازی منتشر نموده است که گویا به این خاطره و دوران باز می گردد.

شهره لرستانی که نام مردانه مازیار را برای خود برگزیده است، در برنامه حامد آهنگی در مورد داشتن ظاهر مردانه و ریش گفت:

ریش خیلی دوست دارم، واقعا اگه در می اومد می گذاشتم ریشام در بیاد، من خیلی ریش دوست دارم.

حامد آهنگی بازیگر جوکر و شب های مافیا در ادامه صحبت های شهره لرستانی عنوان کرد که بر عکس او ریش دوست ندارد و همین حرف داغ دل بازیگر معروف را تازه کرد و گفت:

خدا چرا چیزی رو که شما نمی خواهید رو به شما میده و اونی که من می خوام به من نمیده خیلی عجیبه!

شهره لرستان | جدیدترین عکس ها و مصاحبه شهره لرستانی

شهره لرستانی معتقد است تئاتر به عشقی قدیمی می‎ماند که هرگاه سراغ او بروید گرم و دوست‌ داشتنی است اما شما نمی توانید با او زندگی کنید. تئاتر فقط یک عشق است و با زندگی واقعی فرق دارد.

عموم مردم تعداد زیادی از بازیگران را به واسطه حضورشان در سریال ها تلویزیونی و فیلم های سینمایی می شناسند و چهره آنها به دلیل بازی هایی که در قاب تصویر یا پرده سینما داشتند برای آنها ماندگار شده است. این در حالی است که اکثر این بازیگران پس از سال ها درخشش در تئاتر بنا به دلائل مختلف از روی سن به پشت دوربین کوچ کردند و کافیست پای حرف هایشان بنشینی تا متوجه عشق و علاقه و دلتنگی شان به صحنه تئاتر شوی. در ادامه گفتگویی با شهره لرستانی، کارگردان و بازیگر شناخته و مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون را میخوانید.

- شما از جمله بازیگرانی هستید که طی این سال ها حضور موفقی در زمینه بازیگری در سه مدیوم تئاتر، سینما و تلویزیون داشتید و با مسائلی مانند مشکلات مالی تئاتر، ورشکستی سینما و تاثیر کوتاه مدت تلویزیون و... آشنا هستید. با توجه به اینکه فرض محال، محال نیست. اگر در یک شرایط استثنایی سه پیشنهاد از تئاتر، سینما و تلویزیون داشته باشید که هر سه تای آنها از همه نظر برای شما ایده‎آل باشد، اما فقط مجبور باشید که یکی از آنها را انتخاب کنید، کدام پیشنهاد را انتخاب خواهید کرد؟

شهره لرستانی : من سینما را انتخاب می کردم، به این دلیل که هم علاقه‎ بیشتری به سینما دارم و هم معتقدم که سینما هنر ماندگارتری است. تلاشی که شما در سینما می کنید به قول معروف به باد فنا نخواهد رفت اما در تئاتر هر چه شما تلاش کنید در نهایت مثل نقاشی کردن روی آب، مضمحل شده و از بین می رود.

- این موضوع قاعده‎ای کلی برای سینما و تئاتر است یا کار شما در سینما و تئاتر ایران شما را به چنین نتیجه ‌ای رسانده است؟

شهره لرستانی : بله متاسفانه، تئاتر در ایران همه چیز را گم می‎کند.

- شما با رپرتوار می ‌توانید این کار را بکنید. رپرتوار عملا به نوعی این مسئله را جبران نمی‌ کند؟

شهره لرستانی : درست است ولی باز در نهایت از آن هم چیزی نمی‎ماند. تئاتر مثل رقص، هنری فراری است ولی در سینما هنر ثبت می ‌شود و اگر اجازه نمایش هم نگیرد در یک قوطی فیلم یا یک CD وجود دارد.

سینما

- یعنی می ‌ترسید آن را از دست بدهید؟

شهره لرستانی : بله، از نظر روانشناسی هم من همیشه ترس از دست دادن دارم حتی نسبت به نزدیکانم نیز این موضوع را همیشه احساس می کنم. شاید این ترس از همان جا ناشی می شود که من چیزهایی که می‎توانم نگه دارم را بیشتر دوست دارم.

- پس چه شد که همه چیز از تئاتر شروع شد. از طرفی شما در همان سال های نخست دانشگاه بود که 17 کار تئاتر کردید.

لرستانی:بله من از همان زمان ورود به دانشکده تئاتر، کارم را آغاز کردم. تئاتر را دوست دارم و وقتی می گویم نمی خواهم آن را ادامه بدهم به این معنا نیست که دوستش ندارم. تئاتر به عشقی قدیمی می‎ماند که هرگاه سراغ او بروید گرم و دوست‌ داشتنی است اما شما نمی توانید با او زندگی کنید. فقط یک عشق است و با زندگی واقعی فرق دارد.

- آخرین باری که متنی ارائه کردید و رد شد، کی بود؟

شهره لرستانی : من در تمام این سال‌ ها هم پیشنهاد بازی داشتم و هم هر سال متن ارائه کردم. حتی همین اواخر دو متن به تئاتر شهر ارائه دادم یکی "میراندولینا" اثر کارلو گولدونی و دیگری اثری است که از "جاناتان مرغ دریایی" ریچارد باخ اقتباس کردم. اما هیچ وقت جواب درستی به هنرمند داده نمی شود، از طرف دیگر همیشه باندبازی نیز در این کار دخیل است و در نهایت هنرمند عطای این کار را به لقایش خواهد بخشید. این همه تلاش برای رسیدن به چیزی که در نهایت در دست نمی ماند، نمی ارزد.

- در همه این سال‎ها، اگر نگوییم کارگردانی را به بازیگری ارجح دانسته‎اید اما این دو را همپای هم پیش برده‌ اید. در حال حاضر هم تصمیم دارید یک اثر سینمایی را کارگردانی کنید. این تفکیک علاقه میان بازیگری و کارگردانی هم به همان موضوع ماندگاری یا عدم ماندگاری مربوط است؟ 

شهره لرستانی : شما وقتی کارگردانی می‎کنید به کل یک اثر احاطه دارید و وقتی بازیگری می‌ کنید جزیی از یک اثر هستید که تابع کل است و همواره باید ببینید که کل از شما چه می‎خواهد. اینکه کلیت یک اثر را بتوانید هدایت کنید همیشه بیشتر مورد نظر من بوده است، شاید کمی در این مورد دیکتاتور مابانه نگاه می‎کنم.

- کمی به عقب برگریدم، در دوران دانشجویی کارتان را با کدام کار شروع کردید؟

شهره لرستانی : تئاتر حرفه‎ای را با کاری به اسم "آدم برفی" شروع کردم که آقای پرستار کارگردان آن بود. اما بعد از آن به صورت فشرده در کارهای زیادی حضور داشتم و گاهی حتی همزمان در دو سالن اجرا داشتم. به خاطر دارم آن زمان خبرنگاری از من پرسید که چرا این قدر پرکار هستید؟ گفتم پرکار بودن که سوال ندارد اگر کم کار بودم باید سوال می ‌شد چرا کم ‌کار هستید. علاقه ‌ام به فضای تئاتر زیاد بود که از صبح تا شب فقط به تئاتر مشغول بودم و شب که به خانه می ‌رسیدم می‌ خوابیدم تا فردا که دوباره همین برنامه را ادامه دهم. خودم اسم آن دوران را می‌ گذارم عشق، یک عشق قدیمی.

- بیشترین چیزی که از تئاتر آموختید چه بود؟

شهره لرستانی : صبر و منظم‎بودن دو درسی بود که من از تئاتر آموختم و با خودم به سینما و تلویزیون بردم و همیشه همراه دارم. 

اولین حضور مازیار لرستانی با پوشش مردانه در یک مراسم رسمی

مازیار لرستانی که از قبل از اعلام تطبیق جنسیت و انتخاب نام جدید کلاه می گذاشت و لباس های مردانه به تن می کرد، بعد از تولد دوباره اش، برای اولین بار با پوششی مردانه در یک مراسم رسمی حاضر شد. این مراسم رسمی اکران خصوصی فیلم «هزار و یک تو» به تهیه‌کنندگی تهمینه میلانی بود که در آن عکس های جدیدی از مازیار لرستانی با شکل و شمایل جدیدش منتشر شد که در ادامه این بخش از چهره ها در نمناک مشاهده خواهید کرد.

بزرگترین آرزوی مازیار لرستانی در برنامه با حسین(ع) حرف بزن

این روزها ویدئوی قدیمی از مازیار لرستانی وایرال شده است که بازیگر اخراجی ها از آن زمان همواره یک آرزوی بزرگ داشت که در برنامه با حسین (ع) حرف بزن به آن اشاره میکند. در ادامه این بخش از چهره ها در نمناک درد دل و صحبت‌های مازیار لرستانی قبل تغییر جنسیت را می خوانید که در روزهای محرم با امام حسین انجام می‌دهد.

 

 

 

 

درد و دل مازیار لرستانی با امام حسین

شهره لرستانی قبل از تطبیق جنسیت و تغییر نامش در برنامه با حسین (ع) حرف بزن... در مورد بزرگ‌ترین آرزوی خود صحبت کرد.

با حسین (ع) حرف بزن، برنامه‌ای گفت‌وگو محور است که بدونِ حضورِ مجری در آن افراد مختلفی با امام حسین(ع) حرف می‌زنند و از احساس و اعتقاد خود به ایشان می‌گویند. این بازیگر در گفتگو با امام حسین (ع) گفت:

کمکم کن به بزرگترین آرزوی زندگیم برسم، همون آرزویی که قسم خوردم اگه کمکم کنی دیگه تاسوعا و عاشورا در خدمتت باشم، نذر میدم، برات وایسم، یه کاری کن که منم بتونم جوانمردونه زندگی کنم. نگاش می کنم هرچی که من بخوام بگم اون می دونه و دیگه کلام فایده نداره.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه