دارا حیایی | ازدواج دارا حیایی | فرزند دارا حیایی

شوخی منشوری لیلا بلوکات با دارا حیایی غوغا کرد |‌ پسر امین حیایی از خجالت آب شد

شوخی منشوری لیلا بلوکات با دارا حیایی غوغا کرد |‌ پسر امین حیایی از خجالت آب شد
کدخبر : 37025

ویدیوی دیده نشده از دارا حیایی اینستاگرام را ترکاند .

ویدیوی دیده نشده از لیلا بلوکات و دارا حیایی در پشت صحنه سریال ازسرنوشت حسابی خبر ساز شد . دارا حیایی در سریال از سرنوشت نقش هاشم را بازی می کرد . در ادامه ویدیوی دارا حیایی و شوخی عجیب لیلا بلوکات با او را مشاهده می کنید . لیلا بلوکات از بازیگران باتجربه سینما تلوزیون و تیاتر می باشد . دارا حیایی نیز در این سریال با مجید واشقانی و لیلا بلوکات همبازی بوده است . 

بیوگرافی لیلا بلوکات

نام :لیلا

نام خانوادگی :بلوکات

تاریخ تولد :1360/9/4

محل تولد :تهران

میزان تحصیلات :کارشناسی فرش

تاهل :مجرد

 

زندگی شخصی لیلا بلوکات:

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.

 

دوران کودکی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات درشتة کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.لیلا بلوکات در کنار خواهر و برادرش

لیلا بلوکات با تعدادی از هنرمندان و بازیگرن به سفر معنوی حج رفته که در ادامه عکسی از لیلا بلوکات و خاطره حاتمی بازیگر را در مدینه مشاهه میکنید.

 

لیلا بلوکات در خانه خدا

لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقه مند است. او  گفته:من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم.

 

لیلا بلوکات والیبالیست

لیلا بلوکات علاوه بر والیبال سوارکاری را هم حرفه ای دنبال می کند. 

 

زندگی شخصی دارا حیایی

دارا حیایی پسر امین حیایی بازیگر سرشناس کشورمان است که 11 شهریورماه سال 1375 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان تحصیلکرده رشته طراحی صنعتی می باشد.

دارا حیایی

خانواده دارا حیایی

دارا حیایی تنها پسر امین حیایی و همسر سابقش مونا بانکی پور است. پدر و مادر دارا حیایی هر دو بازیگر بوده و مادر بزرگش فرزانه داوری از بازیگران قدیمی سینما و پیش از انقلاب بود.

امین حیایی زمانی که 22 ساله بود در سال 1371 با مونا بانکی پور ازدواج کرد اما زندگی مشترک آنها دوام چندانی نداشت و پس از به دنیا فرزندشان به جدایی و طلاق منتهی شد. بعد از طلاق حضانت دارا به مادرش سپرده شده بود و دارا با مادرش در کنار مادر بزرگ خود فرزانه داوری مدتی در خارج از کشور زندگی می کردند.

 

شهرت با از سرنوشت

دارا در اولین تجربه حرفه ای خود با سریال از سرنوشت در زمستان 1398 وقتی 26 ساله بود با نقش هاشم وارد قاب تلویزیون شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت

در این سریال کیسان دیباج در نقش سهراب کنار او بازی می کند ، این سریال با استقبال خوبی که مواجه شد در چهار فصل ساخته شده است

 

سختی فصل چهارم از سرنوشت

در فصل سوم کرونا نبود اما در فصل چهارم سریال از سرنوشت ما با استرس و شرایط وحشتناکی کار می کردیم اما سعی کردیم رعایت کنیم تا بیمار نشویم

 

پشت نام پدرم کار نمی کنم

شک نکنید نام امین حیایی نام بزرگی است ولی این را بدانید می خواهم از تجربیات پدرم استفاده کنم و نه از اسمش هیچ وقت نمی خواهم پشت نام پدرم کار کنم

دارا حیایی

کلاس های بازیگری

بعد از اولین تجربه به پیشنهاد پدرم در کلاس های بازیگری و فن بیان حضور پیدا کردم و با خواندن کتاب و پیگیری علمی تر این رشته در حال تلاش برای کسب تجربه هستم

 

از پدرم سوء استفاده نمی کنم

کدام تهیه کننده برای پروژه ای که میلیاردها تومان هزینه می کند یک نفر را با پارتی برای بازی انتخاب می کنم این ریسک باورپذیر نیست که هزینه پروژه خود را صرف کسی کند که چیزی نمی داند

من از تجربیات پدرم استفاده می کم و بیشتر می خواهم در حوزه بازیگری به منم کمک کند اما از موقعیت پدرم سوء استفاده نمی کنم

 

دوران نوجوانی دارا حیایی

امین حیایی یکی از هنرمندان موفق و پرکار سینمای ایران است که 19 خردادماه سال 1349 متولد شد و بازیگری را از حدود سال 1370 آغاز کرد و در آثار شاخصی مانند کلاه پهلوی، برف آخر، اخراجی ها، شعله‌ور، درخونگاه و... درخشید.

مونا بانکی پور بازیگر سابق کشورمان مادر دارا حیایی است که در سریال خواب و بیدار و فیلم سینمایی خانه ای در شن بازی کرده است اما پس از مدتی برای انتخابی بهتر از خواب و بیدار و زندگی نکردن در ایران و حواشی بعد از جدایی اش از دنیای بازیگری فاصله گرفت وسالهای زیادی همراه پسرش دارا در خارج از کشور زندگی کرد.

دارا حیایی

دارا حیایی و مادرش مونا بانکی پور

امین حیایی بعد از جدایی از مونا بانکی پور مادر دارا، برای دومین بار ازدواج کرد. او و همسرش نیلوفر خوش خلق در سال 1379 با یکدیگر آشنا و این آشنایی منجر به ازدواج شد.

نیلوفر خوش خلق متولد 1351 و بازیگر است و در فیلمهایی همچون قلاده طلا، دایره زنگی، مانی و ندا و سریال خوب بد زشت با همسرش امین حیایی همبازی بودند. 

 

بازیگرانی که در یک خانواده هنرمند بزرگ شده اند

هنر معمولا در خانواده ها گردش پیدا کرده و والدین و یا فرزندان نیز به آن  روی می آورند. در سینما و تلویزیون بسیاری از بازیگران با فرزندانشان همکار شده اند و یا بالعکس.هنگامی که یک بازیگر دارای فرزند می شود معمولا او نیز به دلیل شرایط موجود در خانواده و آشنایی با این حرفه، وارد دنیای بازیگری و یا بخش های دیگر سینما و تلویزیون می شود.

در این بخش از فرهنگ و هنر نمناک  برخی از بازیگران سینما و تلویزیون را معرفی می کنیم که در یک خانواده هنرمند متولد و بزرگ شده اند.

بازیگرانی که در یک خانواده هنری متولد شدند

 

باران کوثری

باران کوثری یکی از بازیگران مطرح سینما است که در خانواده هنرمند متولد شده است. پدر او جهانگیر کوثری گزارشگر فوتبال و مادرش رخشان بنی اعتماد، کارگردان سینما است.

 

مهراوه و ملیکا شریفی نیا

مهراوه و ملیکا یکی از خواهران بازیگرا سینما و تلویزیون هستند که پدر و مادرشان هردو از بازیگران مطرح کشورمان می باشند. محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان پدر و مادر این بازیگران و الگوی بازیگری آنها هستند.

 

سپند و کمند امیرسلیمانی

سپند و کمند امیرسلیمانی یکی دیگر از خواهر و برادرهای بازیگری هستند که حرفه پدرشان سعید امیرسلیمانی را ادامه دادند.

 

لیلی رشیدی

لیلی رشیدی در یک خانواده هنرمند متولد شد. پدر او زنده یاد داوود رشیدی و مادرش احترام برومند از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان هستند.

 

بهار و برزو و ارجمند

زنده یاد انوشیروان ارجمند از هنرمندان پیشکسوت عرصه بازیگری بود .فرزندان این بازیگر به نام بهار و برزو  ارجمند که در خانواده هنرمند متولد شده اند حرفه پدر خود را ادامه دادند.

 

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی فرزند علی حاتمی یکی از کارگردان مشهور سینما و زری خوشکام بازیگر سینما و تلویزیون است. لیلا حاتمی یکی از سوپراستارهای سینمای ایران است و همسر او علی مصفا کارگردان و بازیگر می باشد.

 

پندار اکبری

پندار اکبری فرزند عبدالرضا اکبری است که به حرفه پدر روی آورده و فعالیت بازیگری را ادامه می دهد برادر دیگر پندار به نام عرفان نیز بازیگر می باشد.

 

مارال و مونا فرجاد

مارال و مونا فرجاد یکی از خوهران بازیگر سینما و تلویزیون می باشند که پدر آنها جلیل فرجاد از بازیگران پیشکسوت کشورمان است. این دو خواهر از کودکی وارد حرفه بازیگری شده و شغل پدر را ادامه دادند.

 

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی در یک خانواده کاملا هنری متولد و  بزرگ شده است. جمیله شیخی مادربزرگ، آتیلا پسیانی پدر ، فاطمه نقوی مادر و خسرو برادر او است که همگی از بازیگران سینما و تلویزیون می باشند.

 

شقایق فراهانی

شقایق فرهانی در خانواده ای هنرمند متولد شده است پدر او بهزاد فراهانی و مادرش فهیمه رحیم نیا از بازیگران پیشکسوت و مشهور کشورمان هستند.

 

سینا و ساعد سهیلی

سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد و برادرش ساعد در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد شدند. سعید سهیلی پدر این بازیگران ، یکی از کارگردانان مشهور سینما است. صبا سهیلی دختر این خانواده هنرمند نیز به حرفه بازیگری مشغول است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه