زهره فکور صبور | ازدواج زهره فکور صبور | همسر زهره فکور صبور

عکس باورنکردنی از زهره فکور صبور پس از مرگ | زهره فکور صبور همه را شوکه کرد

عکس باورنکردنی از زهره فکور صبور پس از مرگ | زهره فکور صبور همه را شوکه کرد
کدخبر : 37297

عکس دیده نشده از سنگ مزار زهره فکور صبور اینستاگرام را ترکاند.

زهره فکور صبور بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون بود که چند وقت پیش درگذشت . زهره فکور صبور در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . زهره فکور صبور با فوتش جامعه هنری را عزادار کرد . در ادامه عکس دیده نشده از سنگ مزار زهره فکور صبور را می بینید . 

زهره فکور صبور

زهره فکور صبور درباره بازیگری خود گفت: " واقعیت این است که در تمام طول زندگی‌ام به تنها چیزی که فکر نمی‌کردم بازیگر شدن بود، سال ۱۳۷۵ که دیپلم گرفتم یکی از دوستانم که در عرصه تئاتر کودک فعالیت داشت، آن زمان نمایشی را در دست داشت و به دنبال بازیگر برای نقش یک گل بود، به من پیشنهاد داد و من پذیرفتم. بعد از این تئاتر هم، با گروهی از دانشجویان تئاتر در نمایش‌نامه هملت نقشی ایفا کردم، بعد از این قضیه بازیگری برای من جدی‌تر شد.

در حین تئاتر هملت دوستانم پیشنهاد دادند که گروهی برای تهیه دو فیلم به دنبال بازیگر هستند و من رفتم و فرم پر کردم و از آنجا بود که توانستم در فیلم باغ کوچک بی‌بی‌گل و همزمان با آن در فیلم روزگار جوانی به کارگردانی آقای شاپورقریب بازی کنم. وقتی این کارها تمام شد به کلاس بازیگری آقای سمندریان رفتم و آنجا دوره دیدم و به این شکل به این عرصه راه پیدا کردم. "

بازیگری رسمی زهره فکور صبور با مجموعه غبار نور به کارگردانی محمدرضا اصلانی آغاز شد، نخستین تجربه بازیگری او با ایفای نقش گل در تئاتر بود. پس از آن نقش‌های تقریباً کوتاهی در سریال‌های معمولی و مخصوصاً اپیزودیکی زیادی بازی کرد و در اواخر دهه ۱۳۷۰ بسیار پرکار بود و تا اواخر سال‌های دهه ۱۳۸۰ ادامه داشت.

زهره فکور صبور

او در سریال دلنوازان نقش یک خواهر نابینا را بسیار خوب و تأثیرگذار بازی کرد. در نرگس سیروس مقدم نقش متفاوت دیگری داشت. سریالی که درگذشت پوپک گلدره بر اثر سانحه رانندگی، شوکِ بزرگی به تمام عوامل آن وارد کرد. فکور صبور در مجموعه ویژه عید نوروز شبکه ۲ به سریال کامیون پیوست و آخرین اثر او در دنیای هنر، سریال بی‌همگان شبکه سه است.

زهره فکور صبور با سریال کارآگاهان به شهرت رسید، این سریال در سال ۱۳۸۷ به کارگردانی حمید لبخنده تولید شد.

فکور پس از آن با حضور در مجموعه تلویزیونی دلنوازان اثری از حسین سهیلی زاده بسیار خوش درخشید و در کنار بازیگرانی همچون سحر قریشی و شاهرخ استخری و سیاوش خیرابی و فریبا کوثری و عبدالرضا اکبری به ایفای نقش پرداخت.

زهره فکور صبور

زهره فکور صبور کیست؟

نام: زهره فکور صبور

زمینه فعالیت: بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر

تولد: ۱ فروردین ۱۳۵۷

محل تولد: تهران

محل زندگی: تهران

قد: ۱۶۸ سانتیمتر

ملیت: ایران

پیشه: بازیگری

سال‌های فعالیت: از ۱۳۷۷ تاکنون

فوت: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ (۴۳ سال)

 

آخرین جزئیات از لحظات پایانی زندگی زهره فکور صبور

با پیدا شدن جسد خانم بازیگر در آپارتمانش، تحقیقات تیم جنایی پایتخت برای کشف ابعاد بیشتری از این حادثه آغاز شده است.

شامگاه سه‌شنبه دهم اسفندماه، وقتی تلفن قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس جنایی تهران به صدا در آمد، یکی از افسران کلانتری قلهک از پشت خط گزارش مرگ مرموز زنی جوان را به او اعلام کرد.

به‌گفته افسر پلیس، متوفی زهره فکور، یکی از بازیگران سرشناس تلویزیون و سینما بود که جسدش در اتاق خواب پیدا شده و در نگاه اول مرگ او مشکوک به‌نظر می‌رسید.

پس از این تماس بود که بازپرس جنایی تهران به همراه تیمی از مأموران تجسس پلیس آگاهی تهران در محل زندگی بازیگر جوان که طبقه چهارم ساختمانی مسکونی در حوالی قلهک بود حاضر شدند.

چند ساعت از مرگ زن جوان که متولد سال ۵۷و متاهل بود می‌گذشت. جسد متوفی در اتاق خواب و در حالی پیدا شده بود که لباس خانگی به تن داشت. از طرفی معاینات اولیه نشان می‌داد که روی بدن متوفی هیچ‌گونه آثار کبودی، ضرب و جرح و یا علائمی که نشان دهد او به قتل رسیده است، دیده نمی‌شود.

در کنار جسد نیز چند ورق قرص به چشم می‌خورد و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که او دچار مسمومیت دارویی شده است. با وجود این جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا بررسی‌های تخصصی علت اصلی مرگ خانم بازیگر را مشخص کند.

در ادامه تحقیقات معلوم شد نخستین فردی که با جسد مواجه شده همسر خانم بازیگر بوده است. وی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون و متوفی همسر دوم او بود.

این مرد که به‌شدت از مرگ همسرش شوکه شده بود وقتی کمی آرام‌تر شد به قاضی جنایی گفت: همسرم به تنهایی در این آپارتمان (محل حادثه) زندگی می‌کرد و من آخرین بار روز یکشنبه او را دیدم. آن روز سرحال بود و مشکل خاصی نداشت. آخرین تماسمان هم به روز دوشنبه برمی‌گردد یعنی یک روز پیش از مرگ همسرم. از مسائل روزمره گفتیم و بعد از آن خداحافظی کردیم تا اینکه عصر سه‌شنبه و ساعاتی قبل از پیدا شدن جسد همسرم، مادرش به من زنگ زد و درحالی‌که پریشان بود سراغ دخترش را گرفت. با اطمینان به او گفتم حالش خوب و در خانه است، اما مادرش نگران بود و می‌گفت ساعت ۲ظهر که با او صحبت کرده به‌نظر می‌رسیده حالش خوب نیست و گریه می‌کرد. وقتی این‌ها را از زبان مادر همسرم شنیدم دلشوره عجیبی به جانم افتاد. مادرش می‌گفت دخترش به‌شدت ناراحت بوده و پس از آن هرچه به موبایلش و تلفن خانه زنگ زده، جوابش را نداده است. او در شبکه‌های مجازی هم آنلاین نشده و این مسئله نگرانی من و مادرش را بیشتر می‌کرد.

وی ادامه داد: پس از این تماس، چندین بار با همسرم تماس گرفتم، اما همه زنگ‌ها بی‌جواب ماند. سراسیمه راهی محل زندگی او شدم، اما وقتی به مقابل آپارتمان رسیدم هرچه زنگ زدم، در را باز نکرد. با کمک سرایدار وارد آپارتمان شدیم و با دیدن پیکر بی‌جان او در اتاق خواب به‌شدت شوکه شدم. هرچه صدایش زدم جواب نداد و سرایدار نیز به اورژانس زنگ زد. وقتی اورژانس رسید عملیات احیا را انجام دادند، اما لحظاتی بعد گفتند که، چون زمان زیادی از مرگ گذشته تلاش برای نجات او فایده‌ای ندارد.

زهره فکور صبور

مرگ زهره فکور صبور

این مرد گفت: آنچه را که می‌شنیدم باورکردنی نبود و نمی‌توانستم مرگ او را باور کنم. او داغ بزرگی بر دل همه ما گذاشت. همسرم زنی آرام و مهربان بود. او هیچ مشکلی نداشت و زنی شاد بود. همسرم دچار بیماری افسردگی هم نبود و آنطور که می‌دانم هرازگاهی به‌دلیل آنکه خوابش کم بود قرص خواب مصرف می‌کرد. از سوی دیگر ما هیچ مشکل و اختلافی با هم نداشتیم و رابطه ما خیلی خوب بود.

همچنین در ادامه تحقیقات معلوم شد که متوفی چند ساعت قبل از مرگش پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که مربوط به یکی از برنامه‌هایی بود که خودش در آن شرکت کرده بود. در این کلیپ مجری برنامه از متوفی سؤالی می‌پرسد مبنی بر اینکه اگر برمی‌گشت به سال‌های قبل (۲۰یا ۲۵سال قبل) باز هم این مسیر را (بازیگری) انتخاب می‌کرد یا نه. متوفی نیز با جدیت پاسخ می‌دهد که خیر و ادامه می‌دهد که هرچند اتفاقات خوبی برایش افتاده، اما اگر به سال‌ها قبل برمی‌گشت بازیگری را انتخاب نمی‌کرد و این مسیر را پیش نمی‌گرفت.

او در آن برنامه گفته بود که دلش می‌خواسته زندگی بی‌دغدغه و معمولی را انتخاب و زودتر ازدواج می‌کرد، بچه‌دار می‌شد و از بچه هایش مراقبت می‌کرد.

او در ادامه می‌گوید که اگر بچه‌دار شود هرگز به او اجازه نمی‌دهد بازیگری را انتخاب کند و وارد این حرفه شود.

پس از انجام تحقیقات اولیه، بازپرس جنایی دستور پرس و جو از خانواده متوفی و بررسی مجدد خانه را صادر کرد تا اگر خانم بازیگر دست نوشته‌ای از خودش به جا گذاشته کشف و جزئیات بیشتری از این حادثه آشکار شود.

 

خانواده و اصالت زهره فکور صبور

زهره فکور صبور در تهران متولد شد، پدرش کرمانشاهی و مادر او سمنانی بود. فکور صبور در یک خانواده هفت‌نفره زندگی کرد و دارای سه خواهر و یک برادر است.

زهره فکور صبور

تحصیلات زهره فکور صبور

زهره فکور صبور فارغ‌التحصیل مقطع دیپلم است.

 

تئاتر

کافه شبنم

فیلم‌های تلویزیونی

مادرانه (درحال ساخت)

بگو که رؤیا نیست (١٣٨٧)

من، تو، او (١٣٨٧)

هلیا

 

سینما

مشت زن (۱۳۹۰)

یه دروغ کوچولو (۱۳۸۹)

کنسرت روی آب (۱۳۸۹)

دوشیزه باران (۱۳۸۶)

بوی گل سرخ (۱۳۸۰)

 

تلویزیون

۱۳۹۶ پنچری بازیگر برزو نیک نژاد

۱۳۹۴ دردسرهای عظیم ۲ بازیگر برزو نیک نژاد

۱۳۹۳ دردسرهای عظیم بازیگر برزو نیک نژاد

۱۳۹۳ بازیگری افتخاری در یک قسمت پایتخت ۳ بازیگری افتخاری در یک قسمت سیروس مقدم

۱۳۸۸ دلنوازان بازیگر حسین سهیلی زاده

۱۳۸۶ کارآگاهان بازیگر حمید لبخنده

۱۳۸۵ آدمخوار بازیگر جواد مزدآبادی

۱۳۸۴ ریحانه بازیگر سیروس مقدم

۱۳۸۳ کمکم کن بازیگر قاسم جعفری

۱۳۸۳ فصل زرد بازیگر محمدرضا زهتابی

۱۳۸۱ مسافری از هند بازیگر قاسم جعفری

۱۳۷۸ کاشانه بازیگر قاسم جعفری

۱۳۷۹ همسفر بازیگر قاسم جعفری

۱۳۸۰–۱۳۷۹ نیستان بازیگر

۱۳۷۸ یکی بود، یکی نبود بازیگر جواد ارشاد

۱۳۷۸ آژانس دوستی بازیگر احمد رمضان زاده و …

۱۳۷۸–۱۳۷۷ روزگار جوانی بازیگر شاپور قریب و اصغر توسلی

۱۳۸۵ نرگس بازیگر سیروس مقدم

۱۳۸۵ از نفس افتاده بازیگر قاسم جعفری

۱۳۷۷ باغ کوچک بی بی گل بازیگر مهدی قاسمی

۱۳۸۲ برنامه‌ی کودک "سه، پنج، دو" بازیگر مهرداد غفارزاده

 

گروه ویژه بازیگر

۱۳۸۱ خواب و بیدار بازیگر مهدی فخیم زاده

روزهای آرزو بازیگر

گروه هفت بازیگر

 

درگذشت زهره فکور صبور

خبر درگذشت ناگهانی زهره فکور صبور چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ منتشر شد، وی هنگام درگذشت ۴۳ سال داشت.‌

مراجع رسمی تاکنون در خصوص علت مرگ این بازیگر اظهار نظر نکردند، برخی رسانه‌ها اعلام کردند این بازیگر ساعت ۸ شب دهم اسفند ۱۴۰۰ به بیمارستان منتقل شده اما پزشکان موفق به نجات وی نشده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه