مهراوه شریفی نیا | ازدواج مهراوه شریفی نیا | عشق مهراوه شریفی نیا

لباس عروس جواهر دوزی مهراوه شریفی نیا | مهراوه شریفی نیا در قامت عروس

لباس عروس جواهر دوزی مهراوه شریفی نیا | مهراوه شریفی نیا در قامت عروس
کدخبر : 37308

عکس جدید مهراوه شریفی نیا در اینستاگرام کولاک کرد .

عکس جدید مهراوه شریفی نیا با لباس عروس در اینستاگرام وایرال شد . شایعه ازدواج مهراوه شریفی نیا در اینستاگرام پر شد که این خبر صحت ندارد . مهراوه شریفی نیا مجرد است و ازدواج نکرده است . مهراوه شریفی نیا دختر محمدرضا شریفی نیا و بازیگر است او خواهر و مادر بازیگر نیز دارد . در ادامه عکس مهراوه شریفی نیا با لباس عروس که مربوط به سریال دل است را مشاهده می کنید . 

مهراوه شریفی نیا

 

بیوگرافی کامل مهراوه شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون

نام:مهراوه

نام خانوادگی:شریفی نیا

تاریخ تولد:1360/1/29

محل تولد:تهران

تحصیلات:فارغ التحصیل رشته موسیقی

 

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد.

 

مهراوه شریفی نیا

 

کودکی مهراوه شریفی نیا 

او دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است. شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. او در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار کارگردان ضیاءالدین دری بود.

 

تصویر مهراوه شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون

او فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است و خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا (بازیگر و نقاش) است.

 

مهراوه شریفی نیا

 

مهراوه شریفی نیا و پدرش

محمدرضا شریفی نیا‌: محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد ماه 1334 در خاتون آباد از روستاهای نزدیک خوراسگان در اصفهان متولد شد. شریفی نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی (استاد دانشگاه) در فیلم پری (داریوش مهرجویی، 1373) دیده شد.

 

مهراوه شریفی نیا

 

مهراوه شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان 

آزیتا حاجیان: آزیتا حاجیان متولد 21 دی 1336در ملایر و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون میباشد، حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر است. 

 

سریال بر سر دوراهی با مهراوه شریفی نیا و حمید گودرزی

در روزهای پایانی سال و رسیدن نوروز برنامه های تلویزیون فشرده تر از قبل روی آنتن میروند و سریال های نوروزی یکی از پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیون را تشکیل میدهند. سریال بر سر دوراهی سریال نوروزی شبکه دو سیما است که تا چند روز دیگر روی آنتن میرود.

مهراوه شریفی نیا و حمید گودرزی در کنار دیگر چهره های سرشناس سینما و تلویزیون به ایفای نقش در سریال بر سر دوراهی می پردازند.

 

توضیح مهراوه شریفی نیا از نقشش در سریال بر سر دوراهی

مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال بر سر دوراهی با انتشار پستی درباره نقشش در سریال بر سر دوراهی توضیح داد.

 

مهراوه شریفی نیا همبازی حمید گودرزی در سریال بر سر دوراهی

مهراوه شریفی نیا با انتشار این عکس در کنار حمید گودرزی نوشت : سلام ، این آقا اسمش حامده، پسر عموی منه. منم مریم هستم. از آشنایی با شما خوشحالم.

راستش برای حامد، توی مدت کوتاه اتفاقات عجیبی افتاد که باعث شد زندگی همه ی ما تغییر کنه و آرزوهای من هم نقش بر آب بشه. ماجراش مفصله. حالا اگه حوصله ی مهمون دارین و از شنیدن قصه و سرگذشت دیگران لذت می برید، از پنجشنبه، اول فروردین، ساعت 9 شب، درِ شبکه ی2رو باز بذارین تا ما جهت عیددیدنی به خونه تون بیاییم و یه ذره با شما دردِ دل کنیم.

قول می دیم پرخوری نکنیم. چای تازه دم باشه با دو تا نون نخودچی کافیه، اگه شیرینی خونگی پخته باشین که دیگه عالی می شه.اگه نبود هم مهم نیست با کشمش، قند، نقل، انجیر، توت خشک، خرما یا هر چیز دیگه ای که باشه دهنمون رو شیرین می کنیم. شام و میوه هم نمی خوریم. خلاصه نگران پذیرایی از ما نباشید. این روزها همدلی از هر چیزی مهم تره....

پس قرار ما از پنجشنبه اول فروردین 1398 هر شب، ساعت 21، توی خونه های شما، شبکه ی 2. 

 

 فوت پدر آزیتا حاجیان 

مهراوه شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی در کانال تلگرامی منتسب به خودش عکسی را منتشر کرد که در آن خبر از فوت پدربزرگ مادریش داد.

 

مهراوه شریفی نیا در آغوش پدر بزرگش

گفتنی است پدر محمدرضا شریفی نیا نیز چندی پیش فوت کرده بود. مهراوه و ملیکا شریفی نیا دختران آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا هستند که همه آنها بازیگر می باشند و یک خانواده کاملا هنری به شمار می روند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه