نیوشا ضیغمی | ازدواج نیوشا ضیغمی | همسر نیوشا ضیغمی

استرس تلخ نیوشا ضیغمی قبل از ورود به اتاق عمل | رنگ نیوشا ضیغمی از ترس سفید شد

استرس تلخ نیوشا ضیغمی قبل از ورود به اتاق عمل | رنگ نیوشا ضیغمی از ترس سفید شد
کدخبر : 37391

ویدیوی دیده نشده از صحبت های نیوشا ضیغمی قبل از ورود به اتاق عمل خبرساز شد .

نیوشا ضیغمی بازیگر باتجربه با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خبرساز شد . نیوشا ضیغمی در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . نیوشا ضیغی در اینستاگرام تبلیغات مختلفی حضور داشته است او در تازه ترین تبلیغ خود یک مرکز زیبایی را تبلیغ می کند . نیوشا ضیغمی در سریال جدید که از شبکه سه هم پخش می شود حضور دارد . در ادامه حرف های نیوشا ضیغمی را مشاهده می کنید . 

افشای علت طلاق نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی علت طلاقش را فاش کرد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

استوری جدید نیوشا ضیغمی گمانه زنی ها در مورد طلاقش را قوت بخشید. از آنجاییکه نیوشا ضیغمی چنین استوری هایی نداشته است به نظر می رسد این استوری بوی طلاق می دهد.

 اخیرا شایعاتی درباره طلاق نیوشا ضیغمی به گوش می رسد که خانم بازیگر با انتشار استوری ای و بایگانی کردن تصاویر همسرش این شایعات را تا حدودی تایید کرده است. نیوشا ضیغمی عکسی از شناسنامه‌ای که مهر طلاق دارد را منتشر کرد. او استوری خود را بعد از ساعاتی حذف کرد

اولین تجربه نیوشا ضیغمی در تلویزیون بود که با یک سریال فاخر کار هنری اش را به صورت کاملا حرفه ای آغاز کرد. پس از بازی در این سریال برای بازی در فیلم تردست به کارگردانی محمد علی سجادی  انتخاب شد و اولین فیلم سینمایی اش را تجربه کرد.

نیوشا ضیغمی عکسی از شناسنامه ای که مهر طلاق دارد را منتشر کرد. نیوشا ضیغمی او استوری خود را بعد از ساعاتی حذف کرد که همین موضوع سبب دوگانی درباره خبرهای جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش شده است.

تکذیب شد؟

برخی رسانه‌ها نوشته‌اند به نظر می‌رسد نیوشا ضیغمی با انتشار ویدیوی زیر این خبر را تکذیب کرده است. این ویدیوی را در ادامه تماشا کنید.

اما این ویدیو مربوط به چندوقت گذشته و حضور این زوج در کنسرت علیرضا طلیسچی است. خانم ضیغمی همچنان تصاویر خودش و همسرش را از اینستاگرام پاک کرده است و زمزمه‌های این جدایی کماکان وجود دارد. نیوشا ضیغمی قبلا در مورد آرزوی خود در یک مصاحبه گفته بود:

اگر روزی می ‌‌توانستم در زمان سفر کنم به قرن نوزدهم می‌‌ رفتم برای این‌ که قرن بیست و یکم، قرن تکنولوژی است و قرن سرد و پر دغدغه‌ ای شده ولی قرن نوزدهم قرن احساس و هنر بود. 

نیوشا ضیغمی

توضیح نیوشا ضیغمی درباره تصویر منتسب به بادیگاردش

دنیای شهرت با همه جذابیت هایش خالی از دردسر نیست، گاهی عشق و علاقه زیاد طرفداران برای افراد مشهور دردسر و مزاحمت ایجاد می کند، از همین رو برخی از هنرمندان ترجیح می دهند که در مراسم ها با بادیگاردهایشان حضور پیدا کنند.

نیوشا ضیغمی بازیگر سریال بی نشان یکی از هنرمندانیست که عکس‌ها و تصاویرش با حضور تیم حفاظت و بادیگارد در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و در فضای مجازی خبرساز شد که در ادامه این بخش از چهره ها در نمناک به آن پرداخته ایم.

نیوشا ضیغمی

پاسخ نیوشا ضیغمی به حاشیه بادیگاردهایش

این روزها که نیوشا ضیغمی با سریال بی نشان پس از سال ها به تلویزیون برگشته است، توجهات مخاطبان نسبت به اخبار این بازیگر بیشتر شده است. در میان این اخبار، خبر بادیگارد نیوشا ضیغمی بسیار وایرال شده بود که با مراجعه به برنامه دورهمی مهران مدیری و با توضیح خانم بازیگر، اصل ماجرا روشن شد.

خانم بازیگر به انتشار ویدئوهایی از او به همراه بادیگارد و محافظان شخصی که واکنش‌های گسترده کاربران در فضای مجازی را به دنبال داشت، واکنش نشان داد و به سؤال مهران مدیری اینگونه پاسخ داد:

مهران مدیری:

بادیگارد دارید؟

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی:

نه

 

مهران مدیری:

تو عکس ها یه خانمی بادیگارد شماست که از هر طرف مواظبن، ماشاالله هم درشتن و... که حتی گفته بودن بادیگارد مدیری و بادیگارد ضیغمی ازدواج کرد.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی:

واقعیتش آقای مدیری شما بهتر از من دیگه می دونید، ما شب می خوابیم صبح پا میشیم یه چیزهایی می بینیم که اصلا باور نکردنی، من اکران یه فیلمی بود که به خاطر خانم تهرانی برای کمپین حمایت از یوز ایرانی قرار بود بریم پردیس کوروش، فکر می کنم این حاشیه برای شما هم همون جا ایجاد شد. یه خانمی از مامورین انتظامات اون جا و همراه من بودند که فردا صبح اینطوری شد. 

 

دهمین سالگرد ازدواج نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است که با بازی در سریال در چشم باد در سال 82 به دنیای تلویزیون راه پیدا کرد و بعد از آن در فیلم و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت.

این بانوی هنرمند کشورمان 10 سال پیش با آرش پولادخان ازدواج کرد و امسال دهمین سالگرد ازدواجش را جشن گرفت.

 

دلنوشته نیوشا ضیغمی برای سالگرد ازدواجش

نیوشا ضیغمی با انتشار عکسی در کنار همسرش برای سالگرد ازدواجشان نوشت:

امروز ده سال تمام شد، از روزی که با هم عهد بستیم و گفتیم وفادار خواهیم ماند در روزهای خوشی و ناخوشی شیرینی و تلخی، داشتن و نداشتن و هر آنچه باید تجربه کرد تا زندگی ساخته شود و انسان پخته و ثمره عشق ما امروز فرزندی نیک است که عاشقانه دوستش داریم و من و تویی که امروز بدون هم هیچ ایم... دوستت دارم مرد زندگی من.....

 

با همسر نیوشا ضیغمی بیشتر آشنا شوید

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 89 ازدواج کرد. آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان همسر نیوشا ضیغمی است و این زوج یک دختر به نام لنا دارند.

در ادامه این مطلب نگاهی کوتاه به شغل همسر نیوشا ضیغمی و ماجرای آشنایی و ازدواج آنها خواهیم داشت که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 

تجارت همسر نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان از زوج های بی حاشیه دنیای هنر هستند که ماجرای آشنایی و ازدواج آنها به سال 89 و بازی نیوشا ضیغمی در فیلم پرتقال خونی بازمیگردد.

 

نیوشا ضیغمی و همسرش

همسر نیوشا ضیغمی از مدت ها قبل از ازدواج از او شناخت نسبی داشت و به او علاقه مند بود تا اینکه با یک برنامه از پیش طراحی شده سرمایه گذاری فیلم را برعهده گرفت و این ماجرا منجر به آشنایی و در نهایت ازدواج این زوج شد.

آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

نیوشا ضیغمی همسرش را یک هنرمند اصیل میداند و معتقد است که مانند اغلب اصفهانی ها هنر در خون او است و ارتباط با هنرهای اصیل و سنتی در تجارت نقره از او هنرمندی با اصالت ساخته است.

 

چهره متفاوت نیوشا ضیغمی

عکس جدید نیوشا ضیغمی بازیگر تلویزیون با تغییر چهره ای عجیب را در ادامه ببینید.

اخیرا عکسی از نیوشا ضیغمی در کنار حامد کمیلی و جواد عزتی منتشر شده که او را با تغییرات عجیبی نشان می دهد. تا حدی این تغییرات زیاد است که او را تا حدودی در این عکس ناشناس کرده است. 

 

صحبت های نیوشا ضیغمی درباره ثروت، پولداری و ازدواجش

خیلی از شما کاربران از بخش فرهنگ و هنر نمناک درخواست کرده بودید تا در مورد جزئیات زندگی مرفه و همسر پولدار نیوشا ضیغمی برایتان مطلبی منتشر کنیم. از آنجا که بهترین و مطمئن ترین منبع برای کسب اطلاعات درباره هر بازیگری، مصاحبه های رسمی اوست ما هم تصمیم گرفتیم تا مروری داشته باشیم بر گفتگوی نیوشا ضیغمی در دورهمی و با مهران مدیری که در بخشی از این گفتگو، بازیگر نقش فریده سریال بی نشان به سوالاتی در مورد ثروتمند بودن همسرش و اینکه اگر همسرش ثروتمند نبود باز هم با او ازدواج میکرد، پاسخ داد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه